sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

پيام تقدير كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي از هواداران بيشمار اين تيم

 

بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه بزرگ نهاده اند و در همه شهرهاي ايران محبوب خود را تنها نگذاشته اند.

رحمان ياوران قائم مقام كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز ضمن تقدير از حضور گسترده هواداران تراكتور در بازي مقابل استقلال و تشويق هاي بي امان و منحصر بفردشان ، گفت: ديشب با ديدن هواداران سرخپوش آذربايجاني كه فقط يك سوم آنها توانسته بودند به داخل استاديوم راه يابند ، اشك در چشمانم جمع شده بود . وي افزود پيشاني تك تك اين هواداران را ميبوسم تا حداقل ذره اي از خستگي شان كم شود. بي شك آنها بيشتر از بازيكنانشان انرژي مصرف كردند و يك لحظه دست از تشويق و حمايت تيمشان برنداشتند.

متن پيام كانون هواداران باشگاه:

باشگاه تراكتورسازي تبريز و نام بزرگ تراكتور را از هر زاويه اي كه بنگريم ، بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه قديمي نهاده اند
در همين مجال كانون هواداران تراكتور بر خود واجب مي داند مراتب تقدير و سپاسگذاري خود از شما هواداران عزيز و گرانقدر كه سرمايه اصلي باشگاه هستيد و در بازي ديشب سنگ تمام گذاشتيد را اعلام داشته و زحمات و حمايت هاي شما را ارج مي نهد و اميد است تيم فوتبال تراكتورسازي از حمايتهاي بي دريغتان بهره برده و در مسير پيشرفت و تعالي گام بردارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 11:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.