sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني مدافع تيم تراكتور سازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد خوزستان گفت: بازي با اين تيم كمي سخت بود. تيم فولاد مي خواست جايگاه خودش را به دست بياورد و هم از امتياز ميزباني استفاده كند و تماشاگران خوبي هم به استاديوم آمده بودند.
 
وي افزود: در نيمه اول فشار ميزباني تيم فولاد بر ما زياد بود ولي در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود. در دقايق ابتدايي نيمه دوم نيز به گل رسيديم. بعد از گلي كه ما زديم آنها موقيتي نداشتند ولي بر خلاف روند بازي و با استفاده از ضربه كرنر توپ را وارد دروازه ما كردند و ما با اين گل 2 بر 1 از اين تيم عقب افتاديم، براي جبران اين گل وقت داشتيم و بر همين اساس يكپارچه حمله كرديم ولي هر چه تلاش كرديم نتواسنستيم توپي را وارد دراوزه آنها كنيم.
 
حسيني ادامه داد: به دليل برف و باران تبريز ما تمرينات خوبي را انجام نداده بوديم. مچ پاي چپم هم كه از قبل  آسيب ديده بود و براي اين بازي آمادگي 70 درصدي نيز داشتم، با مداواي دكتر و ليزر درماني خودم را به بازي رسانده بودم ولي از دقيقه 70 مچم به حالت اول برگشت و به همين دليل تعويض شدم.
 
مدافع تراكتور در مورد تيم فولاد خوزستان نيز گفت: تيم فولاد خوزستان بر خلاف بازي هاي قبلي كه من ديده بودم دوندگي خوبي داشت و يك تاكتيكي را دنبال مي كرد،  كل تيم فولاد دفاع مي كرد و توپ هايي را پشت مدافعان ما ارسال مي كردند كه مهاجمان اين تيم استفاده كنند و به همين هدف هم رسيدند.
 
سيد محسن حسيني در مورد اينكه از قبل پيش بيني مي كرديد كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيد نيز افزود: با توجه به اينكه بازي خوبي در نيمه دوم انجام مي داديم پيش بيني نمي كرديم كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيم و فوتبال هم همين است و بر خلاف اينكه ما حمله مي كرديم گل خورديم و در انتها نتيجه را واگذار كرديم.
 
وي در مورد بازي بعدي تيم تراكتور در مقابل راه آهن نيز گفت: در بازي مقابل تيم راه اهن محكوم به برد هستيم. 3 هفته است تماشاگرانمان را نديده ايم وبيرون از خانه بازي داشتيم، دلمان براي تماشاگران تنگ شده است. انشاالله با حضور و حمايت هوادارانمان در اين بازي پيروز شويم و با آمادگي خوبي به مصاف تيم پرسپوليس تهران برويم. از قول من به هواداران تراكتور بگويد كه سيد گفت: هواداران تراكتور حرف ندارند.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
|        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.