sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

آزاديا گئدنده كوينه لريز آغ اولسون!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : ثابیت یازی | 12:22 | نویسنده : araz | 9باخیش

كياني: سرمربي پرسپوليس هم به من توهين كند، جوابش را مي‌دهم

كياني: سرمربي پرسپوليس هم به من توهين كند، جوابش را مي‌دهم
   
   
هافبك اخراجي تيم فوتبال تراكتورسازي هنوز هم دوست دارد به اين تيم برگردد. او مي‌گويد اگر وي را نمي‌خواهند زودتر تكليفش را مشخص كنند.

"مهدي كياني" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، در مورد آخرين وضعيتش صحبت كرده كه در زير مي خوانيد:

*مثل اينكه كار شما با پرسپوليس تمام شده است؟

- هنوز چيزي به من نگفته اند و از طرف باشگاه تراكتورسازي يا پرسپوليس با من صحبت نشده است. فعلا روي هوا هستم و منتظرم تا از بلاتكليفي درآيم و زودتر وضعيت من مشخص شود.

*يعني از باشگاه پرسپوليس با شما مذاكره نكردند؟

- نه، اگر هم مذاكره اي در كار بوده هر 2 باشگاه پرسپوليس و تراكتورسازي با هم داشتند كه من خبر ندارم.

*ظاهرا دوست داري در تراكتورسازي بماني؟

- بله من اين تيم و هوادارانش را دوست دارم و كاش شرايطي مهيا شود تا در تراكتورسازي بمانم و در اين فصل نيز براي اين تيم به ميدان بروم.

*راستي از حركت خودت پشيمان نيستي؟

- نه، مربي حق دارد از نظر فني با من برخورد كند و به قول معروف گير دهد اما هيچ مربي حق ندارد از لحاظ اخلاقي به من توهين كند و من چيزي نگويم. در پرسپوليس هم اگر به من توهين شود، قطعا جواب مي دهم.

*حالا فكر مي كني در پرسپوليس مي تواني موفق شوي؟

- من يك بازيكن با تعصب هستم و در هر تيمي باشم با تعصب بازي مي كنم و نهايت تلاشم را براي موفقيت تيم انجام مي دهم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضورم در پرسپوليس قطعي نشده است/ نمي‌خواهم تماشاگر باشم

كياني:حاضرم به خاطر مردم تبريز درتيم هاي شهرداري و ماشين سازي بازي كنم
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي با يادآوري اينكه استيلي پيش از شروع فصل نيز خواهان او شده بود،گفت: استيلي با من تماس گرفته اما هنوز بر سر معاوضه‌ام با يك بازيكن پرسپوليس توافقي صورت نگرفته است.

مهدي كياني در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتقالش به تيم فوتبال پرسپوليس گفت: استيلي دو روز قبل با من تماس گرفت و گفت كه براي انتقالم به تيم فوتبال پرسپوليس آماده باشم و خوب تمرين كنم چون مسئولان دو باشگاه براي معاوضه من با يك بازيكن پرسپوليس در حال مذاكره هستند. البته در اين خصوص هنوز توافقي حاصل نشده است.

وي با يادآوري اينكه مسئولان باشگاه تراكتورسازي هيچ تماسي با او نگرفته‌اند، افزود: دوست داشتم فوتبالم را در تيم تراكتورسازي ادامه دهم اما وقتي من را نمي خواهند چه كاري مي توانم انجام دهم؟! مي خواهم در نيم فصل دوم فوتبال بازي كنم نه اينكه تماشاگر بازي‌ها باشم.

هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي يادآور شد: پيش از شروع فصل از چند تيم ليگ برتري از جمله پرسپوليس پيشنهاد داشتم و قبل از شروع بازي‌ها نيز استيلي با من تماس گرفته بود اما به دليل علاقه‌اي كه به تراكتورسازي دارم، در اين تيم ماندم.

وي در خاتمه تصريح كرد: در حال حاضر چون با باشگاه تراكتورسازي قرارداد دارم، چاره‌اي ندارم جز اينكه تابع تصميمات باشگاه باشم. البته از بين تيم‌هايي كه خواهان من هستند پرسپوليس اولويت اول من بوده و دوست دارم در نيم فصل دوم پيراهن اين تيم را برتن كنم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

آخرين وضعيت مصدومين تيم از زبان دكتر مولايي

آخرين وضعيت مصدومين تيم از زبان دكتر مولايي

آقاي سيد محسن حسيني كه به تازگي دوران مصدوميت خود را از ناحيه مچ پاي چپ سپري نموده بودند در بازي با تيم فولاد خوزستان مجددا از ناحيه مچ پا دچار مصدوميت شدند كه ميزان آسيب پس از تهيه MRI مشخص خواهد شد . آقاي مهرداد نوري نيز در تمرين روز شنبه  در اثر برخورد با بازيكن از ناحيه كمر دچار آسيب شدند كه خوشبختانه با اقدامات درماني لازم مشكل ايشان برطرف شده است و مشكلي براي بازي آينده نخواهند داشت . 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 03:01 | نویسنده : araz | 0باخیش

جلسه هيئت مديره باشگاه تراكتورسازي

بعد از ظهر روز يكشنبه مورخه 29 آبان ماه جلسه هيئت مديره باشگاه با حضور امير قلعه نويي برگزار شد . در اين جلسه وضعيت تيم مورد بازخواني واقع شد . جعفري مديرعامل باشگاه توضيحات مسبوطي به اعضا ارائه كرد . سپس امير قلعه نويي نيز وضعيت تيم را تشريح كرد و در بخشي از سخنانش به مسايل فني و در بخشي ديگر به مسايل پشتيباني اشاره كرد در اين جلسه برنامه كوتاه مدت و ميان مدت براي تيم تراكتور مورد بررسي قرار گرفت و درخواست مربي براي تقويت و ترميم تيم مطرح گرديد كه در اين راستا سوالاتي نيز از سوي اعضاي هيئت مديره انجام گرفت .
با توجه به اينكه تقويت تيم موجب نزديك شدن آن به كسب سهميه آسيا خواهد شد اعضاء هيئت مديره تصميم قاطع خود را براي پشتيباني همه جانبه از تيم اعلام كردند . هرچند كه امروزه مشكلات مالي بر اقتصاد باشگاه حاكم است اما اعضاي هيئت مديره با تلاشي مضاعف مصمم هستند تيم را به شرايط آرماني برسانند تا به انتظارات مردم از اين تيم جواب مثبت داده و موجبات خوشحالي آن ها را فراهم نمايند .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 02:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

عاشق تراكتورسازي هستم/عطاي ماندن در فوتبال را به لقايش بخشيده‌ام

ناصر شفق در گفت‌وگوي اختصاصي با ايلنا:                                                                                                                                                                                                                       
                                                
هجمه‌ها عليه شيث و نصرتي بيشتر از اختلاس ۳هزار ميلياردي بود                                                                                                                                                                                                  
            
 
            عاشق تراكتورسازي هستم/عطاي ماندن در فوتبال را به لقايش بخشيده‌ام/مي‌خواهم فراموش كنم روزي در تبريز بودم/بحريني‌ها مانند مار زخمي بودند/كي روش بهتر از كلمنته است/شيث و نصرتي قرباني فضاي غير فرهنگي فوتبال شدند.                    

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 30آبان نود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:41 | نویسنده : araz | 0باخیش

عباس محمدي:مشكلي با قلعه نوعي ندارم/اگر فرصتي دست داد تمام تلاشم را براي خوشحالي هواداران انجام مي دهم

 

Traxtorchi.ir-yildrim7hgh؛ با توجه به اينكه تيراختور در اين فصل از ناحيه خط دفاعي و خصوصا در درون دروازه خيلي ضربه خورده و عملكرد نامناسبي داشته است و در 13 بازي ليگ و تك بازي حذفي خودش از سه دروازه بان خود به صورت متناوب استفاده كرده است سوالات زيادي براي هواداران بي شمار وميليوني تيراختور بوجود آمده است كه چرا وضعيت خط دفاعي و دروازه باني تيم به اين صورت در آمده است براي همين تلاش كرديم تا گفتگويي را با يكي از سه دروازه بان تيم داشته باشيم كه در اين بين قرعه به نام عباس محمدي دروازه بان نيمكت نشين اين روزهاي تيراختور افتاد. در ادامه گفتگوي ما با اين بازيكن خوش اخلاق و بي حاشيه را با هم مي خوانيم:  
-Traxtorchi.ir با سلام خدمت شما آقاي محمدي ، از وضعيت آمادگي خودتان بگوييد و بفرماييد كه نبود شما در تركيب تيم در چند هفته گذشته به عدم آمادگي شما يا مشكل مصدوميت بر مي گردد يا اينكه نظر سرمربي تيم مي باشد؟
با سلام خدمت شما و هواداران تيم خدمت شما عرض شود كه نه من مصدوميتي ندارم و از نظر آمادگي هم بالاخره با انجام تمرينات منظم سعي داشته ام خودم را آماده نگه دارم و بازي نكردن من نظر آقاي قلعه نوعي است و ايشان بالاخره اينگونه صلاح ميدانند كه چه كسي بازي كند.
-Traxtorchi.ir
وضعيت تيم بعد از باخت به فولاد چگونه است و آيا بازيكنان روحيه خودشان را بازيابي كرده اند؟
وضعيت تيم چندان بد نيست و بازيكنان با اينكه از باخت به فولاد ناراحت هستند ولي همه تلاششان را در تمرينات تيم انجام ميدهند تا بتوانند اين باخت را جبران كنند تا از كورس قهرماني عقب نيفتيم
   -Traxtorchi.irببينيد آقاي محمدي سوالي كه براي هواداران پيش مي آيد اين است كه چه دلايلي باعث ميشود تيمي كه فصل گذشته بهترين خط دفاعي ليگ را داشته و با 29 گل خورده كمترين گل خورده را در بين 18 تيم داشته؛ اين فصل و تا اينجاي كار با 21 گل خورده بعد از مس سرچشمه قعر نشين ضعيف ترين خط دفاعي را به خود اختصاص داده است؟
خب بالاخره شرايط تيم نسبت به فصل گذشته تغيير كرده و در برخي بازيها هم بدشانسي دخيل بوده ولي همه بازيكنان تلاششان را ميكنند اميدوارم از اين به بعد اين اتفاق نيفتد و خط دفاعي بهتر عمل كند.
-Traxtorchi.ir
ولي آقاي محمدي خيلي ها معتقدند كه تغييرات متعدد در خط دفاعي نيز درعملكرد دروازه بانان تيم تأثير گذار است مثلا آل نعمه گاهي در پست دفاع وسط بازي مي كند و گاهي در دفاع چپ يا  مرتضي اسدي كه در بيشتر بازيها دفاع راست تيم بوده يا...
بله اين موضوع نيز صدر صد بر روي در وازه بان تيم از لحاظ هماهنگي تأثيرگذار است ولي به هر حال اين مورد نمي تواند بهانه خوبي باشد انشالله دربازيهاي بعدي تلاشمان را خواهيم كرد كه اين مشكلات كمتر شود
-Traxtorchi.ir
نظرتان در مورد دروازه بان جوان تيم ،محسن فروزان چيست و به نظر شما اين دروازه بان مي تواند در بازيهاي بعدي دروازه تيراختور را بيمه كند؟
به هر حال ايشان دروازه بان جواني است و با نظر كادر فني در تركيب تيم قرارگرفته است و تمام تلاش خود را در حفظ كردن دروازه تيم مي كند.
-Traxtorchi.ir
در بازي با فولاد تصوير بردار مسابقه يك لحظه شما را در حالي كه كنار مهدي ثابتي نشسته بوديد به تصوير كشيد و به نظر مي آمد كه ناراحت هستيد آيا اين ناراحتي به خاطر نيمكت نشيني تان نبود؟
مكث ميكند! خب نميدانم دقيقا كي و چه لحظه اي تصوير بردار من را نشان داده احتمالا بعد از خوردن گل بوده (در اين لحظه به اين بازيكن توضيح دادم كه هنوز بازي 0-0 بود) واين بازيكن ادامه ميدهد نه فكر نكنم اينگونه باشد نمي دانم چطوري و چه لحظه اي اين تصوير نشان داده شده ولي من هميشه تابع تصميمات مربيان هستم و به نظر مربيان تيم احترام مي گذارم. به هر حال من و آقاي ثابتي و فروزاني سه دروازه بان تيم هستيم و مطمئن باشيد تمام تلاشمان را براي موفقيت تيم مي كنيم
-Traxtorchi.ir
برخي از هواداران بر اين باور هستند كه شما با امير قلعه نوعي اختلاف داريد و زماني هم كه در سپاهان بوديد قلعه نوعي شما را كمتر بازي مي داد؟
نه اصلا اينگونه نيست و من مشكلي با ايشان ندارم و هميشه در تمرينات تمام تلاشم را انجام ميدهم و تابع نظر مربيان هستم و كوچكترين حاشيه اي تا الان نداشته ام و اگر با ايشان مشكلي داشتم اصلا در تيم نمي ماندم چون دوست داشتم با آقاي قلعه نوعي كار كنم در تيم هم ماندم و براي رسيدن به تركيب اصلي نيز تمام تلاشم را خواهم كرد
-Traxtorchi.irآقاي محمدي به نظر شما با توجه به نتايج ديگر مدعيان و توقف اين تيمها مقابل حريفان خود، نبايد افسوس خورد كه چرا نتوانستيم پيروز ميدان شويم؟
خوشبختانه نتايج رقيبان ما به نفع ما شد و حداقل هنوز در جمع مدعيان باقي مانديم ولي خب اگر برنده بازي با فولاد مي شديم وضعيتمان خيلي بهتر مي شد ولي باز هم همه بازيكنان تلاش خودشان را خواهند كرد كه در بازيهاي بعدي جبران كنند.
-Traxtorchi.irاين هفته تيراختور ميزبان راه‌آهن است نظرتان در مورد اين بازي چيست؟
بالاخره همه بازيهاي سخت و غير قابل پيش بيني است ولي با توجه به اينكه ميزبان هستيم بايد اين بازي را ببريم تا شكست اين هفته را جبران كنيم ومطمئنا با كمك هواداران تمام تلاش خودمان را براي كسب پيروزي انجام خواهيم داد.
-Traxtorchi.irبه نظر شما در بازي با راه آهن آيا تغييري در پست دروازه باني تيم خواهد بود؟ و به شما بازي خواهد رسيد؟ نه فكر نميكنم
 
-Traxtorchi.irبه چه دليل ؟
خب كادر فني تيم فعلا از دروازه بان تيم راضي هستند و فكر نميكنم اين اتفاق بيفتد ولي به هر حال من هميشه آماده هستم تا به تيم كمك كنم.
-Traxtorchi.irبا تشكر از اينكه به سوالات هواداران پاسخ داديد اميدوارم باز هم همان عباس دست طلايي هواداران بشويد.
خيلي ممنون شما لطف داريد من هم اميدوارم اگر فرصتي برايم داده شود تمام تلاشم را در اين راه انجام ميدهم تا باعث موفقيت تيم و خوشحالي هواداران گردم.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 30 آبان 1390 | 11:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

درخواست يك نماينده از وزير ورزش براي حضور تيم دسته اولي فوتبال در اروميه

درخواست يك نماينده از وزير ورزش براي حضور تيم دسته اولي فوتبال در اروميه

خبرگزاري پانا: نماينده مردم اروميه در مجلس خواستار حضور يك تيم فوتبال دسته اولي در اين شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار پانا ، قاضي پور نماينده اروميه در مجلس امروز در تذكري كتبي به عباسي وزير ورزش و جوانان خواستار حضور يك تيم دسته اولي فوتبال در اروميه شد.

 

پيش از اين نيز برخي نمايندگان مجلس تقاضاهاي مشابهي از مسئولان ورزش كشور داشته اند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 11:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : با پرسپوليس توافق كرديم ٬ ولي تمرين كياني نه !

جعفري : با پرسپوليس توافق كرديم ٬ ولي تمرين كياني نه !

 

 

 

محمد حسين جعفري در مورد حضور خود و امير قلعه نويي در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال عنوان كرد: يك جلسه سه ضلعي بود بين باشگاه تراكتورسازي، كميته انضباطي و نماينده كميته داوران. در خصوص اتفاقاتي كه بعد از بازي با داماش رخ داد يك بازخواني داشتيم و طرفين گلايه هاي خود را از هم اعلام كردند و به نتايج خوبي رسيديم.

وي افزود: در اين جلسه به دنبال مقصر نبوديم و فقط مي خواستيم مشكلات را بگوييم و اميدوار هستيم كه از اين پس به خصوص در بازي هاي حساس از داوران مجرب تر استفاده شود و دقت عمل كميته داوران هم بالا رود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در خصوص شكايت كمالوند از اين باشگاه به دليل مسائل مالي تصريح كرد: اين قضيه براي يك ماه قبل است و همان موقع ما محاسبات خود را انجام داديم و مي دانيم كه بايد مبلغي را بابت دو سال قبل اين مربي پرداخت كنيم. هر مربي حق دارد وقتي باشگاهي پولش را نمي دهد شكايت كند.

جعفري در ادامه در ارتباط با مشكلات مالي اين باشگاه گفت: وضعيت مالي ما هم مثل ساير باشگاه ها بد و نامناسب است. نمي خواهم تراكتورسازي را با ساير باشگاه ها مقايسه كنم اما ما هم در تنگناي مالي قرار داريم. تاكنون فقط ۳۰ درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده ايم و در تلاش هستيم منابع پولي را پيدا كنيم اما اين تلاش به كجا برسد معلوم نيست.

وي در مورد شكست اين تيم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: مي توانستيم با پيروزي در اين مسابقه جهش خوبي در جدول داشته باشيم اما فوتبال همين است. بايد مهم اين است كه تيم بازي خوب و تماشاگر پسندي ارائه كند. تماشاگران ما به دنبال بازي خوب هستند اما مقابل فولاد خوب نبوديم. توقع تماشاگران به دليل بازي هاي خوب اول فصل بالا رفته است. امير قلعه نويي هم تمام تلاش خود را مي كند كه همين شرايط را فراهم كند.

جعفري در مورد اينكه حميد استيلي اعلام كرده مهدي كياني از اين هفته در تمرينات پرسپوليس شركت مي كند گفت: با باشگاه پرسپوليس توافقاتي كرده ايم اما نگفتيم اين بازيكن از اين هفته مي تواند در تمرينات شركت كند. ما براي جابه جايي يك بازيكن از پرسپوليس  با آنها حرف زديم اما هنوز توافق نهايي صورت نگرفته است.

وي در پاسخ به اين سؤال كه كدام بازيكن پرسپوليس را مي خواهيد گفت: فعلا نمي خواهيم اين موضوع رسانه اي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني : صحبتي در مورد حضورم در تمرين پرسپوليس نشده

كياني : صحبتي در مورد حضورم در تمرين پرسپوليس نشده

 

 

 

حميد استيلي سرمربي پرسپوليس شنبه شب در يك برنامه تلويزيوني اعلام كرد كه مهدي كياني هافبك تراكتورسازي به زودي در تمرينات پرسپوليس شركت خواهد كرد. در اين ميان كياني منتظر مشخص شدن وضعيتش در باشگاه تراكتور است تا به پرسپوليس برود.

كياني در مورد اينكه آيا قصد حضور در تمرينات پرسپوليس را دارد مي‌گويد: ‌ من چند روز پيش با مسئولان تراكتور صحبت كردم و گويا آنها با تيم‌هايي كه مرا مي‌خواهند در حال مذاكره هستند. من هم با باشگاه قرارداد دارم و بدون اجازه آنها نمي‌توانم كاري انجام دهم.

كياني تأكيد مي‌كند: راستش را بخواهيد من با مسئولان پرسپوليس هم صحبت كردم و دوست دارم به اين تيم بروم. البته حضور من در تمرينات پرسپوليس بستگي به اجازه باشگاه تراكتورسازي دارد و اگر آنها موافقت كنند با پرسپوليس تمرين مي‌كنم.

كياني در پايان مي‌گويد: اميدوارم هر چه زودتر از اين بلاتكليفي خارج شويم و باشگاه تراكتور خيلي زود وضعيتم را مشخص كند. تا به امروز بحثي در مورد حضورم در تمرينات پرسپوليس نشده ولي اميدوارم با موافقت باشگاه تراكتور اين اتفاق بيفتد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

ارتقاي تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان به بالاترين سطح آماتوري جهان

مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي خبر داد:
ارتقاي تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان به بالاترين سطح آماتوري جهان

خبرگزاري فارس: مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي گفت: تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان به بالاترين سطح تورهاي آماتوري آسيا ارتقا يافت.

خبرگزاري فارس: ارتقاي تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان به بالاترين سطح آماتوري جهان

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت بدني آذربايجان‌شرقي، سيدمحمد شروين اسبقيان اظهار داشت: بيست و ششمين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان با ربع قرن سابقه در سال 90 در حد بسيار عالي و بدون نقص، با حضور تيم‌هاي قدر برگزار شد و نماينده اتحاديه جهاني دوچرخه‌سواري UCI در تور بيست و ششم امتيازات خوبي براي تور به UCI ارسال كرده است كه اين امر موجب شد كه تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان در بين تورهاي دو و دو در سطح الف و يا همان بالاترين سطح در بين تورهاي آماتوري جهان و آسيا قرار گيرد. مدير بيست و ششمين دوره تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان افزود: در تور بيست و ششم ركابزنان 15 تيم خارجي از پنج قاره حضور داشتند كه سطح تور دوچرخه‌سواري آذربايجان را ارتقا دادند و راه براي تبديل شدن به توري نيمه حرفه‌اي در سال‌هاي آتي هموار و فراهم شده است. وي گفت: نخستين نكته حضور تيم‌هاي قدرتمند و كنتي‌نتال از پنج قاره آسيا كه براي نخستين بار در تاريخ تور بين‌المللي دوچرخه‌سواري آذربايجان بود و دومين عامل بحث مراحل و مسيرهاي تعيين شده بود كه در اين دوره از تور بسيار فني بود و تنوع جاده به عنوان يكي از مهمترين عامل برتري اين دوره از تور دوچرخه‌سواري است. بيست و هفتمين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان با شعار INSPIRE CLEAN CYCLING ( تور دوچرخه‌سواري الهام بخش دوچرخه‌سواري پاك و بدون دوپينگ ) ارديبهشت‌ماه سال 1391 برگزار خواهد شد. براي نخستين‌بار در تاريخ تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان، افسر آنتي‌دوپينگ اتحاديه جهاني دوچرخه‌سواري UCI، آنتون كيريستين ادوارد از كشور هلند نماينده آنتي‌دوپينگ براي نظارت بر بيست و هفتمين دوره تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان به تبريز مي‌آيد. همچنين نورمن شل‌مددين، كميسر كلاس A اتحاديه جهاني دوچرخه‌سواري UCI به سمت مشاور فني تور دوچرخه‌سواري بين‌المللي آذربايجان معرفي شده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:48 | نویسنده : araz | 0باخیش

مرتضي اسدي: فكر نمي كرديم مقابل فولاد اين نتيجه را كسب كنيم

مرتضي اسدي: فكر نمي كرديم مقابل فولاد اين نتيجه را كسب كنيم

 

مرتضي اسدي كاپيتان  تيم تراكتورسازي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص بازي با تيم فولاد خوزستان گفت: بازي با اين تيم  سخت بود. در خانه حريف بازي مي كرديم و آنها مي خواستند در مقابل تيم ما پيروز شوند و همچنين ما نيز براي كسب امتياز به خوزستان رفته بوديم. ما تلاش زيادي انجام داديم ولي نتيجه نداد، 2 گل دريافت كرديم و بر همين اساس نتيجه را واگذار كرديم.

اسدي در مورد تيم فولاد خوزستان نيز گفت: تيم فولاد خوزستان تيم خوب و با انگيزه اي بود. به نظر من اين تيم نياز مبرم براي برد در مقابل تيم ما داشت و فولاد تمام تلاش خود را كرد تا از ما امتياز بگيرد و در همين زمينه موفق شد.

كاپيتان تيم تراكتور سازي افزود: ما فكر نمي كرديم كه اين نتيجه را كسب كنيم و براي كسب امتياز به اهواز آمده بوديم ولي فوتبال است و قابل پيش بيني نيست كه چه اتفاق مي افتد.

وي در مورد آمادگي خود در بازي مقابل تيم فولاد خوزستان نيز گفت: آمادگي ما خوب بود. ما 2 هفته بود كه در چمن طبيعي تمرين نكرده بوديم و با اين وجود نمي توانيم باخت را مقابل تيم فولاد خوزستان را توجيح كنيم. متاسفانه مي توانستيم بازي را با پيروزي و يا مساوي به پايان برسانيم كه نشد.

مزتضي اسدي در مورد بازي بعدي تيم تراكتور در مقابل راه آهن نيز گفت: تيم راه آهن با توجه به اينكه خوب نتيجه نگرفته است در مقابل تيم ما بسته بازي خواهد كرد ولي ما محكوك به برد در مقابل اين تيم هستيم و انشاالله با ارائه يك بازي خوب و تماشاگر پسند بتوانيم 3 امتياز اين بازي را بگيريم و از جمع مدعيان دور نشويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام تبريز:
ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

خبرگزاري فارس: مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) تبريز گفت: با اتمام پروژه‌هاي در دست احداث و ساخت مجموعه‌هاي پيش‌بيني شده اين مجموعه به دهكده ورزشي تبديل خواهد شد.

خبرگزاري فارس: ورزشگاه يادگار امام تبريز به دهكده ورزشي تبديل مي‌شود

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان‌شرقي، عطا شرفشاهي اظهار داشت: در برخي محافل و روزنامه‌ها مسائلي در خصوص واگذاري مديريت مجموعه به باشگاه‌ها در كنار واگذاري بليط فروشي به باشگاه‌ها مطرح مي‌شود كه اين امر مخالف با مصوبات بوده و فقط بخش بليط فروشي از هيئت فوتبال به باشگاه‌ها انتقال مي‌يابد. وي در ادامه افزود: بر اساس راي نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا و ناظر عالي فدراسيون فوتبال بحث بليط فروشي ارتباطي با مديريت مجموعه ندارد.
افتتاح پاركينگ 1000 خودرو ورزشگاه يادگار امام مديريت مجموعه ورزشي يادگار امام (ره) تبريز افزود: جاده منتهي به پاركينگ با نام جاده جهاد جاده بزرگ و عريض با مساحتي برابر 13 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار خودرو توسط اداره راه و ترابري جنب اداره جهاد كشاورزي اتمام يافته و در يكي از بازي‌هاي تراكتورسازي افتتاح مي‌شود. شرفشاهي در خصوص پاركينگ‌ها استاديوم گفت: در ضلع شرقي مجموعه در نقشه استاديوم در اصل پاركينگ نبوده و به علت رفاه حال مردم و طرفداران پرشور تبريز ساخته شده و پاركينگ بزرگ با اتمام پاركينگ‌هاي غربي به مساحت 21 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار و 300 دستگاه خودور و شرقي با مساحت 31 هزار مترمربع با ظرفيت يك هزار و 600 دستگاه خودرو در اختيار تماشاگران خواهد گرفت. وي افزود: با اتمام پروژه‌هاي در دست احداث و ساخت مجموعه‌هاي پيش‌بيني شده اين مجموعه به دهكده ورزشي تبديل خواهد شد. شرفشاهي در ادامه گفت: بر اساس راي نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا و ناظر عالي فدراسيون فوتبال بحث بليط فروشي ارتباطي با مديريت مجموعه ندارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:44 | نویسنده : araz | 0باخیش

امير قلعه‌نويي در برنامه موج ورزش/ امشب گفت‌وگو با هواداران

امير قلعه‌نويي در برنامه موج ورزش/ امشب گفت‌وگو با هواداران

 

 
 
قلعه نويي
 
سايت گل ـ پس از كسب نتايج ضعيف و عقب افتادن از قافله مدعيان ليگ امير قلعه‌نويي امشب در برنامه موج ورزش شبكه استاني تبريز شركت خواهد كرد تا به سوالات مردم و هواداران پاسخ بدهد. قلعه‌نويي قبل از اين بارها دعوت اين برنامه را براي حضور در استوديو رد كرده بود و عقيده داشت بايد در تراكتوررسازي به دستاوردي برسد و سپس به تلويزيون برود اما پس از آنكه احساس كرده هواداران برداشت ديگري از عدم حضور او در تلويزيون دارند تغيير عقيده داده و امشب در اين برنامه حاضر خواهد بود تا پاسخ سوالات مجري برنامه و مردم را بدهد.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 29 آبان 1390 | 06:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 10 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.