sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

هيزم تر تراكتور سازي به هيئت فوتبال رشت و تعيين نرخ فحاشي توسط كميته انضباطي

هيزم تر تراكتور سازي به هيئت فوتبال رشت و تعيين نرخ فحاشي توسط كميته انضباطي

سريال اتهامات هيئت فوتبال رشت عليه مردم تبريز پايان ندارد . مسئول محترم هيئت فوتبال رشت كه كسوت قبلي وي مورد حرمت مي باشد انتظار از وي را بالا برده بود تا در منصب جديد عادلانه فعاليت نمايد ولي در زمينه فوتبال قاف بزرگي داده و احساساتي عمل مي نمايد و مرتبا بر عليه مردم تبريز اتهامات مختلفي وارد مي نمايد . آقاي غمزه داور گيلاني بازي تراكتورسازي و نفت تهران ادعا كرده كه در پمپ بنزين خارج شهر مورد اهانت و ضرب و شتم واقع شد كه صد البته اين موضوع محكوم بوده و حق پيگيري براي مشاراليه محفوظ مي باشد و در صورت اثبات ميبايست با عاملان برخورد جدي بعمل آيد .

اما آنچه مهم است آتش بياري اين معركه توسط آقاي الماسخاله مسئول هيئت فوتبال رشت مي باشد كه موجب سوالاتي گرديد وي در مصاحبه خود كه از برنامه نود پخش شد گفت : داور ما كه از شهر خارج مي شده گويا در پمپ بنزين به وي حمله شده و او را مورد ضرب وشتم قرار مي دهند و اين قضيه هدايت شده بوده است . سوال اول اين است كه آيا داور مال شماست ؟

آيا داور مستقل نيست ؟ آيا داور غير مستقل و وابسته به هيئت فوتبال كه تعصب شهري و قومي دارد مي تواند عادلانه قضاوت نمايد و اصولا صلاحيت داوري دارد ؟ و...

اين دومين برخورد نا صحيح آقاي الماسخاله با تبريزيها مي باشد . و ما را مجبور نمود تا حقايقي را واكاوي نمائيم . وقتي تراكتورسازي در ماه مبارك رمضان با داماش گيلان مسابقه داشت وقايع تلخي اتفاق افتاد كه باشگاه تراكتورسازي به خاطر برخي مصالح نجابت به خرج داد و به ارسال مستندات به مسئولين و شكايت از مجاري قانوني بسنده كرد و بخاطر جلوگيري از ايجاد نفاق و كينه بين مردم دو استان موضوع را رسانه اي نكرد اما هيئت فوتبال رشت با صدور اطلاعيه اي كذب با فرار به جلو وقايع را وارونه نشان داد و ثابت نمود كه نجابت را بر نمي تابد. و چشم سر و دريچه وجدان را بر روي حقايق بسته است لذا ناچار شمه اي از وقايع ورزشگاه سردار جنگل تحت مديريت هيئت فوتبال رشت را اعلام مينمائيم فيلم اين قضيه موجود است و به سازمان ليگ نيز ارسال شده است . هيئت فوتبال رشت در اطلاعيه خود تراكتورسازي را تهديد كرده كه با وحدت و با كمك هواداران انزلي جهنم ديگري براي آنها در انزلي ايجاد خواهد نمود .

وقتي تيم تراكتور در ساعت 20:30 وارد ورزشگاه شد تا شروع مسابقه در ساعت 22 و اتمام آن در ساعت 24 يعني 3.5 ساعت تحت بد ترين فحاشي هاي ناموسي و قومي بود .وقتي مسابقه تمام شد تيم و هواداران هزار نفري آن تا ساعت 1 بامداد در ورزشگاه محبوس بودند كه مبادا مورد حمله تماشاگران اخلاق باخته داماشي قرار بگيرند وقتي در ساعت 1بامداد اجازه خروج از ورزشگاه صادر شد با ماشينهاي صدمه ديده هواداران مواجه شديم ، شيشه ها فرو ريخته و بدنه ها آسيب ديده بودند،آقاي اسماعيل پورفتحي به طور وحشيانه چاقو خورده و به اورژانش رقته بود كه ضارب نيز دستگير شده بود . اتوبوس تيم در جلو چشم پليس اسكورت با سنگ مورد حمله واقع شد كه شيششه ها فرو ريخت به طوريكه پليس اتوبوس را برگردانده و به خارج از شهر متواري داد و مدت يك ساعت سرگردان بوديم اگر شيشه هاي اتوبوس دو جداره نبود سر و چشم بازيكنان و مربيان آسيب مي ديد صورتجلسه آسيب ديدگي اتوبوس توسط پليس تهيه شد كه سند رسمي حمله داماشي ها به تيم تراكتور مي باشد . از همه مهم تر فحاشي يكدست 12هزار تماشاگر به ناموس تبريزي ها بوديم .اوضاع به قدري فجيع بود كه ناظر بازي از باشگاه تراكتور خواست تا از فحاشي ها گزارش تهيه نمايد .

اما هيئت فوتبال رشت بدون وجدان درد چشم بر مظلوميت تبريزيها بست و تماشاگران فحاش و هتاك داماشي را روزه دار معرفي كرد و اعلام داشت كه آنها با اذان افطار كرده اند .

اما مستندات و فيلم ها حقايق را طوري ديگر نشان مي دهند ما فكر مي كرديم كه دعاي افطار اللهم لك صمنا مي باشد و نميدانستيم كه با ------ خواهر و -------- مادر هم وطنان تبريزي آنهم از نوع شيعه اثني عشري ميتوان افطار نمود .

حال مسئول هيئت فوتبال رشت سينه چاك كرده و مصاحبه مي نمايد و حكم صادر مي نمايد و مي گويد قضيه حمله به داور هدايت شده مي باشد . آيا جناب رئيس مي تواند شرعا و قانونا اين را ثابت نمايد بر مسئولين است كه اين موضوع را پيگيري نمايند تا سيه روي شود هركه در آن غش باشد

و اما گلايه باشگاه از مسئولين مي باشدكه وقتي باشگاه تراكتورسازي به طور ضابطه مند و از مجاري قانوني شكايت خود را ارئه مي نمايد مورد توجه واقع نمي شود و براي آن همه فجايع فقط هفت ميليون تومان جريمه براي داماش منظور مي شود در صورتيكه هفت ميليون تومان فقط خسارات وارده بر ماشين يك هوادار بوده و معلوم نيست كه خسارت ساير ماشينها و اتوبوس و هوادار چاقو خورده چه خواهد شد ؟

ترس ما اينست كه نرخ گذاري براي فجايع و فحاشي ناموسي و قومي قيمت پايه اي باشد براي سايرين تا دودمان اخلاق را در عرصه ورزش به باد بدهند براي نجات از اين منجلاب آستين ها بالا و همه مسئولين به هوش

در خاتمه علي رغم حواشي هاي تلخ و نامهرباني هاي هوادان داماش ، به اهالي محترم و با فرهنگ و با اخلاق استان گيلان كه استان سردار جنگل و هزاران شهيد و جانباز دفاع مقدس مي باشد عرض ادب و ارادت داشته و مسايل فوق را منحضر به تماشاگران داماش دانسته و از ساحت قاطبه ي اهالي استان گيلان مبري مي دانيم .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.