sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

باشگاه تيراختور: تصاوير و مستندات را منتشر مي كنيم

باشگاه تراكتورسازي تبريز از آنچه ' اقدام غيرورزشي هواداران استقلال ' خوانده انتقاد و اعلام كرد در صورت لزوم تصاوير و مستندات برخورد هواداران دو تيم را منتشر خواهد كرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از سايت رسمي اين باشگاه، در حالي كه هواداران تراكتورسازي تبريز پس از اتمام مسابقه قصد عزيمت به تبريز و ديگر شهرها را داشتند در پاركينگ ورزشگاه آزادي از سوي تعدادي از هواداران استقلال مورد ضرب و جرح قرار گرفته و جراحاتي بر آنها وارد شد.
اين باشگاه افزود: هواداران استقلال با چاقو، زنجير و انواع سلاح سرد به سوي هواداران تراكتورسازي حمله ور شدند و موجب جراحات شديد در هواداران تراكتورسازي شدند.
بر اساس اين گزارش ، باشگاه تراكتورسازي تبريز با مستند سازي اين وقايع و ارسال آن به برنامه هاي ورزشي تلويزيون، خواستار انعكاس منصفانه اين صحنه ها شده است.
تراكتوسازي اضافه كرد: برخي از مجروحين نيز به صورت خودجوش دوباره به تهران عزيمت مي كنند تا شدت جراحات وارده را به رسانه هاي نشان دهند.
اين باشگاه اعلام كرد: در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح را كه در اختيار باشگاه قرار دارد ارائه خواهيم كرد.
باشگاه تراكتورسازي تبريز با محكوم كردن' هرگونه اقدام غير ورزشي از سوي هواداران هر تيم و يا باشگاهي را كه به مجروح شدن و آزرده شدن ديگر هواداران مي شود' از اينگونه افراد به عنوان 'تماشاگرنما' ياد كرده است.
ديدار تيم هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز از هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر كه با برتري سه بر دو تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي به پايان رسيد.

ايرنا


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 03:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.