sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

اختصاص درآمد هفته پنجم ليگ به مردم سومالي

رييس سازمان ليگ برتر فوتبال كشور گفت: ‌قسمتي از درآمدهاي اين سازمان و باشگاه هاي ليگ برتر در هفته پنجم به آسيب ديدگان سومالي اختصاص خواهد يافت.  

 

 عزيزاله محمدي افزود:‌مردم قحطي زده سومالي وضعيت نابساماني داشته و به كمك هاي دولت و مردم ساير ملل به شدت نيازمندند از اين رو قسمتي از درآمدهاي هفته پنجم رقابت هاي ليگ برتر را به اين مهم اختصاص خواهيم داد.  وي افزود:‌درهمين راستا از تمامي باشگاه ها درخواست كرديم ميزان مشاركت خود دراين امر خداپسندانه را اعلام تا اين كمك ها هر چه سريع تر به اين كشور قحطي زده ارسال شود.  رييس سازمان ليگ برتر تاكيد كرد:‌ به طور حتم جامعه فوتبال همانند ساير آحاد مردم ايران ازاين امتحان سربلند بيرون آمده و كمك شاياني به مردم آسيب ديده سومالي خواهند كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 08:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

پيام محمد حسين جعفري به هواداران در خصوص بازي با داماش

محمد حسين جعفري : هواداران تراكتورسازي صفحه جديدي را باز كنند

با نگاه به سكوه هاي بازي داماش و تراكتور كه زشتي آنرا همه محكوم كرديم،هواداران تراكتور مي توانند صفحه جديدي را باز كنند.اعتقاد بر اين است كه سكوهاي ورزشگاه هاي فوتبال به لحاظ اخلاقي دچار افول شده است وهر روز بدتر مي شود و استناد آن همين بازي اخير داماش در رشت بود.اما من اعتقاد دارم بار ديگر اين صحنه زشت را هواداران تراكتور مي توانند به شرايط زيبا برگردانند و اخلاق هواداري را بر روي فوتبال كشور بگشايند و براي چندمين بار برگردن فوتبال كشور منت بگذارند و با روشهاي نوين تشويق و رعايت اخلاق و احترام نگين ادب آذربايجاني را همانند سابق يدك بكشند.

اين اقدام خوب به ميمنت ماه مبارك رمضان در اولين حضور هواداران تراكتور در ليگ 11 در ورزشگاه يادگار حضرت امام(ره) در مسابقه دربي تبريز مي تواند پيام روشن به ساير هواداران ديگر تيمها باشد تا آنها نيز به خود آيند و جو دوستي و رفاقت را در كنار رقابت سالم ورزشي قرار داده تا بتوانيم از اين فوتبال دوست داشتني بيشتر لذت ببريم. اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 05:45 | نویسنده : araz | 1باخیش

روابط عمومي اعلام كرد : كرار محكوم به پرداخت 125 ميليون تومان به تراكتورسازي است

روابط عمومي اعلام كرد : كرار محكوم به پرداخت 125 ميليون تومان به تراكتورسازي است

چند روزي كه كرار به ايران آمده است،هر روز مصاحبه مي كند كه تبريزي ها پولش را نمي دهند.وي كه به پرداخت 125 ميليون تومان از سوي كميته انضباطي محكوم شده تا به باشگاه پرداخت نمايد و از سويي خانه در اختيار خودش را تاكنون تحويل نداده است و تنها يك چك 32 هزار دلاري در اختيار دارد كه روي آن حاشيه ايجاد مي  كند.نامبرده نسبت به تسويه حساب با باشگاه اقدام ننموده است و باشگاه از طريق كميته انضباطي پيگير دريافت حقوق باشگاه مي باشد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 05:39 | نویسنده : araz | 0باخیش

افشاگري در مورد دستمزد نجومي عادل فردوسي پور،سالي يك ميليارد تومان

بنا بر اطلاعات دريافتي، فردوسي‌پور سال گذشته براي «نود»، دقيقه‌اي ۶۰ هزار تومان دريافت مي‌كرده كه قرار بوده اين مبلغ به دقيقه‌اي ۱۰۰ هزار تومان در سال جاري افزايش پيدا كند كه در اين صورت، در طول يك سال مبلغي حدود يك ميليارد تومان عايدي او از اين برنامه مي‌شود.

به گزارش ترك نيوز به نقل از روزنامه وطن امروز، بالاخره بعد از چند هفته حرف و حديث هدايت شده و بازار گرمي مسبوق به سابقه درباره برنامه تلويزيوني نود، اين برنامه همزمان با آغاز ليگ يازدهم، روي آنتن شبكه ۳ رفت. در طول ساليان اخير، بارها اين برنامه محل منازعه اهالي فوتبال با صدا و سيما شده اما سازمان همواره به‌طور قاطع پشت مجري و تهيه‌كننده اين برنامه ايستاده است ‌طوري كه از حاشيه امن ايجاد شده، مجري برنامه توانست به هركسي و هر چيزي بتازد و پاسخگو هم نباشد. اين ولنگاري اما موجب اختلافاتي در خود سازمان صدا و‌سيما هم شد و برخي منتقدان معتقد بودند كه تهيه‌كننده نود بايد قدري هم پاسخگو باشد اما گوش شنوايي موجود نبود. اينگونه بود كه فردوسي‌پور در برنامه زنده، مديران شبكه را بارها و بارها يك بار براي دادن وقت بيشتر، بار ديگر براي فلان آيتم و… تهديد كرد؛ امري كه در طول تاريخ سيما بي‌سابقه است. شما تصور كنيد مجري برنامه در تعارض با پخش شبكه ۳، ناگهان روي آنتن، مدير شبكه آقاي پورمحمدي را خطاب قرار مي‌دهد و از او مي‌خواهد كه درخواستش را حل كند! مديران منتقد مي‌گويند اگر اين نوع اتفاقات كه توسط فردوسي‌پور باب شده تبديل به رويه در سازمان شود، سنگ روي سنگ بند نمي‌شود. در عين حال، هميشه اين بحث مطرح بوده كه تهيه‌كننده‌اي كه سازمان امتياز آنتن زنده را در اختيارش گذاشته و پول هنگفتي هم از سازمان دريافت مي‌كند، آيا نبايد پاسخگو هم باشد؟اصولا يك برنامه تلويزيوني تا چه ميزان مي‌تواند محل ايجاد نزاع ميان اهالي فوتبال شود؟ براي مثال چندي پيش كه گروه حوادث روزنامه وطن امروز گزارشي را درباره سارقان منزل فردوسي‌پور و ميزان پول نقد، دلار، يورو و جواهرات به سرقت رفته وي منتشر كرد، در حالي كه مستندات آن بر اساس اظهارات خود شاكي در دادسرا تهيه شده بود، اين مجري جنجالي كه كمتر حريمي براي ورزشكاران قائل است، در تماس‌هاي متعدد با روزنامه تلاش داشت به نوعي روند اطلاع‌رساني وطن امروز تغيير كند! همه استدلال فردوسي‌پور اين بود كه اگر من اينقدر پول نقد در خانه‌ام داشته‌ام… «بابا! وضع ما اينقدرها هم خوب نيست». اين خود نشان مي‌دهد كه وقتي چنين حساسيتي درباره مطلب منتشره صفحه حوادث يك روزنامه وجود دارد بسيار بسيار بيشتر بايد درباره يك برنامه تلويزيوني حساسيت وجود داشته باشد اما متاسفانه اينگونه نيست. يكي از بازيكنان ليگ برتر چندي‌ پيش ‌گفت: «فردوسي‌پور كه بي‌محابا به قرارداد، سقف قرارداد و درآمد و همه چيز ما كار دارد، خودش به عنوان تهيه‌كننده چقدر از تلويزيون دريافت مي‌كند؟» اين سخن بي راه هم نيست. بنا بر اطلاعات دريافتي، فردوسي‌پور سال گذشته براي نود، دقيقه‌اي ۶۰ هزار تومان دريافت مي‌كرده كه قرار بوده اين مبلغ به دقيقه‌اي ۱۰۰ هزار تومان در سال جاري افزايش پيدا كند كه در اين صورت، در طول يك سال مبلغي حدود يك ميليارد تومان عايدي او از اين برنامه مي‌شود كه در اين صورت بايد به او لقب مجري ميلياردي داد. اما آيا مجري و تهيه‌كننده برنامه نود در ازاي اين پول هنگفت دريافتي از بيت‌المال، در برابر منتقدان پاسخگو خواهد بود يا به روش و منش خود ادامه مي‌دهد و اين برنامه را همچنان در رسانه ملي نگه مي‌دارد؟


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 04:33 | نویسنده : araz | 0باخیش

دايي در واكنش به تازه‌ترين اظهار نظر مايلي‌كهن

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن در واكنش به تازه‌ترين اظهار نظر محمد مايلي‌كهن گفت: من در حال حاضر سرمربي تيم راه آهن هستم و تمام تمركزم را روي اين تيم گذاشته‌ام، هر چند كه نمي‌دانم اين آقا در مصاحبه‌اش چه گفته است اما حرف‌هايش دو ريال هم برايم ارزش ندارد.  

 

   علي دايي كه در جريان تازه ترين مصاحبه محمد مايلي كهن قرار نداشت عصر امروز شنبه و پس از پايان تمرين تيمش در جريان اين مصاحبه قرار گرفت و در گفتگو با خبرنگار مهر بدون آنكه نامي از مايلي كهن ببرد به بخش هايي از مصاحبه وي پاسخ گفت.

علي دايي در ابتدا گفت: به عنوان سرمربي تيم فوتبال راه آهن تمام تمركزم روي اين تيم است و به دليل اينكه با راه آهن قرارداد دارم نمي‌خواهم تمركزم را با مسائل ديگري از بين ببرم.

وي ادامه داد: اين آقا هفته پيش هم حرف هايي زده بود كه اصلا ارتباطي به ايشان نداشت. حرف هاي اين آقا هيچ ارزشي براي من ندارد و تاكيد مي كنم كه نمي خواهم با توجه به اين مسائل تمركزم را در راه آهن از دست بدهم.

علي دايي با تاكيد بر اينكه از محتواي مصاحبه محمد مايلي كهن بي اطلاع است، گفت: احساس كردم امروز از سوي خبرنگاران تماس هاي بيشتري با من گرفته شده است. حتما دليلش همين مصاحبه بوده است. با اين حال من دوست ندارم بدانم ايشان چه گفته است چرا كه حرف هايش دو ريال هم براي من ارزشي ندارد.

وي ادامه داد: يكبار ديگر چنين اظهار نظرهايي كرده بود كه من از او شكايت و محكومش كردم اما بعد آمد حلاليت طلبيد اما حالا در ماه مبارك رمضان دوباره هر چه تهمت و حرف بي پايه و اساس است را به من زده است.

دايي خاطرنشان كرد: ظاهرا ايشان در بخشي از صحبت هايش گفته است كه آقاي ايكس در 20 نقطه ورزشگاه آزادي 20 نفر گذاشته است تا تشويقش كنند در حالي كه همه جامعه ورزش مرا مي شناسد و مي‌دانند آنهايي كه چنين اقداماتي را انجام مي دهند چه كساني هستند.

سرمربي تيم فوتبال راه آهن ادامه داد: همين هفته گذشته در اكثر شهرهايي كه مسابقات ليگ برتر شد تماشاگران نام مرا صدا زدند. يعني من در همه ورزشگاه ها آدم داشته ام؟

علي دايي در پاسخ به اين اظهار نظر كه مايلي كهن عنوان كرده بود سومديك از مربيان ايراني ضعيف تر است و پرسپوليس بدون سرمربي بهتر نتيجه مي گرفت گفت: اين مسئله ربطي به من ندارد. صحبتي هم در اين مورد نمي كنم. اما جالب است با وجود اينكه بنده از پرسپوليس رفته ام اما به خاطر مسائلي كه اتفاق افتاده هر وقت خبرنگاران در نشست خبري يا جاهاي ديگر مرا مي بينند در مورد اتفاقات پرسپوليس سوال مي كنند و من هم از تماشاگران خواهش مي‌كنم كه مرا تشويق نكنند اما با اين وجود مي بينيد كه يك عده چطور در مورد پرسپوليس اظهار نظر مي كنند.

علي دايي در پايان خاطرنشان كرد: اصلا نمي خواهم بدانم اين آقا چه گفته است چرا كه همانطور كه گفتم حرف هايش دو ريال هم براي من ارزش ندارد. اگر سوالي در مورد راه آهن داريد از من بپرسيد!  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 30 مرداد 1390 | 10:20 | نویسنده : araz | 1باخیش

خطيبي:شايستگي هاي ماشين سازي را در جام آزادگان نشان مي دهيد

سرمربي تيم فوتبال ماشين سازي تبريز گفت: قدرت تيمي و شايستگي هايمان را در جام آزادگان نشان خواهيم داد. 

 

رسول خطيبي افزود: بعد از پيروزي 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان، درديدار با فولاد يزد به 4 بازيكن اصلي تيم استراحت دادم.    وي افزود: داور ديدار ماشين سازي - فولاد يزد قضاوت عادلانه ئي نداشت و ما در اين مسابقه صرفا به نحوه قضاوت داور باختيم.    وي ادامه داد: با وجود تغييرات عمده در تركيب تيم به نسبت بازي نخست مقابل مس رفسنجان، جوانان ماشين سازي نمايش مقبولي مقابل تيم ميزبان ( فولاد يزد ) داشتند با اينحال ما به هيچ وجه در اين پيكار مستحق باخت نبوديم.    ديدار تيم هاي ماشين سازي تبريز و فولاد يزد در سري مسابقات مسابقات 4 جانبه جام مرحوم محسن آقازاده با قضاوت حميد دهقاني در ورزشگاه شهيد نصيري يزد با يك گل مشكوك به سود ميزبان خاتمه يافت


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 مرداد 1390 | 08:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

چند خبر تراكتوري

تيم فوتبال تراكتورسازي براي تعطيلات ليگ به دنبال حريف تمريني در تركيه يا اربيل است. 

 

    كادرفني تيم تراكتورسازي از مسئولان باشگاه خواسته‌اند تا در روزهاي تعطيلي ليگ كه بعد از هفته پنجم شروع مي شود، براي برگزاري يك ديدار تداركاتي به تركيه يا اربيل عراق بروند. باشگاه تراكتورسازي در تلاش است تا اين بازي دوستانه فراهم شود.

* امير قلعه نويي، سرمربي تراكتورسازي قصد دارد براي دربي تبريز كه پنجشنبه برگزار مي شود تغييراتي در تركيب خود داشته باشد. ظاهرا سرمربي اين تيم از عملكرد توزي مهاجم برزيلي رضايت ندارد و مي خواهد نفرات خط حمله خود را تغيير دهد.

* كادرفني تراكتورسازي براي بازي با شهرداري تبريز چهار ديدار اول رقيب را مورد آناليز قرار دادند و بحث هاي فني اين تيم را در جلسه با بازيكنان در ميان گذاشته اند.

* قرار بود امروز صبح بازيكنان تراكتورسازي در سالن وزنه حاضر شوند، اما به دليل شب قدر قلعه نويي تمرين امروز را تعطيل كرد. تراكتورسازي فردا در 2 نوبت تمرينات خود را پيگيري مي كند و از روز دوشنبه نيز تعطيل است.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 مرداد 1390 | 06:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني: تراكتور دلتنگ حضور هواداران/ نگاهمان به صدر جدول است

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با ابراز دلتنگي نسبت حضور هواداران تراكتورسازي در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، گفت: همه ما براي خوشحالي و رضايت خاطر هواداران تيم تلاش مي كنيم و اميدوارم در بازي هاي آتي نيز بتوانيم طرفداران خود را با شادي روانه خانه هايشان كنيم.

مهدي كياني در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از پيروزي تيمش برابر داماش گيلان، دوندگي و تلاش بيشتر را عامل كسب سه امتياز از رشت دانست.

وي در خصوص پيروزي تيم تراكتورسازي در خانه داماش، گفت: ما مي دانستيم كه بازي سختي را در رشت خواهيم داشت و از اينرو با توصيه هاي كادر فني، دوندگي بيشتري كرديم و توانستيم اين ديدار را به سود خود تمام كنيم.

كياني ادامه داد: طي چند روز گذشته تمرينات و استراحت خوبي داشتيم و كادر فني نيز روي نقاط ضعف و قوت حريف شناخت خوبي پيدا كرده بود.

اين بازيكن در خصوص عملكرد تيم داماش نيز اظهار داشت: داماش تيم خوبي است و ما بازي اين تيم مقابل استقلال را ديده بوديم و مي دانستيم كه تيمي دونده و محكم است، در بازي با ما هم، داماش دو بار از ما پيش افتاد ولي همانطور كه گفتم، ما با تلاش زياد توانستيم با سه امتياز به تبريز بازگرديم.

وي با بيان اينكه هدف تراكتورسازي، صعود به صدر جدول است، تاكيد كرد: ما از همان ابتدا به فكر حضور در رده هاي بالايي جدول بوديم و خوشحالم كه اكنون پس از گذشت چهار هفته جزو تيمهاي بالانشين جدول هستيم.

مهدي كياني چهارمين فصل حضور خود در تيم تراكتورسازي را تجربه مي كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 مرداد 1390 | 05:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

كرمي و كياني بهترين هاي ورزش آذربايجان شرقي در سال 89 شدند

به گزارش روز سه شنبه ايرنا، در نخستين آيين انتخاب بهترين هاي ورزش استان در سال 89 كه  با حمايت باشگاه ماشين سازي تبريز در محل تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگي هنري 29 بهمن تبريز برگزار شد بهترين هاي ورزش استان در پنج بخش انتخاب و معرفي شدند. بر اين اساس و در بخش بهترين ورزشكار استان، يوسف كرمي دارنده چندين عنوان جهاني و بين المللي در رشته تكواندو عنوان نخست را از آن خود كرد و كوهنورد ركورددار استان 'عظيم قيچي ساز' و سجاد هاشمي دونده تيزپاي استان به ترتيب در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش بهترين فوتباليست نيز مهدي كياني از تراكتورسازي تبريز مرد فوتبال استان در سال 89 معرفي شد و سعيد دقيقي از شهرداري تبريز و ميثم نقي زاده از ماشين سازي اين شهر دوم و سوم شدند. همچنين در بخش برترين مربي سال 89، فراز كمالوند سرمربي فصل گذشته تراكتورسازي تبريز به عنوان بهترين دست يافت و قاسم تاجري سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز و بهمن رضايي سرمربي تيم ملي دو و ميداني جانبازان به ترتيب در رده هاي دومي و سومي جاي گرفتند. تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در بخش بهترين تيم ورزشي استان در سال گذشته عنوان نخست را به خود اختصاص داد و تيم هاي واليبال شهرداري تبريز و فوتبال گسترش فولاد عناوين بعدي را كسب كردند. و در بخش بهترين هيات ورزشي نيز هيات جانبازان استان در سكوي نخست قرار گرفت و هيات هاي تكواندو و دوچرخه سواري به ترتيب دوم و سوم شدند. در اين آيين از 'شهرام دبيري' رييس هيات مديره باشگاه ماشين سازي و افشين دبيري مديرعامل اين باشگاه تجليل و قدرداني شد. همچنين تنديس اخلاق نخستين دوره انتخاب بهترين هاي ورزش استان در سال 89 نيز به نمايندگي از كريم باقري اسطوره فوتبال آذربايجان به باشگاه ماشين سازي تبريز اهدا شد. فراز كمالوند، عظيم قيچي ساز، ميثم نقي زاده، مديرعاملان باشگاه هاي تراكتورسازي تبريز و گسترش فولاد اين شهر كه صاحب عنوان در اين آيين شده بودند در آن حضور نداشتند. بهترين ورزش آذربايجان در سال 89 با نظرسنجي از مسوولان ورزشي استان، كارشناسان ، روساي هيات هاي ورزشي و خبرنگاران ورزشي استان انتخاب و معرفي شدند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 مرداد 1390 | 12:46 | نویسنده : araz | 0باخیش

حسيني: جو ورزشگاه از ابتداي بازي تا انتهاي بازي بي ادبانه بود

خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، مصاحبه كوتاهي با سيد محسن حسينى انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.

سيد محسن حسيني، مدافع تيم تراكتور سازي تبريز درباره بازي قبلي، مقابل تيم داماش گيلان گفت: "جو ورزشگاه از ابتداي بازي تا انتهاي بازي بي ادبانه بود و بازيهمين دليل، كمي سخت بود. در صحنه گلي كه اول بازي، داماش وارد دروازه ما كرد، شوك عجيبي  به بازيكنان ما وارد شد، ولي خيلى زود به خودمان آمديم و گل تساوي را وارد دروازه حريف كرديم. در ادامه از ضربه اسيتگاهى گل خورديم. ولي در بين دو نيمه در رختكن به خودمان آمديم و با همت و تلاش بازيكنان توانستيم بازي را 3 بر 2 به نفع خود به پايان برسانيم."

وي در مورد آينده تراكتور افزود: "انشاالله تراكتور با توجه به هواداران با تعصب و خوبي كه دارد بايد امسال به ليگ قهرمانان آسيا صعود كند و با كسب سهميه، هديه خوبي به هواداران خوبمان بدهيم."

حسيني در مورد بازي بعدي با تيم شهرداري تبريز بيان كرد: "بازي با تيم شهرداري، دربي محسوب مي شود. ولي پارسال هواداران، دو تيم را تشويق و حمايت مي كردند. يعني هم وقتي ما گل مي خورديم و هم وقتي كه انها گل مي خوردند، تماشاگران عيبي يوخ مي گفتند. ولي در فوتبال 3 امتياز مهم است و فوتبال دوست و آشنا نمي شناسد. بايد با شجاعت و مردانگي بازي كنيم و 3 امتياز بازي را به دست آوريم."

حسيني در پايان خطاب به هواداران گفت: "هواداران براي كل تيم سنگ تمام گذاشته اند. به هوداران بگوييد، حرف ندارند، انشاالله از اين به بعد، اشتباهات گذشته را تكرار نكنند تا بتوانند در تمام بازي ها به استاديوم بياييد و تيم را حمايت كنند و بازيكنان جواب حمايت انها را بدهد."


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 مرداد 1390 | 12:46 | نویسنده : araz | 1باخیش

اطلاعيه كانون هواداران تراكتورسازي

اطلاعيه كانون هواداران تراكتورسازي

كانون هواداران تراكتورسازي ضمن تشكر از هواداران كه تيم خودشان را در بازي داماش همراهي نمودند و جانانه تيم را تشويق كردند و خود را دچار حاشيه هاي اين ديار نكردند تشكر مي نمايد. بنابه اطلاع واصله مبني بر حمله تعدادي از تماشاگران داماش قبل از شروع بازي به برخي از هواداران تراكتورسازي با استفاده از سلاح سرد و زخمي نمودن آنها كه منجر به انتقال به بيمارستان گرديده است ، اين كانون از افراد حاضر در صحنه و يا خانواده هاي مصدومين تقاضا مي كند با ارسال مدارك و اسناد باشگاه را در پيگيري اين موضوع از مبادي قانوني همراهي نمايند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 07:48 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : ما منتظريم در مقابل اتفاقات رخ داده در رشت چه تصميمي خواهند گرفت ؟

محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه بعد از اتفاقات رخ داده در بازي با داماش اين چنين مي گويد: محروميت تراكتورسازي مايه عبرت ديگران نشده! آيا برخورد با تماشاگران داماش خواهد توانست براي ديگران مايه عبرت شود يا نه؟از مسائل بوجود آمده در رشت در بازي تراكتور و داماش،ده ها بار به خودم گفتم كه تماشاگران تراكتور با همه سوژه شدن خيلي نجيبتر و آرام تر هستند.چرا كه هواداران هرگز بيهوده وارد حاشيه نمي شوند و با توهين و فحاشي قبل از بازي به تيم حريف و شهر و ... اهانت نمي كنند.آنهايي كه فكر مي كنند با فحش و توهين مي توان از حريف امتياز گرفت ديگر فهميدند كه جواب فحش را فرزندان فوتبال تراكتور جلو چشمانشان با برد قدرتمندانه دادند. اما آنهاي ديگر مي خواستند همه چيز را به هم بريزند و از هيچ كاري ولو صدمه جاني به حريف فروگذار نبودند و حالا ما منتظريم عدالت مايه عبرت شدن؛آيا تنها براي تراكتور است يا برايديگران هم اجرا خواهد شد؟هر چند اعتقادي به روشهاي جاري نداريم. خسارتهاي جاني قابل جبران نيستند و خسارتهاي مالي را كسي ب عهده نمي گيرد.نشسته ايم و منتظريم كه چه خواهد شد؟


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 05:12 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : از اينكه از دست هواداران داماش جان سالم برديم خوشحالم

جعفري : از اينكه از دست هواداران داماش جان سالم برديم خوشحالم

ديشب بعد از باخت داماش مقابل تراكتور تماشاگران داماش با قصد آسيب رساني وارد ميدان شدند.آنها از هيچ اقدامي فروگذار نبودند و كسي هم جلودار آنها نبود.به نظر مي رسد يگان ويژه ناجا هم تا حدودي غافل گير شده بود حدود 2000 هوادار تراكتور در محاصره قرار گرفته بودند خودروي آنها در پاركينگ مورد هجوم قرارگرفته بود و به تعدادي از آنها آسيبهاي جدي رسيده بد.اما اين تمام مسئله نبود. آنها در مسير حركت اتوبوس حامل تيم تراكتورسازي در خروجي ورزشگاه كمين كرده بودند و با سنگ آنچنان به اتوبوس حمله ور شدند تا آنجايي كه تك خودرو ناجا كه اتوبوس را همراهي مي كرد مجبور شد اتوبوس را به داخل ورزشگاه برگرداند و از مسير ديگري كه به آستارا مي رفت اتوبوس را هدايت كرد كه در اين مسير هم هواداران داماش به اتوبس حمله كردند و با سنگهاي بزرگ اتوبوس را مورد حمله قرار دادند.در اين ماجرا اتوبوس حامل تيم به شدت آسيب ديد.به هر ترتيب بعد از يك ساعت سرگرداني در مسير ، پليس توانست مسير را آرام كند. با احتياط كامل اتوبوس به هتل هدايت شد و بعد از استراحت هتل را به مقصد تبريز ترك كرديم.و از اينكه هواداران و تيم آسيب جاني نديدند بيشتر خوشحالم تا به 3 امتيازي كه بدست آورديم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 04:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نويي : انتظار چنين برخوردي از مردم رشت نداشتم

در پايان مسابقه خبرنگاران محلي كنفرانس مطبوعاتي را تحريم كردند و بنابراين مربيان مصاحبه اي انجام ندادند . امير قلعه نويي قبل از ترك ورزشگاه در مصاحبه اي كوتاه از شعارهاي هواداران داماش گلايه كرد و گفت: هرگز انتظار چنين برخوردي از مردم رشت نداشتم. او با ابراز خوشحالي از پيروزي به دست آمده اعلام كرد كه تراكتورسازي مزد زحماتش را گرفت.

در پايان بازي نيروهاي امنيتي براي جلوگيري از مشكلات احتمالي اول اقدام به خارج كردن تماشاگران رشتي كردند و سپس هواداران تراكتورسازي را به بيرون فرستادند. اين حساسيت حتي درباره پلاك ماشين ها وجود  داشت تا مبادا درگيري پيش بيايد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 01:08 | نویسنده : araz | 0باخیش

ابراهيمي : براي اين مردم بي فرهنگ و وحشي متاسفم

تراكتور اسپور: محمد ابراهيمي كه بازدن سومين گل اين ديدار به تماشاگران اين بازي شوك وارد كرد در مورد اين بازي اعلام كرد : بازي سختي بود و داماش هم با ستاره هاي كه جذب كرده خود را به عنوان يك مدعي معرفي كرده و از طرف ديگر در خانه حريف و مقابل هواداران ... بازي مي كرديم ولي خوشبختانه با لطف خدا و غيرت بچه ها توانستيم 3 امتيازي بازي را كسب كنيم و به تك تك هواداراني كه براي حمايت ما در استاديوم حاضر شده بودند و به ملت آذربايجان كه با شنيدن نامش احساس غرور مي كنيم ، تقديم مي كنيم و با انگيزه اي كه از اين برد گرفتيم خود را آماده داربي تبريز مي كنيم و براي اين ديدار نيز لحظه شماري مي كنيم ، چونكه بعد از مدتها در آغوش 120 هزار هوادارا فوتبال بازي خواهيم كرد

ابراهيمي در مورد فحاشي هواداران داماش ادامه مي دهد : واقعا متاسفم براي اين مردم بي فرهنگ و وحشي كه 90 دقيقه بدترين توهين ها را بر بازيكنان ، هوادارانمان ، قوميت ، آذربايجان و ناموسمان دادند و هر چه را كه لايق خودشان است را فرياد زدند و با بردي كه بدست آورديم ضربه محكمي را بر دهنشان زديم

ابراهيمي در مورد گل سوم اش مي گويد : خدا رو شكر تمام زحمات بچه ها جواب داد و من توانستم يك پنالتي را بدست بياورم و آنرا تبديل به گل بكنم كه اين گل را تقديم مي كنم به هنجره هاي كه فرياد مي زنند " ياشاسين آذربايجان "

اف 14 صحبت هايش را گلايه اي از مردم رشت پايان مي دهد : من تاسف خوردم براي اين ملت كه بجاي اينكه از فوتبال لدت ببرند ، 90 دقيقه از پيش تعين شده و هماهنگ بر قوميت ما توهين كردند و در زمان خروج از استاديوم نيز وحشيانه به اتوبوس ما حمله كرده و شيشه هاي اتوبوس ما را شكستند


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1390 | 01:07 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 9 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.