sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

مدافع تيم تراكتورسازي تبريز گفت: از قول من به هواداران تيم بگوييد كه سيد گفت هواداران تاكتور حرف ندارند.

سيد محسن حسيني مدافع تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در مورد بازي با تيم نفت تهران اظهار داشت: بازي با اين تيم سخت بود و با اينكه موقيت هاي زيادي داشتيم نتوانستيم به خوبي از موقعيت هايمان استفاده كنيم .
وي در مورد اينكه پست اصلي خود دفاع هست ولي گلزني هاي خوبي نيز دارد گفت: گلي كه من به ثمر رساندم در قدم اول لطف خدا بود و همچنين من به عنوان يك بازيكن وظيفه دارم براي تيمم مفيد واقع شوم و با اين وجود بار ها شده دروازه بان نيز گلزني كند و دروازه بان وظيفه گل زني ندارد ولي برخلاف اينكه وظايفي كه به خود ان فرد مي دهند وظايف تيمي نيز دارد و گل زدن نيز يكي از اين وظايف بازيكنان است.

وي در مورد بازي با تيم نفت آبادان نيز تصريح كرد: ما با شكستي كه در تبريز مقابل تيم نفت تهران داشتيم بايد تمام سعي و تلاشمان را براي پيروزي در مقابل تيم نفت آبادان انجام بدهيم تا بتوانيم دوباره خودمان را در بالاي جدول قرار بدهيم تا تيم هاي ديگر نگويند كه تيم تراكتور سازي تبريز به صورت تصادفي به صدر جدول صعود كرده بود.

حسيني در پايان خطاب به هواداران گفت: از حمايت هواداران تشكر مي كنم. اميدوارم حمايتشان هميشگي و جاودانه باشد و من هميشه گفتم و الان هم مي گويم كه به هواداران بگوييد سيد گفت: هواداران تراكتور حرف ندارند


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : دوشنبه 28 شهریور 1390 | 01:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.