sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

عزيزمحمدي: نتيجه صحبت‌ها با سوزوكي فقط 20امتياز بود/اسنادتراكتور يكي از مشكلات ما بود

اختصاصي گل/ عزيزمحمدي: نتيجه صحبت‌ها با سوزوكي فقط 20امتياز بود/اسنادتراكتور يكي از مشكلات ما بود

از امروز به تمام باشگا‌ه‌ها هشدار مي‌دهم كه براي سال‌هاي آينده اين مسائل را جدي بگيرند و تمام استانداردهاي اي اف سي را در سيستم خود اجرا كنند

 
 
IFF
ok
سايت گل ـ بعد از اينكه اعلام شد سهميه فوتبال ايران از 4تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا به 3+1 تنزل پيدا كرده با عزيزمحمدي درباره اتفاقاتي كه در كميته مسابقات اي اف سي روي داده با او گفت‌وگو كرديم.
عزيزمحمدي گفت:« متأسفانه تلاش ما براي كسب 4سهميه پاسخ داده نشده و مسئولان اي اف سي از جمله سوزوكي و كاواگوچي با درخواست ما براي تمديد 4تيم مخالفت كردند چرا كه اسنادي كه از ايران دريافت كرده‌اند ناقص بوده و همين نواقص باعث كسر سهميه از فوتبال ايران شد.» او درباره كمبود بودن امتياز ايران گفت:« ما تمام سعي‌مان را كرديم تا بتوانيم امتيازاتي را كه از ما كسر شده بود را بالاتر ببريم و فقط توانستيم در مورد استاديوم‌ها 2نمره و مديا 18نمره تغيير ايجاد كنيم. اما هر چه سعي كرديم در قبال باشگاه‌ها كاري انجام دهيم مسئولان مورد نظر قبول نكردند. جالب اينجاست كه بدانيد كميته مسابقات سهميه ايران را 2+2 در نظر گرفته بود اما با رأيزني‌هاي فتح‌الله، ساكت و بنده توانستيم اين سهميه را به 3+1 تبديل كنيم.» او درباره اينكه اشكال كار كجا بود كه ما با كسر سهميه روبه‌رو شديم گفت:« ما از ابتداي امسال تلاش فراواني كرديم و به باشگاه‌ها اعلام كرده كه اي اف سي با هيچ كس شوخي ندارد اما دوستان به شوخي گرفتند. يكي از همين موارد اسناد باشگاه تراكتورسازي تبريز بود كه باعث همين مشكلات شد ولي از امروز به تمام باشگا‌ه‌ها هشدار مي‌دهم كه براي سال‌هاي آينده اين مسائل را جدي بگيرند و تمام استانداردهاي اي اف سي را در سيستم خود اجرا كنند.» او در پايان گفت:« سهميه‌ها به اين صورت شد كه عربستان 4، ايران 3+1، امارات 3+1، قطر 3+1 و ازبكستان 2تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا داشته باشند.»

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.