sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

علي دايي: هوادان تراكتور اين تيم را عاشقانه دوست دارند!

علي دايي: هوادان تراكتور اين تيم را عاشقانه دوست دارند

به گزارش خبرنگار باشگاه، علي دايي سرمربي تيم راه آهن شهرري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فردا يكي از سخت ترين روزهاي ما است كه مقابل تيم بزرگ تراكتور قرار خواهيم گرفت و هزاران هوادار از اين تيم حمايت خواهد كرد؛ من به هواداران تراكتور احترام مي گذارم و اين تيم بين آذري ها محبوبيت فراواني دارد و هوادارانش عاشقانه دوستش دارند.

علي دايي گفت: بزرگترين قدرت تراكتور هوادارانش هستند و اين تيم از نظر فني هم تيم خوبي است و كيفيت فني خوبي دارد ولي با اين وجود ما هم بازيكنان جواني داريم و بازيهاي خوبي هم انجام داديم كه در گرفتن نتيجه ناموفق بوديم.

سرمربي تيم راه آهن خاطرنشان كرد: بازي سخت و بزرگي خواهيم داشت و براي كسب امتياز به تبريز آمده ايم و چند مصدوم نيز داريم كه امروز و ديروز مصدوم شدند و من اميدوارم بازي خوبي شاهد باشيم و هر تيمي بهتر بود نتيجه بگيرد و با دست پر برگرديم.

دايي همچنين ادامه داد: لياقت تيم ما اين رده جدول نيست و اين رده نه شايسته راه آهن است و نه شايسته من. مطمئن باشيد خيلي حرفها براي گفتن داريم و 2 – 3 بازيكن خوب خود را در اين بازي در اختيار نداريم و همچنين ما 4 هفته از ساير تيمها عقب بوديم و بازي تداركاتي هم نداشتيم كه مسابقات ليگ براي ما ديدار تداركاتي محسوب شد.

دايي ادامه داد: شايد راه آهن 1000 هوادار داشته باشد ولي تراكتور يك آذربايجان را پشت خود دارد و شرايط ما با اين تيم فرق دارد و من به اين بازيكنان جوانم اعتقاد و ايمان دارم و مطمئنم كه آخر فصل جايگاه حقيقي خودمان را پيدا مي كنيم.

وي در خصوص شناخت از تراكتور نيز خاطرنشان كرد: همانطور كه تراكتور از ما شناخت دارد ما نيز روي آنها شناخت داريم و اين تيم بازيكنان بلند قد دارد كه روي هوا كار مي كنند و ما نيز بيشتر روي زمين كار مي كنيم و سعي خواهيم كرد نقاط قوت اين تيم را مهار كنيم.

وي افزود: فردا تقابل 2 نوع فوتبال متفاوت است و ما اين پتانسيل را داريم كه بتوانيم تراكتور را متوقف كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1390 | 10:52 | نویسنده : araz | 1باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 3آذرنود

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1390 | 10:26 | نویسنده : araz | 0باخیش

بارسا فاتح جدال تماشايي سن سيرو

 

روياي ناتمام ايبرا

بارسا فاتح جدال تماشايي سن سيرو

بارسلونا توانست با برد سه بر دو در خانه ميلان اول شدن خود را در گروه قطعي كند و در دور بعد به مصاف تيم‌هايي مانند اينتر، بايرن مونيخ و آرسنال نرود.


 

   بارسلونا و ميلان صعود خود را در روز چهارم رقابت‌ها مسجل ساخته بودند ولي نبرد آنها براي اول شدن بود.

ابتدا در دقيقه 14 بود كه تيم ميهمان به گل رسيد. سيدو كيتا روي پاس عالي ليونل مسي به پيش رفت و سانتري زميني انجام داد كه روي آن، مارك فان‌بومل به اشتباه دروازه خودي را گشود.  دو دقيقه بعد بازي مساوي شد: پاس خلاقانه كلارنس سيدورف به زلاتان ايبراهيموويچ رسيد، در حالي كه تلاش كارلس پويول براي دفع توپ نتيجه‌اي نداشت و زلاتان با خونسردي گل تساوي را زد.

بارسلونا در دقيقه 31 صاحب يك ضربه پنالتي شد؛ آلبرتو آكوييلاني، چابي را سرنگون كرده بود. ضربه ليونل مسي هرچند گل شد اما با مكث همراه بود و باعث شد داور پنالتي را تجديد كند و به مسي اخطار بدهد. ضربه دوم مسي هم به گل تبديل شد تا بارسا به برتري برسد.

در دقيقه 54، كوين پرينس بواتنگ توپي سرگردان را گرفت و پس از جا گذاشتن اريك آبيدال توپ را به گوشه نزديك‌تر دروازه ويكتور والدس زد و بازي را به زيبايي به تساوي كشاند.

اما مردان گوارديولا در دقيقه 63 براي سومين بار پيش افتادند. پاس تماشايي مسي به چابي رسيد و او پس از كنترل خوب، توپ را به گوشه دروازه كريستين آبياتي فرستاد.

بارسا با اين برد 13 امتيازي شد و ميلان 8 امتيازي ماند. ويكتوريا پلژن جمهوري چك هم با برد يك بر صفر در خانه باته بوريسوف (با گل باكوش در دقيقه 42) 4 امتيازي شد و به رده سوم جدول صعود كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 آذر 1390 | 10:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

دايي:آرزوي هر مربي است كه در تراكتورسازي مربيگري كند/

دايي:آرزوي هر مربي است كه در تراكتورسازي مربيگري كند/

چون سياسي نيستم،كانديداي انتخابات فدراسيون نمي شوم

فوتبال ايران/سرمربي تيم فوتبال راه آهن شهرري گفت:براي شكست تراكتورسازي به تبريز آمده ايم.

به گزارش اوج نيوز،علي دايي در نشست خبري بازي تيمش مقابل تراكتور سازي اظهار داشت:مقابل تراكتورسازي تبريز يكي از سخت ترين بازي هايمان را انجام خواهيم داد و تلاش مي كنيم تا دست پر به تهران بازگرديم.براي اين تيم احترام خاصي قائل هستم و هواداران تراكتور يكي از پرشورترين تماشاگران ايران هستند.در بازي هاي گذشته به علت بدشانسي و بي تجربگي بازيكنان بازي هاي برده را از دست مي داديم.با تمام توان برابر تراكتور قرار مي گيريم و هدفمان كسب سه امتياز است.اميدوار هستم تا حق به حقدار برسد و لياقت راه آهن در پايين جدول نيست و بايد در مسابقات پيش رو جبران مافات كنيم.تراكتور روي توپ هايي هوايي خوب عمل مي كند و من به فوتبال روي زمين اعتقاد دارم.

وي ادامه داد:در بازي قبل با سايپا گل دوم اين تيم آفسايد بود و در برنامه نود هم اعلام شد اما مشكلات داوري در تمامي بازي ها وجود دارد و بايد با آن كنار بياييم.در ابتداي فصل با توجه به زمان محدودي كه داشتيم نتوانستيم بازيكنان بيشتري به خدمت بگيريم و از نطر بدني هم حداقل چهار هفته از ساير تيم ها عقب تر بوديم.از لحاظ فني پيشرفت كرديم و قطعا نتيجه خواهيم گرفت.

سرمربي راه آهن گفت:در تبريز شعارهايي شنيدم كه نه در شان بنده است و نه در شان هواداران پرشور تراكتور.هميشه خودم را يك آذربايجاني مي دانم و بهترين دوستانم نيز تبريزي هستند.راه آهن هزارهوادار بيشتر ندارد ولي تراكتور يك آذربايجان پشتش است.

دايي تصريح كرد:متاسفانه در فوتبال ايران به استعدايابي و بازيكن سازي اهميتي داده نمي شود.در تمام دنيا باشگاه ها به دنبال جذب بازيكنان مستعد هستند ولي در ايران اين گونه نيست.در واقع ما باشگاهي نداريم و بيشتر آنها به صورت يك تيم اداره مي شود.

سرمربي راه آهن افزود:آرزوي هر مربي است كه در تراكتور مربيگري كند ولي هنوز به مربيگري در شهرستان فكر نكرده ام كه آن هم به خاطر شرايط زندگي ام بوده است.

دايي درباره اين كه بهترين بازيكن دنيا كيست نيز گفت:از نظر بنده ليونل مسي بهترين بازيكن دنيا است.من خودم به مسي راي مي دهم و بارسلونا را بيشتر به خاطر اين بازيكن دوست دارم.كارهايي كه مسي انجام مي دهد در تاريخ بي نظير است.هر دريبل مسي متفاوت است و حركت بعدي او مشخص نمي باشد.در واقع به نطر مسي بهتر از رونالدو است.

سرمربي راه آهن اظهار داشت:به هيچ عنوان به انتخابات فدراسيون فوتبال فكر نمي كنم و كانديد نخواهم شد.چون افرادي كه در اين پست قرار مي گيرند بايد سياسي باشند و اين خصوصيات را من ندارم.3 سال پيش پيشنهاد دادند اما قبول نكردم.

دايي در پايان گفت:اگر بضاعت مالي باشگاه اجازه بدهد قصد داريم چند بازيكن خوب خارجي بگيريم تا وضعيت مان بهتر شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 10:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

توپچي هاي شهرداري نفت را در آبادان آتش زدند

shahrdaryfans: ديدار دو تيم شهرداري تبريز و نفت آبادان از هفته چهاردهم ليگ برتر با برتري شهرداري چي  ها به پايان رسيد.

ديدار تيم هاي نفت آبادان و شهرداري تبريز از ساعت ۱۵ در زمين تختي آبادان در حضور ۱۰ هزار تماشاگر آغاز شد و تيم شهرداري تبريز با نتيجه دو بر صفر به پيروزي رسيد. شاگردان يسيچ در دقيايق ۱۴ توسط ميثم بائو و ۴۰ توسط جعفر بذري به گل رسيدند. شهرداري با اين برد بالاخره توانست مزد بازي خوب خوب را بعد از مدت ها بگيرد. شهرداري هفته گذشته در ثانيه پاياني باخت را با تساوي عوض كرده بود.

قضاوت اين مسابقه بر عهده قاسم واحدي بود. وي به باقري ها، زينال خيري و بذري از شهرداري تبريز و صبري، بغلاني و ممبيني از نفت آبادان كارت زرد نشان داد. زينال خيري بازيكن شهرداري تبريز هم به دليل اعتراض به داور در دقيقه ۸۸ با كارت قرمز داور روبرو شد.

شهرداري با اين 3 امتياز 19 امتيازي شد و در رده نهم جدول ايستاد. در هفته بعدي (هفته پانزدهم) ليگ برتر ليگ برتر شاهد جدال سرخ پوشان تبريزي با سرخابي هاي پايتخت خواهيم بود كه شهرداري روز شنبه 12 آذر در تبريز ميزبان استقلال خواهد بود. اين بازي ساعت 15:15 انجام خواهد شد. تراكتور هم روز جمعه در ورزشگاه آزادي ميهمان پرسپوليس است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 10:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

پيش بازي : بارسلونا-ميلان


 

 

پيش بازي : بارسلونا-ميلان
 
ميلان ايتاليا و بارسلوناي اسپانيا اين بار در مقابل هم قرار دارند دو تيمي كه موفق شدند در كشور خود ليگ و سپركاپ را فتح كنند.
ميلان پرغرور بار ديگر عزم خود را جزم كرده است تا در رقابت هاي اروپايي موفقيتي را كسب كند كه در 4 فصل پيش از رسيدن به آن محروم بوده و بارسلونا كه در حال حاضر به اعتقاد اكثر كارشناسان دنيا بهترين تيم حال حاضر جهان است درتلاش است تا يكبار ديگر به قهرماني ليگ قهرمانان اروپا برسد.
هرچند كه بارسلونا در 3 فصل اخير بهترين تيم اين رقابت ها – با 2 قهرماني – به شمار مي رود اما از لحاظ آماري تيم كاتالونيايي به هيچ وجه قابل مقايسه با قرمز و مشكي هاي ميلان نيست.
در ادامه به توضيح ، تحليل و بررسي بازي پيش رو مي پردازيم :
اطلاعات بازي رفت : تاريخ : 13 سپتامبر 2011 ( 22 شهريور 1390 ) زمان : ساعت 20:45 به وقت اروپاي مركزي ( 23:15 به وقت تهران ) مكان : ورزشگاه نيو كمپ ايالت كاتالونيا ي اسپانيا -- ديگر اطلاعات : اين دو تيم پيش از اين در 11 مسابقه ي رسمي در برابر هم صف آرايي كرده اند و نتيجه ي اين 11 بازي سه تساوي و چهار برد براي هر يك از دو تيم بوده . --- خاطره انگير ترين بازي بين اين دو تيم مربوط مي شود به فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 1994 . اين بازي كه در كشور يونان و شهر آتن انجام مي شد با برد 4-0 ميلان و قهرماني تيم ايتاليايي همراه بود. در فينال سال 1994 در آتن گوارديولا بازيكن بارسلونا بود. --- ديگر رقابت اين دو تيم مربوط مي شود به سال 1989 در رقابت هاي سوپركاپ يوفا – كه آن زمان به طور رفت و برگشت انجام مي شد – و ميلان در آن مسابقات توانست در بازي رفت بارسلونا را 1-0 شكست دهد و در بازي برگشت نيز در نيو كمپ 1-1 مساوي كرد و اينبار نيز تيم ايتاليايي بود كه مقام قهرماني را به دست آورد. --- آخرين ديدار اين دو تيم با يكديگر در نيمه نهايي فصل 06/2005 ليگ قهرمانان اروپا بود كه بازي رفت و برگشت تنها با يك گل از لودويك ژولي همراه بود و به اين ترتيب بارسلونا با شكست داد ميلان به فينال رسيد و در بازي فينال با شكست دادن آرسنال به مقام قهرماني دست يافت. نكته ي جالب اين است كه مارك فن بومل بازيكن فعلي تيم ميلان در آن بازي در تيم بارسلونا حضور داشت. --- بارسلونا 10 بازي آخر اروپايي خود در خانه را بدون شكست پشت سر گذاشته و آخرين بار با نتيجه ي 2-0 از تيم روبين كازان روسيه در خانه ي خود شكست خورده و پس از آن تمامي بازي هاي خانگي اروپايي خود را بدون شكست طي كرده. ميلان در سه بازي آخر اروپايي خود هيچ گلي را به ثمر نرسانده و در 3 بازي آخر خانگي خود نيز هيچ بردي نداشته است --- جان لوكا زامبروتا ( 08-2006 ) و زلاتان ابراهيموويچ ( 10-2009 ) و مارك فن بومل ( 06-2005 ) بازيكنان فعلي ميلان هستند كه طي ساليان ذكر شده در بارسلونا حضور داشتند. كريستيان آبياتي ، روبينيو ، كاسانو و سيدورف نيز بازيكناني از ميلان هستند كه سابق بر اين در ليگ اسپانيا توپ زدند. همچنين الكسيس سانچز بازيكن تيم بارسلونا پيش از اين در تيم اودينزه در ليگ ايتاليا توپ مي زده همچنين او تجربه ي گلزني به ميلان را داراست. --- ليست بازيكنان :
ميلان :
دروازه بان ها : ماركو آمليا – كريس آبياتي – فلاويو روما
مدافعين : تايه تايوو – فليپه مكسس –آلساندرو نستا - جانلوكا زامبروتا – اينياتزيو آباته – دانيله بونرا – تياگو سيلوا – ماتيا دي شيليو – ماريو يپس – لوكا آنتونيني
هافبك ها : مارك فن بومل – جنارو گتوزو – كلارنس سيدورف – آلبرتو آكويلاني – آنتونيو نوچرينو – ماسيمو آمبروسيني – كوين پرينس بوآتنگ – اوربي امانوئلسون
مهاجمين : پاتو – روبينيو – آنتونيو كاسانو --- بارسلونا :
دروازه بان ها : ويكتور والدس – خوزه پينتو – روبين مينو – اولر اولازابال
مدافعين : داني آلوز - جرارد پيكه – كارلس پويول – ماكسول – اريك آبيدال – آندرو فونتاس – مارك مونيه زا – مارك بارترا – سرجي گومز – مارتين مونتويا
هافبك ها : سسك فابرگاس – ژاوي هرناندز – آندرس اينيستا – تياگو آلكانتارا – خاوير ماسكرانو – سيدو كي تا – سرخيو بوسكوئتس – ابراهيم آفه لاي – آدريانو – جاناتان – مارتي ريوه رولا – سرخي روبرتو – رافائل آلكانتارا – كيكو
مهاجمين : داويد ويا – آلكسيس سانچز – ليونل مسي – گدرو رودريگوئز – جرارد دلوفه او – اساك سوئنچا --- بررسي شرايط مصدومين :
ميلان : ماتيو فلاميني كه با توجه به مصدوميت شديدي كه دارد مسلما تا نيم فصل نمي تواند براي ميلان بازي كند فيليپه مكسس مدافع فرانسوي ميلان نيز به دليل مصدوميت قادر به بازي كردن نيست هرچند انتظار مي رود او براي بازي برگشت در دسترس باشد.
روبينيو مهاجم برزيلي ميلان از ناحيه ي كشاله ي ران دچار مصدوميت است و حضور او در بازي در هاله اي از ابهام قرار دارد. آقاي آلگري در بازي برابر لاتزيو به روبينيو استراحت داده بود تا او را براي بازي با بارسلونا در اختيار داشته باشد اما حال به نظر مي رسد او در تمرينات دچار اين مصدوميت نگران كننده شده است.
و در نهايت غايب بزرگ ميدان زلاتان ايبراهيموويچ كه در تمرينات روز قبل بازي دچار مصدوميت شد تا ميلان در خط حمله شكل تازه اي را بدون زلاتان در برابر بارسلونا شكل دهد.
بارسلونا : الكسيس سانچز مهاجم شيليايي تيم بارسلونا كه به تازگي از تيم اودينزه به تيم كاتالونيايي پيوسته بود نيز دچار مصدوميت شديدي شده و بازي برابر ميلان را به طور قطع از دست داده.
جرارد پيكه مدافع آبي اناري هاي شهر بارسلون نيز دچار مصدوميت خفيفي شده و حضور او در بازي سه شنبه شب در هاله اي از ابهام قرار دارد.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 10:19 | نویسنده : araz | 1باخیش

فلاويو لوپز: دوست دارم پنج شنبه ورزشگاه را پر ببينم

 

فلاويو لوپز: دوست دارم پنج شنبه ورزشگاه را پر ببينم

 

فلاويو لوپز هافبك تيم تراكتور  سازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد  خوزستان گفت: بازي خيلي سختي بود، بد بازي كرديم و روز خيلي بدي را پشت سر  گذاشتيم.
وي در مورد آمادگي خود براي  بازي بعدي اظهار داشت: از آمادگي نسبتا خوبي برخوردارم و روز پنجشنبه براي  برد خودم را آماده كرده ام و اميدوارم در صورت حضور در تركيب اصلي بازي  تماشاگر پسندي را ارائه كنم.
لوپز در خصوص تيم  راه آهن گفت: از تيم راه آهن زياد شناختي ندارم ولي مي دانم كه مربي بزرگي  به اسم علي دايي را در كادر مربي گري خود دارد و اين براي بازيكنان اين  تيم يك امتياز بزرگي است ولي ما هم تراكتور هستيم و در يادگار امام تنها  نيستيم و هواداران پرشوري ما را حمايت مي كنند.
بازيكن پرتغالي تراكتور در آخر درخواستي از  هواداران داشت كه گفت: از هوادارانمان مي خواهم براي حمايت تيم روز پنج  شنبه به ورزشگاه بيايند تا ما نيز با حمايت آنها بازي خوبي ارائه دهيم  و دوست دارم ورزشگاه را پر ببينم.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 07:51 | نویسنده : araz | 0باخیش

ذوب آهن و گسترش فولاد به ديدار پاياني راه پيدا كردند

واليبال نشسته آزاد چين/

ذوب آهن و گسترش فولاد به ديدار پاياني راه پيدا كردند

نمايندگان ايران صبح چهارشنبه موفق شدند با گذشتن از سد حريفان خود به ديدار پاياني رقابت‌هاي واليبال نشسته آزاد چين راه يابند.

به گزارش خبرگزاري مهر، تيم گسترش فولاد تبريز با نتيجه 3 بر صفر تيم ملي چين را شكست داد و ذوب آهن اصفهان نيز با همين نتيجه بر سريلانكا غلبه كرد.

بدين ترتيب ديدار نهايي اين رقابت‌ها روز جمعه با حضور دو تيم ايراني گسترش فولاد تبريز و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد.

پيش از اين تيم ذوب آهن اصفهان حريفاني از كره جنوبي، عراق و چين را پشت سر گذاشت و تيم گسترش فولاد نيز موفق شد از سد ژاپن و سريلانكا عبور كند.

تيم بانوان فولاد ماهان نيز تا ساعاتي ديگر برابر چين قرار خواهد گرفت.

رقابت‌هاي آزاد قهرماني واليبال نشسته آسيا 2011 با حضور 12 تيم از باشگاه‌ها و نيز تيم‌هاي ملي كشورهاي مختلف آسيايي تا 4 آذر ماه در پكن ادامه دارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 07:11 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 2آذرنود

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 06:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

شما هم بي خيالش شويد!

شما هم بي خيالش شويد!

 

روزي روزگاري افتخاري بود براي همه آزربايجاني‌ها. چه در اوج و چه در قعر، هميشه از پشتيباني قاطع همه تركها برخوردار بود، تا اينكه تيراختور دوباره آمد و همه جا را زير و كرد و مشخص كرد تولد در يكي از شهرهاي آزربايجان به تنهايي كافي نيست. زياد هم اهمييتي نداشت كجايي باشي؛ كافي بود همچون يك بازيكن اهل كرانه فرات و يا آمازون براي تيراختور گلي مي‌زدي و ميليونها طرفدار آن را شاد مي‌كردي. احترام ظاهري هم به آنان كافي نبود و البته در ميدانهاي سخت هم بايد دفاع مي‌كردي. اينجا هم نيازي جرياني را كه در اين دو سال همه مي دانند بگوييم كه چه شد آنچه كه نبايد مي‌شد. چند ماهي بود كه ديگر فكرش را هم نمي‌كرديم تا اينكه تاريخ مصرفش براي دشمنان تيراختور هم تمام شد و اسمش مايه تفريح و تفرج در استاديومها! و يك دلقك هم در فراقش هم چه صفتي كه به او نداد! شايد اگر چند سال قبل بود شايد اين دلقك مثل همان كاريكاتوريست تا كانادا متواري مي شد ولي كسي با او كاري نداشت. ولي با همه اين اوصاف نشريه‌ فوتباليسيت‌ها دلش به حال او سوخت و با محكوم كردن اهانتهاي دلقك تازه به دوران رسيده، عنوان كرد كه اختلافات خانوادگي است و نبايد به دست لوده‌ها اجازه فرصت طلبي داد تا به افتخار گذشته آزربايجان توهين كنند.

 

البته مشخص است نشريه مذكور هم مثل اكثر آزربايجاني جماعت كينه‌جو نيست. ولي گويا اين بار فرق مي كند. دو هفته قبل راه‌آهن كه در تبريز با بلديه بازي داشت، بازهم مشخص شد در اين قضيه، تماشاگران آزربايجاني در اين قضيه خيال كوتاه آمدن ندارند و اصل او را آزربايجاني نمي دانند و او هر بار عداوت و كينه خود را نشان مي‌دهد و او است كه هيچگاه، حتي موقعي كه در يك تيم بي نام و نشان و بي طرفدار حضور دارد، نمي‌خواهد از تكبرش دست برداشته و اظهار ندامت كند. و جاي تعجب است چرا وقتي رفتار تماشاگران فهيم تبريزي منطقي و از روي دليل است، فوتباليست‌ها چرا احساسي عمل مي‌كند!؟ واقعيت اين است كه  تيراختور در موقعيت خطيري چون كورس قهرماني و راهيابي به آسياست، و به مراتب بدتر از گذشته در معرض انواع و اقسام هجمه‌هاي رسانه‌اي و غير رسانه‌اي است، و به بيان ديگر اصل فرصت اين نيست كه به فلان دلقك حمله كنيم كه چرا به فلاني كه توهين كرده‌اي؟! او وقتي خود را از خانواده‌ ديگري مي داند چه اصراري است كه اختلاف پيش آمده را خانوادگي ناميد؟ اصلا بيزه نه؟!

 

يقينا هر كسي به ميل خود مي تواند يك هويت جديد براي خود تعريف كند؛ ولي طرفداران تيراختور كه دليل طرفداري از تيمشان هم در همين هويت خلاصه مي‌شود، چرا بايد از چنين شخصي دفاع كنند؟ شايد كساني بگويند در ميادين فوتبال به دليل اهميت برد و باخت، و هياهوي سكوها، برخي به دليل عصبي شدن، نمي‌دانند چه بگويند و چگونه رفتار كنند، و نهايتا همين‌ها هم مورد سوء تفاهم‌ مي‌شود. و با اينكه موضع‌گيري‌هاي كينه توزانه فرد مورد نظر تكراري است و بارها اثبات شده، وي در در مصاحبات خارج از جو استاديوم به طور تلويحي سعي مي كند كه نشان دهد بي خيال يك موضوع مهم دنياي فوتبال است.

قسمتي از يك مصاحبه منتشر شده در روزنامه تهران امروز(23 شهريور 1390) را بخوانيد:

 

خبرنگار روزنامه تهران امروز:

با توجه به اينكه راه‌آهن بر خلاف استقلال و پرسپوليس از نعمت تماشاگر بي‌بهره است تا چه حد به محقق شدن ايده‌هايي كه مطرح مي‌كنيد اميدوارهستيد؟

دايي(سرمربي فعلي راه‌آهن):

مردم كه هميشه به من لطف داشته‌اند اما اگر در آينده بهتر كار كنيم و فوتبال تماشاگر پسندانه‌اي ارائه كنيم، كساني كه دنبال فوتبال زيبا هستند از ما استقبال مي‌كنند. متاسفانه در مملكت ما همه فوتبالي‌ها از وقتي به دنيا آمده‌اند يا آبي بوده‌اند يا قرمز و هنوز هم اين مشكل را داريم. در فوتبال اروپا شما هيچ وقت نمي‌بينيد كه مثلا شهروند ناپل برود تيم ديگري را تشويق كند يا در بارسلون طرفدار رئال مادريد پيدا نمي‌كنيد، اما در شهرهاي ايران، نصف بيشتر سكوها در اشغال هواداران استقلال و پرسپوليس است. دليلش هم اين است كه ما از اول روي باشگاهها درست فكر نكرديم و از قديم دو باشگاه بوده‌اند كه در فوتبال ايران حرف اول و آخر را مي‌زده‌اند. البته چند تيم ليگ برتري به ويژه دو تيم اصفهاني[!] تعدادي هوادار جذب كرده‌اند اما تعداد تماشاگران اين تيم‌ها باز هم كم است. ما يك پروسه بلند مدت را داريم كه بتوانيم تماشاگر جذب كنيم و من مطمئنم كه باشگاه راه‌آهن در اين راه موفق خواهد شد و با نگاهي كه مالكان باشگاه به فوتبال دارند پيگير چنين مسئله‌اي هستند و در آينده حتما به خيلي از هدف‌هايمان كه يكي از آنها ارائه بازي زيبا و جذب تماشاگر است خواهيم رسيد.

 

بله! همان كسي كه روزي مي گفت: "آزربايجاني‌ها بايد در نظر داشته باشند كه تراكتورسازي فقط در آذربايجان طرفدار دارد ولي استقلال و پرسپوليس همه جا"، بعد به خاطر تشويق شدن شخص شخيص‌اش در تبريز گفت: "كاش ان ايل جاوان اولايديم و يوز مين عاشيق هوادار قاباغيندا اوينايايديم"؛ و بعد هم پس از هو شدن به خاطر سكوت در مقابل اهانتهاي طرفداران پيروزي به همزبانانش ادعا كرد :"اينجا در تبريز اصلا به خاطر فوتبال نميان و ..."، به خاطر اينكه عذرش را در پيروزي خواسته‌اند، و حالا به خاطر منافعش در راه‌آهن كه عضو هيأت مديره‌آن هم شده، مي گويد مشكل اين است كه در ايران چرا بايد همه سرخابي باشند و در فوتبال اروپا امكان ندارد يكي اهل بارسلونا باشد و رئال را تشويق كند! و در حالي كه كاملا هم مي‌داند  تيراختور آزربايجان در اين مورد حتي فراتر از بارسلون عمل كرده و در تهران هم روي دست سرخابي‌ها زده و نصف استاديوم آزادي را پر مي كند، از روي عمد پديده تيراختور را فراموش كرده، و به ويژه(!) از دو تيم اصفهاني نام مي برد كه تا حدودي در جذب تماشاچي موفق‌ عمل كرده و بعد از دو تيم تهراني قرار مي‌گيرند.

 

در پايان دوباره بايد خاطر نشان كرد، او هربار اقرار و اصرار مي‌كند كه هويت جديدي براي خود تعريف كرده، ولو اگر در قالب هويتي‌ جديدش به خاطر هويتي‌ كه قبلا داشته مورد تحقير واقع شود! اين ديگر وظيفه ما نيست به خود زحمت داده و به دفاع از او بپردازيم. هر فرد عاقل و مستعد ديگري به سادگي مي تواند چنين تحقيرهايي را كه به صورت آشكار و گسترده انعكاس مي‌يابند، همچون يك آينه عبرت ببيند. حمايت از اشخاصي كه تعصبي به ‌هويت خود ندارند، در تضاد با فلسفه هواداري از تيراختور است. ما را به خير، و او را به سلامت و موفقيت. لوطفن اؤتورون اؤز باشينا قالسين.

 

آزربايجانين بؤيوك خالق شاعيري، سئيد محمدحوسئين شهريارين وفاتي‌نين ايل‌ دؤنومونو باش ساغليغي دئييرم

 

ياشاسين آزربايجان، ياشاسين تيراختور

 

آيدين كسائي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 آذر 1390 | 01:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

تراكتورسازي در آستانه آسيايي شدن در AFC كاپ

يك سهميه در AFC كاپ به ايران تعلق گرفت؛
تراكتورسازي در آستانه آسيايي شدن

خبرگزاري فارس: با اختصاص يك سهميه در AFC كاپ به ايران، تيم تراكتورسازي تبريز در آستانه حضور در مسابقات آسيايي قرار گرفت.

خبرگزاري فارس: تراكتورسازي در آستانه آسيايي شدن

تبريز، كنفدراسيون فوتبال آسيا يك سهميه AFC كاپ را به ايران داد تا از سال آينده فوتبال كشورمان يك نماينده در اين مسابقات داشته باشد. مسابقاتي كه ارزش آن كم‌تراز ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا بوده و بيشتر قهرمانان كشورهاي درجه دو آسيا همانند تايلند، كويت، اردن، سوريه، عمان، بحرين و ... در آن حضور دارند. با توجه به اينكه در مسابقات جام قهرماني باشگاه‌هاي آسيا چهار تيم از ايران حضور داشتند و ايران جزو تيم‌هاي درجه اول آسيا بود در سال‌هاي گذشته سهميه‌اي براي كشورمان در AFC كاپ در نظر نگرفته بودند. امسال كنفدراسيون فوتبال آسيا تغييراتي در نحوه سهميه‌هاي رقابت‌هاي آسيايي اعمال كرده كه سه سهميه قطعي و يك سهميه مشروط براي ايران در مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا در نظر گرفته شده است. همچنين يك سهيمه نيز براي ايران در AFC كاپ لحاظ شده است. با توجه به قهرماني سپاهان و نايب قهرماني استقلال در ليگ برتر و قهرماني پرسپوليس در جام حذفي، اين سه تيم نمايندگان ايران در جام باشگاه‌هاي آسيا خواهند بود. سهيمه مشروط در اين رقابت‌ها كه بايد يك بازي پلي‌آف برگزار كند به تيم سوم ليگ برتر يعني تيم ذوب‌آهن اصفهان تعلق خواهد گرفت. با توجه به اينكه تيم چهارم ليگ برتر پرسپوليس قهرمان جام حذفي ايران است، سهميه AFC كاپ به تيم پنجم ليگ برتر يعني تراكتورسازي تعلق خواهد گرفت. البته مهدي تاج اعلام كرده كه تيم پنجم يعني تراكتورسازي يا يكي از دو قهرمان ليگ دسته يك ايران يعني داماش گيلان يا مس سرچشمه را به عنوان نماينده ايران معرفي خواهيم كرد. با توجه به شرايط نامساعد دو تيم داماش و مس سرچشمه در ليگ برتر و همچنين ظرفيت تماشاگران تراكتورسازي، شانس تيم محبوب تبريزي براي تعلق گرفتن اين سهميه بيشتر است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 06:57 | نویسنده : araz | 0باخیش

تساوي با ارزش در زمين حريف

 

ماشين سازي با تساوي صدرنشين ماند ماشين سازي تبريز در هفته هشتم رقابتهاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي كشور توانست با كسب نتيجه مساوي مقابل نيروي زميني تهران در زمين حريف به صدر نشيني خود ادامه دهد.. به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل باشگاه فرهنگي ورزشي ماشين سازي دبيري تبريز، در ديدار حساس و ديدني دو تيم اول و دوم جدول رده بندي گروه ب ليگ دسته اول، سبزپوشان ماشين سازي توانستند در نيمه نخست هجومي ظاهر شده و در چند صحنه روي دروازه نيروي زميني خطر ساز باشند اما حملات ماشين سازي در نيمه اول با دفاع پر تعداد تيم ميزبان به ثمر ننشست و دو تيم با تساوي صفر بر صفر راهي رختكن شدند. در نيمه دوم نيز دو تيم آهنگ هجوم دوازه هاي روبرو را داشتند دو روي يك ضد حمله تيم نيروي زميني تهران در دقيقه 69 توسط امير گداري مهاجم خود به گل دست يافت. پس از اين گل رسول خطيبي مربي بازيكن ماشين سازان كه تا اين لحظه روي نيمكت حضور داشت چند تغيير را در تركيب شاگردانش بوجود آورد و خودش به همراه فراز فاطمي و محمد شجاع براي افزايش توان هجومي و برتري در بازي هوايي وارد ميدان شدند.در حاليكه چند دقيقه بيشتر از گل نيروي زميني نمي گذشت و عقربه هاي ورزشگاه دقيقه 74 را نشان مي داد فراز فاطمي تعويض طلايي رسول خطيبي در محوطه جريمه توسط مدافعان ميزبان متوقف شد كه قاضي ميدان به درستي به نشاني ضربه پنالتي به نفع ماشين سازي در سوت خود دميد و رسول خطيبي با ضربه اي دقيق و در خلاف جهت حركت دروازه بان نيروي زميني توپ را تبديل به گل تساوي ماشين سازي كرد. متعاقب اين صحنه، بازيكنان ماشين سازي كه با روحيه بالايي ديدار را دنبال مي كردند در صدد زدن گل برتري بودند كه در نهايت اين ديدار حساس با نتيجه تساوي و تقسيم امتيازات بين دو تيم پايان يافت. غلامرضا جباري قاضي ميدان در اين بازي به حسين حسيني از ماشين سازي تبريز و موسي شهبازي از نيروي زميني تهران كارت زرد نشان داد.اين تساوي اولين نتيجه تساوي ماشين سازي تبريز در اين فصل از رقابتهاي ليگ دسته اول مي باشد. ماشين سازي با كسب يك امتياز اين ديدار با 16 امتياز همچنان در صدر گروه ب اين رقابتها ماند و نيروي زميني تهران نيز با 14 امتياز در رده دوم قرار گرفت. تركيب تيم ماشين سازي تبريز: حامد رياحي،امير تيزرو،بهمن كامل ،كاوه زنگيان،شهريار شيروند،علي اكبر فرهنگ (70-فراز فاطمي)،وحيد پالوچ(60-محمد شجاع)،ميثم نقي زاده،رسول عليزاده،سيد حسين حسيني(69-رسول خطيبي)و محسن دلير سرمربي:رسول خطيبي گزارش بازي از: وحيد خوش زرع


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 06:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور پرشمار؛حمايت پرشور؛ برد قاطعانه؛ خط و نشان براي سرخپوشان پايتخت

 

 

؛Traxtorchi.ir-yar12ليگ برتر فوتبال در حالي وارد چهاردهمين هفته اش خواهد شد كه بازيهاي حساسي در اين هفته برگزار مي شود كه از آن جمله مي توان به تقابل تيمهاي هم امتياز با يكديگر و همچنين رويارويي تيمهايي كه تنها به دليل اختلاف يك امتيازي در پي هم قرار گرفته اند, ميتوان اشاره نمود. اما در اين بين يك بازي حساس و ديدني هم در تبريز برگزار ميشود. ديداري كه عوامل مختلفي در حساسيت و زيبايي آن نقش دارند. در ادامه ي مطلب به برخي از اين عوامل اشاره شده است:
عاشق و معشوق به هم ميرسند: پايان بيش از يكماه جدايي:
آخرين باري كه تيراختور در سهند تبريز و با حمايت بيش از پنجاه هزار هوادار خودي, بميدان رفت, به بازي هفته ي يازدهم اين تيم در برابر سايپاي كرج برميگردد. و حالا بيش از يكماه از آن روز سپري شده و عطش تيراختوريهاي متعصب براي حضوري پرشورتر و پرتعدادتر, افزايش يافته است.
حضور پرشمار؛حمايت پرشور؛ برد قاطعانه؛ خط و نشان براي سرخپوشان پايتخت:
همه ما بر اين نكته كاملآ واقفيم كه تيم ما جمعه ي هفته آينده يك بازي نسبتآ سخت و حساس در آزادي تهران دارد. وظيفه ي همه ي ما هواداران در قبال تيم محبوبمان حمايت بيش از پيش از تيراختور است. اگر ميخواهيم دردانه ي سرخپوش فدراسيون را همچون دردانه ي آبي پوششان به زانو دربياوريم, بايستي با حضور گسترده و پرتعداد خود در استاديوم سهند تبريز و با برد قاطعانه مقابل راه آهن, انگيزه ي بازيكنان تيممان را افزايش داده و آنها را از لحاظ روحي براي حضوري مقتدرانه در برابر پيروزي, آماده كنيم. اما آنچه كه در بازي با فولاد در اهواز و همچنين بازيهاي قبل از آن, بارها و بارها مشاهده شده, ضعف تيم در بسياري از خطوط علي الخصوص در خط دفاعي است. عدم آمادگي قابل قبول بازيكنان و ناهماهنگيهاي موجود بين آنها يكي از عمده ترين دلايل دريافت گلهاي بيشتر توسط تيم محبوب تيراختور است.
قلب خط دفاعي نيازمند جراحي اساسي:
تيمي كه عنوان بهترين خط دفاعي ليگ دهم را عهده دار بود حالا با دريافت 21 گل, صدرنشين تيمهاي داراي بدترين خط دفاعي ليگ حال حاضر است. عمده ترين مشكل تيراختور در سمت چپ و مركز خط دفاعي است. بيشتر حملات حريفان تيراختور هم از جايي شكل ميگيرد كه هافبك اخراجي اين تيم در اداره ي آن قسمت تخصص ويژه اي داشت. جاي تعجب اينجاست كه هر تيمي كه برابر تيم ما صف آرايي كرد, بخوبي نقطه ي ضعف ما را فهميد و از ان بنفع خود بهره جست اما ما خودمان هنوز درد خودمان را نميدانيم. سوال اينجاست كه يك سرمربي با آن همه تجربه, چرا با وجود گذشت 13 هفته از ليگ برتر, هنوز در حل معضل اشتباهات خط دفاعي تيم, درمانده است؟؟؟ استفاده از بازيكنان خاص و بي اثر؛ آيا دلالان در تيم ما هم نفوذ كرده اند؟؟؟
سرمربي تيراختور در حالي در استفاده از بازيكنان خاصي خصوصا در خط حمله, تاكيد و پافشاري مي كند كه تا بدين لحظه آنچنان كارايي اي براي تيم نداشته اند. در عوض, بازيكناني را ماهها روي نيمكت ذخيره ها نشانده است كه حضورشان در تركيب اصلي مي تواند براي تيم مثمر ثمر باشد. قلعه نويي خيلي راحت دو دروازه بان اصلي تيم را كنار مي گذارند و از يك دروازه بان بي تجربه و جوان استفاده مي كند. بازيكناني مثل اكرامي را كه وجودشان قوت قلبي براي خط دفاعي تيراختور و هواداران است, در تركيب اصلي راه نمي دهد. اشپيتيم آرفي را نيمكت نشين مي كند اما بازيكناني همچون عليزاده را در تركيب اصلي قرار مي دهد. حال كه شاهد اين نوع ارنج ها از سوي سرمربي تيم مي شويم, ناخودآگاه اين سوال برايمان پيش مي آيد كه آيا دلايل بازي دادن سرمربي به بازيكنان كم اثر, ميتواند عوامل خارجي باشد؟؟؟ "اميدواريم كادر فني تيم, دست به دست هم دهند و همراه و همدل با بازيكنان, مشكلات و نقاط ضعف موجود را رفع نمايند؛ چرا كه تيراختور بازيهاي سختي در پيش دارد. تيمي كه مدعي قهرماني ست و سوداي آسيايي شدن در سر دارد هيچ يك از بازيهايش را دست كم نمي گيرد. تمامي بازيها(چه سخت، چه آسان) براي ما حكم فينال را دارند. بازي روز پنجشنبه با راه آهن هم گرچه روي كاغذ آسان است و به زعم خيلي ها, 3 امتياز كامل بازي ازآن نماينده ي محبوب آذربايجان است, اما هيچوقت نبايد بازي با نفت تهران و نتيجه اي كه در آن بازي رقم خورد را فراموش كنيم"
حمايت تا آخرين لحظه؛ آينده اي درخشان در انتظار ماست:
هوادار باغيرت با يك باخت نااميد نمي شود. بارها و بارها ثابت كرده ايم كه هيچوقت از تيممان نااميد نمي شويم. اين تيراختور مال ماست؛ حمايت كردنش هم وظيفه مان. اگر مي خواهيم به خواسته ي دلمان برسيم؛ اگر مي خواهيم پرچم سرخ رنگ تيم محبوبمان را بر بام آسيا بيافرازيم؛ و اگر مي خواهيم جشن قهرماني را در آذربايجان برگزار كنيم؛ بايستي تا آخرين لحظه از تيممان حمايت كنيم. آينده ي تيراختور در دست من و توست؛ مائيم كه اين آينده را رقم ميزنيم. چه خوب ؛ چه بد. پنجشنبه تيراختور و سهند منتظر حضور ماست. حضوري به سرخي دلهاي ميليونها عاشق تورك زبان. به اميد حضوري سرختر از هميشه

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:14 | نویسنده : araz | 0باخیش

ميثم نقي زاده:با سه امتياز به تبريز بر مي گرديم

 
 

ميثم نقي زادههمه بازيكنان انگيزه بالايي براي پيروزي مقابل نيروي زميني دارند و اميد زيادي دارم كه با سه امتياز به تبريز برگرديم.

به گزارش روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي ماشين سازي دبيري تبريز، ميثم نقي زاده هافبك پر قدرت تيم فوتبال ماشين سازي با اعلام اين مطلب در آستانه رويارويي تيم هاي ماشين سازي و نيروي زميني گفت: نيروي زميني تيمي جوان و دونده است كه توانسته تا بدين جاي كار نيز خوب ظاهر شود و در رتبه دوم جدول رده بندي قرار گيرد. وي ادامه داد: در طول هفته تمرينات خوبي را انجام داده ايم و كادر فني نيز بخوبي نقاط قوت و ضعف حريف را براي ما آناليزكرده اند. نقي زاده گفت: نيروي زميني نزديك ترين تعقيب كننده ما در صدر جدول است و براي افزايش فاصله امتيازاتمان با اين تيم بايستي سه امتياز اين پيكار را كسب نماييم. هافبك جنگنده و خلاق سبزپوشان ماشين سازي در باره ديدار هفته گذشته برابر كاوه تهران نيز گفت: در اين ديدار پس از اينكه دو بر صفر جلو افتاديم خيلي سريع روي اشتباه داوري، حريف يكي از گلها را پاسخ داد و اين باعث شد كه نتوانيم تعداد گلهاي خود را در اين ديدار افزايش دهيم. وي افزود: مهم كسب سه امتياز اين ديدار خانگي بود كه به لطف خدا توانستيم به آن دست پيدا كنيم و در پايان هفته هفتم به تنهايي در صدر جدول رده بندي گروه ب ليگ دسته اول قرار بگيريم. ديدار تيمهاي ماشين سازي تبريز و نيروي زميني تهران سه شنبه اول آذر ماه راس ساعت 14 در ورزشگاه شهداي نزاجا از هفته هشتم رقابتهاي ليگ دسته اول باشگاههاي كشور به قضاوت غلامرضا جباري برگزار خواهد شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:12 | نویسنده : araz | 0باخیش

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني مدافع تيم تراكتور سازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد خوزستان گفت: بازي با اين تيم كمي سخت بود. تيم فولاد مي خواست جايگاه خودش را به دست بياورد و هم از امتياز ميزباني استفاده كند و تماشاگران خوبي هم به استاديوم آمده بودند.
 
وي افزود: در نيمه اول فشار ميزباني تيم فولاد بر ما زياد بود ولي در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود. در دقايق ابتدايي نيمه دوم نيز به گل رسيديم. بعد از گلي كه ما زديم آنها موقيتي نداشتند ولي بر خلاف روند بازي و با استفاده از ضربه كرنر توپ را وارد دروازه ما كردند و ما با اين گل 2 بر 1 از اين تيم عقب افتاديم، براي جبران اين گل وقت داشتيم و بر همين اساس يكپارچه حمله كرديم ولي هر چه تلاش كرديم نتواسنستيم توپي را وارد دراوزه آنها كنيم.
 
حسيني ادامه داد: به دليل برف و باران تبريز ما تمرينات خوبي را انجام نداده بوديم. مچ پاي چپم هم كه از قبل  آسيب ديده بود و براي اين بازي آمادگي 70 درصدي نيز داشتم، با مداواي دكتر و ليزر درماني خودم را به بازي رسانده بودم ولي از دقيقه 70 مچم به حالت اول برگشت و به همين دليل تعويض شدم.
 
مدافع تراكتور در مورد تيم فولاد خوزستان نيز گفت: تيم فولاد خوزستان بر خلاف بازي هاي قبلي كه من ديده بودم دوندگي خوبي داشت و يك تاكتيكي را دنبال مي كرد،  كل تيم فولاد دفاع مي كرد و توپ هايي را پشت مدافعان ما ارسال مي كردند كه مهاجمان اين تيم استفاده كنند و به همين هدف هم رسيدند.
 
سيد محسن حسيني در مورد اينكه از قبل پيش بيني مي كرديد كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيد نيز افزود: با توجه به اينكه بازي خوبي در نيمه دوم انجام مي داديم پيش بيني نمي كرديم كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيم و فوتبال هم همين است و بر خلاف اينكه ما حمله مي كرديم گل خورديم و در انتها نتيجه را واگذار كرديم.
 
وي در مورد بازي بعدي تيم تراكتور در مقابل راه آهن نيز گفت: در بازي مقابل تيم راه اهن محكوم به برد هستيم. 3 هفته است تماشاگرانمان را نديده ايم وبيرون از خانه بازي داشتيم، دلمان براي تماشاگران تنگ شده است. انشاالله با حضور و حمايت هوادارانمان در اين بازي پيروز شويم و با آمادگي خوبي به مصاف تيم پرسپوليس تهران برويم. از قول من به هواداران تراكتور بگويد كه سيد گفت: هواداران تراكتور حرف ندارند.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.