ابراهيمي: بازي با فولاد سخت است/ به علت 3 كارت بودن محروم هستم

محمد ابراهيمي مهاجم تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در مورد تست آمادگي و جسماني اين تيم كه در تهران بود گفت: تست سخت و بسيار خوب و مفيد بود. اين تست شرايط بدني بازيكنان را باز گو مي كرد و فكر كنم كمي هايي كه بدن داشت را توانستيم با اين تست جبران كنيم و مواردي كه لازم بود بدن هايمان بهتر شود را پيدا كرديم.
وي در مورد اينكه اين تست در بسياري از تيم ها در نيم فصل انجام مي شود ولي در اين تيم زودتر از نيم فصل انجام شد، بيان كرد: ما به بقيه تيم ها كاري نداريم و تمرينات خودمان را انجام مي دهيم و فكر كنيم اين تست براي بازيكنان تيم تراكتور سازي مفيد خواهد بود.
مهاجم تيم تراكتورسازي در خصوص آمادگي اين تيم نيز گفت: خدارا شكر مي كنم كه آمادگي تراكتورسازي در وضعيت خوبي قرار دارد و فكر كنم كادر فني نيز از اين شرايط آمادگي رضايت داشته باشد و تلاش مي كنيم كه وضعيت بدنيمان از حال حاضر بهتر شود .
ابراهيمي در خصوص بازي بعدي اين تيم با فولاد خوزستان نيز گفت: بازي تراكتور با تيم فولاد سخت خواهد بود و ما به اين امتياز نياز داريم و تيم فولاد خوزستان هم فكر كنم به 3 امتياز اين بازي نياز داشته باشد. من در اين بازي به دليل 3 كارت بودن حضور ندارم ولي انشاالله بازيكنان با كمك خدا و حمايت و تشويق هاي خوب هواداران بتوانيم هر سه امتياز اين بازي را كسب كنيم و تراكتور با دست پر از خوزستان برگردد