sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني: دلمان براي تماشاگران تنگ شده است

سيد محسن حسيني مدافع تيم تراكتور سازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد خوزستان گفت: بازي با اين تيم كمي سخت بود. تيم فولاد مي خواست جايگاه خودش را به دست بياورد و هم از امتياز ميزباني استفاده كند و تماشاگران خوبي هم به استاديوم آمده بودند.
 
وي افزود: در نيمه اول فشار ميزباني تيم فولاد بر ما زياد بود ولي در نيمه دوم توپ و ميدان در اختيار ما بود. در دقايق ابتدايي نيمه دوم نيز به گل رسيديم. بعد از گلي كه ما زديم آنها موقيتي نداشتند ولي بر خلاف روند بازي و با استفاده از ضربه كرنر توپ را وارد دروازه ما كردند و ما با اين گل 2 بر 1 از اين تيم عقب افتاديم، براي جبران اين گل وقت داشتيم و بر همين اساس يكپارچه حمله كرديم ولي هر چه تلاش كرديم نتواسنستيم توپي را وارد دراوزه آنها كنيم.
 
حسيني ادامه داد: به دليل برف و باران تبريز ما تمرينات خوبي را انجام نداده بوديم. مچ پاي چپم هم كه از قبل  آسيب ديده بود و براي اين بازي آمادگي 70 درصدي نيز داشتم، با مداواي دكتر و ليزر درماني خودم را به بازي رسانده بودم ولي از دقيقه 70 مچم به حالت اول برگشت و به همين دليل تعويض شدم.
 
مدافع تراكتور در مورد تيم فولاد خوزستان نيز گفت: تيم فولاد خوزستان بر خلاف بازي هاي قبلي كه من ديده بودم دوندگي خوبي داشت و يك تاكتيكي را دنبال مي كرد،  كل تيم فولاد دفاع مي كرد و توپ هايي را پشت مدافعان ما ارسال مي كردند كه مهاجمان اين تيم استفاده كنند و به همين هدف هم رسيدند.
 
سيد محسن حسيني در مورد اينكه از قبل پيش بيني مي كرديد كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيد نيز افزود: با توجه به اينكه بازي خوبي در نيمه دوم انجام مي داديم پيش بيني نمي كرديم كه به اين تيم نتيجه را واگذار كنيم و فوتبال هم همين است و بر خلاف اينكه ما حمله مي كرديم گل خورديم و در انتها نتيجه را واگذار كرديم.
 
وي در مورد بازي بعدي تيم تراكتور در مقابل راه آهن نيز گفت: در بازي مقابل تيم راه اهن محكوم به برد هستيم. 3 هفته است تماشاگرانمان را نديده ايم وبيرون از خانه بازي داشتيم، دلمان براي تماشاگران تنگ شده است. انشاالله با حضور و حمايت هوادارانمان در اين بازي پيروز شويم و با آمادگي خوبي به مصاف تيم پرسپوليس تهران برويم. از قول من به هواداران تراكتور بگويد كه سيد گفت: هواداران تراكتور حرف ندارند.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : جايگاه اول هواداران تراكتور نبايستي تغيير كند

جعفري : جايگاه اول هواداران تراكتور نبايستي تغيير كند

محمد حسين جعفري در جمع كانون هواداران و تعدادي از مسئولين باشگاه اظهار داشت : امسال تراكتورسازي از كليه لحاظ شرايط  مناسبي پيدا كرده است،تيم به لحاظ فني داراي قابليتهاي زيادي مي باشد همانطور كه تا به امروز شرايط نسبتا خوبي هم داشته است و به فضل اللهي آينده اي روشن و موفقي را با برنامه هاي در دست اقدام خواهد پيمود اما آنچه كه براي باشگاه مهم است هواداران اين تيم مردمي است،تراكتور با هوادارانش شهره عالم شده است.آنهايي كه سرما و گرما ، دور و نزديك برايشان يكي بوده و در حمايت تيم كم نگذاشته اند تيم تراكتورسازي در جدول ليگ جايگاهش تغيير پيدا خواهد كرد اما جايگاه اول هواداران تراكتور هرگز نبايد تغيير كند.پرشورها بهترين هواداران در كشورند و ما بايد با آنها به نتايج دلخواه برسيم و با آنها شادي ها و غم ها را تقسيم كنيم و اين سرنوشت جدايي ناپذير هواداران و تراكتور است.با هواداران به ليگ برتر آمديم،با هواداران بايد به آسيا برويم و هرگز نبايد ترديدي در رسيدن به اين هدف مهم به خود راه دهيم و همه ما بايستي در خدمت هواداران باشيم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 1آذرنود

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 05:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نويي:براي تراكتور برنامه 3 ساله دارم / 69 امتياز كسب كنيم قهرماني ميسر خواهد بود/استقلال ارث پدري من نيست

قلعه نويي:براي تراكتور برنامه 3 ساله دارم / 69 امتياز كسب كنيم قهرماني ميسر خواهد بود/استقلال ارث پدري من نيست

در اين موردشما داريد شيطنت مي كنيد وآن تكه اي كه مي خواستي انداختي ولي اينرا هم بدان كه من با مجري هاي خيلي زرنگتر از شما هم هم صحبت شده ام و آنها را ضربه فني كرده ام

 
 
Amir Ghalenoei
 

سايت گل - امير قلعه نوعي در اولين روز حضور بعد آن استقبال بي نظير در حاشيه مراسم معارفه خود در پاسخ به دعوت صدا وسيماي استاني آذربايجانشرقي براي حضور در برنامه موج فوتبال گفت : اجازه بدهيد تا يك دستاوردي را بدست آوريم وبعد در برنامه شما شركت كنيم انشا ا... در نيم فصل با يك قهرماني يا نايب قهرماني به خدمت خواهم رسيد . بعد اين مدت و بعد يكسري اتفاقات حاشيه اي و برداشت هاي متفاوت از اين قضيه ، امير قلعه نوعي براي حضور در اين برنامه و پاسخ گويي به سوالات مختلف اعلام آمادگي كرد وديشب در اين برنامه حاضر شد تا دريك گفتگوي ماراتون گونه شركت وپاسخگوي انبوه سوالات انباشته شده در اين مدت چند ماهه باشد سوالاتي كه بيشتر ذهن هواداران را به خود مشغول كرده بود .

ملاك انتخاب تراكتور سازي چه بوده ؟

من با توجه به شناختي كه از شرايط فوتبال تراكتور سازي داشتم ،از پتانسيل هواداران پر شور وهمت همه مسئولين استاني كه برا ي موفقيت اين تيم در تلاش هستند و در يك كلام پشتوانه مردمي اين تيم ، كه از انتخاب خود هم راضي هستم.

آيا انتخاب بازيكنان با سليقه خودتان بوده ؟

صدرصد با نظر من بوده و با توجه به مطالعاتي كه داشتم اين انتخاب ها صورت گرفت كه لازم هست در همين جا از تلاشهاي سردار جعفري واحمد ابهران مدير اجراي باشگاه تشكر كنم كه توانستند نفرات مورد نظر ما را جذب كنند .

آيا نفرات جذب شده همان نفراتي بوده اند كه مورد نظر شما بود ؟

نود درصد اينگونه بوده وما ليستي را تهيه كرديم كه 3 اولويت را براي هريك سهميه قرار داديم كه با درصد بالاي نفرات مورد نظر جذب شد .

مدت قرار داد شما چقدر است ؟

قرار داد من يك ساله است ولي هر مربي براي نتيجه گيري مطلوب نياز به زمان سه ساله دارد تا تيمش را با پالايش به بلوغ تاكتيكي رسانده و در سومين سال نتيجه گيري كند ، من توجه خاصي را مي خواهم به فوتبال پايه اين شهر داشته باشم و راغب هستم تا اثر گذاري كنم وروزي هم كه مي خواهم از اينجا بروم با احترام به اين اثر گذاري بروم نه نتايج بدست آمده چرا كه نتيجه در درجه دوم است .فوتبال يك علم و صنعت است وبراي رسيدن به دستاورد هاي بزرگ نياز به زمان دارد ، من همين جا از زحمات فراز كمالوند هم تشكر مي كنم كه اين تيم را از دسته يك به ليگ آورد و طي دو سال جايگاه خوبي براي اين تيم بدست آورد .

آيا درقرار دادتان تعهدي هم از بابت قهرماني يا كسب سهميه داده ايد ؟

چنين تعهدي را نه من نه كس ديگري كه از فوتبال تجربه وشناختي دارد نمي دهد چرا كه ديديد يك ضربه پنالتي سرنوشت مرا عوض كرد ، من در استقلال وسپاهان هم كه بودم هميشه اين را مي گفتم كه بايد پتانسيل كار هاي بزرگ را داشته باشيم وبا آماده كردن يك تيم تاكتيك پذير دنبال اهداف خود باشيم كه در اينجا هم مقصد همان است .

شما در مقايسه با سال قبل عملكرد قابل قبولي داريد آيا از عملكرد خود تا اينجا راضي هستيد ؟

فصل گذشته تا پايان هفته سيزدهم تيم با 16امتيازدر رده هشتم قرار داشت وتنها يك برد خارج از خانه مقابل استيل آذين بدست آورده بود ما كماكان جز ء چهار تيم اوليم وتا بحال 4برد خارج از خانه كسب كرده ايم و با تيم اول 4 امتياز فاصله داريم ، هر چند ما نقاط ضعف هاي هم داريم كه بايد آنها را ترميم كنيم و با در نظر گرفتن تغييرات بالاي 50 درصد كلا شرايط خوبي داريم .

عده اي از كارشناسان معتقدند تيم امسال شادابي فصل گذشته را ندارد آيا قبول داريد ؟

من اين نظر را قبول ندارم تيمي كه با 27 گل زده بهترين خط حمله را دراختيار دارد من از شما سوال مي كنم مي تواند شاداب نباشد ؟ من هميشه دوست دارم فوتبال هجومي ارائه شود و گل هاي خورده مان هم نشان دهنده فوتبال باز وهجومي ماست كه به حريفان هم اجازه فرصت از اين قضيه مي دهد .

گل هاي زده شما بيشتراز ضربات ايستگاهي بوده وزميني بازي نكرده ايد؟

صحنه ها وآمار چيز ديگري را نشان مي دهد ، همين بازي با فولاد ما مي توانستيم با يك بازي بسته يك مساوي را راحت بگيريم ولي افكار من چيز ديگري است من دنبال فوتبال زيبا هستم واگر شما امكان نمايش يك بازي را داريد هر بازي كه دوست داريد من مي توانم با مقايسه اين مطلب شما را جابگو باشم.

آيا تعطيلات براي شما خوب بود ؟

آنچه كه آمار نشان مي دهد ما بعد هر تعطيلي كه اتفاق افتاده يك باخت را داده ايم وتا اينجا سه بار اين اتفاق افتاده ، ما تقريبا يك هفته آنرا بدليل بارش برف نتوانستيم تمرين كنيم ونهايتا در سالن ها ادامه داديم البته من از آقاي جعفري درخواست كرده بودم كه اردوي را در كيش برگزار كنيم واز آنجا راهي اهواز شويم ضمن اينكهموقع سفر به اهواز نزديك 10ساعت ما در فرودگاه تبريز تاخير داشتيم و با خستگي زيادي به اين بازي رسيديم و در كيفيت كار ما تاثير گذار بود .

شما هميشه از اشتباهات بچه گانه بازيكنانتان حرف مي زنيد اين كي تمام خواهد شد ؟

همين بازي با فولاد يكي از بازيكنان كه نمي خواهم اسمش را ببرم باعث شد با لو دادن توپ دروازه باز شود و لي بايد اينرا در نظر گرفت كه اشتباهات هميشه بوده وخواهد بود وتو دنياي فوتبال هم روال همينه اما نكته اي كه هست اينكه اشتباهات نبايد به يك شكل تكرار شود ، ما از نظر ساختار دفاعي مشكلاتي داريم كه اينرا من قبول دارم .

شما با كسب 15 امتياز در 6 هفته عملكرد فوق العاده اي داشتيد ودر مقابل در ادامه در 7 هفته بعدي تنها 8 امتياز بدست آورديد آيا نگراني از اين روند نداريد ؟

همين بازي شهرداري را كه نشان داديد مثال مي زنم آيا عدالت فوتبال اين بود كه شهرداري در شرايطي كه داشت گل سوم را مي زد ، توپ برگشتي به اين شكل در ثانيه پاياني وارد دروازه اين تيم شود ؟ اين اتفاقات فوتبال است ونبايد از آن غافل شد ولي من بايد بگويم ما اشتباهات فردي بدي داشته ايم من نمي خواهم اسمي از كسي ببرم ولي تعداي از بازيكنان شرايط سال قبل را ندارند چه بازيكناني كه در اين تيم بوده اند چه آنهاي كه جذب شده اند ، ولي من با سپاهان هم در سال گذشته همين شرايط را داشتم واينرا بايد مد نظر گرفت كه اگر ما در نيم فصل امتيازات خود را به عدد 28 الي 30 برسانيم با توجه به بازي هاي دور برگشت كه 10 بازي را ميزبان هستيم واگر بازي با 3 تيم تهراني را هم بعنوان ميزبان حساب كنيم جمعا 13 بازي مي شود واگر 34 را ضربدر 2 كنيم وجمعا 69 امتياز كسب كنيم قهرماني هم ميسر خواهد بود و اين با توجه به برنامه من در مورد تقويت اين تيم در سه نقطه مي تواند عملي شود .

در مورد خطوط اشاره مي كنيد ؟

اجازه بدهيد اين مسئله را نگه داريم براي نيم فصل ووقتي قطعي شد به موقع در همين برنامه شما اسامي آنها را هم اعلام مي كنيم .

حضور تماشاگران رفته رفته كمتر شودآيا اين به مصاحبه شما برنمي گردد كه گفتيد مردم بايد مرا بشناسند! مردم شما را قبول داشتند كه اينطوري به استقبال آمدند؟

در اين موردشما داريد شيطنت مي كنيد وآن تكه اي كه مي خواستي انداختي ولي اينرا هم بدان كه من با مجري هاي خيلي زرنگتر از شما هم هم صحبت شده ام و آنها را ضربه فني كرده ام ، ( با شوخي ) ببينيد مصاحبه من اينجوري نبود من گفتم آدم روزي با بودنش وروزي هم با نبودنش مي تواند مفيد باشد نه استقلال ونه سپاهان ونه تراكتور ارث پدري من نبوده ونخواهد بود ورابطه من با مردم در همه حضور ها مشخص است واز لطف محبت آنها هميشه سپاسگزار بوده ام وبحث كمتر شدن تماشاگران هم بحثي است كه جايش اينجا نيست ومي توانيم بعدا در مورد اين قضيه هم صحبت كنيم و شما نبايد اين موضوع را اينگونه مطرح مي كرديد .

با اين انتقادات كه ناراحت نمي شويد ؟ آيا مي توانم سوالاتم را ادامه دهم ؟

من نه تنها ناراحت كه نمي شوم از انتقادات هم استقبال مي كنم چراكه اكر انتقادات نباشد پيشرفت هم نخواهد بود ومن هميشه آماده پاسخگويي هستم واينكه تا بحال هم در برنامه شما حاضر نبودم علتش اينست كه من اعتقاد دارم كه من بايد يك دستاوردي را بدست آورم بعد آنرا مطرح كنم ودر اصفهان هم كه بودم اصلا به تلويزيون نرفتم واگر قرار است منتي هم سر كسي گذاشته شود اين مردم هستند كه بايد بر ما منت گذارند نه ما .

آيا حضور در استقلال در نيم فصل صحت دارد ؟

اينهم از جمله خبرهاي است كه ما روحمان هم از آن بي خبر است ،ببينيد اين واقعا شيطنعت است كه اين نوع موضوع ها را عده اي خاص بدليل منافع شخصي خود كه به خطر افتاده مطرح مي كنند وابدا همچو مسائلي صحت ندارد وما با تمام قوا براي تاثير گذاري چند ساله به اين ديار آمده ايم ، واين دوستان هم بدانند كه قلعه نوعي مرد روزهاي سخت است وگذشته ما هم اين موضوع را ثابت كرده وبا اين خبر هاي بي پايه ره بجايي نخواهند برد .

براي عده اي جاي سوال شده كه در شرايطي كه قلعه نوعي براي بخشيده شدن ديگران وارد عمل مي شود چرا به تقاضاي هواداران مهدي كياني بخشيده نشد ؟

در مورد كياني واقعيت اينست كه او بازيكن خوبي است واز نظر فني در سطح بالايي قرار دارد ولي بحثي كه هست به نظر من بازيكن بايد مثل يك سرباز در خدمت مجموعه خود باشد وفرامين تاكتيكي را به نحو احسن عملي كند ، اصلاحات هميشه هزينه بر است من دنبال ساختن تيم هستم و اين نمي تواند مورد قبول باشد كه مثلا با مصدوميت رباط يك بازيكن تيم تعطيل شود مهدي كياني بايد فضاي ديگري را تجربه كند و اين هم به نفع خود او و هم باشگاه خواهد بود.

ايا شما در همين فصل نقل و انتقالات شناخت لازم را از كياني نداشتيد تا او را جذب نكنيد؟

شناخت من بيشتر از نظر فني بود و از نظر بعضي رفتارها شناختي نداشتم و حتي در اردوي تركيه قبل از شروع فصل نسبت به اين رفتارها تذكرات لازم را داده بودم و هر مربي صليقه خاص خود را دارد وبايد فضاها به يك نوعي تغيير مي يافت وقتي من از سپاهان جدا شدم با توجه به مسايلي كه با عماد رضا يا رحمان احمدي داشتم ديديد كه انها برگشتندواين گونه اتفاقات در فوتبال امر طبيعي است.

ايا در مورد جدايي او خبر جديدي هست؟

واقعيت اين است كه منافع باشگاه هم بايد لحاظ شود خيلي پول مي دادند كه اين بازيكن را جذب كنند ولي ما نمي توانستيم چراكه بايد شرايط باشگاه را از بابت جذب يك بازيكن متقابل در نظرمي گرفتيم شايد خود من از اين قضيه خيلي فشار متحمل و لطمه ديدم ولي نظم تيمي بر همه چيز ارجح است و نمي دانم شايد هم من اشتباه مي كنم.

در مورد شرايط ارفي هم توضيح مي دهيد ، چرا از اين بازيكن كمتر استفاده مي كنيد؟

نمونه هاي زيادي تو دنيا مي توان نام برد كه همچون اتفاقاتي براي بازيكنان بزرگ هم پيش مي ايد، ابراهيمويچ با درخشش در اينتربه بارسلونا مي رود ولي با يك تجربه نا موفق در نيم فصل به ميلان رفت. اين اتفاقات در سطح اول فوتبال دنيا هميشه بوده ،ارفي هم به ما كمك كرده وبا توجه به تغييرات تاكتيكي كه داديم بايد كمتر از او استفاده كنيم.

مطلب اخر من همين جا قول مي دهم كه فوتبال با كيفيتي را در نيم فصل دوم از اين تيم شاهد باشيم و از هواداران خون گرم كه نه به عنوان يار دوازدهم بلكه به عنوان يار اصلي از تيم خود حمايت كنند چراكه اين تيم مال خودشان است وما ميهمان انها هستيم و از همه انهايي كه در همه حال يار و ياور ما بودند تشكر و قدر داني مي كنم و اميدوارم در حضور دوباره در برنامه شما با دست پر و نتايجي خوب حضور پيدا كنم نه مثل اين برنامه كه همه چيزبد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:46 | نویسنده : araz | 0باخیش

عزيزمحمدي: نتيجه صحبت‌ها با سوزوكي فقط 20امتياز بود/اسنادتراكتور يكي از مشكلات ما بود

اختصاصي گل/ عزيزمحمدي: نتيجه صحبت‌ها با سوزوكي فقط 20امتياز بود/اسنادتراكتور يكي از مشكلات ما بود

از امروز به تمام باشگا‌ه‌ها هشدار مي‌دهم كه براي سال‌هاي آينده اين مسائل را جدي بگيرند و تمام استانداردهاي اي اف سي را در سيستم خود اجرا كنند

 
 
IFF
ok
سايت گل ـ بعد از اينكه اعلام شد سهميه فوتبال ايران از 4تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا به 3+1 تنزل پيدا كرده با عزيزمحمدي درباره اتفاقاتي كه در كميته مسابقات اي اف سي روي داده با او گفت‌وگو كرديم.
عزيزمحمدي گفت:« متأسفانه تلاش ما براي كسب 4سهميه پاسخ داده نشده و مسئولان اي اف سي از جمله سوزوكي و كاواگوچي با درخواست ما براي تمديد 4تيم مخالفت كردند چرا كه اسنادي كه از ايران دريافت كرده‌اند ناقص بوده و همين نواقص باعث كسر سهميه از فوتبال ايران شد.» او درباره كمبود بودن امتياز ايران گفت:« ما تمام سعي‌مان را كرديم تا بتوانيم امتيازاتي را كه از ما كسر شده بود را بالاتر ببريم و فقط توانستيم در مورد استاديوم‌ها 2نمره و مديا 18نمره تغيير ايجاد كنيم. اما هر چه سعي كرديم در قبال باشگاه‌ها كاري انجام دهيم مسئولان مورد نظر قبول نكردند. جالب اينجاست كه بدانيد كميته مسابقات سهميه ايران را 2+2 در نظر گرفته بود اما با رأيزني‌هاي فتح‌الله، ساكت و بنده توانستيم اين سهميه را به 3+1 تبديل كنيم.» او درباره اينكه اشكال كار كجا بود كه ما با كسر سهميه روبه‌رو شديم گفت:« ما از ابتداي امسال تلاش فراواني كرديم و به باشگاه‌ها اعلام كرده كه اي اف سي با هيچ كس شوخي ندارد اما دوستان به شوخي گرفتند. يكي از همين موارد اسناد باشگاه تراكتورسازي تبريز بود كه باعث همين مشكلات شد ولي از امروز به تمام باشگا‌ه‌ها هشدار مي‌دهم كه براي سال‌هاي آينده اين مسائل را جدي بگيرند و تمام استانداردهاي اي اف سي را در سيستم خود اجرا كنند.» او در پايان گفت:« سهميه‌ها به اين صورت شد كه عربستان 4، ايران 3+1، امارات 3+1، قطر 3+1 و ازبكستان 2تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا داشته باشند.»

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

فوتبال دسته اول/

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

تبريز- تيم فوتبال ماشين سازي تبريز براي حفظ صدرنشيني گروه ب رقابت هاي ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران، به مصاف نيروي زميني مي رود.

جدال تيم فوتبال ماشين سازي با نيروي زميني براي حفظ صدرنشيني

هفته هشتم رقابت هاي ليگ يك كشور روزهاي سه شنبه تا پنجشنبه اين هفته و با انجام 14 بازي از دو گروه برگزار و در يكي از حساس ترين بازي ها، دو تيم ماشين سازي تبريز و نيروي زميني تهران در حالي رو در روي هم قرار مي گيرند كه رده هاي اول و دوم جدول رده بندي گروه ب را در اختيار دارند.

ماشين سازي كه با اختلاف دو امتياز و با 15 امتياز رده نخست جدول گروه ب را در دست دارد، در صورت كسب تساوي در اين بازي كه فردا سه شنبه در تهران برگزار مي شود صدرنشيني خود را حفظ خواهد كرد اما درصورت باخت احتمال سقوط اين تيم تا رده چهارم جدول وجود دارد.

رسول خطيبي كه در بازي هفته گذشته مقابل كاوه تهران به بازيكنان اصلي خود همچون علوي، فاطمي و زنگيان استراحت داده بود در واقع پيش بيني بازي سخت اين هفته را كرده بود.

ماشين سازان در چهار بازي خارج از خانه خود دو برد و دو باخت در كارنامه ثبت كرده اند.

اين تيم در خارج از خانه مقابل شهرداري ياسوج و پاس به برتري يك بر صفر دست يافته و در مقابل نفت مسجد سليمان و شيرين فراز با همين نتيجه بازي را واگذار كرده است.

در مقابل تيم نيروي زميني در بازي هاي خانگي تاكنون نباخته و در چهار بازي خانگي خود مقابل كاوه تهران، نساجي و آلومينيوم هرمزگان به برتري رسيده و با شهرداري ياسوج مساوي كرده است.

در بازي اين هفته دو تيم بايد منتظر ماند و ديد كه آيا تيم ماشين سازي مي تواند اولين باخت خانگي را بر نيروي زميني تحميل نمايد يا همانند ديگر تيم ها نتيجه را واگذار خواهد كرد.

در ساير بازي هاي اين هفته و از گروه الف كه پيكان با 19 امتياز صدرنشين آن است تيم هاي داماش تهران با صنعت ساري، شهرداري اراك با ابومسلم و استيل آذين با سايپا قائم شهر در روز سه شنبه و گسترش فولاد تبريز با فولاد يزد در روز چهارشنبه و تيم هاي اتكا گرگان با مس رفسنجان، شهرداري بندرعباس با پيكان و ايرانجوان با پيام مخابرات در روز پنجشنبه ديدار مي كنند.

همچنين از گروه ب نيز برق شيراز با شهرداري ياسوج در روز سه شنبه و كاوه با نفت مسجد سليمان، پاس گل گهر سيرجان، كَهر زاگرس با شيرين فراز، نساجي با آلومينيوم هرمزگان و استقلال صنعتي با تربيت يزد در روز پنجشنبه ديدار مي كنند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:23 | نویسنده : araz | 0باخیش

سالروز تولد امير قلعه نوعي مبارك باد

سالروز تولد امير قلعه نوعي مبارك باد

باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتور سازي تبريز سالروز تولد سرمربي تيم تراكتور سازي تبريز و پر افتخار ترين سرمربي ليگ برتر جمهوري اسلاميايران را خدمت ايشان و تمامي هواداران فهيم و با تعصب تيم تراكتور سازي تبريز كه افتخار اين باشگاه مي باشندتبريك عرض نموده و آرزوي موفقيت در تمامي مراحل زندگي را براي امير قلعه نويي دارد.
اميد است كه در روزهاي آتي با سرمربيگري اين مربي تواناي كشورمان روزهاي پرشكوهي را براي تراكتورسازي شاهد باشيم و بتوانيم موجبات خرسندي هواداران را فراهم كنيم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 01:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نويي: شيطنت نكن، مجري هاي قويتر از تو را ضربه فني كرده ام!

قلعه نويي: شيطنت نكن، مجري هاي قويتر از تو را ضربه فني كرده ام!

 قلعه نويي: شيطنت نكن، مجري هاي قويتر از تو را ضربه فني كرده ام!
 
ائل نيوز: سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با حضور در يك برنامه زنده تلويزيوني كه يكشنبه شب از شبكه محلي پخش مي شد خطاب به مجري برنامه گفت: شيطنت نكن، مجري هاي قويتر از تو را قبلا ضربه فني كرده ام!
امير قلعه نويي كه براي اولين بار در اين برنامه زنده ورزشي حضور يافته بود، خطاب به مجري برنامه افزود: من اندازه 3 برابر سن شما در حوزه ورزش بوده ام بنابراين با توسل به شيطنت سعي نكن مرا رودرروي هواداران قرار بدي! هدايتگر فني تراكتورسازي كه انتظار طرح برخي سوالات مجري برنامه را نداشت، تيمش را داراي طراوت و شادابي و قدرت گلزني بي مانند عنوان كرد و در مقابل آمار 21 گل خورده تراكتورسازي تنها به اين نكته بسنده كرد كه اشتباهات فردي در افزايش ميزان گل هاي دريافتي تاثير مستقيم داشته است. وي همچنين با قبول اين واقعيت كه در ساختار دفاعي تيمش ايرادات بسياري وجود دارد، اظهار داشت: ايجاد اصلاحات در تركيب تيم هزينه بر است و من با علم به اين موضوع در صدد پايه ريزي ساختار نويني در تيمم هستم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1390 | 12:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني: سرمربي پرسپوليس هم به من توهين كند، جوابش را مي‌دهم

كياني: سرمربي پرسپوليس هم به من توهين كند، جوابش را مي‌دهم
   
   
هافبك اخراجي تيم فوتبال تراكتورسازي هنوز هم دوست دارد به اين تيم برگردد. او مي‌گويد اگر وي را نمي‌خواهند زودتر تكليفش را مشخص كنند.

"مهدي كياني" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در مورد آخرين وضعيتش صحبت كرده كه در زير مي خوانيد:

*مثل اينكه كار شما با پرسپوليس تمام شده است؟

- هنوز چيزي به من نگفته اند و از طرف باشگاه تراكتورسازي يا پرسپوليس با من صحبت نشده است. فعلا روي هوا هستم و منتظرم تا از بلاتكليفي درآيم و زودتر وضعيت من مشخص شود.

*يعني از باشگاه پرسپوليس با شما مذاكره نكردند؟

- نه، اگر هم مذاكره اي در كار بوده هر 2 باشگاه پرسپوليس و تراكتورسازي با هم داشتند كه من خبر ندارم.

*ظاهرا دوست داري در تراكتورسازي بماني؟

- بله من اين تيم و هوادارانش را دوست دارم و كاش شرايطي مهيا شود تا در تراكتورسازي بمانم و در اين فصل نيز براي اين تيم به ميدان بروم.

*راستي از حركت خودت پشيمان نيستي؟

- نه، مربي حق دارد از نظر فني با من برخورد كند و به قول معروف گير دهد اما هيچ مربي حق ندارد از لحاظ اخلاقي به من توهين كند و من چيزي نگويم. در پرسپوليس هم اگر به من توهين شود، قطعا جواب مي دهم.

*حالا فكر مي كني در پرسپوليس مي تواني موفق شوي؟

- من يك بازيكن با تعصب هستم و در هر تيمي باشم با تعصب بازي مي كنم و نهايت تلاشم را براي موفقيت تيم انجام مي دهم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضورم در پرسپوليس قطعي نشده است/ نمي‌خواهم تماشاگر باشم

كياني:حاضرم به خاطر مردم تبريز درتيم هاي شهرداري و ماشين سازي بازي كنم
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي با يادآوري اينكه استيلي پيش از شروع فصل نيز خواهان او شده بود،گفت: استيلي با من تماس گرفته اما هنوز بر سر معاوضه‌ام با يك بازيكن پرسپوليس توافقي صورت نگرفته است.

مهدي كياني در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتقالش به تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استيلي دو روز قبل با من تماس گرفت و گفت كه براي انتقالم به تيم فوتبال پرسپوليس آماده باشم و خوب تمرين كنم چون مسئولان دو باشگاه براي معاوضه من با يك بازيكن پرسپوليس در حال مذاكره هستند. البته در اين خصوص هنوز توافقي حاصل نشده است.

وي با يادآوري اينكه مسئولان باشگاه تراكتورسازي هيچ تماسي با او نگرفته‌اند، افزود: دوست داشتم فوتبالم را در تيم تراكتورسازي ادامه دهم اما وقتي من را نمي خواهند چه كاري مي توانم انجام دهم؟! مي خواهم در نيم فصل دوم فوتبال بازي كنم نه اينكه تماشاگر بازي‌ها باشم.

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي يادآور شد: پيش از شروع فصل از چند تيم ليگ برتري از جمله پرسپوليس پيشنهاد داشتم و قبل از شروع بازي‌ها نيز استيلي با من تماس گرفته بود اما به دليل علاقه‌اي كه به تراكتورسازي دارم، در اين تيم ماندم.

وي در خاتمه تصريح كرد: در حال حاضر چون با باشگاه تراكتورسازي قرارداد دارم، چاره‌اي ندارم جز اينكه تابع تصميمات باشگاه باشم. البته از بين تيم‌هايي كه خواهان من هستند پرسپوليس اولويت اول من بوده و دوست دارم در نيم فصل دوم پيراهن اين تيم را برتن كنم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

آخرين وضعيت مصدومين تيم از زبان دكتر مولايي

آخرين وضعيت مصدومين تيم از زبان دكتر مولايي

آقاي سيد محسن حسيني كه به تازگي دوران مصدوميت خود را از ناحيه مچ پاي چپ سپري نموده بودند در بازي با تيم فولاد خوزستان مجددا از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شدند كه ميزان آسيب پس از تهيه MRI مشخص خواهد شد . آقاي مهرداد نوري نيز در تمرين روز شنبه  در اثر برخورد با بازيكن از ناحيه كمر دچار آسيب شدند كه خوشبختانه با اقدامات درماني لازم مشكل ايشان برطرف شده است و مشكلي براي بازي آينده نخواهند داشت . 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:01 | نویسنده : araz | 0باخیش

جلسه هيئت مديره باشگاه تراكتورسازي

بعد از ظهر روز يكشنبه مورخه 29 آبان ماه جلسه هيئت مديره باشگاه با حضور امير قلعه نويي برگزار شد . در اين جلسه وضعيت تيم مورد بازخواني واقع شد . جعفري مديرعامل باشگاه توضيحات مسبوطي به اعضا ارائه كرد . سپس امير قلعه نويي نيز وضعيت تيم را تشريح كرد و در بخشي از سخنانش به مسايل فني و در بخشي ديگر به مسايل پشتيباني اشاره كرد در اين جلسه برنامه كوتاه مدت و ميان مدت براي تيم تراكتور مورد بررسي قرار گرفت و درخواست مربي براي تقويت و ترميم تيم مطرح گرديد كه در اين راستا سوالاتي نيز از سوي اعضاي هيئت مديره انجام گرفت .
با توجه به اينكه تقويت تيم موجب نزديك شدن آن به كسب سهميه آسيا خواهد شد اعضاء هيئت مديره تصميم قاطع خود را براي پشتيباني همه جانبه از تيم اعلام كردند . هرچند كه امروزه مشكلات مالي بر اقتصاد باشگاه حاكم است اما اعضاي هيئت مديره با تلاشي مضاعف مصمم هستند تيم را به شرايط آرماني برسانند تا به انتظارات مردم از اين تيم جواب مثبت داده و موجبات خوشحالي آن ها را فراهم نمايند .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 02:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

عاشق تراكتورسازي هستم/عطاي ماندن در فوتبال را به لقايش بخشيده‌ام

ناصر شفق در گفت‌وگوي اختصاصي با ايلنا:                                                                                                                                                                                                                       
                                                
هجمه‌ها عليه شيث و نصرتي بيشتر از اختلاس ۳هزار ميلياردي بود                                                                                                                                                                                                  
            
 
            عاشق تراكتورسازي هستم/عطاي ماندن در فوتبال را به لقايش بخشيده‌ام/مي‌خواهم فراموش كنم روزي در تبريز بودم/بحريني‌ها مانند مار زخمي بودند/كي روش بهتر از كلمنته است/شيث و نصرتي قرباني فضاي غير فرهنگي فوتبال شدند.                    

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 30آبان نود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:41 | نویسنده : araz | 0باخیش

عباس محمدي:مشكلي با قلعه نوعي ندارم/اگر فرصتي دست داد تمام تلاشم را براي خوشحالي هواداران انجام مي دهم

 

Traxtorchi.ir-yildrim7hgh؛ با توجه به اينكه تيراختور در اين فصل از ناحيه خط دفاعي و خصوصا در درون دروازه خيلي ضربه خورده و عملكرد نامناسبي داشته است و در 13 بازي ليگ و تك بازي حذفي خودش از سه دروازه بان خود به صورت متناوب استفاده كرده است سوالات زيادي براي هواداران بي شمار وميليوني تيراختور بوجود آمده است كه چرا وضعيت خط دفاعي و دروازه باني تيم به اين صورت در آمده است براي همين تلاش كرديم تا گفتگويي را با يكي از سه دروازه بان تيم داشته باشيم كه در اين بين قرعه به نام عباس محمدي دروازه بان نيمكت نشين اين روزهاي تيراختور افتاد. در ادامه گفتگوي ما با اين بازيكن خوش اخلاق و بي حاشيه را با هم مي خوانيم:  
-Traxtorchi.ir با سلام خدمت شما آقاي محمدي ، از وضعيت آمادگي خودتان بگوييد و بفرماييد كه نبود شما در تركيب تيم در چند هفته گذشته به عدم آمادگي شما يا مشكل مصدوميت بر مي گردد يا اينكه نظر سرمربي تيم مي باشد؟
با سلام خدمت شما و هواداران تيم خدمت شما عرض شود كه نه من مصدوميتي ندارم و از نظر آمادگي هم بالاخره با انجام تمرينات منظم سعي داشته ام خودم را آماده نگه دارم و بازي نكردن من نظر آقاي قلعه نوعي است و ايشان بالاخره اينگونه صلاح ميدانند كه چه كسي بازي كند.
-Traxtorchi.ir
وضعيت تيم بعد از باخت به فولاد چگونه است و آيا بازيكنان روحيه خودشان را بازيابي كرده اند؟
وضعيت تيم چندان بد نيست و بازيكنان با اينكه از باخت به فولاد ناراحت هستند ولي همه تلاششان را در تمرينات تيم انجام ميدهند تا بتوانند اين باخت را جبران كنند تا از كورس قهرماني عقب نيفتيم
   -Traxtorchi.irببينيد آقاي محمدي سوالي كه براي هواداران پيش مي آيد اين است كه چه دلايلي باعث ميشود تيمي كه فصل گذشته بهترين خط دفاعي ليگ را داشته و با 29 گل خورده كمترين گل خورده را در بين 18 تيم داشته؛ اين فصل و تا اينجاي كار با 21 گل خورده بعد از مس سرچشمه قعر نشين ضعيف ترين خط دفاعي را به خود اختصاص داده است؟
خب بالاخره شرايط تيم نسبت به فصل گذشته تغيير كرده و در برخي بازيها هم بدشانسي دخيل بوده ولي همه بازيكنان تلاششان را ميكنند اميدوارم از اين به بعد اين اتفاق نيفتد و خط دفاعي بهتر عمل كند.
-Traxtorchi.ir
ولي آقاي محمدي خيلي ها معتقدند كه تغييرات متعدد در خط دفاعي نيز درعملكرد دروازه بانان تيم تأثير گذار است مثلا آل نعمه گاهي در پست دفاع وسط بازي مي كند و گاهي در دفاع چپ يا  مرتضي اسدي كه در بيشتر بازيها دفاع راست تيم بوده يا...
بله اين موضوع نيز صدر صد بر روي در وازه بان تيم از لحاظ هماهنگي تأثيرگذار است ولي به هر حال اين مورد نمي تواند بهانه خوبي باشد انشالله دربازيهاي بعدي تلاشمان را خواهيم كرد كه اين مشكلات كمتر شود
-Traxtorchi.ir
نظرتان در مورد دروازه بان جوان تيم ،محسن فروزان چيست و به نظر شما اين دروازه بان مي تواند در بازيهاي بعدي دروازه تيراختور را بيمه كند؟
به هر حال ايشان دروازه بان جواني است و با نظر كادر فني در تركيب تيم قرارگرفته است و تمام تلاش خود را در حفظ كردن دروازه تيم مي كند.
-Traxtorchi.ir
در بازي با فولاد تصوير بردار مسابقه يك لحظه شما را در حالي كه كنار مهدي ثابتي نشسته بوديد به تصوير كشيد و به نظر مي آمد كه ناراحت هستيد آيا اين ناراحتي به خاطر نيمكت نشيني تان نبود؟
مكث ميكند! خب نميدانم دقيقا كي و چه لحظه اي تصوير بردار من را نشان داده احتمالا بعد از خوردن گل بوده (در اين لحظه به اين بازيكن توضيح دادم كه هنوز بازي 0-0 بود) واين بازيكن ادامه ميدهد نه فكر نكنم اينگونه باشد نمي دانم چطوري و چه لحظه اي اين تصوير نشان داده شده ولي من هميشه تابع تصميمات مربيان هستم و به نظر مربيان تيم احترام مي گذارم. به هر حال من و آقاي ثابتي و فروزاني سه دروازه بان تيم هستيم و مطمئن باشيد تمام تلاشمان را براي موفقيت تيم مي كنيم
-Traxtorchi.ir
برخي از هواداران بر اين باور هستند كه شما با امير قلعه نوعي اختلاف داريد و زماني هم كه در سپاهان بوديد قلعه نوعي شما را كمتر بازي مي داد؟
نه اصلا اينگونه نيست و من مشكلي با ايشان ندارم و هميشه در تمرينات تمام تلاشم را انجام ميدهم و تابع نظر مربيان هستم و كوچكترين حاشيه اي تا الان نداشته ام و اگر با ايشان مشكلي داشتم اصلا در تيم نمي ماندم چون دوست داشتم با آقاي قلعه نوعي كار كنم در تيم هم ماندم و براي رسيدن به تركيب اصلي نيز تمام تلاشم را خواهم كرد
-Traxtorchi.irآقاي محمدي به نظر شما با توجه به نتايج ديگر مدعيان و توقف اين تيمها مقابل حريفان خود، نبايد افسوس خورد كه چرا نتوانستيم پيروز ميدان شويم؟
خوشبختانه نتايج رقيبان ما به نفع ما شد و حداقل هنوز در جمع مدعيان باقي مانديم ولي خب اگر برنده بازي با فولاد مي شديم وضعيتمان خيلي بهتر مي شد ولي باز هم همه بازيكنان تلاش خودشان را خواهند كرد كه در بازيهاي بعدي جبران كنند.
-Traxtorchi.irاين هفته تيراختور ميزبان راه‌آهن است نظرتان در مورد اين بازي چيست؟
بالاخره همه بازيهاي سخت و غير قابل پيش بيني است ولي با توجه به اينكه ميزبان هستيم بايد اين بازي را ببريم تا شكست اين هفته را جبران كنيم ومطمئنا با كمك هواداران تمام تلاش خودمان را براي كسب پيروزي انجام خواهيم داد.
-Traxtorchi.irبه نظر شما در بازي با راه آهن آيا تغييري در پست دروازه باني تيم خواهد بود؟ و به شما بازي خواهد رسيد؟ نه فكر نميكنم
 
-Traxtorchi.irبه چه دليل ؟
خب كادر فني تيم فعلا از دروازه بان تيم راضي هستند و فكر نميكنم اين اتفاق بيفتد ولي به هر حال من هميشه آماده هستم تا به تيم كمك كنم.
-Traxtorchi.irبا تشكر از اينكه به سوالات هواداران پاسخ داديد اميدوارم باز هم همان عباس دست طلايي هواداران بشويد.
خيلي ممنون شما لطف داريد من هم اميدوارم اگر فرصتي برايم داده شود تمام تلاشم را در اين راه انجام ميدهم تا باعث موفقيت تيم و خوشحالي هواداران گردم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.