sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

فابرگاس رسما به بارسلونا پيوست

مهاجم كاتالونيايي آرسنال پس از دو سال و سه ماه مذاكره بين دو طرف اسپانيايي و انگليسي سرانجام به خانه قديمي خود بازگشت. 

 

   به نقل از ماركا اسپانيا، سسك فابرگاس بازيكن مورد علاقه باشگاه بارسلونا سرانجام به تيم اول اسپانيا ملحق شد. پيش از اين نيز مشخص بود كه فابرگاس به خانه خود بازگشته، اما خبر رسمي اين انتقال بزرگ به تاييد دو طرف نرسيده بود. آرسن ونگر روز گذشته با حضور در نشست خبري در استاديوم امارات به خبرنگاران گفت: ديگر فابرگاس را در اختيار نداريم و او به بارسلونا ملحق شده است. فابرگاس ساعتي پس از پايان جدال دو تيم رئال مادريد و بارسلونا همراه با اردوي بارسا به پايتخت كاتالونيا سفر كرد و به پيشنهاد الساندرو روسل بلافاصله براي امضاي قرارداد به دفتر نقل و انتقالات بازيكنان بارسلونا رفت. سايت رسمي باشگاه بارسلونا اعلام كرده كه تست پزشكي فابرگاس امروز برگزار مي‌شود و مراسم معارفه باشكوهي براي اين بازيكن بزرگ در نظر گرفته شده است.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 05:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

روسل: 29 ميليون دادم نه 40 ميليون

مديرعامل باشگاه بارسلونا در واكنش به حملات رسانه‌اي در كاتالونيا گفت: براي خريد فابرگاس در نهايت 29 ميليون يورو دادم نه 40 ميليون يورو. 

 

   به نقل از اسپورت كاتالونيا، الساندرو روسل موفقيت در خريد فابرگاس را به همه هواداران بارسلونا تبريك گفت و اظهار داشت: اين‌همه وقت گذشت تا بهترين اتفاق براي ما رخ دهد، در نهايت به بهترين رقم فابرگاس را خريديم و آرسنال زماني سسك را از دست داد كه ديگر دير شده بود و نتوانست با قيمت‌هاي قبلي او را بفروشد. وي افزود: ما تا مرز 34 ميليون يورو نيز پيش رفتيم اما آرسنال قبول نكرد و در نهايت هم با 29 ميليون يورو وي را خريديم. فابرگاس در تركيب بارسلونا مي‌درخشد و به يك مهره كليدي تبديل خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 04:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

برنامه ي بازي هاي جام حذفي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 04:36 | نویسنده : araz | 0باخیش

تصاوير منتخب ديگر از ديدار رفت سوپركاپ اسپانيا

ديدار رفت سوپركاپ اسپانيا يكشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئوبرگزار شد وبا تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد. در اينجا مي توانيد تصاوير منتخب اين ديدار را ملاحظه كنيد:

 
 

 

 

 
هواداران برنابئو در اين ديدار براي تيمشان سنگ تمام گذاشتند

Cundió el respeto y Mourinho acudió a saludar a Guardiola. Protocolo cumplido. 

سلام و احوالپرسي مربيان دو تيم به سردي و خشكي هر چه تمام بود El once del Madrid no sorprendió. El de Guardiola sí. Sin Piqué, Xavi, Busquets o Pedro, habituales en estos Clásicos.

تركيب اصلي رئال مادريد چندان عجيب و تعجب آور نبود ولي تركيب تيم گوارديولا خيلي عجيب بود: تيمي بدون پيكه، چابي، بوسكتس و پدرو!

De inicio, Alexis fue el único debutante en el Clásico, junto a Thiago Alcántara. Por el Madrid, Callejón y Coentrao empezaron en el banco. 

شروع الكسيس سانچس: الكسيس سانچس اولين ديدار رسمي اش براي بارسا را برگزار كرد و از
سوي ديگر هم كايخون و كونترائو اولين بازي رسمي شان را براي تيم مادريدي برگزار كردند

Gran jugada de contragolpe del Madrid, con buena acción de Benzema y gol de Özil. El Madrid era mejor... 

ضد حمله تماشايي رئال. كريم بنزما پاسي تماشايي به مسعود اوزيل داد و ستاره آلماني رئال را از ميهمانش پيش انداخت.

Si las fotos tuvieran sonido oíriamos los gritos tras el 1-0 de Villa.

و تنها صدايي كه بعد از گل ويا در برنابئو شنيده مي شد، صداي فريادهاي شادي آبي اناري ها بود
Son buenos amigos. Tienen imán. Siete en el Bernabéu ha marcado la Pulga. مسي و تور دروازه برنابئو: آنها دوستان خوبي براي هم هستند.ستاره آرژانتيني 7 گل در برنابئو به ثمر رسانده است
El gol de Xabi Alonso revivió a un Madrid tocado tras el 1-2. Y el abrazo de Ramos dejó tocado al centrocampista.
گل ژابي آلونسو رئال را دوباره به جريان بازي برگرداندو سرخيو راموس اين گل را بدين شكل با گلزن تيمش جشن مي گيرد

Dos de los señalados en cada equipo, Cristiano e Iniesta, estuvieron grises.

دوستاره از دو تيم؛ البته هر دوي آنها در بازي يكشنبه شب چندان ندرخشيدند.

A alguien debe gritar Mou para que atara en corto a Messi. En una de sus pocas apariciones, la lió. 

و اين هم آقاي خاص كه از عملكرد داوري عصباني بود

 

منبعvarzesh3


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 01:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

صحنه هاي بحث برانگيزال كلاسيكوي يكشنبه شب

 

 

صحنه هاي بحث برانگيزال كلاسيكوي يكشنبه شب

ديدار رفت سوپركاپ اسپانيا يكشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد و دو تيم رئال مادريد و بارسلونابه تساوي 2-2 دست يافتند . در اين بازي صحنه هاي متعددي رخ داد كه بحث هاي فراواني را با خود به همراه داشت.

 

 

 

 

[foto de la noticia]

اگر والدس در محوطه جريمه بارسلونا با دست راستش كريس رونالدو را در حالي كه توپ جلوي پايش نبود متوقف كرد و داور خطايي نگرفت، در سوي ديگر ميدان هم داور مسابقه پنالتي ديگري را به خاطر خطاي مارسلو برروي پدرو ناديده گرفت. آن هم در حالي كه پدرو آماده شوت توپ بود.

[foto de la noticia]

جو حساس بازي در زمين مسابقه ، خديرا را يكي از ستاره هاي كليدي رئال نموده بود. اين بازيكن آلماني در برخي از دقايق بازي با شدت و شايد خشونت بازي مي كرد. يكي از اين لحظات زماني بود كه او به هوا پريد و با ضربه اي كه بيشتر شبيه ضربه كاراته بود به سر ابيدال كوبيد. ستاره فرانسوي روي زمين افتاد و براي درمان دقايقي به خارج از ميدان رفت ولي در نهايت به جريان بازي بازگشت.

 

 

 

 منبع varzesh3


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 01:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

رئال مادريد در حسرت پيروزي مقابل بارسلونا ماند

.رئال مادريد مقابل بارسلونا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو متوقف شد تا قهرمان در نيوكمپ مشخص شود.  

مرحله رفت سوپر جام اسپانيا ميان تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا در ورزشگاه سانتياگو برنابئو مادريد با قضاوت فرناندو تيچريا ويتينس 30 دقيقه بامداد امروز (دوشنبه) آغاز شد كه اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

مسعود اوزيل در دقيقه 13 براي رئال گلزني كرد، اما داويد ويا در دقيقه 36 بازي را به تساوي كشاند و ليونل مسي در دقيقه 45 پيروزي را در نيمه اول براي شاگردان گوارديولا رقم زد. در نيمه دوم آلونسو در دقيقه 54 گلزني كرد تا بازي به تساوي كشيده شود.

قبل از آغاز بازي و زماني كه تركيب دو تيم اعلام شد غيبت ژاوي مغز متفكر ميانه ميدان كاتالان‌ها، پيكه و پويول مدافعان هميشه ثابت بارسا و بوسكتس، از طرفي حضور تمامي ستارگان رئال و مثلث مرگ اين تيم (رونالدو، اوزيل و بن‌زما) تمامي پيش‌بيني‌ها را به‌نفع كهكشاني‌ها رقم زده بود.

*شرح بازي: در اين ديدار و در نيمه اول شاگردان خوزه مورينيو كه از حمايت تماشاگران رئال و پرچم‌هاي سفيدشان بهره مي‌بردند بازي را باقدرت آغاز كردند و حملات متعدد و خطرناكي را بر روي دروازه بارسا تدارك ديدند.

اولين خطر اين بازي توسط كريم بن‌زما احيا شده انجام گرفت و اين بازيكن فرانسوي با ضربه سر خود تا آستانه فروپاشي دروازه بارسا پيش رفت كه ويكتور والدس با عكس‌العمل تماشايي مانع فروپاشي دروازه كاتالان‌ها شد.

رئال كه همچنان فشار خود را بر روي دروازه بارسا حفظ كرده بود، در دقيقه 13 و روي پاس زيباي بن‌زما به مسعود اوزيل اين بازيكن ملي‌پوش آلماني را در موقعيتي تك به تك با ويكتور والدس قرار داد و اوزيل با تك ضربه‌اي فني دروازه بارسا را گشود تا سانتياگو برنابئو منفجر شود و پرچم‌هاي سفيد رئال توسط هوادران اين تيم برافراشته شود.

پس از اين گل بازي متعادل شد و بيشتر در ميانه ميدان دنبال شد.

اين روند ادامه داشت تا در دقيقه 36، داويد ويا با ضربه‌اي ديدني و فني از پشت محوطه جريمه دروازه ايكر كاسياس را گشود تا سكوت سانتياگو برنابئو را فرا بگيرد و بازي به تساوي كشيده شود.

نتيجه يك بر يك تا اواخر نيمه اول ادامه داشت و همه منتظر شنيدن سوت پايان نيمه اول توسط داور بودند كه ليونل مسي در دقيقه 45 با حركتي انفجاري به قلب دفاع رئال زد و براي بار دوم دروازه كاسياس را گشود تا آب‌سردي بر پيكره مورينيو و شاگردانش ريخته شود و ورزشگاه بيش از پيش به سكوت فرو برود.

در نيمه دوم شاگردان مورينيو كه تحمل شكست را نداشتند و نمي‌خواستند مقابل ديده‌گان تماشاگرانش بار ديگر مقابل بارسا شكست بخورد حملات هجومي بر روي دروازه بارسا تدارك ديدند تا اينكه آلونسو با شوتي زميني در دقيقه 54 بازي را به تساوي كشاند تا آقاي خاص و شاگردانش بار ديگر براي كسب پيروزي اميدوار شوند.

پس از اين گل دو تيم تعويض‌هاي متعددي را انجام دادند. ژاوي به‌جاي تياگو وارد زمين شد و با حضور پيكه و پدرو تا حدودي تركيب بارسا تكميل شد. از سوي ديگر رئال نيز بيكار نبود و با تعويض خديرا و حضور كونترائو در ميدان نشان داد كه به دنبال برد در اين ديدار است. حضور هيگواين به‌جاي بن‌زما نيز ديگر تعويض رئال بود. اما در نهايت مورينيو در حسرت پيروزي مقابل بارسا باقي ماند تا چهره قهرمان در نيوكمپ مشخص شود.

اين تساوي باعث شد تا مورينيو در حسرت پيروزي مقابل شاگردان گوارديولا بماند و ركورد شكست‌ناپذيري پپ در برنابئو پابرجا بماند و چهره قهرمان سوپرجام اسپانيا بامداد پنج‌شنبه در نيوكمپ مشخص شود.

منبعvarzesh3


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 01:19 | نویسنده : araz | 0باخیش

گزارش تصويري الكلاسيكو سوپر كاپ


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1390 | 12:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

اسامي محرومان هفته چهارم ليگ برتر اعلام شد

سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال فهرست محرومان هفته چهارم ليگ برتر را اعلام كرد.  

 

 براساس اعلام اين سازمان محرومان هفته چهارم ليگ حرفه اي فوتبال ايران به اين شرح بوده و اين بازيكنان در اين هفته نمي توانند براي تيم هاي خود به ميدان بروند:  استقلال : كرار جاسم راه آهن : حسين كعبي و امير عليشاه شاهين بوشهر: وحيد طالب لو مس سرچشمه : حسن هوري 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 07:36 | نویسنده : araz | 2باخیش

برگزاري مراسم قرعه‌كشي جام حذفي فوتبال

مراسم قرعه كشي جام حذفي فوتبال امروز (يكشنبه) با حضور نماينده سازمان ليگ و نمايندگان استان‌ها و باشگاه‌ها در هتل آكادمي فوتبال برگزار شد.  

 

 تيم‌هاي پرسپوليس، ذوب آهن اصفهان،‌ راه‌آهن شهرري، استقلال، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، نفت آبادان، سايپاي البرز و تراكتورسازي تبريز در يك گروه و تيم‌هاي فجر سپاسي شيراز، شهيد سپاسي شيراز، مس كرمان، صباي قم، مس سرچشمه كرمان، داماش گيلان، نفت تهران، شهرداري تبريز، ملوان بندرانزلي و شاهين بوشهر در گروه دوم قرار گرفتند كه بايد با برنده بازي تيم‌هاي دسته يك و دسته دوم ديدار كنند.

 مسابقات جام حذفي از هفدهم شهريور ماه آغاز شده و طبق اعلام سازمان ليگ، فينال اين مسابقات قبل از پايان ليگ برتر برگزار خواهد شد.

 به دليل آنكه اين مسابقات جام آزادسازي خرمشهر نامگذاري شده است نماينده خرمشهر نيز براي اولين بار در اين مسابقات شركت خواهد كرد.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 07:29 | نویسنده : araz | 0باخیش

كمالوند: پول نرسد از پاس جدا مي‌شوم

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: در صورتي كه ظرف دو سه روز آينده پول نرسد جدا مي‌شوم.

بقيه در ادامه ي مطلب


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 03:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

استيلي:پرسپوليس هوادار مي‌خواهد نه تماشاگر

 

حميد استيلي گفت: قلبا همه پرسپوليسي‌ها را دوست دارم اما من و پرسپوليس، هوادار مي‌خواهيم نه تماشاگر.  

 

  حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگوي گفت: هرچه زمان بگذرد شرايط ما بهتر خواهد شد. همانطور كه بارها گفته‌ام ما دير در كنار يكديگر جمع شديم و بايد در طول زمان به هماهنگي لازم برسيم. بازي به بازي بهتر خواهيم شد اما متأسفانه بدشانسي‌هايي نيز گريبانگير ما شده است. آسيب‌ديدگي مهرداد اولادي و وحيد هاشميان مشكل جدي براي ماست كه در اول راه كمي كار ما را سخت كرد.

بقيه در ادامه ي مطلب


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 03:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

مسي نخستين پيشنهادنجومي رئال را رد كرد

سايت رسمي باشگاه رئال مادريد از رد پيشنهاد 200 ميليون يورويي رئال مادريد توسط مسي خبر داد.  

 

     دو هفته پيش ادواردو آندا، سر دبير پيشين روزنامه ماركا اسپانيا ادعا كرد كه رئال مادريد قصد دارد با 100 ميليون يورويي كه از فروش كريستيانو رونالدو به جيب مي‌زند، ليونل مسي - ستاره آرژانتيني بارسلونا را با 200 ميليون يورو به خدمت گيرد.

روز گذشته (شنبه) سايت رسمي رئال مادريد به نقل از برنامه تلويزيون «فوتبال ماركا» نوشت كه مسي پيش از بازگشت به ايالت كاتالونيا، پيشنهاد نجومي200 ميليون يورويي و حقوق ماهيانه 20 ميليون يورويي رئال مادريد را رد كرد، اما با اين حال رئال مادريد قصد دارد كه اين رقم را تا 250 ميليون يورو كه رقم فسخ قرارداد مسي با بارسلونا است، بالا برد.

اين انتقال اگر چه كه تا حدودي بعيد به نظر مي‌رسيد، اما نبايد فراموش كرد كه پيش از اين لويس فيگو، ستاره سالهاي پيش بارسلونا در چنين شرايطي به رئال مادريد پيوست، چه بسا رئال مادريد مي‌خواهد با رقمي بالاتر سناريوي فيگو را بار ديگر تكرار كند و ضربه‌اي ديگر به پيكره آبي ـ اناري‌ها وارد كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 03:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

هفته دوم بوندس ليگا (عكس)

 

 

بقيه در ادامه ي مطلب


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 12:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

جام حذفي امروز قرعه‌كشي مي‌شود

جام حذفي امروز قرعه‌كشي مي‌شود

مراسم قرعه كشي رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي كشور عصر امروز (يكشنبه) برگزار مي‌شود.  

 

     به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مراسم قرعه كشي مسابقات جام حذفي باشگاه‌هاي كشور درفصل91-90 عصر امروز (يكشنبه) انجام خواهد شد.

اين مراسم در ساعت 15 و در محل آكادمي ملي فوتبال برگزار مي‌شود.

مسابقات جام حذفي با حضور 102 تيم متشكل از باشگاه‌هاي ليگ برتري، دسته اول، دسته دوم و نماينده خرمشهر و قهرمان استان‌ها انجام خواهد شد.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 12:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

00:30 بامداد سوپر كاپ اسپانيا

ديدار رفت فوتبال سوپرجام باشگاه هاي اسپانيا يكشنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئوي شهر مادريد برگزار خواهد شد.  

 

      در اولين ال كلاسيكو فصل تيم رئال مادريد - قهرمان جام حذفي اسپانيا در فصل قبل ميزبان بارسلونا - قهرمان ليگا خواهد بود.

ديدار برگشت دو تيم چهارشنبه 25 مرداد در نيوكمپ بارسلونا برگزار مي شود.

 

گووارديولا: در برنابئو كار را يكسره ميكنيم

مورينيو :براي ثانيه به ثانيه ي بازي برنامه داريم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 23 مرداد 1390 | 12:16 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 9 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.