sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

نگاهي آماري به حرمت شكني هاي تلخ فوتبال ايران؛ شيث و نصرتي اولين حرمت‌شكن‌ها نبودند

 

نگاهي آماري به حرمت شكني هاي تلخ فوتبال ايران؛ شيث و نصرتي اولين حرمت‌شكن‌ها نبودند   

 

 

ماجراي فقر فرهنگي فوتبال ايران ريشه در گذشته دارد.

ماجراي شيث و نصرتي در بازي داماش و پرسپوليس اتفاقي بود كه چشم جامعه فوتبال ايران را باز كرد. پس از اين اتفاق چشم‌ها مقابل اتفاقاتي باز شد كه مدت‌هاست در فوتبال ايران رواج دارد اما كسي به آن‌ها توجهي نمي‌كند. مشكلات فرهنگي در فوتبال، موضوعي نيست كه اخيرا مطرح شده باشد، موضوعي است كه از سال‌ها قبل مورد اعتراض خيلي از كارشناسان بوده اما كاري براي آن نشده است. در اين گزارش سعي شده تعدادي از درگيري‌ها و اتفاقات مهم فوتبال ايران كه ريشه در فقر فرهنگي دارند ذكر شوند.

* فوتبال ملي - جام ملت‌هاي آسيا 2004:

هنوز هيچ يك از هواداران تيم ملي درگيري علي بداوي و رحمان رضايي در جام ملت‌ها را فراموش نكرده‌اند. اين دو مدافع تيم ملي مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني با يكديگر به صورت فيزيكي درگير شدند.

* فوتبال باشگاهي - داربي 68:

شيث رضايي مدافع و عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس در يك بازي كه زنده از تلويزيون پخش مي‌شد با هم درگير شدند.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر يازدهم:

حنيف عمران‌زاده و آندرانيك تيموريان در بازي استقلال و مس سرچشمه با يكديگر درگير شدند و حرف‌هاي ركيكي به يكديگر زدند.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر يازدهم (داربي 71):

مهدي رحمتي و حنيف عمران‌زاده در داربي كه پربيننده‌ترين مسابقه فوتبال در ايران است مقابل دوربين‌هاي تلويزيون جملات ركيكي را به زبان آوردند.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر هشتم:

جان نگودي بازيكن ابومسلم در جريان يكي از مسابقات تيمش به كنار زمين رفت و پشت نيمكت تيمش ادرار كرد.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر يازدهم:

در حالي كه صادق كرمي بازيكن شاهين بوشهر در ضلع جنوب غربي ورزشگاه تبريز به سمت ديوار در حال دفع ادرار بود، عكاسان و تصويربرداران و شاهدان ماجرا به وي و ميثم منيعي – كه مراقب وي بود – اعتراض كردند كه منيعي واكنش زشت‌تري به اعتراض آن‌ها داشت.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1373:

ماجراي محمد نصرتي و شيث رضايي سال‌ها قبل در داربي تهران با ايفاي نقش مجتبي محرمي و احمد عابدزاده رخ داده بود. با اين تفاوت كه آن زمان محرمي بازيكن پرسپوليس بود و براي انجام حركت غيراخلاقي به سمت عابدزاده‌اي رفت كه لباس استقلال را بر تن داشت.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1373:

در يكي از داربي‌هاي تهران، مجتبي محرمي در پي فحاشي امير قلعه‌نويي با مشتي محكم جواب هافبك آبي‌ها را داد. ابهران داور مسابقه هر دو نفر را اخراج كرد ولي تماشاگران كه تحمل خود را از دست داده بودند از هر گوشه ورزشگاه به زمين ريختند تا بازي ناتمام بماند. دامنه درگيري‌ها حتي به بيرون از ورزشگاه هم كشيده شد و فدراسيون فوتبال هم با استناد به اينكه تماشاگران پرسپوليس چند ثانيه زودتر از استقلالي‌ها به زمين ريخته‌اند، نتيجه مسابقه را سه بر صفر به سود استقلال اعلام كرد.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر دهم:

عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس در جريان يكي از مسابقات پرسپوليس به سمت تماشاگران حريف رفت و با حركتي زشت، آن‌ها را تحريك كرد.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1379:

مشت پرويز برومند بر صورت پايان رافت در داربي تهران از اتفاقاتي بود كه هواداران استقلال و پرسپوليس هيچ گاه آن را فراموش نمي‌كنند.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1379:

محمد نوازي با سر به صورت حميد استيلي كوبيد تا يكي از درگيري‌هاي معروف داربي‌هاي تهران را رقم بزند.

* فوتبال باشگاهي - پاييز 1390:

در جريان مسابقه چوكا با شهرداري دزفول در ليگ دسته دوم، بازيكنان چوكا دسته جمعي داور را كتك زدند.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر دهم:

محمد نصرتي در خط دفاع تراكتورسازي اشتباهات زيادي داشت. هواداران تراكتور هم عليه او شعارهايي مي‌دادند. نصرتي در يكي از مسابقات پس از اين‌كه دروازه حريف را باز كرد، به سمت تماشاگران تراكتورسازي رفت و حركات زشتي انجام داد.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر دهم:

يكي از ليدرهاي باشگاه پرسپوليس، علي دايي سرمربي اين تيم و يكي از اسطوره‌هاي فوتبال ايران را كتك زد.

* فوتبال ملي - سال 1998:

علي كريمي در جام دانهيل ويتنام، در بازي مقابل ويتنام نيمكت نشين شد. او در اواسط بازي به ميدان آمد و در اعتراض به اخراج علي انصاريان، يك مشت به سينه تورو كاميكاواي ژاپني زد و با زدن پاهاي داور ژاپني باعث سرنگوني او در زمين شد. علي كريمي اخراج شد و از سوي AFC يك سال محروم شد.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1386:

شيث رضايي و ساير اعضاي تيم پرسپوليس در هواپيماي تهران – شيراز نشسته بودند كه شيث ميكروفن مهماندار را برداشت و با معرفي كردن خودش به عنوان خلبان هواپيما، به مسافران گفت: «هواپيما در حال سقوط است.» شيث با ضمانت مديران باشگاهش توانست از بازداشت رهايي يابد.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر دهم:

مسئولان فدراسيون فوتبال بازيكن يكي از تيم‌هاي استقلال يا پرسپوليس را به جرم مصرف شيشه، منشوري كردند. نام اين بازيكن اعلام نشد.

* فوتبال باشگاهي - ليگ برتر دهم:

دعواي بازيكنان استيل‌آذين و پرسپوليس در ورزشگاه آزادي خاطره‌اي تلخ است كه از ليگ برتر دهم به جا مانده. گرچه بازيكنان استيل‌آذين معتقد بودند پرسپوليسي‌ها بازي جوانمردانه را رعايت نكرده‌اند، اما حتي در صورت صحت ادعاي آن‌ها، باز هم نبايد درگيري به آن وسعت در ورزشگاه آزادي رخ مي‌داد.

* فوتبال باشگاهي - زمستان 1349:

در يكي از داربي‌ها پرسپوليس با گل زودهنگام حسين كلاني از استقلال پيش افتاده بود كه گل تساوي استقلال در دقيقه 73 توسط مسعود مژدهي كه مورد اعتراض قرمزها بود، به ثمر رسيد. اعتراض آنها به جايي نرسيد ولي يك دقيقه بعد برخورد شديدي بين مهدي لواساني از استقلال و مرحوم محراب شاهرخي از پرسپوليس اتفاق افتاد كه شاهرخي بيهوش بر زمين افتاد. مرحوم ارشد برازنده داور مسابقه هر دو نفر را اخراج كرد و در مقابل اعتراض همايون بهزادي او هم با كارت قرمز مواجه شد. از آن لحظه ديگر كنترل از دست رفت و با هجوم تماشاگران به زمين، بازي تعطيل شد. دماغ شكسته بهزادي يكي از يادگاري‌هاي درگيري‌هاي بعد از بازي بود.

 

 

 

منبع:beytoote.com

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 10:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

آشوبي: افت نكرده ايم، انتظارات از ما بالا رفته است/ ديگر به اين تعصيلات وقت و بيوقت عادت كرده ايم

آشوبي: افت نكرده ايم، انتظارات از ما بالا رفته است/ ديگر به اين تعصيلات وقت و بيوقت عادت كرده ايم

"فرزاد آشوبي" هافبك باتجربه تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز از تعطيلات وقت و بي وقت ليگ به هيچ وجه راضي نيست اما به اين شرايط عادت كرده چراكه معتقد است چاره اي جز ساختن با وضعيت موجود وجود ندارد. حرفهاي آشوبي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، را در ذيل مي خوانيد:

 *تعطيلات ليگ را چطور گذرانديد؟ - اين بحث ديگر تكراري است؛ چه بگويم؟! به اين تعطيلات وقت و بي وقت، گاه و بيگاه، درست يا غلط ديگر عادت كرده ايم. ليگ به هر بهانه اي بايد يك سكته درست و حسابي بزند. من كه از اين وضعيت راضي نيستم اما بايد با آن كنار بيايم چون چاره اي نداريم. در اين تعطيلات هم چند روز استراحت كرديم و 7، 8 روز پرفشار را پشت سر گذاشتيم تا دوباره وارد ليگ شويم. بايد ببينيم در ادامه كار چه روندي خواهيم داشت. 

*بازي بعدي شما مقابل فولاد در اهواز است، در مورد اين ديدار صحبت مي كني؟ - فولاد از جمله تيمهايي است كه خوب فوتبال بازي مي كند و رتبه اي كه الان در جدول دارد، نشان دهنده وضعيت حقيقي اين تيم نيست. اميدوارم هر 2 تيم بازي خوبي انجام دهند و ما بتوانيم نتيجه مطلوبمان را بگيريم چون براي ما مهم است كه در بين مدعيان ليگ بمانيم. 

*قبول داري كه تراكتورسازي نسبت به اول فصل افت محسوسي داشته است؟ - نمي دانم تا چه حدي مي توان گفت افت بوده اما تيمي كه 5 بازي پشت سر هم مي برد و تا صدر جدول بالا مي آيد، نتايج ديگري غير از برد انتظارات را برآورده مي كند. اميدوارم روند خوبمان را دوباره شروع كنيم چون پتانسيل بالايي داريم و توانايي انجام آن را داريم و مي توانيم جايگاه خودمان را حفظ كنيم.

 *چرا افت سراغ تيم شما آمده است؟ - به نظر من همه انتظار برد از تيم ما را دارند چون 5 بازي پشت سر هم برديم. به اين مسأله افت نمي شود گفت و اگر هم افت باشد جزئي از فوتبال است و طبيعي است چون هر مجموعه يا فردي نمي تواند هر روز ايدهآل باشد. به هر حال روز خوب و بد هست اما نبايد اجازه بدهيم اين نوسان زياد باشد.

 *مي توانيد قهرمان نيم فصل شويد؟ - قهرماني نيم فصل مهم نيست بلكه آخر فصل اهميت دارد. هدفمان اين است كه جزء بالانشينان ليگ باشيم و از جمع مدعيان فاصله نگيريم. در نيم فصل دوم بازيهاي خانگيمان بيشتر است و با نفراتي كه با صلاحديد كادر فني جذب خواهند شد نيم فصل دوم پرقدرت تر ظاهر خواهيم شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 01:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

خطيبي :خواهان كياني هستيم و تمامي شرايط تراكتور را قبول مي كنيم

خطيبي :خواهان كياني هستيم و تمامي شرايط تراكتور را قبول مي كنيم


رسول خطيبي بازيكن و مربي تيم ماشين سازي تبريز در خصوص جذب مهدي كياني به خبرنگار تراكتوراسپور گفت : ما با هرشرايطي خواهان جذب كياني هستيم و در اين رابطه صحبت هاي با سردار جعفري داشتيم و اعلام كرده ايم كه با جديت خواهان اين بازيكن هستيم و حاضر هستيم تمامي شرايط اين باشگاه را قبول كنيم ولي از طرف باشگاه تراكتورسازي جوابي را دريافت نكرديم . من دوست ندارم براي تيم تراكتورسازي حاشيه اي بوجود بيايد چون اين تيم هم مال شهر خودمان است و موفقيت اين تيم آرزوي ماست ولي نمي دانم كه باشگاه تراكتورسازي چه عيده اي در مورد كياني دارند خطيبي در مورد اينكه خود كياني نيز خواهان حضور در ماشين سازي امي باشد يا خير اعلام داشت : اين تلاش ما يك طرفه نبوده و خود كياني هم خواهان ملحق شدن به ماشين سازي است و حتي در جلسه اي كه با حضور دكتر دبيري و بنده و حضور داشتند , در تماسي با سردار جعفري اعلام كردند كه مي خواهند به ماشين سازي تبريز بپيوندد ولي فعلا خبري از باشگاه تراكتورسازي نشده است . خطيبي خاطر نشان شد : ما بي كار نبوده و همچنان در تلاشيم تا نظر مثبت مسئولان تراكتورسازي را جلب كنيم و در اينباره دوباره صحبت هاي با سردار جعفري خواهيم داشت و اميدواريم كه دوستانمان در باشگاه تراكتورسازي در مورد اين انتقال با ما همكاري لازم را داشته باشند و ما به توانيم از مهدي كياني بعنوان وزنه اي قابل اتكا در صعود به ليگ برتر استفاده كنيم .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 01:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

نشست مشترك قلعه‌نويي با اعضاي كميته داوران

با حضور رئيس كميته انضباطي برگزار مي‌شود

نشست مشترك قلعه‌نويي با اعضاي كميته داوران

نشست مشترك بين مديرعامل و سرمربي تراكتورسازي با كميته انضباطي و كميته داوران شنبه هفته آينده برگزار مي‌شود.


 

   قرار بود كميته انضباطي فدراسيون فوتبال جلسه اي مشترك بين محمدحسين جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي و امير قلعه نويي سرمربي اين تيم با مسئولان كميته داوران برگزار كند كه هنوز اين جلسه برگزار نشده است.

در همين راستا در صحبت هاي رد و بدل شده بين جعفري و اسماعيل حسن زاده رئيس كميته انضباطي اين نشست ساعت 16:30 شنبه هفته آينده در فدراسيون فوتبال بين مسئولان كميته داوران، جعفري و قلعه نويي برگزار مي شود.

اين نشست در پي اتفاقاتي كه بعد از بازي تراكتورسازي با داماش ايجاد شد و ادعاي كمك داور اين مسابقه مبني بر اينكه در حين بازگشت از تبريز به گيلان مورد حمله چند فرد ناشناس قرار گرفته و حواشي ايجاد شده در اين خصوص برگزار مي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 12:11 | نویسنده : araz | 0باخیش

تيم هاي پنجم و ششم در AFC كاپ، احتمال آسيايي شدن تراكتور و فولاد

تيم هاي پنجم و ششم در AFC كاپ، احتمال آسيايي شدن تراكتور و فولاد 
سايت گل- عزيز الله محمدي رئيس سازمان ليگ امروز در مصاحبه اي كه با فارس داشت، اعلام كرده است كه احتمال دارد تيم هاي پنجم و ششم ليگ برتر در مسابقات آسيايي شركت كنند. به گفته محمدي AFC به كشورهايي كه در ليگ قهرمانان سهميه دارند، پيشنهاد داده است كه اين كشورها ميتوانند در AFC كاپ هم نماينده داشته باشند كه ما هم قبول كرديم و اگر اين اتفاق بيفتد، تيمهاي پنجم و ششم ليگ را نيز به اين مسابقات معرفي خواهيم كرد.
در صورت عملي شدن اين پيشنهاد، تيم هاي تراكتورسازي و فولاد در اين مسابقات حضور خواهند يافت. در واقع اين پشنهاد AFC مشابه ليگ اروپاست كه از همه كشورهاي عضو يوفا تيم هايي در اين مسابقات حضور مي يابند، اما در قاره آسيا AFC كاپ فقط به تيم هاي درجه 2 آسيا تعلق دارد. بهر حال در قاره آسيا نحوه برگزاري مسابقات ساختار مشخصي ندارد و بعيد نيست اين فكر مقامات AFC در همين فصل عملي شود!

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 11:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

سيد محسن حسيني: از تيم هاي جنوبي خوب امتياز گرفته ايم

سيد محسن حسيني: از تيم هاي جنوبي خوب امتياز گرفته ايم

سيد محسن حسيني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در آمادگي خودش اظهار داشت: مچ پاي چپم آسيب ديدگي دارد ولي با درمان هايي كه دكتر تيم انجام داده بهتر شده و انشاالله تا پايان اين هفته بهبود خواهد يافت.
مدافع تيم تراكتور سازي تبريز با تبريك عيد غدير خم گفت: من اين عيد بزرگ را خدمت تمامي شيعيان جهان تبريك مي گويم.انشاالله به حق مولا همه هواداران اين تيم هر حاجتي كه دارند در اين روز عزيز برسند.
حسيني در خصوص بازي روز جمعه با تيم فولاد خوزستان خاطرنشان كرد: تيم فولاد خوزستان يكي از تيم هاي خوب است و مربي خوبي هم در اختيار دارد. اين تيم خط حمله قوي اي هم دارد و اقاي نوروزي هم پارسال آقاي گل شده بود.
وي افزود: ما در مجموع از تيم هاي جنوبي امتيازات خوبي گرفته ايم و اميدوارم اين بازي هم مثل بازي هاي ديگر امتيازات خوبي بگيريم.
وي در مورد تعطيلات ليگ نيز تصريح كرد: تعطيلات ليگ براي همه تيم ها يكسان هست. ولي به طرز استفاده از اين تعطيلات بستگي دارد. تراكتور به جز آقاي احسان حاج صفي تمامي بازيكان را در اختيار داشت و من خدا را شكر مي كنم كه توانستيم از اين تعطيلات از لحاظ بدني بهره ببريم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 24 آبان 1390 | 11:55 | نویسنده : araz | 0باخیش

دروازه بان سوم تراكتور كه دل قلعه نويي را برده و شماره يك شده

دروازه بان سوم تراكتور كه دل قلعه نويي را برده و شماره يك شده
دغدغه اميرخان از دروازه تراكتور را كم كرده ام

در حضور دروازه بانهايي مثل عباس محمدي و مهدي ثابتي توانست اعتماد امير قلعهنويي را جلب كند و درون دروازه تراكتورسازي قرار بگيرد. صحبت از محسن فروزان، دروازهبان جوان تراكتور است؛ دروازهباني كه به ادعاي خودش، قلعهنويي ميخواهد از وي يك سنگربان مليپوش بسازد.
دروازه باني كه سابقه بازي در يك تيم ليگ برتري را نداشت، چطور شد كه توانست اعتماد امير قلعهنويي را جلب كند و خودش را در تركيب اصلي تراكتورسازي قرار بدهد؟ در وهله اول لطف خدا بود كه شامل حالم شد. پس از آن هم پشتكار و انگيزه خودم بود كه باعث شد بتوانم نظر اميرخان را جلب كنم. خودت فكرش را ميكردي كه در حضور دروازهبانهايي مثل مهدي ثابتي و عباس محمدي بتواني در تركيب ثابت تراكتور قرار بگيري؟ در ابتداي فصل از تيمهاي زيادي پيشنهاد داشتم، ولي به تراكتور آمدم چون دوستانم به من گفته بودند كه اميرخان مربياي است كه به بازيكنان جوان ميدان ميدهد. به همين دليل مطمئن بودم كه ايشان روزي به من فرصت حضور در ميادين را ميدهند و واقعا ممنونشان هستم كه با اعتمادشان فرصت قرار گرفتن در دروازه را از من سلب نكردند. اميرخان هميشه در تمرينات ميگفتند كه دنبال دروازهباني هستند تا دغدغهاش در درون دروازه را كم كند. انتظارات از تراكتور بالا رفته است و از اينرو ايشان ميخواستند از بابت دروازه هم خيالشان آسوده باشد.
ميخواهي بگويي دغدغه اين مربي از بابت دروازه تيمش را برطرف كردهاي؟ نه، در حدي نيستم كه چنين ادعايي كنم، ولي فكر ميكنم دغدغه ايشان كمتر شده است. در ديدار با شهرداري ياسوج و فجرسپاسي توانستم انتظارات را برآورده كنم و تمام سعيام اين است تا در آيندهاي نزديك به همان دروازهباني تبديل شوم كه مدنظر آقاي قلعه نويي است.
نكند قلعه نويي ميخواهد از تو يك سيدمهدي رحمتي ديگر بسازد؟ تا آنجا كه از دستياران اميرخان شنيدهام، ايشان براي من يك برنامه بلندمدت در نظر گرفتهاند؛ برنامهاي كه در آن قرار است تا فصل آينده به يك گلر خوب تبديل و از طرفي هم مليپوش شوم.
شنيدهايم اين مربي از آمادگي مهدي ثابتي ابراز رضايت كرده است و با اين اوصاف امكان دارد كه تو دوباره نيمكتنشين شوي؟ از اين بابت دغدغهاي نداري؟ نه، فوتبال ديگر حرفه اي شده است و هر كس بتواند و شايستگياش را داشته باشد، جايگاهش را حفظ ميكند و ديگر در فوتبال ما سن و سال و تجربه اهميت چنداني ندارد. اگر شايستگياش را داشته باشم، جايگاهم را حفظ ميكنم و در غير اين صورت آن را از دست ميدهم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | 02:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

به اميد عيدي «امير پاشا» در غدير خم

به اميد عيدي «امير پاشا» در غدير خم


چند روز قبل و در برخي از رسانه ها، خبر تلاش و درخواست هواداران تراكتورسازي از امير قلعه نويي، براي بخشش مهدي كياني به مناسبت فرار رسيدن عيد غديرخم منتشر شد. ماجرايي تازه كه به نظر مي رسد سرآغاز اتفاقات جديدي در اين ماجراي پر خبر شده است. تبريزي ها در سايت هاي هواداري خودشان را آماده امضاي طوماري در حمايت از كياني و براي راضي كردن قلعه نويي مي كنند و از آن سو مهدي كياني در گفت و گو با رسانه هاي آذربايجاني، با چرخشي 180 درجه اي يك بار ديگر از علاقه اش براي بازگشت به تيم صحبت مي كند. اين پيشنهاد، نخستين بار توسط يكي از هواداران تراكتورسازي مطرح شد:« باشگاه تراكتورسازي قصد دارد در روز عيد غدير، مراسمي در مسجد طوبي، واقع درخيابان آزادي (كمربندي) نرسيده به چهارراه آبرسان برگزار كند. در اين مجلس كليه اعضاي تيم تراكتورسازي حضور خواهند داشت و نكته مهم اينكه ميزباني اين مراسم بر عهده امير قلعه نويي است. به همين دليل از كليه هواداران مي خواهيم كه يك طومار براي بخشش مهدي كياني در روز عيد غدير آماده كنند.» يكي از هواداران هم متن جالبي را براي اين درخواست آماده و منتشر كرد: «جناب آقاي قلعه نويي(امير پاشا) اگر فرصتي دست داد و اين مطلب را خواندي، بدان كه بنده و ساير دوستان در اين سايت به عنوان هواداران نماينده هميشه محبوب خطه آذربايجان فقط از شما اين خواهش را داريم كه به اين جمله توجه ويژه اي داشته باشيد. براي يادآوري به شما عرض مي كنيم كه گذشت از خصايص مردان بزرگ تاريخ همچون امير مومنان، علي (ع) بوده و به همه شيعيان نيز اين امر مهم سفارش شده است. پس شما نيز در آستانه عيد بزرگ شيعيان اسلام و به ميمنت اين عيد بزرگ به درخواست اين طرفداران كه مطمئنا در دل آنان جايگاه ويژه اي داريد، پاسخ مثبت بدهيد و مهدي كياني را ببخشيد تا بزرگواري تان به هواداران تراكتور، هر چه بيشتر به اثبات برسد. اردتمندان شما آرزوي سلامتي و كاميابي تان را از خداوند منان مسئلت دارند.» پس از اين پيشنهاد و بيانيه بود كه كامنت هاي هواداران در حمايت از اين اقدام در سايت هاي هواداري سرازير شد:

  • به نظر من اين بهترين فرصت براي تقاضاي بخشش مهدي كياني است. برويم مسجد و به خاطر غدير از تيم عيدي بگيريم وتقاضاي بخشش مهدي كياني را داشته باشيم . به خدا اگه شماها اطلاع رساني كنيد، جواب ميده. مي تونيم مهدي رو به تيم برگردونيم.
  • زحماتتون فايد نداره؛ مطمئن باشيد قلعه نويي، كياني رو نخواهد بخشيد و فكر مي كنم همه تلاشش رو گذاشته كه به جاي كياني، يه مهاجم بخره.
  • دوستان! ما فقط مي خوايم از امير به عنوان آخرين فرصت مانده خواهش كنيم كه كياني به تيم برگرده؛ چون خود كياني گفته دوس داره برگرده. تصميم نهايي قطعا بر عهده امير پاشاست اما ما تلاش خودمون رو مي كنيم. ممكنه امير تصميمش رو گرفته باشه اما شايد اين كار ما به برگشتن كياني كمك كنه.
  • خيلي خوبه. با اين كار ما كياني ميفهمه كه ما چقدر دوسش داريم و به خاطر زحمت هايي كه واسه تيم كشيده فراموشش نمي كنيم.

زوم/ برخورد نرم تر قلعه نويي امير قلعه نويي كه از گوشه و كنار خبر برنامه هواداران تراكتورسازي در روز عيد غدير را شنيده، نسبت به گذشته واكنش تازه اي به آن نشان داده؛ تا جايي كه خيلي از نزديكان سرمربي تراكتورسازي معتقدند اگر هواداران تبريزي به برنامه اي كه در نظر گرفته اند، عمل كنند احتمال بخشش كياني كاملا وجود خواهد داشت. اتفاقي كه اگر بيافتد، قطعا در آستانه آغاز دوباره بازي هاي ليگ بهترين خبر براي هواداران تبريزي خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | 11:27 | نویسنده : araz | 1باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 23آبان نود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 23 آبان 1390 | 10:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

آرش افشين به علت مشمولي از فولاد جدا مي شود

آرش افشين به علت مشمولي از فولاد جدا مي شود 

 

 آرش افشين به خاطر مشمول بودن به احتمال زياد نيم فصل از فولاد خوزستان جدا مي شود.

آرش افشين مهاجم فولاد خوزستان براي گذراندن خدمت سربازي به احتمال فراوان در تعطيلات نيم فصل از اين باشگاه جدا مي شود. اين بازيكن آينده دار فوتبال ايران و باشگاه فولاد بايد خدمت خود را در يكي از تيم هاي نظامي بگذراند. از اين رو تيم تراكتور زودتر از تيم هاي ملوان و فجرسپاسي دست به كار شده و مذاكراتي را نيز با آرش افشين داشته است. حسين ابن قاسم سرپرست تيم فولاد خوزستان با تائيد اين خبر به خبرنگار ورزشي پانا، گفت: افشين دانشجو است اما خودش به ما اعلام كرده كه دفترچه آماده به خدمت گرفته است. حالا بايد ببينيم زمان اعزام او چه موقعي است. اگر بخواهند او را اعزام كنند ممكن است نيم فصل از تيم ما جدا شود با اين حال بايد منتظر ماند و ديد چه اتفاقي مي افتد. مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد اين فصل از كمبود مهاجم و عدم گلزني تيمش گله مند است و حتي اين تيم آن قدر با ضعف گلزني مواجه شده كه نتوانسته ضربات پنالتي خود را در ليگ به گل تبديل كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 04:54 | نویسنده : araz | 0باخیش

شصت و چهارمين شماره فوتباليست ها منتشر شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 04:51 | نویسنده : araz | 0باخیش

محمدي: مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت

محمدي: مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت

خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: مدارك مالي ارائه شده باشگاه تراكتورسازي مورد قبول AFC قرار نگرفت.

عزيز محمدي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد اينكه باشگاه استقلال در خواست كرده بود ديدارش با صبا به تعويق بيفتد، گفت: باشگاه استقلال اين درخواست را كرده بود اما ما مخالفت كرديم. برنامه هاي ليگ از قبل اعلام شده و امكان تغيير نبود. فقط بازي پرسپوليس را به دليل داشتن ۷ بازيكن ملي پوش از جمعه به شنبه موكول كرديم. ملي پوشان پنجشنبه صبح مي رسند و پرسپوليس نمي توانست جمعه بازي كند.
وي در ادامه درباره مدارك ارائه شده باشگاه ها به AFC و اينكه آيا مشكلي در بين مدارك بوده يا خير اظهار داشت: تمامي مدارك باشگاه ها را در اختيار كنفدراسيون فوتبال آسيا قرار داديم اما در بين باشگاه ها AFC مدارك مالي باشگاه تراكتورسازي را قبول نكرد. اين باشگاه فقط تراز مالي خود را فرستاده بود و اصلا گزارشي از حسابرسي هاي خود ارسال نكرده بود. براي فرستادن دوباره مدارك هم دير شده مگر اينكه تمامي موارد لازم را به ما بدهند تا روز ۲۹ آبان كه در مالزي جلسه داريم دوباره به AFC ارائه كنيم.
رئيس سازمان ليگ در خصوص ورزشگاه هايي هم كه هنوز مورد تاييد AFC قرار نگرفته گفت: ورزشگاه هاي انقلاب كرج، اكباتان، تختي اهواز و يادگار امام هنوز هم اشكالاتي دارند كه با وجود همه سفارش هايي كه كرده بوديم استاندارد شوند هنوز هم مشكلاتشان پابرجاست.
عزيز محمدي در پاسخ به اين سؤال كه ممكن است اين نواقص در امتياز ايران براي حفظ چهار سهميه آسيا موثر باشد يا خير گفت: به هر حال در امتياز ايران تاثير دارد اما وضعيت ما نسبت به سال گذشته بسيار بهتر است. در دوره قبل خيلي از ورزشگاه هاي ما شرايط استاندارد نداشتند اما در اين دوره تعداد ورزشگاه هايي كه اشكال دارند كمتر است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 02:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

اخبار كميته انضباطي

اخبار كميته ي انضباطي

بازيكن تيم فوتبال تراكتورسازي به دليل تخلف جريمه نقدي شد.


به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم پرسپوليس و مس رفسنجان كه از سري رقابت هاي جام حذفي در تهران برگزار شد، تيم مس رفسنجان با دو دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد. بر همين اساس باشگاه مس رفسجان به پرداخت 4 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
*جريمه نقدي براي بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز ديدار دو تيم فجر شهيد سپاسي و تراكتور سازي تبريز از سري رقابت هاي هفته دوازدهم ليگ برتر درحالي هفتم آبان ماه برگزار شد كه محمد ابراهيمي بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز مرتكب تخلفاتي شد.
بر همين اساس وي به توبيخ كتبي و درج در پرونده و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

*جريمه نقدي براي تيم هاي ذوب آهن و گسترش فولاد تبريز ديدار دو تيم ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبريز در حالي برگزار شد كه تيم ذوب آهن در نيمه نخست با 5 دقيقه تاخير وارد زمين شده و تيم گسترش فولاد تبريز در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين شد.
بر همين اساس تيم ذوب آهن به پرداخت 15 ميليون ريال و تيم گسترش فولاد تبريز به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند
.

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 01:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 21آبان نود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 22 آبان 1390 | 11:34 | نویسنده : araz | 0باخیش

ابراهيمي: بازي با فولاد سخت است/ به علت 3 كارت بودن محروم هستم

ابراهيمي: بازي با فولاد سخت است/ به علت 3 كارت بودن محروم هستم

محمد ابراهيمي مهاجم تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در مورد تست آمادگي و جسماني اين تيم كه در تهران بود گفت: تست سخت و بسيار خوب و مفيد بود. اين تست شرايط بدني بازيكنان را باز گو مي كرد و فكر كنم كمي هايي كه بدن داشت را توانستيم با اين تست جبران كنيم و مواردي كه لازم بود بدن هايمان بهتر شود را پيدا كرديم.
وي در مورد اينكه اين تست در بسياري از تيم ها در نيم فصل انجام مي شود ولي در اين تيم زودتر از نيم فصل انجام شد، بيان كرد: ما به بقيه تيم ها كاري نداريم و تمرينات خودمان را انجام مي دهيم و فكر كنيم اين تست براي بازيكنان تيم تراكتور سازي مفيد خواهد بود.
مهاجم تيم تراكتورسازي در خصوص آمادگي اين تيم نيز گفت: خدارا شكر مي كنم كه آمادگي تراكتورسازي در وضعيت خوبي قرار دارد و فكر كنم كادر فني نيز از اين شرايط آمادگي رضايت داشته باشد و تلاش مي كنيم كه وضعيت بدنيمان از حال حاضر بهتر شود .
ابراهيمي در خصوص بازي بعدي اين تيم با فولاد خوزستان نيز گفت: بازي تراكتور با تيم فولاد سخت خواهد بود و ما به اين امتياز نياز داريم و تيم فولاد خوزستان هم فكر كنم به 3 امتياز اين بازي نياز داشته باشد. من در اين بازي به دليل 3 كارت بودن حضور ندارم ولي انشاالله بازيكنان با كمك خدا و حمايت و تشويق هاي خوب هواداران بتوانيم هر سه امتياز اين بازي را كسب كنيم و تراكتور با دست پر از خوزستان برگردد

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 آبان 1390 | 03:01 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 10 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.