sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

شكايت هاي باشگاه تراكتورسازي به سازمان ليگ

رياست محترم سازمان ليگ
سلام عليكم
احتراما به استحضار مي رساند آقاي حميد غمزه كمك داور دوم مسابقه تراكتورسازي و نفت تهران كه گل آفسايد نفت را سالم اعلام كرد و موجب باخت تراكتور گرديد به خاطر تحت السعاع قراردادن عملكرد خود ادعا كرده كه آقاي قلعه نويي به وي توهين كرده و سپس نيز در پمپ بنزين تبريز كه آدرس و اسم آن را اعلام نكرده توسط چهارنفر تهديد و مورد ضرب وشتم واقع شده است .
از طرف ديگر آقاي مجتبي پوربخش مسئول روابط عمومي هيئت فوتبال رشت در اطلاعيه اي كه در صفحه سوم روزنامه 90 مورخه شنبه 26شهريور به چاپ رسيده اعلام داشته آقاي غمزه در راه بازگشت به رشت در پمپ بنزين مورد حمله واقع شده كه بلافاصله موضوع را به هيئت فوتبال رشت گزارش كرده و هيئت فوتبال نيز به رئيس كميته انضباطي اطلاع داده است .
آقاي الماس خاله رئيس هيئت فوتبال رشت نيز در مصاحبه اي كه از طريق رسانه ملي و در برنامه 90 پخش شد اظهار كرد كه داور ما را مورد ضرب و شتم قرارداده اند و اعلام داشت اين اقدام هدايت شده مي باشد .
متاسفانه آقاي رضا غياثي كه عضو كميته داوران بوده و مي بايست بي طرفي كامل را رعايت كرده و بدون سند و مدرك مطلبي اظهار نكند نيز در برنامه 90 اتهاماتي را به كادر فني و مسئولين باشگاه وارد نموده واظهار داشت كه كادر فني به رختكن داوران رفته و به وي توهين نموده اند كه بعد از تكذيب خبر توسط مديرعامل باشگاه تراكتور سازي ايشان بلافاصله حرف خود را عوض و گفت منظورم راهرو ورزشگاه است و سپس در مورد تهيه فيلم از پمپ بنزين محل ضرب و شتم نيز ضمن اهانت به كاركنان زحمتكش جايگاه هاي پمپ بنزين كه شبانه روز جهت رفاه مردم فعاليت دارند اتهام ديگري وارد كرده و اعلام داشت كه ممكن است فيلم را پاك كنند . ايشان به علت كمي اطلاعات خبر ندارند كه سيستم هاي فيلم موجود در جايگاه داراي نرم افزار خاصي مي باشد كه امكان ورود به آن در جايگاه وجود نداشته و از طرف مركز خاصي كنترل مي شوند . بنابه اعلام مسئولين مربوطه برابر بررسي هاي بعمل آمده در هيچ يك از جايگاه هاي سوختگيري تبريز در محدوده صد كيلومتري تبريز به تهران و تبريز به رشت در شب مورد ادعاي آقاي غمزه هيچ مورد درگيري ثبت نشده است و موضوع كذب محض مي باشد .
اقدامات هماهنگ آقاي غمزه و هيئت فوتبال رشت سوالاتي را پيش مي آورد كه با وجود نهادهاي قانوني مثل كميته داوران ، كميته انضباطي ، مسئولين فدراسيون فوتبال و مسئولين سازمان ليگ آقاي غمزه روي چه حساب و كتابي گزارش خود را به هيئت فوتبال رشت كه در اين ارتباط نهادي غير مسئول است گزارش نموده است ؟ هيئت فوتبال رشت چه محلي از اعراب دارد و چه ارتباطي بين هيئت فوتبال و آقاي غمزه وجود دارد كه مسئول هيئت رشت در رسانه ملي از كلمه داور ما استفاده مي كند و به جاي مسئولين قانوني ، پيگير ادعاهاي آقاي غمزه مي باشد .
آقاي غمزه كه حرفهاي ضد و نقيض مي زند در مصاحبه با خبرنگار مهر كه در سايت ورزش 3 در مورخه 31 شهريور منشر شد اين بار اعلام داشته كه بعد از 5/1 ساعت حركت از تبريز كه وارد پمپ بنزين شده درگيري روي داده و ضاربين گفته اند 5/1 ساعت است كه وي را تعقيب مي نمايند با اين حساب موضوع در خارج از تبريز و به فاصله 150كيلومتري اتفاق افتاده است .
از مجموعه اقدامات هماهنگ آقاي غمزه و هيئت فوتبال رشت و سفسطه بافي هاي انجام شده چنين بر مي آيد كه سناريويي بر عليه تراكتورسازي كليد خورده و فرهنگ و آبروي مردم تبريز را نشانه رفته اند .
سناريوي فوق نشان ميدهد كه گل آفسايد نفت تهران به تراكتورو باخت تراكتور فراتر از اشتباه داوري بوده و مي تواند با موضوع ادعا هاي غير مستند و اتهامات وارده مرتبط باشد كه نياز به تحقيق و بررسي موشكافانه دارد .
با توجه به اينكه اتهاماتي كه درمطبوعات و رسانه ملي بر عليه باشگاه ، كادرفني و مردم تبريز وارد شده است بدينوسيله باشگاه تراكتورسازي بر عليه داور مذكور و سوت مشكوك وي و تهمت آقاي الماس خاله مبني بر هدايت شده بودن ضرب و شتم داور ، اقامه دعوي كرده و شكايت خود را اعلام داشته و درخواست مي نمايد كه مسئولين محترم موضوع را جدي بررسي و اعلام نمايند كه آيا تراكتورسازي در مسابقه با نفت به نفت تهران باخته يا به داماش گيلان و هيئت فوتبال رشت
آقايان غمزه و الماس خاله ادعاي خود را ثابت نمايند در غير اينصورت به اتهام تشويش اذهان و اهانت به مردم تبريز و باشگاه تراكتورسازي تحت پيگرد قانوني قرار بگيرند
به آقاي رضا غياثي تذكر و مسئوليت جايگاه وي ياد آوري گردد و تراكتورسازي در دفاع از حقوق تيم و مردم تبريز كوتاه نيامده و مصرانه تقاضاي رسيدگي در اسرع وقت و كشف پشت پرده مسائل را دارد .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:14 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.