sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

جعفري : نگاه قاضيان كميته انضباطي بايد نسبت به هواداران تراكتور اصلاح شود

در پي درج خبر كميته انضباطي در سايت رسمي فدراسيون فوتبال در خصوص راي صادره بازي داماش - تراكتور كه در رشت برگزار شده بود؛جعفري مديرعامل باشگاه اظهار داشت :
حكم صادره نگاه تاريك قاضيان كميته انضباطي را نسبت به هواداران تراكتور نشان مي دهد.تراكتور تيم ميهمان با حدود 1500 نفر تماشاگر 3 ساعت زير انواع فحاشي،توهين و حمله به قصد كشت با چاقو و سنگ باران اتوبوس تيم و حمله به پاركينگ خودروهاي هواداران تراكتور و صدمه هاي زياد وارد كردن ، به عنوان متهم جريمه شدن جاي تامل دارد.
هر چند سه يا چهار صندلي شكستن توسط افرادي بي اطلاع و عصباني در اثر آنهمه فشار و فحش و توهين نيز جاي توجيح ندارد ولي جريمه كردن ميهمان خسارت ديده و تحقير شده با وجود برد مقتدرانه جاي تعجب دارد . به هر حال حكم صادره عميقا مرا متاثر كرده كه چرا تراكتوريها بايد نقره داغ شوند و ديگران بايد تنها با 7 ميليون تومان جريمه مورد تفقد قرار گيرند.
وجدانها را به قضاوت ميطلبم و از مسئول كميته انضباطي مي خواهم نگاه خود را به هواداران تراكتور اصلاح نمايند و از جريان حاكم بد اخلاقي ها در استاديومها از اين پر شورها استمداد بطلبند.چرا كه آنها سبك تشويق پهلواني را بلدند ولي به شرط رعايت هواداران ساير تيمها و عدالت در صدور احكام.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 11:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

تراكتورسازي به راي كميته انضباطي اعتراض مي كند

تراكتورسازي به راي كميته انضباطي اعتراض مي كند

تبريز- مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: به راي كميته انضباطي در خصوص تخلفات هواداران تيم داماش گيلان در بازي با تراكتورسازي اعتراض خواهيم كرد.

 


محمد حسين جعفري روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: منتظر هستيم تا اين راي به صورت مكتوب به دست باشگاه برسد و پس از بررسي فني و مقايسه راي صادر شده با موارد مشابه، اعتراض كتبي خود را به اين كميته اعلام خواهيم كرد.
كميته انضباطي به دليل تخلفات تماشاگران دو تيم ، ضمن تذكر كتبي به تيم هاي داماش گيلان و تراكتورسازي تبريز، آنها را به ترتيب به پرداخت 70 و 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد.
ضمنا كميته انضباطي اعلام كرد كه در صورت تكرار تخلفات از سوي تماشاگران ،تيم هاي فوق با مجازات بيشتر و كسر امتياز تنبيه خواهند شد.
جعفري در اين خصوص اظهار داشت: اين راي عادلانه نيست و كميته انضباطي بايد همچنان كه با تراكتورسازي و هوادارانش در پايان فصل گذشته برخورد كرد با ديگر تيم هاي متخلف نيز برخورد كند.
وي اضافه كرد: اتفاقات اين بازي و راي صادر شده را به دقت بررسي خواهيم كرد تا اقدامات بعدي را انجام دهيم و قطعا نسبت به اين راي اعتراض خواهيم كرد.
تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز در هفته چهارم رقابت هاي ليگ برتر در رشت موفق به شكست سه بر دو ميزبان خود داماش گيلان شد.
اين تيم هم اكنون خود را براي بازي با تيم استقلال تهران در هفته ششم در ورزشگاه آزادي آماده مي كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 11:11 | نویسنده : araz | 0باخیش

باز هم فوتبال كثيف...

كميته انضباطي از جريمه نقدي براي دو تيم داماش گيلان و تراكتورسازي تبريز خبر داد.  

     به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم داماش گيلان و تراكتورسازي تبريز در حالي 26/5/90 به ميزباني رشت برگزار شد كه هواداران دو تيم  مرتكب تخلفاتي شدند.بر همين اساس تيم داماش گيلان ضمن تذكر كتبي به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.تيم تراكتورسازي تبريز نيز به علت تخلفات هوادارانش به تذكر كتبي و پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
ضمنا كميته انضباطي اعلام كرد كه در صورت تكرار تخلفات از سوي تماشاگران ،تيم هاي فوق با مجازات بيشتر و كسر امتيازات تنبيه خواهند شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 11:09 | نویسنده : araz | 1باخیش

كميته انضباطي:كسر امتياز به جاي محروميت تماشاگران

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال از تغيير رويكرد اين كميته درخصوص فحاشي تماشاگران خبر داد.  

اسماعيل حسن زاده رييس كميته انضباطي درباره موضوع محروميت تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها به دليل فحاشي كه در سال گذشته بارها اعمال شد، گفت: اين مساله مربوط به گذشته مي باشد و رويكرد كميته انضباطي تغيير كرده است.

وي افزود: از اين پس مبنا بر اين خواهد بود كه به جاي محروم كردن تماشاگران از حضور در استاديوم ها، از تيم هايي كه هوادارانشان مشكلاتي را ايجاد مي كنند، امتياز كم كنيم. اين مساله باعث شود تماشاگران اگر تيم خود را دوست داشته باشند، ديگر اقدام به فحاشي نكنند و حتي در مقابل برخي تماشاگرنماها نيز بايستد.

گفتني است در فصل جاري ليگ برتر تيم هاي ملوان، تراكتورسازي و شهرداري تبريز چند ديدار را بدون حضور هوادارانشان برگزار كردند. اين مساله در فصل گذشته نيز بارها مشاهده شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 10:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نويي:خدا بخواهد استقلال را مي بريم

قلعه نويي:خدا بخواهد استقلال را مي بريم/حتما حاجي علم لدوني دارد و در پيش بيني هم دكتري گرفته

ورزش > ليگ برتر - امير قلعه نويي در گفت و گويي با خبرآنلاين از بازي با فوتبال و رفاقت با علي فتح الله زاده سخن گفت.

بهروز احمدي: با چهار برد متوالي تراكتور سازي او كه ليگ را با شكست آغاز كرده بود در صدر جدول رقابت سايه به سايه اي با استقلال را آغاز كرده تا به اين شكل در آستانه رويارويي دو تيم در هفته ششم همه اين بازي را جنگ صدرنشيني بنامند.امير قلعه نويي كه در سال هاي گذشته بارها با تيم هاي مختلف مقابل استقلال قرار گرفته با بيان اين كه اين بازي هم تنها سه امتياز دارد مدعي شد اگر خدا بخواهد استقلال را مي برند.امير قلعه نويي كه رابطه بسيار خوبي با فتح ا.. زاده دارد در خصوص پيش بيني او در ارتباط با پيروزي مظلومي در اين دوئل هم واكنش نشان داد.

*برد پرگلي در اولين دربي خود در تبريز به ثبت رسانديد؟ بار ها گفتم كه نتيجه همه بازي ها دست خدا است و ما بايد تلاش كنيم تا تكليف مان را در قبال با طرفداران و باشگاه به خوبي انجام دهيم.اين نتيجه هم كار خدا بود و زحمات و تلاش بچه ها كه من همه آنها را ستايش مي كنم.

*تصور چنين بردي را مي كرديد؟ دروغ نگويم نه،شهرداري واقعا" تيم خوبي است و در هفته هاي قبل هم خوب كار كرده بودند اما در اين بازي گل هاي زودهنگام ما شيرازه آنها را از هم پاشيد و باعث شد اين نتيجه رقم بخورد.

 *مثل اين كه در نيمه دوم از عملكرد بازيكنان تان راضي نبوديد و مدام به آنها اعتراض مي كرديد؟ من هميشه گفتم كه بازيكنان تراكتور بايد براي رسيدن به اهداف شان روح بزرگي داشته باشند و بدانند كه فوتبال 90 دقيقه است نه 45 يا 50 دقيقه!در هر شرايطي بازيكنان بايد بدانند كه فقط و فقط به تراكتور فكر كنند حتي اگر 10 گل هم جلو باشند و تيم مقابل هم 9 يا 10 نفره باشد.

*پيش بيني مي كرديد بعد از باخت به صبا در اين مقطع از فصل در جايگاه دوم قرار بگيريد؟ ببينيد من در اين مقطع اصلا" به فكر جايگاه تيم در جدول نيستم چون خيلي زود است كه بخواهيم راجع به جايگاه واقعي تيم ها صحبت كنيم.ما تازه كارمان شروع شده و تيمي كه الان دارم با آن تراكتور رويايي كه مد نظرم است هنوز فاصله دارد و بايد حسابي كار كند.

*رقابت با استقلال در صدر جدول هم بايد براي تان جالب باشد؟ چه استقلال و چه تيم هاي ديگر ما همه را به چشم رقيب مي بينيم و تنها به اين مي انديشيم كه روز به روز روند تيمي مان بهتر شود.

*رقابت شانه به شانه شما در صدر جدول باعث شده ديدار هفته ششم استقلال و تراكتور سازي از حساسيت هاي خاصي برخوردار شود؟ حساسيتي در كار نيست چون اين بازي هم تنها سه امتياز دارد و اگر خدا بخواهد استقلال را مي بريم چون نتيجه دست او است و من هم نمي توانم در كار خدا دخالت كنم و شايد هم باختيم.

*اتفاقا" فتح ا.. زاده هم مدعي شده شما اين بازي را به پرويز مظلومي مي بازيد؟ حتما" حاج آقا فتح ا.. زاده علم لدوني دارد و در پيش بيني كردن هم دكترا گرفته كه با اين اطمينان گفته(باخنده)

 *حاج آقا مدعي شده شما روي چشمان او جا داريد اما اين بازي را مي بازيد؟ من هميشه و تحت هر شرايطي به عنوان يك طرفدار استقلال از بابت زحماتي كه علي فتح ا.. زاده براي سربلندي استقلال كشيده تشكر و قدرداني مي كنم و نه تنها او بلكه دست همه زحمت كشان براي اين باشگاه را مي فشارم.الان هم كه برخي دوستان ما را جزئي از استقلال ندانسته و حتما" هم ما براي اين باشگاه زحمت نكشيديم خوشحالم كه فردي دلسوز مثل دكتر فتح ا.. زاده در اين باشگاه هست كه بهترين ستاره ها را در تيم جمع كرده و براي سربلندي استقلال زحمت مي كشد و من هم از ته قلبم او را دوست دارم.

*اقاي حاج رضايي مدعي شده شما و پرويز مظلومي تنها در ظاهر با هم خوب هستيد و در باطن به خون هم تشنه،واقعا" اينگونه است؟ واقعا" از آقاي حاج رضايي كه چند سالي در كنارش فعاليت داشتيم تعجب مي كنم كه اين حرف را زده و ايشان نبايد اين حرف را مي زد چون من همواره سعي كرده ام قداست ها را حفظ كرده و به پيشكسوتم احترام بگذارم.چند سال مظلومي به عنوان مربي و دستيار در استقلالي كه من بازيكن و كاپيتانش بودم حضور داشت و براي من زحمت كشيد و در اين سال ها هم من هر جا لازم بود قداست ها را حفظ كرده و به او ديگر پيشكسوتان احترام گذاشتم. به قول علي آقا پروين بهترين بردها و قهرماني ها تنها 48 ساعت در اذهان مي ماند و بعد از آن از يادها مي رود اما رفتار پهلوانانه و جوانتمردانه قهرماناني همچون تختي ،ساعي و .. است كه با به حراج گذاشتن مدال هاي قهرماني شان براي كمك به نيازمندان رسم پهلواني را به جا آورده و در يادها مي مانند نه اين مسائل و...


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 06:46 | نویسنده : araz | 1باخیش

ياوران: 50 درصد سكوهاى آزادى را ميخواهيم

رحمان ياوران اعلام كرد: "50 درصد سكوهاي استاديوم آزادي را ميخواهيم."

رئيس كانون هواداران تراكتورسازي، در گفتگو با خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، گفت: "با آقاي عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر كشور، مذاكراتي را جهت اختصاص 50 درصد سكوهاي استاديوم آزادي در ديدار با استقلال تهران انجام داده ايم كه اميدواريم مورد قبول واقع شود."

وي ادامه داد: "با توجه به اينكه در ديدارهاي تراكتور، در استاديوم آزادي هميشه هواداران زيادي براي تشويق تراكتور، در اين ورزشگاه حاضر ميشوند و در هر بازي، مشكل عدم تخصيص سكو براي هوادارانمان مطرح ميشود، اينبار تصميم گرفته ايم قبل از شروع بازي اين مسئله را حل كنيم تا هيچ مشكلي در استاديوم آزادي براي هوادارانمان پيش نيايد."

ديدار دو تيم تراكتورسازي و استقلال، روز جمعه، 18 شهريور ماه در استاديوم آزادي تهران برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:29 | نویسنده : araz | 1باخیش

ماشين‌سازي شناسنامه فوتبال تبريز

تيم ماشين‌سازي تبريز با 42 سال قدمت قديمي‌ترين تيم فوتبال آذربايجان است

ماشين‌سازي تبريز در سال 1348 تاسيس شد كه يك سال پيش از تاسيس تيم تراكتورسازي است.

 

 

آذربايجان اسپورت_ ماشين‌سازي سابقه حضور در رقابت‌هاي جام تخت جمشيد، ليگ قدس، جام آزادگان را داشته و فاتح جام چي‌چست كه با حضور تيم‌هاي پرقدرتي چون پاس تهران و تراكتور سازي تبريز برگزار شد، است، ضمن اينكه در سال 1373 عنوان بهترين تيم شهرستاني را به خود اختصاص داد.

اين تيم در سال 1370 با شكست دادن استقلال تهران در رقابت‌هاي جام حذفي در ورزشگاه آزادي دست به كار بزرگي زده و حريف نامدار خود را حذف كرد.

ماشين‌سازي بيشتر در فوتبال تبريز نقش پرورش بازيكن را داشته و بسياري از بزرگان فوتبال تبريز از اين باشگاه  به فوتبال تبريز و ايران معرفي شده‌اند.

فيروز شيخ شايان، رسول خطيبي، علي‌اكبر استاد اسدي، غلامحسين باغ‌آبادي، امير داداش‌ضيايي، سيدمحمد علوي، عليرضا اكبرپور، حسن صادقيان، محمد سالك‌جباري، علي ابراهيميان، عليرضا پژمان، اسماعيل وكيلي، محمد امامي، اسماعيل حلالي، مهدي جعفرپور، سيروس بايرامي تنها بخشي از اين بازيكنان بزرگ فوتبال تبريز هستند كه در مكتب ماشين‌سازي پرورش يافته‌اند.

در دهه 50 و 60 مسابقات نوجوانان فوتبال كشور به صورت تيم‌هاي منتخب استاني برگزار شده و در تبريز بار مسئوليت تيم نوجوانان آذربايجان‌شرقي بر دوش ماشين‌سازي بود. در واقع در اين سال‌ها تيم نوجوانان ماشين‌سازي به عنوان نماينده آذربايجان‌شرقي در مسابقات كشور حضور مي‌يافتند و همين دورانديشي مسئولان اين باشگاه سبب شد كه ماشين‌سازي بيشترين نقش پرورش بازيكن در فوتبال آذربايجان را داشته باشد. در واقع بايد اعتراف كرد كه ماشين‌سازي هر چند نسبت به حريف همشهري خود تراكتورسازي افتخارات كم‌تري را كسب كرده، اما با پرورش بسياري از بازيكنان فوتبال تبريز حتي در افتخارات كسب شده تراكتورسازي نيز  شريك است.

باشگاه ماشين‌سازي شناسنامه فوتبال تبريز بوده و بدون اين باشگاه نمي‌توان تاريخ فوتبال اين ديار را متصور شد.

امروز برادران دبيري امكان ادامه حيات اين باشگاه را ميسر نموده و مانع از حذف بخش بزرگي از شناسه فوتبال تبريز شده‌اند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

ماشين مدل 90 رونمايي شد

در مراسم جشن پيراهن/ ماشين مدل 90 رونمايي شد

با برگزاري جشن پيراهن تيم فوتبال ماشين سازي با حضور اعضاي اين تيم و جمعي از پيشكسوتان فوتبال تبريز، بازيكنان و كادر فني ماشين سازان براي شركت در ليگ يك معرفي شدند.

بازيكنان تيم فوتبال ماشين سازي تبريز طي مراسمي تحت عنوان "جشن پيراهن" كه جمعه شب در محل مجتمع فرهنگي ورزشي صدرا تبريز برگزار شد، پيراهن خود را از دست مسئولان و پيشكسوتان اين باشگاه قديمي دريافت كردند.

در اين مراسم كه با حضور جمعي از پيشكسوتان فوتبال تبريز، اعضاي هيئت مديره باشگاه ماشين سازي، تعدادي از خبرنگاران و جمعي از هواداران تيم فوتبال ماشين سازي برگزار شد، از مربيان و بازيكنان تيم فوتبال اميد اين باشگاه نيز به جهت راهيابي به ليگ برتر فوتبال اميدهاي كشور تجليل به عمل آمد.

طبق اعلام باشگاه ماشين سازي، در فصل نقل و انتقالات قرارداد 30 بازيكن با تيم فوتبال اين باشگاه ثبت و يا تمديد شد كه بر اين اساس حامد رياحي(1)، كاوه زنگيان(2)، سيد حسين حسيني(3)، محمد شجاع(4)، علي اكبر فرهنگ(5)، ميثم نقي زاده(6)، وحيد پالوچ(7)، رسول عليزاده(8)، سعيد حلافي(9)، رسول خطيبي(10)، محسن دلير(11)، امير تيزرو(13)، فراز فاطمي(14)، سيدمحمد علوي(15)، رضا جعفري(17)، مصطفي بابازاده(18)، سامان نريمان جهان(19)، بهمن كامل(21)، محسن ويزواري(22)، بهنام قويدل(23)، مهرداد بايرامي(24)، وحيد رضايي پور(26)، بهزاد وحيد(29)، نادر غبيشاوي(30)، رسول عليپور(31)، شهريار شيروند(33)، محمدرضا عزيزي(34)، علي ناصري(35) و مجتبي جانفشان(36) در فصل 91-90 ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشوربراي تيم ماشين سازي تبريز توپ خواهند زد.

در كادر فني اين تيم نيز ناصر ابراهيمي به عنوان مديرفني، رسول خطيبي سرمربي، آرش جابري سرپرست، فضل اله غياثوند مربي دروازه بانان و يونس باهنر به همراه يوسف بخشي زاده به عنوان مربي فعاليت خواهند كرد.

پيش از اين و در آستانه فصل 88-87 ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور، باشگاه تراكتورسازي تبريز برگزار كننده جشن پيراهن براي تيم فوتبال خود بود كه در پايان همان فصل، اين تيم توانست با هدايت فراز كمالوند پس از هشت سال به ليگ برتر صعود كند و تيم ماشين سازي تبريز نيز با هدف صعود به ليگ برتر، در آستانه فصل 91-90 ليگ يك اقدام به برگزاري جشن پيراهن كرد.

فصل جديد رقابتهاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور طبق برنامه اعلامي قبلي از روز جمعه يازدهم شهريور آغاز خواهد شد و طي آن تيم ماشين سازي تبريز در ياسوج ميهمان تيم شهرداري اين شهر خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

مصاحبه كرار با جام جم تاكيد بر روي نام خليج

مصاحبه كرار با جام جم  تاكيد بر روي نام خليج

جاسم كرار بازيكن عراقي استقلال  چند روز قبل با حضور در برنامه تلوزيوني نود در نود كه از شبكه جام جم پخش مي شود به صحبت بر روي مسائل مختلف پرداخت  ودر پاسخ به سوال محمد رضا احمدي مجري برنامه  كه از او پرسيد قبل از امضاي قرار داد استقلال از كشورهاي ديگري پيشنهاد داشتيد  يا خير پاسخ داد از چند تيم خليج پيشنهاد داشتم  مجري برنامه گفت از تيم هاي حاشيه خليج فارس  كه كرار  باز گفت از تيم هاي حاشيه  خليج  جالب اين كه خليج فارس معني ديگري براي كرار داشت و به عدم استفاده از  كلمه فارس براي خليج علاقه داشت

 

خبر ورزشي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:11 | نویسنده : araz | 1باخیش

فردين عابديني: تماشاگران تراكتورسازي استثنايي هستند

فردين عابديني: تماشاگران تراكتورسازي استثنايي هستند

 

 

فردين عابديني براي اولين بار در تركيب تراكتورسازي مقابل شهرداري به ميدان رفت و عملكردي خيرهكننده ارائه داد. عابديني درباره بازي مقابل شهرداري ميگويد: «با هماهنگي كامل وارد زمين شديم و خدا را شكر توانستيم نتيجه بگيريم. هميشه تلاشمان را به خرج ميدهيم تا هم خوب بازي كنيم و هم نتيجه بگيريم. اين بار هم اين اتفاق رخ داد و خوشحالم كه در كنار يك بازي خوب نتيجه ايدهآل هم گرفتيم.»

 عابديني درباره حضور تماشاگران پرشمار تراكتور در ورزشگاه يادگار امام(ره) ميگويد: «تماشاگران تراكتورسازي عالي هستند و استثنايي، در ايران از نظر فرهنگ درجه يك هستند و حضورشان در ورزشگاه يك امتياز مثبت براي ما بود.» عابديني درباره حضورش در سمت راست خط مياني و هجومي ميگويد: «قبلا دفاع راست بازي ميكردم اما مقابل شهرداري مهاجم راست تراكتورسازي بودم و سعي كردم فرامين تاكتيكي مربيان را اجرا كنم. در اين بازي آزادي عمل بيشتري داشتم و فكر ميكنم كادر فني از بازيام رضايت داشته باشد.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكبرپور : نصف آزادي مال هواداران تراختور است

خود من از تشويق آنها انرژي و انگيزه ميگرفتم و يقين دارم كه با حمايتشان خيلي زود به روزهاي اوجم بازميگردم

 

 

در حال حاضر عاشق تراكتور هستم نه استقلال

تيم تراكتورسازي در داربي تبريز جشنواره گل به راه انداخت و در 20 دقيقه ابتدايي بازي چهار گل به ثمر رساند تا در همان نيمه اول تير خلاص را به رقيب سنتياش زده باشد. سياوش اكبرپور كه زننده گل چهارم تراكتور و به عبارتي تير خلاص به شهرداري بود، اين داربي را يكي از بهترين و پاكترين داربيهاي فوتبالمان در چند سال اخير معرفي ميكند  در داربي تبريز هم كه جشنواره گل به را انداختيد؟! خودمان هم پيشبيني يك چنين نتيجهاي را نميكرديم چون با بازيهايي كه از شهرداري ديده بوديم خودمان را آماده يك ديدار سخت كرده بوديم اما آنقدر خوب ظاهر شديم كه دست اين تيم را در پوست گردو گذاشتيم و به آنها اجازه خودنمايي نداديم.

بازي را چطور ديدي؟  تراكتورسازي در اين ديدار بازي فراتر از ليگ ايران به نمايش گذاشت و ميتوانستيم حتي گلهاي بيشتري هم به ثمر برسانيم. فكر ميكنم اگر پس از به ثمر رسيدن گل چهارم، انگيزه بازيكنانمان پايين نميآمد ركوردي ثبت ميكرديم كه هيچ تيمي موفق به تكرار آن نميشد. پس از اينكه گل چهارممان به ثمر رسيد بازيكنانمان بيشتر سعي در حفظ توپ كردند اما با اين حال هواداران در طول 90 دقيقه شاهد يك بازي خوب و تماشايي شدند. بايد بگم كه پنجشنبه شب يكي از بهترين و پاكترين داربيهاي چند سال اخير فوتبالمان رقم خورد.

 چه شد كه در 20 دقيقه ابتدايي موفق شديد چهار گل به ثمر برسانيد؟  از همان لحظهاي كه سوت بازي به صدا درآمد، خوب شروع كرديم. كادر فني از ما خواسته بودند تا حريف را در زمين خودش پرس كنيم. از طرفي عطش و انگيزه بازيكنانمان براي گلزني در اين ديدار زياد بود و تمامي اين مسايل دست به دست هم دادند تا در 20 دقيقه اول بازي چهار گل بزنيم تا شهرداري تير خلاص را بخورد. خودت هم كه زننده اين تير خلاص بودي! پس از چهار هفته در اين ديدار در پست تخصصيام بازي كردم و به همين دليل هم موفق به گلزني شدم.

آيا بازگشت به پست اصلي و تخصصيات به درخواست خودت صورت گرفت؟  بله. قبل از بازي از اميرخان درخواست كردم تا در خط حمله بازي كنم و ايشان هم درخواستم را قبول كردند و خوشحالم كه توانستم در اولين حضورم در پست تخصصيام خوب ظاهر شوم.

شنيدهايم تشويق تماشاگران تبريزي در اين ديدار بسيار خاص و عجيب بوده؟!

بله. براي من كه بسيار جالب بود و تاكنون شاهد يك چنين تشويقي نبودم. تماشاگران تبريزي براي اينكه هر دو تيمشان را حمايت كرده باشند، دقايقي به تشويق تراكتورسازي ميپرداختند و دقايقي ديگر شهرداري را تشويق ميكردند. باور كنيد خود من از تشويق آنها انرژي و انگيزه ميگرفتم و يقين دارم كه با حمايتشان خيلي زود به روزهاي اوجم بازميگردم.

 در جدول همه كه همسايه استقلال شديد. فكر ميكني تا پايان فصل رقابت ميان تراكتورسازي و استقلال براي قهرماني و صدرنشيني ادامه داشته باشد؟ در حال حاضر هفتههاي ابتدايي ليگ را سپري ميكنيم و نميتوانيم از حالا مدعيان ليگ را معرفي كنيم. اين فصل مدعي زياد داريم و مشخص نيست كه جنگ قهرماني ميان چه تيمهايي صورت بگيرد. به نظرم همين تيم استقلال كه خيليها از آن انتقاد ميكنند يكي از مدعيان ليگ خواهد بود. ولي در حال حاضر رقابت تراكتورسازي و استقلال در صدر جدول ليگ را جذاب كرده و خيليها از حالا براي ديدار اين دو تيم در هفته ششم لحظهشماري ميكنند. خود من چهار ماهي ميشود كه براي اين ديدار لحظهشماري ميكنم. مصاف تراكتورسازي با استقلال، نبرد تاكتيك و ستارهها خواهد بود. تراكتورسازي يك تيم ستاره است ولي استقلال تيمي پر از ستاره است و ستارهها هستند كه نتايج اين تيم را رقم ميزنند. بازيكناني مثل فرهاد مجيدي هستند كه استقلال را صدرنشين كردهاند نه تاكتيك تيمي آن، چون كادر فني اين تيم دانش فني چنداني ندارند كه بخواهند آن را به بازيكنانشان انتقال بدهند. به همين خاطر هم مصاف تيممان با استقلال را نبرد تاكتيك و ستارهها ميدانم. پس بايد از همين الان منتظر گلزنيات مقابل استقلال باشيم؟! بله. براي اين بازي انگيزه بسيار زيادي دارم و شك نكنيد كه سياوش اكبرپور يكي از گلزنان اين ديدار خواهد بود. اجازه نميدهم انتظار چندماههاي كه براي اين بازي كشيدهام بينتيجه بماند. به دنبال اين هستم تا در ديدار با استقلال خودم را به يكسري از بازيكنان اين تيم كه براي من و خيلي ديگر از استقلاليهايي كه از آن جدا شدند دوستنما بودند، ثابت كنم. در حال حاضر عاشق تراكتور هستم نه استقلال و از اينرو براي موفقيت آن از جانم مايه ميگذارم. استقلاليها از حالا بدانند كه روز بازي نيمي از ورزشگاه آزادي مال تماشاگران تبريزي خواهد بود و در آزادي چندان غريبه نخواهيم بود. ميخواهيم مقابل استقلال آنقدر خوب بازي كنيم تا چشم همه را دربياوريم خصوصا چشم همان دوستنماهايي كه گفتم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 01:01 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور پدرم در ورزشگاه انگيزه ام را چند برابر كرد

بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز گفت:  پشتوانه من پدرم است و حضور وي در ورزشگاه انگيزه ام را چند برابر كرد. مرتضي اسدي مدافع و كاپيتان تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با شهرداري اظهار داشت: بازي با شهرداري را مثل ساير بازي ها محكوم به برد بوديم و براي باقي ماندن در سه تيم اول جدول و كسب سه امتياز پا به ميدان گذاشتيم كه با كمك خدا و حمايت هواداران توانستيم پيروز ميدان شويم. اسدي در خصوص به ثمر رسيدن پنج گل در يك بازي افزود:‌ ما يك تيم هستيم و در اين بازي همه بچه ها يك دل و بدون اشتباه بوديم، خط حمله، خط هافبك و خط دفاعي ما در اين بازي هماهنگ عمل كرد كه توانستيم بازي پر گلي داشته باشيم. كاپيتان تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص حضور هواداران در اين بازي افزود: جاي تقدير و تشكر دارد كه با حضور پرشورشان تيم را حمايت كردند، حامي اصلي تيم ما هواداران هستند كه تيم دوم تبريز محسوب مي شوند و اميدوارم اين حمايت ها و حضور در ورزشگاه ها ادامه يابد. وي در خصوص حضور پدر خود به عنوان يكي از مهمانان ويژه اين بازي افزود: پشتوانه من پدرم است كه افتخار داشتن چنين پدر را ميكنم و خوشحال شدم كه در اين بازي حضور داشتند و روحيه مضاعفي را به من دادند. مدافع تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص بستن بازو بند كاپيتاني در مقابل 60هزار هوادار گفت:كاپيتاني تراكتور مقابل 60 هزار هوادار حس خوبي دارد ولي در مقابل وظيفه ام را سنگين تر مي كند و بايد بيشتر و بهتر از قبل انجام وظيفه كنم. وي در خصوص بازي آينده تيم در مقابل تيم استقلال تصريح كرد: بازي در تهران سخت است ولي با حضور پرشور هواداران و حمايت آنها سختي احساس نخواهيم كرد، همچنين تبم استقلال صدر جدول قرار دارد و تيم خوب و منسجمي است كه تمام تلاشمان را براي كسب سه امتياز بازي خواهيم كرد. اسدي در مورد تعطيلات 14 روزه گفت: باشگاه برنامه منظمي را براي چهارده روز در نظر دارد كه از روز دوشنبه تمرينات شروع خواهد شد و شايد چند بازي دوستانه نيز داشته باشيم. كاپيتان تيم تراكتورسازي تبريز در پايان در پايان خطاب به هواداران اين تيم گفت: از هواداران خواهش مي كنم كه خود را كنترل كنند و به مسائل حاشيه اي نپردازند و اميدوارم مردم فهيم و با تعصب آذربايجان در بازي با استقلال نيز تيم را تنها نگذارند و پشت تيم تراكتور باشند تا بازي خوب، جوانمردانه و راضي كننده اي را شاهد باشند


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 12:38 | نویسنده : araz | 0باخیش

تيموريان: از قصد كارت زرد نگرفتم/وقتي اخطار گرفتم پرويزخان را نگاه كردم

آندرانيك تيموريان در بازي با فولاد خوزستان يك كارت زرد گرفت تا خيال خودش را راحت كرده و با از دست دادن بازي با تراكتورسازي تبريز،مقابل پرسپوليس به ميدان برود.

براي هيچ كس قابل باور نيست كه آندو تصادفي كارت زرد گرفته باشد ولي خودش مي گويد:« خيلي بد شد كه نميتوانم مقابل تراكتورسازي بازي كنم و باور كنيد از قصد كارت زرد نگرفتم.حتي وقتي داور كارت زرد داد به پرويزخان نگاه كردم چون به من گفته بود تو را براي بازي با تراكتورسازي ميخواهم اما من بياحتياطي كردم و كارت زرد گرفتم. دوست داشتم مقابل تراكتورسازي بازي كنم اما انگار قسمت نيست.» او ادامه مي دهد:«. من فكر نميكردم داور به سرعت كارت زرد نشان بدهد براي همين آنطوري خطا كردم. اگر ميدانستم سريع كارت ميدهد خطا نميكردم.خب، حالا خيالم بابت حضور در دربي راحت شده اما اين دليل نميشود كه بگويم به خاطر حضور در دربي عمدا كارت گرفتم. با اين حال از اينكه ميتوانم در دربي 71 بازي كنم خيلي خوشحالم.» آندو درباره آينده تيم استقلال تاكيد مي كند : « با 5 هفته به هيچ تيمي جام قهرماني نميدهند. هيچ چيز مشخص نيست. تيمهاي خوب در ليگ كم نيستند.يك تيم براي اينكه قهرمان ليگ بشود فقط به خريد ستاره نياز ندارد. تيم بايد تيم باشد. يادم هست روزي مقابل در ورزشگاه بارسلونا جملهاي خواندم. نوشته بود ما بيشتر از يك تيم هستيم. اين جمله امروز هم براي استقلال صدق ميكند. ما هم بيشتر از يك تيم هستيم.» او در مورد وضعيت تيم ملي مي گويد:« تيم ملي هميشه براي من ارزشمند بوده. حتي در بدترين شرايط هم براي تيم ملي بازي كردم. الان مربي بسيار خوبي داريم و بازيكنان خوبي هم به تيم ملي دعوت شدند. با تمام وجود در خدمت تيم ملي هستم. با اينكه كمي به خاطر بازيهاي فشرده خسته هستيم اما در شرايط مسابقه هستم و ميتوانم در اوج آمادگي به تيم ملي كشورم كمك كنم. انشاءا... هم تيم ملي اندونزي را شكست ميدهيم و هم تيم ملي قطر را. از اين دو بازي 6 امتياز ميگيريم تا خيالمان راحت بشود.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 6 شهریور 1390 | 12:36 | نویسنده : araz | 0باخیش

سردار جعفري: تراكتور با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني باقي ماند

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي گفت: تراكتورسازي هم با اين برد توانست با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني بماند و با ساير تيم ها رقابت خود را ادامه دهد. محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با شهرداري اظهار داشت: اين بازي به خاطر نام دربي حساسيت هايي داشت و به نظر من هر 2 تيم براي كسب 3 امتياز اين ديدار وارد زمين مسابقه شده بودند.

وي افزود: من براي تيم شهرداري آرزوي موفقيت مي كنم و اين تيم هم تيم خودمان است و اميدوارم در آينده نتايج خوبي كسب كند؛ تراكتورسازي هم با اين برد توانست با كسب 3 امتياز در كورس صدرنشيني بماند و با ساير تيم ها رقابت خود را ادامه دهد ، خوشبختانه توانستيم در ابتدا بازي را در دست بگيريم و تا انتها شرايط مسابقه را كنترل و از اين شرايط به نحو احسن استفاده كنيم.

جعفري در پاسخ به اين سوال كه آيا انتظار چنين بازي پرگلي را داشت، گفت: من در واقعيت فكر نمي كردم چنين بازي پر گلي را شاهد باشيم و فكر مي كردم كه بيش از دو يا سه گل رد و بدل نشود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز حضور هواداران را زيبا توصيف كرد و گفت: اين حضور پررنگ نشان مي دهد كه هواداران چقدر مي توانند به تيم انگيزه دهند و بتوانند فعاليت تيم را جدي تر كنند و من اين برد را به هواداران تبريك مي گويم و انشاالله با حضور قوي آنها در بازيهاي بعدي نيز نتايج مطلوبي را كسب كنيم.

وي در خصوص اقدامات انجام شده براي ديدارهاي خارج از خانه تصريح كرد: با توجه به شرايط موجود در باشگاه فعلا ما نمي توانيم براي حمل و نقل هواداران به ساير شهرها اقداماتي انجام دهيم ولي اميدوارم با توجه به اقدامات انجام شده توسط كانون هواداران و با همكاري مسئولان سازمان ليگ، يگان ويژه و ورزشگاه آزادي بتوانيم در حد امكان براي ديدار با استقلال شرايط بهتري داشته باشيم.

جعفري در مورد تعطيلات ليگ برتر خاطرنشان كرد: ما تمريناتمان را در تبريز شروع خواهيم كرد و چند ديدار تداركاتي نيز در نظر گرفته ايم و هنوز تيم هاي مورد نظر براي انجام ديدار تداركاتي مشخص نشده است، همچنين ما پيگير هستيم تا در صورت امكان يك اردوي 3 روزه برگزار كنيم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 شهریور 1390 | 12:12 | نویسنده : araz | 0باخیش

Traktör 5- Belediye spor( Şehrdari) 1. Oyunda Neler yaşandı

www.Tiraxturfans.com

İran

Futbol Ligası

Beşinci Hafta  – 2011-2012 Oyunun zamanı :22:00 stadium: Sehend Tebriz Seyrici sayısı: 65 Bin

Traktör takımin oyunçuları: Mehdi Sabeti, M. Asadi, Emir Hüseyin Sadeghi(66 Al neme), Mohsen Hoseyni, Siyaveş Ekber pur, Rodrigo Tovzi, M. Kiyani, Muhammed İbrahimi(63 Ebrahim Zade), Ehsan Hac Sefi,Ferzad Aşubi ve Fardin Abedini Koç:Emir Gale Noei

Belediye Spor Oyunçuları:  Ebrahim Mirzapur, Seid Degigi,Şehram Guderzi, Meysem Bao, Zarkoviç , Habib Gordani, Kamyabi Nia, Hacizade, Resul pirzade, M. Ganberi (dakika 44), Muhammed Ayranpuriyan (46),Zeynal Xeyri Koç: Yesiç

Traktör Takımın Golleri: Ehsan Hac Sefi (dakika 3 ve 59), Emir Hüseyin Sadegi (8 dakika), Ferdin Abedini (dakika 12), Siyaveş Ekberpur (20 dakika)

Belediye Spor (Şehrdari): Degigi(dakika 34)

Oyun açıklaması:

Çok az iki takım göstermek için hızlı bir oyun tahmin olurdu Fırsatçı oyunçular yanlişlardan tamam istifade ederek bir hayranlık yaptılar. Trakör takımı bu güne kader İran ligasında 5 tane gol virmasila yeni bir rekord dun akşam yazdırdı.traktör 4 golu 20 dakikada vurdu ki bu iran ligasında bir rekord.

Oyunun Kenar Olayları:

Tebriz derbisi Dünyanın derbisine benzer değil, Taraftarlar stadiumda iki takımı teşvik ederk bu anlamlar var :

Azerbaycan takımları  Fark etmez Renkleri. Traktör Belediye Kardeş her ikisi Azerbaycan için.

Oyunun  Hassas olmamağı sebebile Futbol 65 bin taraftarı getirmek edebilmek için yeterince duyarlı değildi. Geçenci Derbide sadece 15 bin seyirci vardidi. Ama bu Derbinin kendi özel koşulları vardidi.  Urmiye Gölü kuruma sorunu bu oyunu ilgilendirdi ve heyecan getirmek başardı. daha sloganlar Urmiye  Gölü çevresinde olarak protesto etdiler.İran telviziyonu stadium ses kapadıp ve bazen sesini Azatdı. Ancak Dafalarca Sloganlari milyonlarce kişi dinledi.

Sloganlar:

Gelin Gedek Ağliyak  Urmu Gölün Doldurak

Azerbaycan var olsun  İstemiyen Kor olsun

Urmu Gölü Can verir İran meclisi onun oldurmesine hukum( Ferman) verir

Yaşasın Azerbaycan


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 04:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.