sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي با تراكتورسازي پيشنهاد داد

رييس فدراسيون فوتبال:
فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي با تراكتورسازي پيشنهاد داد
رييس فدراسيون فوتبال كشور از پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي دوستانه باشگاههاي اين كشور با چند تيم ليگ برتري از جمله تراكتورسازي خبر داد.

'علي كفاشيان' روز پنج شنبه در حاشيه مجمع عمومي و عادي سالانه هيات فوتبال آذربايجان شرقي در گفت و گو با ايرنا، افزود: در جلسه اي كه هفته گذشته با مقامات فدراسيون ايتاليا داشتيم اين پيشنهاد مطرح شد.
وي، همچنين از برگزاري مجمع عمومي فدراسيون در هفته آتي خبر داد و گفت: اين مجمع به منظور تعيين زمان انتخابات فدراسيون و همچنين بررسي تغيير اساسنامه تشكيل مي شود.
كفاشيان در خصوص ثبت نام براي تصدي دوباره اين پست، اظهار داشت: هنوز تصميمي در اين مورد نگرفته ام و تا زمان انتخابات تصميم خودم را اعلام خواهم كرد.
وي در خصوص معرفي اعضا هيات مديره دو باشگاه پيروزي و استقلال به AFC افزود: كارهايي در اين زمينه در حال انجام است و فدراسيون نيز وظيفه خود را در رابطه با اين موضوع انجام مي دهد و سعي خواهيم كرد تا دو باشگاه در مهلت تعيين شده اسامي هيات مديره را به كنفدراسيون آسيا معرفي كنند.
بر اساس اعلام قبلي، انتخابات رياست فدراسيون فوتبال دي ماه سالجاري برگزار و ثبت نام براي حضور در انتخابات از مهرماه سالجاري آغاز مي شود.
7233/593/245
انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر
30565758


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 05:45 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.