sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

استاندار آذربايجان شرقي در رختكن تراكتورسازي

دكتر بيگي استاندار آذربايجان شرقي و آقاي اسبقيان مدير كل تربيت بدني استان كه از حاميان تراكتور هستند و زحمات زيادي براي آن مي كشند براي ديدن مسابقه تراكتور و تشويق تيم،خود را به شيراز رسانده بودند به رختكن تيم آمده و با بازيكنان صحبت و از زحمات آنها براي تيم تقدير و تشكر كردند .حضور مسئولين استان در بازيهاي خارج از خانه و در بازيهاي خانگي موجب افزايش انگيزه و روحيه گرفتن كادرفني و بازيكنان ميگردد،باشگاه تراكتورسازي از زحمات همه مسئولين استان سپاسگزاري مي نمايد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 8 آبان 1390 | 02:54 | نویسنده : araz | 0باخیش

اين هم فرهنگ پرسپوليسي ها :هر كي ميگه زشته چشماشو ببنده!!

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 8 آبان 1390 | 01:04 | نویسنده : araz | 0باخیش

حاشيه ديدار تيمهاي فجر سپاسي و تراكتورسازي/توهين به اكبرپور و درخواست استعفا از مسئولان فوتبال استان فارس

حاشيه ديدار تيمهاي فجر سپاسي و تراكتورسازي/توهين به اكبرپور و درخواست استعفا از مسئولان فوتبال استان فارس خبرگزاري فارس: هواداران فجرسپاسي شيراز به مهاجم سابق تيم خود توهين كردند.   به گزارش خبرگزاري فارس، هواداران تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز در ديدار امروز مقابل تراكتورسازي به دفعات به سياوش اكبرپور مهاجم تراكتورسازي كه سابقه حضور در تيم شيرازي را دارد توهين كردند. اين توهينها در دقايق پاياني و حتي پس از سوت پايان بازي شدت گرفت.

* حدود 200 تماشاگر تبريزي در جريان اين ديدار تراكتورسازي را تشويق كردند.

*استاندار فارس به همراه استاندار آذربايجان شرقي و فرمانده نيروي انتظامي فارس از مهمانان سياسي اين ديدار بودند. قبل از آغاز بازي استاندار فارس در رختكن فجر حاضر شد و با بازيكنان اين تيم صحبت كرد.

* قبل از آغاز بازي كادر فني فجر سپاسي به استقبال كادر فني تراكتورسازي رفت. همچنين علي عليزاده و سيد محسن حسيني به سمت نيمكت فجر سپاسي رفتند.

* محمد ابراهيمي پس از اينكه براي تراكتورسازي گلزني كرد به دليل تحريك هواداران شيرازي از داور كارت زرد گرفت.

*هواداران فجر سپاسي در پايان بازي با شعار "مسئولين بيغيرت، مبارك مبارك" و "هيئت فوتبال فارس استعفا استعفا" شعارهايي را عليه مسئولان فوتبال شيراز سر دادند. اين ديدار با نتيجه 2 بر يك به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 08:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نوعي:شانسي برديم اما همين كه بدخواهان سكوت مي كنند خوب است!

سايت گل- امير قلعه نوعي در كنفرانس بعد از باز با فجر گفت: حريف خيلي بهتر از ما بازي كرد وبايد با اختلاف 2يا سه گل ما را شكست مي داد.

او ادامه داد: بازي نيمه اول آنها را كه ديدم بين دو نيمه به بچه ها گفتم اين تيم جوان و كم تجربه است ودر ادامه بدنشان خالي مي كند كه همين هم شد ومي دانستم مي شود در نيمه دوم آنها را كنترل كرد. وي افزود:خوش شانس بوديم كه برديم اما خوبي اين پيروزي اين است كه يك عده كه دشمن ما وتراكتور وآذربايجان هستند 20 روز سكوت مي كنند ودست از سرمان برمي دارد. قلعه نوعي در مورد شانس قهرماني تيمش هم تصريح كرد:نفراتي را بايد در نيم فصل جذب كنيم كه اگر اين امر محقق شود شايد قهرمان هم شديم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 08:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

برتري تراكتورسازان در بازي خارج از خانه

تراكتوراسپور ـ از سري مسابقات ليگ برتر در هفته دوازدهم ، تراكتورسازي ميهمان فجرسپاسي شيراز بود اين ديدار كه در حضور 3 هزار نفر و از ساعت 16 آغاز شد و در حالي كه بازي متعادلي را شاهد بوديم اين تيم فجر بود كه در دقيقه 26 توسط مهدي نظري به گل رسيد و در ادامه توانست تا دقيقه 45 نيمه اول نتيجه را حفظ كند ولي اين پايان كار نبود و ابراهيمي در دقيقه 46 با يك شوت زيبا از گوشه محوطه 18 قدم دروازه فجر را باز كند و دو تيم با نتيجه تساوي زمين را ترك كردند نيمه دوم اين ديدار در شرايطي آغاز شد كه تراكتور يك تغيير را در تركيب خود مي ديد و آرفي جاي خود را به عليزاده داده بود . اين نيمه با حملات نصف و نيمه دو تيم ادامه پيدا مي كند و در دقيقه 66 بازي و در اينبار رودريگو توسي بود كه با يك شوت زيبا از پشت محوطه جريمه دروازه فجر را براي دومين بار باز كند و تراكتور را 2 بر 1 پيش بيندازد و در ادامه تلاش دو تيم با 4 دقيقه وقت اضافه نيز نتيجه اي را در بر نداشت و در نهايت اين ديدار با برتري پر ارزش تراكتورسازان به پايان رسيد تراكتور در اين ديدار با تركيب محسن فروزان ، اسدي ( كاپيتان ) ، حاج صفي ، صادقي ، سيد حسيني ، آشوبي ، توسي ، لوپز ، آرفي ، ابراهيمي و اكبرپور به ميدان رفت و علي عليزاده نيز از آغاز نيمه دوم جانشين آرفي شد و دقيقه 55 سيد حسيني جاي خود را به دانشدوست داد و در دقيقه 85 بازي نيز آل نعمه جانشين ابراهيمي شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 07:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

بعد از تراكتور اين بار نوبت پرسپوليس:اتوبوس پرسپوليس در ورزشگاه گير كرد

اتوبوس پرسپوليس در ورزشگاه گير كرد از رشت در اتوبوس پرسپوليس اين شايعه پيچيده شده كه هواداران خشمگين داماش اتوبوس‌هاي شركت واحد را مورد حمله قرار داده‌اند و شيشه‌هاي آن را شكسته‌اند. گل ـ پس از پيروزي پرسپوليس مقابل داماش بازيكنان اين تيم فعلا در اتوبوس حبس شده و در انتظار پايان ازدهام هواداران فوتبال در رشت براي رفتن به سمت فرودگاه اين شهر هستند. از دست ندهيد

 از رشت در اتوبوس پرسپوليس اين شايعه پيچيده شده كه هواداران خشمگين داماش اتوبوس‌هاي شركت واحد را مورد حمله قرار داده‌اند و شيشه‌هاي آن را شكسته‌اند.

در حال حاضر هم بازيكنان پرسپوليس در اتوبوس منتظرند تا تغييري رخ بدهد و آنها بتوانند به پرواز ساعت 7 شب برسند.

 خبر مهم ديگري كه در مورد پرسپوليس وجود دارد قطعيت لغو اردوي خارجي اين تيم است و قرار شده پرسپوليس به جاي سفر به ابوظبي يا دبي در يكي از شهرهاي داخلي به تمرين ادامه دهد. تمرين پرسپوليس تا پنجشنبه تعطيل شده و بازيكنان اين تيم با استراحتي چند روزه به تمرين باز خواهند گشت.

همچنين از اردوي پرسپوليس شنيده مي‌شود كه مصدوميت علي كريمي چندان جدي نيست. كريمي امروز بعد از بازي مورد تفقد ويژه علي پروين هم قرار گرفت، به عقيده پروين كريمي با وجود مصدوميت واقعا با غيرت بازي كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 07:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

البرز حاجي پور قاضي ديدار تراكتورسازي تبريز با فجر سپاسي شيراز

به گزارش خبرنگار باشگاه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال اسامي داوران كليه ديدار هاي هفته دوازدهم ليگ برتر به شرح زير است:

هفته دوازدهم-شنبه 7/8/90

به گزارش خبرنگار باشگاه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال اسامي داوران كليه ديدار هاي هفته دوازدهم ليگ برتر به شرح زير استر سپاسي – تراكتورسازي – ورزشگاه حافظيه شيراز – ساعت 16 البرز حاجي پور-محمدرضا ابوالفضلي-حسين طالقاني-پيمان فرخي مهر-ناظر:اسماعيل صفيري

نفت تهران – شاهين بوشهر – ورزشگاه دستگردي تهران – ساعت ۱۶:۴۰ قاسم واحدي-محمدرضا اميني-محمدرضا غنو-فرشيد افشار-ناظر:حسين خوشخوان

داماش گيلان – پرسپوليس– ورزشگاه سردار جنگل رشت – ساعت ۱۵:۳۰ محسن تركي-حسن كامراني فر-بابك داوري-حسين زرگر-ناظر:ابراهيم ميرزا بيگي

يكشنبه 8/8/90

شهرداري تبريز – ذوب آهن – ورزشگاه يادگار امام (ره ) تبريز – ساعت ۱۵:۴۰ غلامرضا جباري-سعيد زارع-سجاد طوري-محمدرضا فغاني-ناظر:حسين نجاتي

سايپا – فولاد  – ورزشگاه انقلاب كرج – ساعت ۱۶:۴۰ محمد حسن اسدي-محسن فريماني-سخاوت سليمانژاد-ايرج ساعدي-ناظر:محمد پيروزرام

سپاهان – ملوان بندرانزلي – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان – ساعت ۱۷:۴۰ سعيد مظفري زاده-حسين خانبان-بهرام كياني-محمدرضا اكبريان-ناظر:فريدون اصفهانيان

نفت آبادان – صباي قم – ورزشگاه تختي آبادان – ساعت ۱۶:۴۵ احمد صالحي-مسعود فرح فرح نيا-مصطفي فراهاني-رحيم مهر پيشه-بهرام مهر پيما

استقلال – مس سرچشمه – ورزشگاه آزادي تهران – ساعت ۱۷:۴۵ محسن قهرماني-رضا سخندان-حميد نظري-سيد مهدي سيد علي-حسين عسگري

دوشنبه 9/8/90

مس كرمان – راه آهن – ورزشگاه باهنر كرمان – ساعت ۱۶:۱۵ عليرضا فغاني-محمدرضا منصوري-صادق نوري-محمد كماني-ناظر:مسعود مرادي

روابط عمومي

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 12:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

كنفرانس قبل از بازي تراكتورسازي با فجرسپاسي

كنفرانس خبري قبل از بازي در سالن كنفرانس حافظيه شيراز برگزار شد.

در اين كنفرانس قلعه نوئي سرمربي تيم تراكتورسازي بدليل همزمان بودن جلسه مطبوعاتي قبل از بازي و جلسه آناليز تيم نتوانست در كنفرانس مطبوعاتي شركت نمايد و آقاي غلامرضا باغ آبادي مربي اول تيم در اين كنفرانس شركت كرد و ضمن اعلام سلام و ادب و عذرخواهي قلعه نوئي از حاضرين جلسه كنفرانس مطبوعاتي ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در اين كنفرانس باغ آبادي شيراز را مهد فرهنگ و ادب دانست و گفت:تيم تراكتورسازي در شرايط ايده آلي است و تلاش مي كند تا خود را به صدر جدول برساند. وي همچنين در مورد بازي باشهرداري ياسوج تصريح كرد :آنجا استاديوم شرايط طبيعي يك مسابقه را ندارد و هر توپي كه اوت يا كرنل مي شد از طرف هواداران ياسوج اشيا و سنگ بسوي بازيكنان ما پرتاب مي شد و تمركز بازيكنان را بهم مي زدند و بازيكنان امنيت جاني نداشتند و سه بار داور بازي ، بازي را متوقف كرد ، من از سازمان ليگ مي خواهم فيلم بازي را ببينند و اتفاقات رخ داده در آنجا را مورد بررسي قرار دهند.

 

        وي همچنين در مورد وضعيت بازيكنان افزود:در سه روز حضورمان در شيراز ،تمرينات خود را بطور منظم و منسجم ادامه داده و بازيكنان نيز از لحاظ جسمي و روحي در شرايط خوبي هستند و از طرفي ، تيم فجرسپاسي هم،تيمي جوان و داراي مربي بومي خوبي است و طبيعتا شاهد بازي خوبي از هر دو تيم خواهيم بود.

وي همچنين تصريح نمود: ما بازيكن مصدوم و محرومي نداريم و همه بازيكنان براي بازي آماده اند و اظهار اميدواري كرد و گفت: ان شاا... با كسب امتياز كامل اين بازي ، دل هوادارانمان را شاد كنيم و جايگاه خود را در جدول بهبود بخشيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 11:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

مربي تراكتورسازي: براي بازپس گرفتن صدر جدول تلاش مي كنيم

تبريز- مربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: براي بازپس گرفتن صدر جدول و كسب هرسه امتياز بازي به مصاف فجر سپاسي مي رويم.

 

'غلامرضا باغ آبادي' روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: گرفتن سه امتياز بازي براي تراكتورسازي حياتي است و با كسب پيروزي در اين ديدار زمينه براي بازپس گرفتن صدر جدول هموار مي شود. وي گفت: نقاط ضعف تيم تراكتورسازي مشخص است و براي رفع اين مشكل، در نيم فصل و با جذب بازيكنان جديد اين نقاط ضعف از بين خواهد رفت. وي با بيان اينكه تراكتور سازي در بازي امروز به دنبال يك بازي تهاجمي با گل هاي فراوان است، افزود: سرمربي تيم در هر بازي به فكر برد با گل هاي فراوان است و برد با نتيجه چهار بر سه را به برد يك بر صفر ترجيح مي دهد. باغ آبادي در خصوص تيم فجر سپاسي اظهارداشت: اين تيم با استفاده از مربي و بازيكنان جوان خود بازي هاي خوبي از خود مقابل حريفان به نمايش گذاشته و بازي امروز دو تيم از حساسيت هاي خاص خود برخوردار خواهد بود. وي در خصوص شرايط روحي بازيكنان تيم گفت: سه روز است كه در شيراز هستيم و از هر نظر براي انجام بازي با فجر سپاسي آماده هستيم. تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز كه با 20 امتياز از 11 بازي در رده چهارم جدول جاي دارد ساعت 16 امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف فجر سپاسي اين شهر كه با 10 امتياز در رده هفدهم جاي گرفته مي رود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 7 آبان 1390 | 11:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

تراكتورسازي - فجرسپاسي/ تراكتور 3 امتياز را از شيراز مي خواهد

به گزارش خبرنگار باشگاه، از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال دو تيم تراكتورسازي و فجرسپاسي ساعت 16 فردا در شيراز به مصاف يكديگر خواهند رفت.

اين ديدار حساس در حالي برگزار مي شود كه تراكتور پس از تساوي برابر سايپا و شكست مقابل شهرداري ياسوج براي كسب 3 امتياز بازي پا به ميدان خواهد گذاشت و مي خواهد كه با دست پر از شيراز به تبريز بازگردد.

اين تيم كه در چندين روز گذشته تمرينات منظمي را در شيراز پشت سر گذاشته خود را آماده مي كند تا روز شنبه يك ديدار زيبا را از خود به نمايش بگذارد.

تراكتورسازي كه با 20 امتياز در رتبه چهارم جدول رده بندي قرار دارد مي تواند با كسب پيروزي مقابل زردپوشان شيرازي خود را به صدر جدول نزديكتر كند.

همچنين تيم فجرسپاسي شيراز كه در قعر جدول جاي گرفته است براي فرار از اين وضعيت بحراني تمام تلاش خود را خواهد كرد تا بتواند با استفاده از امتياز ديدار خانگي با حضور هوادارانش نتيجه را به سود خود رقم بزند.

فجرسپاسي نيز تيم دست و پا بسته اي نيست و سرمربي اين تيم معتقد است كه جايگاه اين تيم در جدول شايسته اين تيم نيست و مي خواهند كه جايگاه حقيقي خود را ابقا كنند.

بايد منتظر ماند تا ديد نبرد دو تيم چه نتيجه اي در پيش خواهد داشت و آيا تراكتور خواهد توانست با كسب 3 امتياز به تبريز بازگردد؟


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 11:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

يك پيشنهاد براي تراكتور / برگزاري بازي خيرخواهانه با ترابوزان اسپور به نفع زلزله زدگان وان

آذربايجان اسپورت - در ديداري كه دكتر عليرضا بيگي استاندار آذربايجان شرقي با نافذ اوزاك وزير مسئول دولت تركيه در امور ورزش كه درارديبهشت ماه امسال در شهر ترابوزان تركيه برگزار شده بود قرار دادي مبني بر خواهر خواندگي دو باشگاه پر طرفدار و ريشه دار تراكتور سازي و ترابوزان اسپور تركيه صورت گرفت. با توجه به خواهر خواندگي اين دو تيم تاكنون شاهد انجام ديداري دوستانه بين دوتيم نبوديم, ديداري كه طرفداران هر دو تيم مشتاقانه در انتظار اين ديدار به سر مي برند. حوادث تلخي كه در استان وان تركيه به وقوع پيوست و بسياري از مردم اين استان بر اثر زمين لرزه شديد متحمل خسارات هاي جاني و مالي شديدي شدند, ضرورت برگزاري يك ديدار خيرخواهانه بين اين دو تيم كه عوايد آن به زلزله زدگان مردم شهر وان اختصاص داده شود, احساس مي شود. انجام اين ديدار دوستانه در تبريز كه مطمئنا با استقبال شديد هواداران تيم تراكتور سازي روبرو خواهد شد مي تواند باني جمع آوري كمك هاي انسان دوستانه قابل توجهي براي مردمان اين شهر كه متحمل دشواري هاي شديدي هستند بشود. قابل ذكر مي باشد كه عليرضا رحيمي مديرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان در يك اقدام قابل تقدير در نامه اي رسمي به "اميت يارديم" سفير تركيه پيشنهاد برگزاري يك ديدار خيرخواهانه بين تيمهاي سپاهان اصفهان و كايسري اسپور تركيه (باشگاه خواهرخوانده سپاهان در تركيه) را مطرح كرد كه عوايد آن به زلزله زدگان اين كشور اختصاص داده شود. طبق اعلام رحيمي، باشگاه سپاهان آمادگي برگزاري اين ديدار خيرخواهانه را در شهر اصفهان دارد كه منتظر پاسخ مثبت مسئولان تركيهاي براي انجام اين مسابقه است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

فرزاد آشوبي: تراكتور در نتيجه گيري نوسان دارد با شكست فجر به صدر برمي گرديم

خبرگزاري پانا_ هافبك تراكتورسازي تبريز گفت: با بازي هايي كه انجام مي دهيم متاسفانه در نتيجه گيري نوسان داريم و به اندازه كيفيت فني خود نمي توانيم نتيجه بگيريم.

فرزاد آشوبي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري پانا با اشاره به حذف تراكتور از جام حذفي اظهار داشت: ما نتوانستيم در طول بازي به شهرداري ياسوج گل بزنيم. بدون شك مي توانستيم برنده باشيم ولي تيم حريف دست و پابسته نبود و 20 دقيقه ي اول با حمايت هواداران خود خيلي ما را تحت فشار قرار داد. وي افزود: ما به غير از دقايق ابتداي بازي، بر حريف تسلط كامل داشتيم و موقعيت هاي زيادي را به هدر داديم. تيم حريف از دقايق 60، 70 مي خواست كار را به پنالتي بكشاند كه موفق هم شد با اين حال معتقدم نبايد اجازه مي داديم كار به پنالتي بكشد چون پنالتي شانسي است و 50 درصد مي تواند گل شود و 50 درصد خرابي دارد. هافبك تراكتور تصريح كرد: شهرداري ياسوج از تيم هاي خوب ليگ يكي است كه كيفيت خوبي دارد. تماشاگران آنها هم خيلي خوب هستند ولي زمين بي كيفيت و بدي دارند كه راه رفتن در آن مشكل است چه برسد به بازي كردن. اصلا اين زمين شرايط بازي نداشت و هيچ چيز استاندارد نبود. نه رختكن خوبي داشت و نه جا براي تماشاگران. رختكن آنها فقط 20 متر بود براي يك تيم! آشوبي گفت: يكي از دلايل باخت ما به شهرداري زمين بد اين تيم بود. تيم ما روي زمين بازي مي كند ولي در اين زمين مگر توپ روي زمين حركت مي كند؟ خود بازيكنان شهرداري هم آنجا مشكل دارند. اصلا زمين بازي نبود. حتي اين شرايط براي تيم آنها هم خوب نيست. آنها بازيكنان باكيفيت و تكنيكي دارند و حيف است اين تيم در چنين زمين بدي بازي كند. وي خاطرنشان كرد: ما براي جام حذفي برنامه داشتيم و با تمام توان به ياسوج رفتيم. خيلي هم براي گلزني به آنها فشار آورديم ولي نشد. شرايط به جايي رسيد كه بايد پنالتي تيم برنده را مشخص مي كرد. ما پيش بيني مي كرديم كه آنها بخواهند بازي را به پنالتي برسانند. كار هم كرده بوديم ولي موقع زدن پنالتي تمركز داشتن خيلي مهم است. هافبك تراكتور افزود: جام حذفي جام شگفتي است و حذف ما را هم به حساب اين شگفتي بگذاريد. شانس بزرگي را براي آسيايي شدن از دست داديم. الن افسوس خوردن مشكلي را حل نمي كند. بايد تمركز داشته باشيم تا در ليگ بتوانيم به صدر برگرديم.

آشوبي با اشاره به بازي با فجرسپاسي گفت: فجر تيم دونده و جواني دارد. متاسفانه ما نوسان داريم. علي رغم اين كه تيم ما حريفان را با فوتبالش تحت تاثير قرار مي دهد اما نتايج ما به اندازه كيفيت فني كه داريم، نيست. با پيروزي پشت سر هم هم روحيه تيم خوب مي شود و هم بازيكنان به شادابي مي رسند.وي تاكيد كرد: بايد فجر را ببريم. آنها هم شرايط خوبي ندارند ولي معتقدم الان حرف زدن از سقوط تيمي مثل فجر درست نيست. اين تيم به هيچ وجه سقوط نمي كند چون بازي هايي كه از آنها ديديم نشان از تيمي ندارد كه مي خواهد سقوط كند. ما دنبال پيروزي در اين بازي هستيم و چيزي جز اين ما را راضي نمي كند چون مي خواهيم به صدر برگرديم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : شهرداري را ميبرديم امنيت جاني ما چگونه تامين ميشد!/ عليزاده تهديد نشده است

 مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: اگر تراكتورسازي موفق به شكست شهرداري ياسوج مي شد و يا داور اشتباهي تاثيرگذار به نفع تيم ما مي كرد، چگونه عوامل برگزاري مسابقه امنيت جاني ما و داوران را تامين مي كردند؟ محمدحسين جعفري در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حذف تيم فوتبال تراكتورسازي از رقابتهاي جام حذفي و همچنين حواشي ديدار تيمهاي شهرداري ياسوج و تراكتورسازي گفت: متاسفانه وضعيت ورزشگاه تختي ياسوج بحراني بود و شرايط استاندارد لازم را نداشت و بازي شهرداري تبريز و تراكتورسازي در شرايطي عجيب برگزار شد. وي افزود: البته من نمي خواهم باخت تراكتورسازي را توجيه كنم و مربوط به اين حواشي بدانم اما وقتي به سمت بازيكنان سنگ و بطري پرتاب مي شود تمركز بازيكنان به هم مي خورد، همانطور كه يكي از آن سنگها به ابراهيمي بازيكن تيم ما اصابت كرد و باعث شد كه بازي دقايقي متوقف شود. نكته عجيب اين بود كه داور با وجود اين اتفاق بعد از دقايقي دستور به ادامه بازي داد. آيا در چنين شرايطي بازيكن تمركز لازم را درون زمين خواهد داشت؟! مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز خاطر نشان كرد: پس از سوت پايان بازي، تماشاگران از فنسها بالا رفته و به داخل زمين هجوم آوردند. اگر تيم تراكتورسازي بازي را مي برد و يا داور اشتباهي مي كرد كه به نفع تيم تراكتورسازي بود و در نتيجه تاثير مي گذاشت چگونه امنيت جاني ما و داوران را تامين مي كردند؟ وي همچنين ادامه داد: با اينكه تيم ما بازي را باخته بود اما بازيكنان و كادر فني مجبور شدند كه يك ساعت و نيم در رختكن باقي بمانند تا شرايط آرام شود و جالبتر اينكه در اين بازه زماني رختكن برق نداشت و آنها در تاريكي منتظر خروج بودند. خوشبختانه ما به وسيله دوربين تمام اين موارد را ضبط كردهايم و در اختيار مسئولان مربوطه قرار خواهيم داد. جعفري همچنين ادامه داد: همانطور كه گفتم باختمان را توجيه نمي كنم چون بازيكنان ما مقابل تيم فوتبال شهرداري ياسوج خوب بازي كردند اما با وجود چندين موقعيت خوبي كه داشتند، نتوانستند گلزني كنند. در مقابل تيم شهرداري تدافعي بازي كرد و به دنبال اين بودند كه بازي به ضربات پنالتي كشيده شود كه به هدف خود نيز رسيد. وي افزود: مطمئنا با قلعه نويي جلسه خواهيم گذاشت و اين شكست را بررسي خواهيم كرد و پس از آن در جلسه هيئت مديره دلايل شكست را بررسي كرده و تصميمات لازم را در خصوص حذف تيم از رقابتهاي جام حذفي خواهيم گرفت. مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در خصوص دعوت او و قلعه نويي به اتفاق مسئولان كميته داوران فدراسيون فوتبال به نشست هفته آينده كميته انضباطي گفت: ما نيز در نشست كميته انضباطي به اتفاق اعضاي كميته داوران شركت كرده، چرا كه به دنبال حل اختلافاتمان با اين كميته هستيم. ما به دليل اين اتفاقات 6 امتياز از دست دادهايم و با ادامه آن تيم تراكتورسازي بيشتر آسيب خواهد ديد. جعفري در پاسخ به اين پرسش كه "آيا هواداران تيم فوتبال تراكتورسازي عليزاده را به دليل خراب كردن پنالتي تهديد كردهاند؟"، اظهار داشت: چنين چيزي به هيچ عنوان صحت ندارد. البته هواداران حق دارند كه ناراحت باشند اما مردم تبريز با نجابت هستند و هرگز بازيكن تيم خود را تهديد نمي كنند. اين مربي است كه تيم را ارنج مي كند و از همه مهمتر اينكه مربي با توجه به شرايط روحي به بازيكنان مي گويد پنالتي بزنند. عليزاده هم از هواداران ناراحت نيست. او از هواداران بابت رفتارش در بازي با سايپا عذرخواهي كرد. وي درخاتمه در خصوص انتقال كياني اظهار داشت: مسئولان پرسپوليس در خصوص مهدي كياني با ما وارد مذاكره شدند اما در خصوص تعويض وي با بازيكنان مدنظر ما در تيم پرسپوليس، با اين باشگاه به توافق نرسيديم. ضمن اينكه باشگاه شهرداري تبريز نيز در خصوص معاوضه وي با ما مذاكراتي را انجام داده كه اين مذاكرات نيز بي نتيجه مانده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

احساسات پاك هواداران بازيچه فرصت طلبان

باشگاه تراكتورسازي كه با برنامه ريزي منسجم و با افق هاي دور دست ،يقينا، در آينده اي نزديك تبديل به يكي از قطبهاي فوتبال ايران خواهد شد.

  تيم تراكتورسازي كه در ليگ يازدهم توانسته ، نتايج قابل قبولي كسب نمايد بطوريكه با صدر جدول فقط سه امتياز فاصله دارد و روند پيش رو حاكي از روزهاي خوب تراكتور مي باشد ، اما در اين بين، نبايد از حوادث فوتبال غافل شد همانطوريكه تراكتور در جام حذفي ناكام مي ماند يا منچستر در شهر خود 6گل دريافت مي كند،به هر ترتيب دنياي توپ گرد تا بوده ،همين بوده، اما چرا بعضي ها دنبال كوچكترين نقطه ضعف هستند تا بر آن موج سواري نمايند و يا با مصاحبه،مي خواهند توقعات را بالا ببرند و اذهان هواداران را آشفته و نگران سازند و تيم را كه ، تا امروز ،امتيازات خوبي كسب كرده و در كورس رسيدن به صدر جدول است، وارد حاشيه نموده و افكار عمومي را مخدوش نمايند تا به اهداف شومشان كه همان حاشيه كشاندن تيم تراكتورسازي است ، برسند، غافل از اينكه هواداران و مردم آذربايجان بر موضوع اشراف كامل دارند و با هوشياري و آگاهي در برابر اين افراد، كه دشمن تيم و هواداران هستند ايستادگي خواهند كرد، اين افراد كه بعداز باخت تراكتور از شهرداري ياسوج اقدام به تشكيل خانه تيمي بر عليه تراكتور كرده اند كه در اين جلسات تعدادي شركت دارند و برنامه ريزي مي كنند تا جو را برعليه تراكتور سنگين تر نموده تا به منافع پليدشان برسند، آنهائيكه تا ديروز از احساسات پاك هواداران براي اهداف شان سو استفاده مي كردند امروز تيشه بر ريشه تيم تراكتور زده و با همان منش مي خواهند تراكتور كه به يك تيم مدعي تبديل شده ، تضعيف نمايند ، چرا كه آنها خوب مي دانند تراكتور در نيم فصل با بازسازي خود خواهد توانست به موفقيت هاي شاياني دست يابد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

تمرين سرخپوشان در شيراز

تراكتورسازان تمرينات خود را امروز در ورزشگاه دناي شيراز انجام دادند سرخپوشان  در تمرين امروز، براي كسب آمادگي بيشتر به كارهاي تاكتيكي و كار با توپ پرداختند ، تمرينات كه با حضور مدير عامل برگزار شد از انسجام و طراوت و شادابي خاصي برخورداربود و قلعه نوئي نيز دقت خاصي روي تمرين داشت . نكته جالب توجه حضور تعدادي از هواداران تراكتور در تمرين بود ، اين هواداران كه آذربايجانيهاي مقيم شيراز هستند خود را به تمرين رساندند و به تشويق بازيكنان پرداختند ودر خاتمه تمرين، با اعضاي تيم، عكس يادگاري گرفتند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:02 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.