sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه نوعي:در مقابل نفت حجومي بازي مي كنيم

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: با توجه به امتياز ميزباني در مقابل نفت هجومي بازي خواهيم كرد.
امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در كنفرانس قبل از بازي گفت: اولا از همه هواداران پرشور تراكتور كه از تبريز به ورزشگاه آزادي تهران آمدند و از تيم حمايت كردند تشكر مي كنم.

وي در مورد بازي فردا در مقابل تيم نفت تهران گفت: تيم نفت در بازي هاي گذشته نشان داده كه از كادرفني با تجربه و بازيكنان خوبي برخوردار است ولي ما با توجه به اينكه در زمين خودمان بازي مي كنيم بازي هجومي را ارائه خواهيم داد و در بازي فردا محرومي نداريم ولي علي عليزاده مصدوم هست.

قلعه نويي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه گفته بود شما كه مي گوييد هواداران تراكتور بهترين هستند اگر از شما در خواست كنند كه كياني را ببخشيد چه كار مي كنيد، تصريح كرد: اول از همه منافع تيم مهم است و من در هر تيمي باشم براي آن تيم نظم خاصي را در تيم ايجاد مي كنم و اگر بازيكني در تيم اين نظم را رعايت نكند بايد از اين تيم كنار برود و اگر كياني به تيم برگردد به ضرر تيم و خودش هست.

وي در مورد تيم تراكتورسازي تبريزاظهار داشت: تيم تراكتور دو يا سه مشكل دارد و يكي از اين مشكلات به دليل اينكه هنوز اوايل ليگ است، شناخت بازيكنان نسبت به من و شناخت من به بازيكنان و شناخت بازيكنان به خودشان كم است. من در اين تيم مهمان هستم و اين تيم مال شما هست و با كمك هم ديگر اين تيم را در ايران سربلند خواهيم كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 10:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.