sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

گوارديولا: بايد نسبت به بازي رفت بهتر بازي كنيم.

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در آستانه بازي بزرگ بامداد پنجشنبه گفت: بايد نسبت به بازي رفت بهتر بازي كنيم. 

 

   به نقل از اسپورت كاتالونيا، جوزپه گوارديولا سرمربي جوان و خوش‌فكر بارسلونا در آستانه بازي برگشت از سوپرجام اسپانيا تصريح كرد: بازي با رئال مادريد ساده نيست و اين كه مثل بازي رفت باشيم دردي را دوا نمي كند. مهم اين است كه براي هر بازي برنامه جديد داشته باشم و بارسلونا مستعد چنين كاري است. بازيكنان من توانايي اين را دارند كه در هر پانزده دقيقه از بازي تاكتيك جداگانه و متفاوتي را اجرا كنند و اين برگ برنده ما مقابل رئال مادريد است.

وي افزود: محكوم به فتح سوپرجام هستيم و اجازه نمي‌دهيم رئال مادريد در نيوكمپ جشن قهرماني بگيرد. اين هولناك‌ترين حادثه‌اي است كه ممكن است براي هواداران ما رخ دهد و مطمئن هستم كه بازيكنانم اجازه چنين اتفاق تلخي را نخواهند داد.

دو تيم رئال مادريد و بارسلونا 1:30 بامداد پنجشنبه برابر يكديگر صف آرايي مي‌كنند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 11:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

ال كلاسيكوي دوم اين بار در نيوكمپ

ديدار برگشت فوتبال سوپرجام باشگاههاي اسپانيا بامداد پنج شنبه بين دو تيم پرطرفدار اين كشور برگزار مي شود.  

 

    به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، در اين ديدار كه بامداد پنج شنبه به ميزباني ورزشگاه نيوكمپ در شهر بارسلون برگزار خواهد شد، تيم بارسلونا - قهرمان فصل قبل ليگا ميزبان رئال مادريد قهرمان دوره گذشته جام حذفي - كوپا دل ري - اسپانيا خواهد بود.

ديدار رفت دو تيم بامداد دوشنبه در سانتياگو برنابئو با تساوي 2 - 2 خاتمه پيدا كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 11:13 | نویسنده : araz | 0باخیش

استيلي در واكنش به فرهنگ كم هواداران پرسپوليس:شرمنده ام!

سرمربي پرسپوليس گفت: شرمنده هواداران هستم اما آنها بايد كمي صبور باشند و هر لحظه از بازي عليه من و مدير باشگاه شعار ندهند.  

 حميد استيلي پس از تساوي 2 بر 2 مقابل مس سرچشمه گفت:‌ در شروع كار اسير اتفاقات فوتبال شديم و با توجه به اين موضوع كه در شرايط بحراني قرار داريم روي اشتباهات فردي 2 گل دريافت كرديم. مدافعان ما در ثمر رسيدن اين 2 گل بي‌تجربي كردند. خوشبختانه با تغييراتي كه انجام داديم توانستيم به گل برسيم و نتيجه را جبران كنيم.

وي ادامه داد: بعد از اخراج علي كريمي شاكله پرسپوليس از هم پاشيد. داوري در اين صحنه اشتباه كرد و كارشناسان بايد در اين رابطه نظرشان را ارائه دهند.

استيلي با بيان اينكه در ديدار مقابل مس سرچشمه مهاجمان خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداشت، تاكيد كرد:‌ شرمنده هواداران هستم اما آنها بايد كمي صبور باشند و هر لحظه از بازي عليه من و مدير باشگاه شعار ندهند. ما براي بازگشت به دوران اوج خود نيازمند حمايت هواداران هستيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد نظرسنجي برنامه 90 گفت: به جاي نظرسنجي بايد كارهاي فرهنگي انجام دهيم و اينگونه فعاليت‌ها مي‌تواند مثمرثمرتر باشد تا اينكه يك نظرسنجي انجام دهيم و تأثيري روي ترويج اخلاق بين تماشاگران نداشته باشيم. اين فضا به سود فوتبال نيست و هواداران بايد بدانند فوتبال يك پروسه بلندمدت است و بايد صبور باشند.

استيلي گفت: مقابل مس سرچشمه بهتر از ديدارهاي قبل بوديم و من از تعويض‌هاي خود راضي هستم زيرا بازيكن‌هاي جايگزين توانستند عقب‌ماندگي تيم را جبران كنند.

وي از جذب يك بازيكن خوب خارجي براي رفع مشكلات خط حمله اين تيم در بازي‌هاي بعدي خبر داد و گفت:‌ هواداران بايد بدانند كه مهم باشگاه پرسپوليس است نه افرادي كه هم‌اكنون در آن حضور دارند پس بهتر است براي موفقيت تيم صبوري كنند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 01:57 | نویسنده : araz | 1باخیش

هديه هواداران به ارتش سرخ آذربايجان

هواداران تراكتور در شهر رشت كه تيم را از فرودگاه تا هتل همراهي كرده بودند در ساعت 22:30 با دسته هاي گل و كيك، كه به شكل مستطيل سبز تهيه شده بود در هتل حاضر شدند . كيك با آرم باشگاه تراكتورسازي تزئين شده بود و جمله ستاد استقبال هواداران رشت بر روي آن مشاهده مي شد. امير قلعه نوئي كه كسالت داشت به احترام هواداران به همراه بازيكنان در بين هواداران حضور يافت .كيك توسط كاپيتان ، مرتضي اسدي بريده شده و بين همه تقسيم شد.همچنين قلعه نوئي ضمن تشكر از زحمات هواداران كه در پيشواز تيم زحماتي را متحمل شده بودند عنوان كرد ان شاالله خدا توفيق دهد تا شرمنده هواداران نباشيم و با ارائه يك فوتبال خوب و با كسب پيروزي دل هواداران را شاد نمائيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 01:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

ارتش سرخ آذربايجان به رشت رسيد

تيم تراكتور راس ساعت 18 روز سه شنبه وارد فرودگاه رشت شد. بازيكنان هنگاميكه از سالن خارج و بمحوطه بيرون فرودگاه آمدند با استقبال گرم و پرشور هواداران روبرو شدند هواداران از رشت و حومه و برخي از آستارا خود را به فرودگاه رشت رسانده بودند آنها پرچمهاي قرمز تراكتور را در دست داشته و با شعارهاي ياشاسين تراكتور  به تشويق تيم پرداخته و شاخه هاي گل به بازيكنان و سر مربي هديه كردند هواداران در حركتي بديع با خودروهاي سواري در جلوي كاروان تيم تراكتور كارناوال راه انداختند حدود 40 دستگاه خودرو در جلو و پشت اتوبوس حامل تيم به حركت در آمدند كه منظره بسيار زيبا در سطح شهر ايجاد گرديد خودروها مزين به پرچم هاي تراكتور بودند و شهروندان بيننده جذب تماشاي آنها مي شدند كه برخي از آنها بوجد آمده و به ابراز احساسات مي پرداختند. هواداران فوق تيم را تا هتل همراهي كردند و در مقابل هتل با شعار( يل ياتار توفان ياتار ياتماز تراختور پرچمي) وبازيكنان را به هتل بدرقه كردند بازيكنان و كادر فني كه صحنه هاي زيباي هواداران را مشاهده كردند عزم شان را جزم كردند تا با كسب سه امتياز بازي گوشه اي از محبت هاي هواداران را جبران كرده باشند.  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 01:16 | نویسنده : araz | 0باخیش

مس سرچشمه همچنان در حسرت برد ماند!!!

تيم فوتبال پرسپوليس در هفته چهارم ليگ برتر مقابل مس سرچشمه به تساوي رسيد.  

 

 تيم‌هاي فوتبال مس سرچشمه و پرسپوليس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و در حضور حدود 6 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

 نناد برنوويچ در ثانيه‌هاي ابتدايي بازي و قبل از اينكه اين ديدار به دقيقه يك برسد روي اشتباه عليرضا حقيقي، توپ را از روي سر اين دروازه‌بان به گل اول مس سرچشمه تبديل كرد.

 در ادامه پرسپوليس كه براي رسيدن به گل تساوي حمله مي‌كرد در دقيقه 22 اين بار توسط علي سامره و روي اشتباه ممدوتال و حقيقي دوباره دروازه‌اش باز شد تا نتيجه‌اي تا اين دقيقه به ثبت برسد كه خوشبين‌ترين هوادار پرسپوليس نيز انتظار آن را نداشته باشند.

 در اين لحظات كه شعارها عليه كادرفني و سرپرست پرسپوليس به اوج خود رسيده بود، استيلي دست به دو تعويض زد تا جلوي اشتباهات فاحش تيمش را بگيرد. او محمد نوري و عليرضا نورمحمدي را به جاي عليرضا محمد و ممدوتال وارد زمين كرد.

 در ادامه علي كريمي روي يك ضربه ايستگاهي در دقيقه 37 پرسپوليس را به بازي برگرداند تا اختلاف به حداقل برسد و سرخپوشان اميدوار شوند. جواد كاظميان نيز در ثانيه‌هاي پاياني اين نيمه و در دقيقه 2+45 كار را براي پرسپوليس به تساوي كشاند.

 در نيمه دوم بازي نسبت به نيمه اول كسل كننده و بي روح تر دنبال شد هرچند كه پرسپوليس براي كسب اولين 3 امتياز فصلش حملاتي را روي دروازه حريف انجام داد.

 احمد صالحي داور اين ديدار به رضا نورالهي، نادر فتح الهي، علي سامره و علي مولايي از مس سرچشمه و جواد كاظميان از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. وي در دقيقه 78 به علي كريمي به خاطر تكل از پشت روي آنته زوارك، بازيكن مس كارت قرمز نشان داد.

 با اين نتيجه پرسپوليس با كسب دومين امتيازش به لطف گل زده بهتر نسبت به راه‌آهن با يك بازي كمتر و البته سومين شكست مس كرمان تا رده پانزدهم صعود كرد در آن سو نيز مس سرچشمه كه تا پيش از اين نتوانسته بود در ليگ برتر امتيازي را كسب كند با متوقف كردن حريف نامدارش اولين امتياز تاريخ ليگ برتر خود را كسب كرد و همراه با ديگر تيم مس استان كرمان همچنان در قعر جدول باقي ماند.

 تركيب مس سرچشمه: اصغر كرم‌الهي - نادر فتح‌الهي- رضا نورالهي- مجتبي ترشيز (70 - آنته زوراك) - اويس كردجهان - وحيد علي‌آبادي - نناد برنوويچ - علي مولايي (90 - امير محمدي) - محسن مظفري - علي سامره (73 - حامد شيرخانلو) - مسلم فيروزآبادي سرمربي: احمد سنجري

 تركيب پرسپوليس: عليرضا حقيقي - ابراهيم شكوري - محمد نصرتي - ممدوتال (31 - عليرضا نورمحمدي) - عليرضا محمد (31- محمد نوري) - سامان آقازماني (67 - حميد علي‌عسگري) - علي كريمي - حسين بادامكي - محمد منصوري - غلامرضا رضايي - جواد كاظميان سرمربي: حميد استيلي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1390 | 12:37 | نویسنده : araz | 0باخیش

كاشاني با يك مليون تومان سر بازيكنان را شيره ميمالد

سرپرست باشگاه پرسپوليس به بازيكنان وعده داد در صورت كسب اولين پيروزي اين فصل برابر مس سرچشمه يك ميليون تومان پاداش خواهند گرفت.  

 

 حبيب كاشاني با وجود اينكه از ناحيه كمر دچار ناراحتي است و از ناحيه كمر احساس درد مي‌كند به كرمان رفته تا در كنار بازيكنان پرسپوليس حضور داشته باشد.

 وي امشب پيش از آغاز بازي با مس سرچشمه به رختكن رفت و در گفت‌وگويي با بازيكنان به آنها وعده پاداش يك ميليون توماني داد. كاشاني به آنها گفت كه اگر امشب بتوانند اولين پيروزي خود را در اين فصل از رقابت‌ها برابر مس سرچشمه كسب كنند يك ميليون تومان پاداش دريافت خواهند كرد.

 پرسپوليس در حالي امشب از ساعت 22:30 به مصاف تيم ته جدولي مس سرچشمه مي‌رود كه در 3 مسابقه گذشته خود پيروز نشده و تنها يك امتياز دارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 10:36 | نویسنده : araz | 0باخیش

درخواست يسيچ از هواداران شهرداري تبريز

سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: بازي سختي مقابل سپاهان اصفهان داريم و از هواداران خواهش مي كنم براي تشويق تيم به ورزشگاه بيايند.  

 

 ميودراك يسيچ در گفت‌وگوي پيش از بازي برابر سپاهان اصفهان افزود: سپاهان فصل پيش قهرمان ليگ بوده و براي كسب پيروزي مقابل سپاهان حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث دلگرمي و انرژي مضاعف در تيم و بازيكنان خواهد شد.  

وي اظهار كرد: به بازيكنانم گفته ام برد مقابل پرسپوليس تهران را فراموش كنند و فقط به بازي برابر سپاهان فكر كنند چون آن بازي ديگر تمام شده است و مهم كسب نتيجه در بازيهاي آينده است.

 يسيچ تصريح كرد: هيچ و وقت و تحت هيچ شرايطي به خاطر نتيجه بازيكنانم را تحت فشار نمي گذارم و فقط از آنها مي خواهم با تمام توان به ميدان رفته و بازي خوبي را ارائه دهند.

 وي تاكيد كرد: اصلا قبول ندارم كه سپاهان نسبت به فصل پيش ضعيف‌تر شده است چون در خط هافبك و خط حمله بازيكنان خوبي دارد و اين تيم خود را مهياي ليگ قهرمانان آسيا مي كند.

 سرمربي شهرداري تبريز اضافه كرد: درست است كه با نتايج كسب شده و برد پرسپوليس سطح توقع افكار عمومي از شهرداري تبريز بيشتر شده است ولي عقيده من اين است كه بازي ساده اي مقابل سپاهان نخواهيم داشت و در اين بازي احتياج مبرمي به حمايت تماشاگران داريم.

 يسيچ از عملكرد كادر مديريتي و عوامل باشگاه در خارج از گود اظهار رضايت كرد و ادامه داد: تمامي عوامل از مديريت تا افرادي كه در باشگاه كار مي كنند دست به دست هم داده اند تا تيم هر روز موفقيتهاي بيشتري كسب كند و اميدوارم اين همكاريها تا پايان فصل تداوم داشته باشد تا همگي به هدفي كه داريم دست يابيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 10:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

تصاوير معارفه ي فابرگاس در بارسلونا


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 07:29 | نویسنده : araz | 0باخیش

ليونل مسي ، برترين بازيكن فوتبال جهان به اسلام مشرف شد!

ليونل مسي برترين بازيكن فوتبال جهان كه اهل آرژانتين است از مسلمان شدنش در ماه مبارك رمضان خبر داد.

وي پس از مسلمان شدنش گفت : اسلام حامل پيام صلح و محبت است و با مسلمان شدن فرد شخصيت اسلام در مسلمان نمايان ميشود .

وي اضافه كرد : در مورد اسلام و مسلمان شدن به قناعت كامل رسيده امو اميدوارم دوستان ، نزديكان و خانواده ام ديدگاهشان به من پس از مسلمان شدنم عوض نشود .

به گزارش خبر گذاري ها هنوز منبع موسقي درستي اين خبر را تاييد نكرده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 07:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

فرهنگ هواداران فوتبال تبريزي بي نظير است

كاپيتان تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: هواداران فوتبال تبريز و آذربايجان شهره عام و خاصند و همواره از فرهنگ بالاي تماشاگرانش لذت برده ام.  

 

 ابراهيم ميرزاپور اظهار داشت: اميدوارم بتوانيم با ارايه بازيهاي خوب و بدست آوردن پيروزيهاي شيرين جواب محبتهاي مردم خونگرم با فرهنگ تبريزي را بدهيم.

 ميرزاپور در خصوص بازي برابر سپاهان اصفهان گفت: درست است كه سپاهان چهار پنج بازيكن كليدي خود را در اين فصل از دست داده با اين وجود تيم قابل احترامي است ولي ما با استفاده از امتياز ميزباني و انجام يك بازي خوب اين تيم را شكست خواهيم داد.

 وي يادآور شد: شهرداري تبريز در سه بازي گذشته نشان داده است تيم بسيار خوبي است و اگر در بازي سايپا و پنج دقيقه آخر بازي تمركز بيشتري داشتيم مي توانستيم تيم  صدر جدول باشيم.

 كاپيتان تيم فوتبال شهرداري تبريز كار دفاعي تيم را خوب ارزيابي كرده و تاكيد كرد: به واقع تيم شهرداري توانسته است با هماهنگي كه در تمام خطوط دارد هم در دفاع و هم در حمله تيم موفقي را راهي مسابقات نمايد.

 ميرزاپور اضافه كرد: در باشگاه شهرداري تمامي شرايط براي انجام بازي خوب براي يك بازيكن مهياست و من تلاش خواهم كرد با نشان دادن شايستگي هايم يكبار ديگر بتوانم پيراهن تيم ملي را بر تن نمايم.

 وي همچنين در خصوص يسيج سرمربي تيم هم گفت: يسيچ يك مربي با دانش روز است كه بازيهاي خوب تيم شهرداري نشان از دانش فني بالاي اوست در تيم او شايسته سالاري حرف اول را مي زند و هر كس بتواند در تمرينات نظرش را جلب كند در تركيب اصلي جاي مي گيرد.

 به گفته وي، شرايط تيم شهرداري تبريز با فصل قبل كاملا متفاوت است زيرا كه با حفظ استخوان بندي تيم و جذب نفرات كارآمد توانسته نقاظ ضعف فصل قبل را پوشش دهد.  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 05:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

برنامه‌ هفته ششم تا نهم ليگ اعلام شد

 

   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، برنامه مسابقات به شرح زير است:

*پنجشنبه17/6/90-هفته ششم مس سرچشمه-شاهين بوشهر-شهيد باهنر-كرمان- ساعت:19:30

فجر شهيدسپاسي- سپاهان-حافظيه-شيراز- ساعت: 17:30

شهرداري تبريز-راه آهن-يادگار امام (ره)-تبريز-ساعت: 19:10

ذوب آهن-پرسپوليس - فولاد شهر-ساعت20

جمعه 18/6/90-هفته ششم داماش –مس كرمان-عضدي-رشت-ساعت 19

نفت تهران-سايپا –دستگردي-تهران-ساعت 18:45

صباي قم-ملوان-يادگار امام(ره)-قم-ساعت 20

استقلال-تراكتورسازي تبريز-آزادي-تهران-ساعت 20

نفت آبادان-فولاد خوزستان-تختي-آبادان-ساعت 20

*پنجشنبه24/6/90-هفته هفتم

ملوان بندر انزلي-نفت آبادان-تختي-انزلي-ساعت 18:45

راه آهن- فجرشهيد سپاسي- اكباتان-تهران-ساعت 18:30

سايپا-مس كرمان-انقلاب-كرج ساعت 18:30

تراكتورسازي تبريز-نفت تهران-يادگار امام(ره)-تبريز ساعت 18:50

*جمعه 25/6/90-هفته هفتم

پرسپوليس-استقلال-آزادي-تهران- ساعت 18:30

مس سرچشمه-صباي قم-شهيد باهنر-كرمان-ساعت 18:10

فولاد خوزستان-شهرداري تبريز-تختي- اهواز-ساعت 20

يكشنبه27/6/90-هفته هفتم سپاهان- داماش گيلان-فولاد شهر- ساعت 18:30

شاهين بوشهر-ذوب آهن-شهيد بهشتي-بوشهر-ساعت 20:30

*چهارشنبه 30/6/90- هفته هشتم ذوب آهن – مس سرچشمه - فولاد شهر – ساعت 19:30

پنجشنبه 31/6/90- هفته هشتم مس كرمان – سپاهان – ورزشگاه شهيد باهنر – كرمان – ساعت 18

يكشنبه 3/7/90- هفته هشتم فجر سپاسي- پرسپوليس ورزشگاه حافظيه شيراز – ساعت 18:30

داماش – راهن آهن – ورزشگاه عضدي رشت – ساعت 17:30

نفت تهران – ملوان – ورزشگاه دستگردي تهران – ساعت 17:30

صباي قم – فولاد خوزستان – ورزشگاه يادگار امام (ره) قم – ساعت 18:30

شهرداري تبريز – شاهين – ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز – ساعت 17:45

نفت آبادان – تراكتورسازي – ورزشگاه تختي آبادان – ساعت 18:45

دوشنبه 4/7/90- هفته هشتم استقلال – سايپا – ورزشگاه آزادي تهران – ساعت 18:30

*جمعه 8/7/90- هفته نهم تراكتورسازي تبريز – مس كرمان – ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز – ساعت 17:45

راه آهن – نفت آبادان – ورزشگاه اكباتان تهران – ساعت 17:30

فولاد خوزستان –فجرسپاسي – ورزشگاه تختي اهواز – ساعت 18:30

پرسپوليس – صباي قم – ورزشگاه آزادي تهران – ساعت 18:15

شاهين – داماش – ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر – ساعت 18:30

شنبه 9/7/90- هفته نهم مس سرچشمه – شهرداري تبريز – ورزشگاه شهيد باهنر كرمان – ساعت 18

ملوان – استقلال – ورزشگاه تختي انزلي – ساعت 18:15

يكشنبه 10/7/90- هفته نهم سايپا – سپاهان – ورزشگاه انقلاب كرج – ساعت 17:15

ذوب آهن – نفت تهران – فولاد شهر – ساعت 19:15

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 03:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

تازه‌ترين حرف‌هاي دايي در مورد پرسپوليس

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس ضمن تاكيد بر اينكه دوست ندارم حميد استيلي در مورد من اظهارنظري داشته باشد، گفت: اگر گوشه چشمي به نيمكت پرسپوليس داشتم در خانه مي‎ماندم و با راه آهن قرارداد نمي‎بستم.  

 

   به گزارش خبرنگار مهر، علي دايي در واكنش به اظهارنظر حميد استيلي كه گفته بود: "علي دايي چرا يك سال و نيم پيش كه به پرسپوليس آمد، كاشاني را قبول داشت"، خاطرنشان كرد: تا به امروز به احترام آقاي استيلي اظهار نظري نكرده بودم و از ايشان خواهش مي‎كنم راجع به من حرف نزده و اظهار نظري نكنند.

وي در ادامه افزود: متاسفانه آقاي استيلي حرف‌هاي آقاي موقت (حبيب كاشاني) را تكرار مي‎كند و مي‎گويد چرا دايي آن زمان كه به پرسپوليس آمد، سرپرست موقت باشگاه را قبول داشت. در پاسخ به ايشان بايد بگويم آن زمان كه به پرسپوليس آمدم ماهيت اين آقا براي من مشخص نبود و از دور ايشان را مي‌شناختم.

"استيلي مرا وادار به پاسخگويي كرده و با اظهارنظر خود وارد قضايايي كه نمي‌خواستم، كرده است"، دايي با بيان اين جمله افزود: من آن زمان كه به پرسپوليس آمدم به خاطر هواداران اين تيم آمدم و اينكه بتوانم به تيم محبوبم كمك كنم و خدا را نيز شكر مي‎كنم از اين مسئوليت سربلند بيرون آمدم.

دايي در اظهار نظري تكراري بازهم خود را مديون تك تك هواداران پرسپوليس خواند و گفت: من مديون هواداران پرسپوليس هستم كه در دو فصل گذشته مرا تحمل كردند، حتي در روزهايي كه تيم بدترين نتايج را كسب مي‎كرد.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن در گفتگويي افزود: هواداران به غير از بازي با صبا در هيچ مسابقه‎اي اعتراض نكردند. در آن مسابقه ليدرهاي باشگاه اطلاعيه و بيانيه خواندند، ليدرهاي منتسب به باشگاه.

وي در واكنش به اين موضوع كه چرا با وجود اختلاف نظر با حبيب كاشاني براي ادامه همكاري با سرخپوشان در يازدهمين دوره ليگ برتر برنامه داده است، گفت: چون مردم به من لطف دارند، به خاطر محبت و لطف آنها برنامه دادم.

دايي يادآور شد: آن روزي كه سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس بعد از قهرماني تيم در جام حذفي گفت، مي‎روم به آموزش و پرورش و فوتبال را به فوتبالي‌ها مي‎سپارم، چرا برگشت؟!

وي با طرح اين پرسش كه "چرا به من 12 ساعت وقت دادند تا در خصوص تصميم كميته فني باشگاه پرسپوليس نظرم را بيان كنم؟"، گفت: در كجاي دنيا يك باشگاه از ساعت پنج بعدازظهر تا پنج صبح فعال است؟ تا به امروز كسي به اين مورد فكر نكرده كه چرا مسئولان باشگاه پرسپوليس به من 12 ساعت آنهم تا پنج صبح وقت دادند.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان كرد: اگر توجه داشته باشيد، صبح فرداي روزي كه كميته فني باشگاه پرسپوليس مرا به عنوان سرمربي انتخاب كرد، قرار بود جلسه راي اعتماد به آقاي سجادي به عنوان وزير ورزش و جوانان برگزار شود. آقايان مي‎خواستند تا پيش از مشخص شدن وزير كار را تمام كنند و هدف ديگري از اين كار نداشتند!

دايي با تكرار دوباره ادعاي گذشته خود افزود: من از كعبي و بيات عذرخواهي مي‎كنم، چون آنها در آستانه حضور در پرسپوليس بودند اما با مطرح كردن بحث پيشنهاد باشگاه به آنها از سوي من نتوانستند به اين تيم بيايند. مطئمنا اگر آنها به پرسپوليس مي‎آمدند، همه چيز مشخص مي‎شد.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن تاكيد كرد: من اگر گوشه چشمي به نيمكت پرسپوليس داشتم با راه آهن قرارداد نمي‎بستم و مانند هشت، نه ماهي كه از تيم ملي جدا شده بودم و كار فوتبالي نمي‎كردم، مي‎رفتم در خانه‎ام مي‎نشستم و منتظر پرسپوليس مي‎ماندم.

دايي تاكيد كرد: در اين ماه مبارك رمضان عاجزانه از هواداران پرسپوليس مي‎خواهم، قيد حضورم در پرسپوليس را بزنند. من امسال با باشگاه راه آهن قرارداد دارم و نمي‎توانم به پرسپوليس برگردم. به دين، به پيغمبر آرزوي من است كه پرسپوليس موفق باشد.

وي با احترام به نظر مردم خاطرنشان كرد: بايد ببينيم مردم چه مي‎خواهند و چه نظري دارند. بايد با مردم روراست باشيم.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش كه "چرا با وجود مخالفت با كاشاني براي هدايت دوباره تيم فوتبال اين باشگاه برنامه داده است؟"، گفت: من به خاطر لطف و محبت مردم برنامه دادم. آقايان مي‎خواستند مرا مقابل مردم قرار دهند و اينطور وانمود كنند كه دايي خودش رفت به همين خاطر من برنامه دادم تا به هدف‌شان نرسند.

دايي در خاتمه استقلال كميته فني باشگاه پرسپوليس را زير سئوال برد و با طرح اين موضوع كه "آقايان ظاهرا خود را قانوني نمي‎دانستند"، يادآور شد: زماني كه من اسپانيا بودم، از سوي كميته فني باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفته شد. آقاي پنجعلي در گفتگو با من تاكيد كرد، اين سئوال ما نيست، پرسش سرپرست موقت باشگاه است. مگر مي‎شود كميته فني سئوالات سرپرست را از من بپرسد؟!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 12:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

استيلي در پاسخ به دايي

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من چه گناهي داشتم در شرايطي كه آقايان كاشاني و دايي با هم اختلاف نظر داشتند به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شدم؟  

 

  به گزارش خبرنگار مهر، حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با تاكيد بر اينكه براي رسيدن به نيمكت اين تيم نه بستر سازي كرده و نه برنامه ريزي داشته است، گفت: زماني كه از من سئوال مي كردند بهترين گزينه براي هدايت پرسپوليس كيست با قطعيت از علي دايي ياد مي كردم.

وي با تاكيد بر اينكه سرمربي پرسپوليس گزينه منتخب كميته فني اين باشگاه بوده است، گفت: اعضاي كميته باشگاه مشخص هستند. اين عزيزان از سه مربي كه قرار بود پرسپوليس را هدايت كنند، برنامه خواستند. خوشبختانه اعضاي كميته باشگاه را همه قبول داشتند حتي خود آقاي دايي. اگر نداشتند چرا به آنها برنامه دادند؟

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: سال 86 كه تيم ما به قهرماني رسيد من سرمربي بوده و تيم را جمع كرده بودم اما به خاطر پرسپوليس و اينكه فكر و ذكرم اين تيم بود، آقاي قطبي را به مديرعامل باشگاه پيشنهاد كردم. ما در آن سال آنهم در شرايطي كه تمرينات را با حضور پنج بازيكن شروع كرده بود، عنوان قهرماني ليگ برتر را به دست آورديم.

استيلي به دوره فعاليت خود در تيم‌هاي استيل آذين و شاهين بوشهر اشاره كرد و گفت: زماني كه از استيل آذين جدا شدم اين تيم چهارم جدول بود. من در همان دوره از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد داشتم اما به خاطر تعهدم به استيل آذين اين پيشنهاد را قبول نكردم. فصل گذشته نيز كه سرمربي شاهين بودم تيمم عملكرد فني خوبي داشت اما در نتيجه گيري چندان موفق نبوده كه آن هم بر مي گشت به مشكلات مالي كه از ابتدا با آن دست به گريبان بوديم.

وي خاطر نشان كرد: در ابتداي سال جاري به من پيشنهاد سرمربيگري تيم اميد داده شد آن هم در شرايطي كه تمام مسئولان فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك مرا تاييد كرده بودند اما به خاطر ضايعه مرگ برادرم و شرايط روحي بدي كه داشتم اين پيشنهاد را قبول نكردم. من در شرايطي به پرسپوليس آمدم كه چهار پيشنهاد خوب داشتم اما در نهايت با اين باشگاه قرارداد بستم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس يادآور شد: زماني كه كميته فني باشگاه پرسپوليس علي دايي را انتخاب كرد من به ايشان تبريك گفتم. من دايي را سرمربي تيم مي دانستم اما ايشان شرايطي را عنوان كرد كه نتوانست با پرسپوليس ادامه همكاري دهد. اينكه ايشان براي پاسخگويي به پيشنهاد باشگاه يك ساعت وقت داشته يا 12 ساعت و يا اينكه ايران بوده يا نه فرقي نمي كند. علي دايي شرايطي را عنوان كرد كه باشگاه نتوانست با او قرارداد امضا كند.

استيلي با طرح اين پرسش كه "اگر دايي نمي توانست با مسئولان باشگاه پرسپوليس كار كند چطور به آنها برنامه داده است؟"، گفت: آيا اين درست است كه آقاي دايي براي اينكه مقابل مسئولان باشگاه پرسپوليس كم نياورد برنامه داده؟ ايشان كه سرپرست باشگاه پرسپوليس را قبول نداشت چرا يك سال و نيم پيش كه همين آقا ايشان را به پرسپوليس آورد معترض نبود؟ اگر آن زمان آقاي كاشاني را قبول داشته بايد امروز هم شرايط ايشان را مي پذيرفت.

وي اعضاي كميته باشگاه پرسپوليس را از پيشكسوتان خوشنام خواند و گفت: آيا مي شود اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس را خريد و آنها را توجيه كرد كه فلان گزينه را براي سرمربيگري پرسپوليس انتخاب كنند؟ متاسفانه در اين مدت اظهارنظرهاي خوبي در مورد آنها نشده است. همين آقاي درخشان كه انتخاب كميته فني باشگاه پرسپوليس را زير سئوال برده است الگوي من است اما مطالبي عنوان مي كند كه به هيچ عنوان درست نيست.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با طرح اين پرسش كه "آقاي دايي چطور مي تواند بگويد جلسات كميته فني باشگاه پرسپوليس فرماليته بوده است؟"، افزود: از تمام جلسات كميته فني باشگاه فيلمبرداري شده است، با اين شرايط چطور مي توانستند اعضاي كميته فني را توجيه كنند؟

استيلي تاكيد كرد: من چه گناهي داشتم در شرايطي كه آقايان كاشاني و دايي با هم اختلاف نظر داشتند به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شدم؟

وي خاطر نشان كرد: من تيمي را تحويل گرفتم كه سه روز مانده به مسابقات شش بازيكن ملي پوش در تمرينات آن حضور داشتند. آن هم در شرايطي كه دو بازيكن تاثيرگذار آسيب ديده بودند و دو بازيكن جديد هم جذب كرده بوديم. امروز كه من در خدمت شما هستم 16 روز است كه تيم را به صورت كامل در اختيار دارم. آيا با 16 روز تمرين يك تيم موفق مي شود؟

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از نحوه برخورد هواداران اين تيم گفت: متاسفانه هواداران با مني كه هميشه بازيكني باتعصب براي اين تيم بودم برخورد خوبي نداشتند، مني كه براي حضور در پرسپوليس از پول گذشتم، مني كه در روز بازي با استقلال در شرايطي كه نه نفره بوديم آنقدر دويدم كه در پايان مسابقه از حال رفتم، آنها چطور مي توانند به من بگويند بي غيرت و بي تعصب؟!

استيلي كم حوصلگي هواداران را از عوامل تاثيرگذار در نارضايتي آنها از نتيجه گيري پرسپوليس عنوان كرد و گفت: ما فقط سه بازي انجام داده‌ايم و نبايد اين سه بازي ملاك ارزيابي هواداران باشد. مقابل ملوان تمام آمارهاي بازي به نفع ما بود و به اين تيم اجازه بازي نداديم. مقابل شهرداري نيز تا دقيقه 40 خوب بازي كرديم و اين تيم به زمين ما نيامد اما پس از اعتراض هواداران شرايط بازي تغيير كرد. من مسائل روحي و رواني را دليل بازي نه چندان خوب تيم مي دانم. متاسفانه بازيكنان من شرايط روحي خوبي ندارند و همين مسئله باعث شده از شش قدم نتوانند دروازه حريف را باز كنند.

وي خاطرنشان كرد: بهتر است تماشاگران اگر مي خواهند اعتراض كنند تا دقيقه 90 صبر كنند. نه اينكه در دقيقه 40 لب به اعتراض باز كنند و عليه مربيان و بازيكنان شعار دهند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: نمي دانستم آقاي دايي از اينكه گفتم ايشان چرا يك سال و نيم پيش كه سرمربي تيم پرسپوليس شد آقاي كاشاني را قبول داشت، ناراحت مي شود، اگر مي دانستم چنين اظهار نظري نمي كردم؟

استيلي در واكنش به اين اتهام علي دايي كه پيش از حضور در پرسپوليس با بازيكناني چون حسين كعبي و سعيد بيات مذاكره كرده است، گفت: به اين روز عزيز، به اين كلام الله مجيد كه روبه‌روي من است، به روح رسول الله، به روح برادرم من به هيچ عنوان با اين بازيكنان مذاكره نكرده و نظري روي آنها نداشتم.

وي از پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس خواست او را كمك و همراهي كنند و در خصوص حضور بدنساز جديد در تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من سرمربي تيم هستم و تمام مسائل فني مربوط به من است. در شرايط فعلي تشخيص دادم كه آقاي كماسي به عنوان بدنساز كنار من باشد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ادامه همكاري مايلي كهن با باشگاه پرسپوليس گفت: مايلي كهن مدير فني باشگاه است و من از نقطه نظرات او استفاده مي كنم.

وي در خاتمه گفت: من هر چه دارم از هواداران است و اطمينان دارم با حمايت و همراهي هواداران مي توانيم جايگاه مناسب در جدول كسب كنيم. هنوز 31 هفته و 31 بازي به پايان ليگ مانده مي توانيم با برنامه ريزي در آينده موفق شويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1390 | 12:17 | نویسنده : araz | 0باخیش

دبيري: 30 ميليون به استيل‌آذين تخفيف داديم

مديرعامل باشگاه‌هاي دبيري و ماشين‌سازي تبريز گفت:‌ به خاطر مرحوم بابك معصومي، چيزي در حدود 30 ميليون تومان به باشگاه استيل‌آذين تخفيف داديم.  

 

 افشين دبيري در مورد شايعه احتمال حضور تيم دبيري تبريز در ليگ فوتسال به نام ياران معصومي اظهار داشت: قصد واگذاري امتياز تيم‌مان را داريم و در همين خصوص هم مذاكراتي را با باشگاه استيل‌آذين داشته‌ايم. قبلا مرحوم معصومي با ما صحبت مي‌كرد كه به خاطر او 20 ميليون تومان از قيمت پايه‌مان كم كرديم و بعد از درگذشت وي نيز 10 ميليون ديگر از رقم كم كرديم.

 وي ادامه داد:‌ كارهاي مربوط به واگذاري در حال انجام است. ما از همان ابتدا به معصومي قول داديم كه در زمينه انتقال امتياز تيم ليگ يك‌مان با آنها همكاري كنيم. به همين منظور نماينده استيل‌آذين فردا (سه‌شنبه) به تبريز مي‌آيد تا كار را تمام كنيم. در مورد امتياز ليگ برتر هم صحبت‌هايي با انصاري‌فرد و خوراكچي از راه‌آهن داشته‌ايم.

 سال گذشته دبيري 2 نماينده در رقابت‌هاي ليگ برتر و ليگ دسته اول فوتسال داشت كه در پايان رقابت‌هاي فصل گذشته، مديرعامل اين باشگاه از انتقال امتياز اين تيم‌ها خبر داده بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 05:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 9 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.