sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

اتهام بد، اتهام خوب و جايز

اين هم از دسته گلهاي كارشناسان است كه بر آب داده مي شود، نظر خوانندگان را به عين صحبت هاي تلفني برنامه 90 بين آقايان رضا غياثي كارشناسان داوري، جعفري مديرعامل باشگاه تراكتور سازي و عادل فردوسي پور جلب مي نمائيم.

فردوسي پور: آقاي غياثي قضيه زدن آقاي غمزه چيست؟
غياثي: بعد از بازي مسئولين كادر فني به رختكن داور رفته و توهين كرده و حرف و حديث پيش مي آيد و مي گويند كه تو جوجه رشتي چكار مي تواني بكني و از اين حرف ها

عادل فردوسي پور: چه كسي توي رختكن رفته؟
غياثي:آقاي غمزه در گزارش خود آقاي قلعه نويي را آورده كه ما هم به كميته انضباطي ارجاع كرديم.

عادل فردوسي پور: آقاي جعفري چه كسي رفته داخل رختكن؟
جعفري: كسي به رختكن داوران نرفته و اصلا كسي نمي توند به اتاق داوران برود، چون حق ورود ندارند و درب ورودي قسمت داوران توسط مامورين هيات فوتبال كنترل مي شود.(نگهبان مخصوصي دارد)
غياثي بلافاصله حرف خود را پس مي گيرد و مي گويد: من گفتم راهرو، نگفتم رختكن، منظورم راهرو شمالي زمين است كه 150 متر طول دارد.

عادل فردوسي پور: قضيه پمپ بنزين چيست؟
غياثي: آقاي غمزه وقتي قصد داشت با اتومبيل شخصي از تبريز خارج شود در پمپ بنزين مورد حمله چهار نفر واقع شد. كه هم خودش را زدند و هم به ماشينش خط انداختند.

جعفري: اين ادعا براي ما مشخص نيست، آقاي غمزه مدعي است كه در پمپ بنزين و خارج از ميدان اين موضوع اتفاق افتاده است در پمپ بنزين ممكن است درگيري شخصي به خاطر نوبت اتفاق بيافتد آيا باشگاه مسئول مي باشد؟
غياثي: آقاي جعفري شما به داور ما اتهام (دروغگويي) مي زنيد. كشف حقيقت كاري ندارد تمام پمپ بنزين ها داراي دوربين مدار بسته هستند و فيلمها را ضبط مي كند، فيلم ها را تهيه كنيد.
جعفري: از پيشنهاد آقاي غياثي استقبال مي كنم، وقتي پليس 110 در جريان نيست، شاهدي وجود ندارد، فيلم گزارش هم ثبت نشده فيلم مستند خوبي خواهد بود اما اگر فيلم هم نباشد آن وقت چه؟
غياثي: حتما فيلم را پاك كردند كاري ندارد.


توجه:البته حرف ايشان اتهام نيست و توهين به وزارت نفت و كاركنان پمپ بنزين هم نمي باشد و با تراكتور و هوادارانش نيز مشكلي ندارد بلكه فقط نظريه كارشناسان داوري است.

نتيجه اخلاقي: اتهام انواع خوب و بد دارد و براي همه ممنوع و براي برخي روا و جايز و روا مي باشد.

نتيجه ورزشي: با اين نوع استدلال كارشناسان، گلهاي آفسايد تيمها براي تراكتور صحيح بوده و گلهاي آفسايدتر نيز صحيح تر.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 29 شهریور 1390 | 05:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.