sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

گيشه ي روزنامه هاي 18آبان نود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 18 آبان 1390 | 12:57 | نویسنده : araz | 0باخیش

اين‌بار كتك‌زدن داور در تالش جهاني شد

هنوز يك هفته از حركت شيث رضايي و محمد نصرتي و هياهويي كه در رسانه هاي جهان بر سر آن به راه افتاد نگذشته كه بازيكنان و مربيان چوكاي تالش سوژه اي جذاب ديگري براي آنها فراهم كردند.
به گزارش ايرنا،اغلب روزنامه هاي انگليسي در سايت خود يك فايل ويديويي منتشر كردند و نوشتند: اگر فكر مي كنيد در ليگ هاي انگليس با داوران بد رفتاري مي شود نگاهي به اين فيلم بيندازيد و ببينيد يك تيم ايراني با اين مرد سياه پوش نگون بخت چگونه رفتار مي كند؟'
هنگامي كه روي فايل ويديويي كليك مي كنيد مي بينيد ابتدا يك بازيكن و سپس ساير بازيكنان و مربيان تيم چوكاي تالش بر سر داور مي ريزند و او را به شدت كتك مي زنند. داور را در زمين دنبال مي كنند ولي سرانجام او در حلقه محاصره بازيكنان و مربيان گرفتار مي شود و پيش از آنكه ماموران انتظامي خود را به محل حادثه برسانند‘ به شدت از سوي بازيكنان و مربيان و هواداران چوكا كتك مي خورد.
روزنامه ديلي ميل در اين باره نوشت: در ليگ برتر انگليس بدترين رفتاري كه داوران مجبورند تحمل كنند محاصره توسط بازيكنان و اعتراض شفاهي آنان است و يا اينكه داور را هل بدهند.
اين روزنامه افزود: اين كار به هيچ وجه با كاري كه در ايران انجام شد قابل قياس نيست.
روزنامه مترو هم نوشت: فوتبال ايران دو هفته بدي را سپري كرده است. پس از حركت زشت دو بازيكن پرسپوليس در بازي با داماش در دسته پايين تر فوتبال ايران تيم هاي چوكاي تالش و شهرداري دزفول به مصاف هم رفتند.
اين روزنامه در شرح ماجرا نوشت: اين بازي در دقايق پاياني و به خاطر اينكه داور كارت زرد دوم را به بازيكن چوكا نشان داد به جنجال كشيده شد. ابتدا بازيكني كه كارت زرد دوم را دريافت مي كند، كارت را به صورت داور مي زند، بعد از آن يكي از مربيان چوكا كنترل خود را از دست مي دهد و ديوانه وار به سمت داور حمله ور مي شود.
مترو افزود: در پي اين حركت تعدادي از بازيكنان و تماشاگران چوكا هم وارد معركه مي شوند و داور را به محاصره خود در مي آورند. آنها قبل از آنكه نيروهاي انتظامي و ماموران تامين امنيت ورزشگاه برسند داور را حسابي كتك مي زنند'.
اين گزارش اينگونه به پايان مي رسد: 'گاهي در فوتبال ايرلند يا انگليس شاهد برخورد بازيكنان با داوران هستيم، ولي اين درگيري ها قابل مقايسه با چيزي نيست كه در فوتبال ايران اتفاق افتاده است'.
شبكه خبري ان بي سي هم در بخش ورزش خود گزارش داد: ظاهرا ايراني ها با برخي شوخي ها مشكل دارند. ولي با يورش به زمين بازي و له كردن داوري كه از تصميم او خوششان نمي آيد ؛ مشكلي ندارند.
سايت هافينگتون پست نيز شرح مبسوطي از اين ماجرا نوشته و ادعا كرده است: داوري فوتبال بخصوص در خارج از انگليس يكي از خطرناك ترين شغل هاي ورزشي است


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 09:25 | نویسنده : araz | 1باخیش

قلعه نويي: عيار تيم ملي در مرحله بعد مشخص مي شود/اختلافي با تماشاگران تراكتور ندارم/نيم فصل دوم چهره جديدي نشان مي دهيم

قلعه نويي: عيار تيم ملي در مرحله بعد مشخص مي شود/اختلافي با تماشاگران تراكتور ندارم/نيم فصل دوم چهره جديدي نشان مي دهيم
حرف من اين است كه بايد ما به برنامه و پيشرفت كي روش توجه كنيم.  اگر رفتيم و نتيجه هم نگرفتيم همه چيز را زيرسوال نبريم و نابود نكنيم 

سايت گل- امير قلعه نويي در آخرين  بازي تراكتورسازي برد با ارزشي را در شيراز به دست آورد تا حداقل در  تعطيلات ليگ با آرامش بيشتري كارش را دنبال كند.او معتقد است كه تيمش در  نيم فصل دوم يك چهره جديد را به نمايش خواهد گذاشت.امير در مورد شرايط  تراكتور و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد. 
 وضعيت تراكتورسازي در تعطيلات ليگ چطور است؟ خدا  را شكر مي كنم كه توانستيم با پيروزي به تعطيلات برويم. در شرايط سختي  بوديم ولي خدا كمك كرد و فجر را برديم. خيلي ها مي خواستند شرايط ما را  بحراني جلوه دهند ولي تلاش كرديم و پيروز شديم.هيچ تيمي مانند فجر اين قدر  ما را تحت فشار نگذاشته و اذيت نكرده بود. فجر تيمي كم هزينه در ليگ برتر  است ولي واقعا كيفيت بالايي دارند. به نظرم كلانتري بيشتر به حمايت نياز  دارد و بايد به او زمان بدهند.
در تعطيلات چكار كرديد؟ در  اين تعطيلي سعي مي كنيم با انجام تمرينات خوب و برگزاري بازي تداركاتي،  اشتباهات فردي و نظم دفاعي تيم را بهتر كنيم و هماهنگ تر شويم.نظم دفاع ما  راضي كننده نيست و هنوز آن طور كه مي خواهم شكل و ساختار دفاعي تيم شكل  نگرفته است. سعي مي كنيم اين مشكل سريع رفع شود.    
راستي اختلاف شما با تماشاگران تبريزي برطرف شد؟ از  اول هم اختلافي نبود. خيلي ها مي خواهند بين من و تماشاگران تراكتور جدايي  و شكاف ايجاد كنند ولي من از دست تماشاگران ناراحت نشدم. متاسفانه شيطنت  هايي است كه مي خواهد بگويد ما با هم مشكل داريم. اين دوستاني كه اين  داستان ها را راه مي اندازند دوستداران مردم آذربايجان و تبريز نيستند.  دنبال منافع خود هستند ولي منافعشان در اين تيم قطع شده است.هواداران مي  دانند گرفتن 23 امتياز از 12 بازي بد نيست و تيم ما در جاي خوبي قرار دارد.  مي دانند چند امتياز روي اشتباهات فردي و برخي اشتباهات داوري كه سهوي هم  بوده، از دست داديم. با اين حال ما در نيم فصل دوم به شرايط ايده آل مي  رسيم و چهره جديدي از تراكتور خواهيد ديد. 
  چه تيم هايي شانس قهرماني دارند؟ فعلا  در مورد مدعيان حرف زدن زود است. به نظرم تيم هاي صباي قم، نفت تهران و  بعضي تيم ها خوب نتيجه گرفتند. از تيم هاي خوب سپاهان، ذوب و پرسپوليس هم  نبايد غافل شد و به زودي خود را به جمع مدعيان مي رسانند. شك نكنيد كه ليگ  ما پيشرفت كرده است. مي بينيد كه همه تيم ها خوب شدند و امتياز گرفتند. به  نظرم پرگل بودن اكثر بازي ها نشان دهنده كيفيت بالاي تيم ها و ليگ است.  
در مورد بازي با بحرين چه صحبتي داريد؟ بايد  از كارلوس كي روش تشكر كنم كه براي تيم ملي زحمت كشيده است.البته نبايد دل  خود را به 6 گلي كه به بحرين زديم خوش كنيم. همه مي دانيم كه بحرين به  خاطر بحران هاي داخلي وضعيت خوبي ندارد و تيم اصلي اش نيست. حتي مي بينيد  كه سرمربي آنها "علا هبيل" را كه يكي از بهترين بازيكنان اين كشور است، نمي  شناسد. قطعا بحريني ها در كشورخودشان براي ما دردسرساز مي شوند و بايد  مراقب باشيم.  
آيا به جام جهاني مي رويم؟ اين  گروه زياد مهم نيست و ملاك سنجش قدرت تيم ملي ما نمي تواند باشد. عيار تيم  ملي در مرحله بعد مشخص مي شود آنجا كه تيم هاي شرق آسيا به ما اضافه مي  شوند. تيم ملي ما در حال پيشرفت است. حرف من اين است كه بايد ما به برنامه و  پيشرفت كي روش توجه كنيم. اگر رفتيم و نتيجه هم نگرفتيم همه چيز را  زيرسوال نبريم و نابود نكنيم.   

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 05:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

قهرمان بوكس جهان درگذشت

 

قهرمان بوكس جهان درگذشت

ورزش > بوكس- همشهري آنلاين: جو فريزر در مبارزه با سرطان شكست خورد.

بوكسور آمريكايي،‌ جو فريزر در اثر ابتلا به بيماري سرطان كبد درگذشت.

قهرمان سابق بوكس سنگين‌وزن جهان يك ماه پس از تشخيص بيماري‌اش در واپسن ساعات روز دوشنبه (16 آبان) در سن 67 سالگي از دنيا رفت. محمدعلي كلي در مورد فوت او اظهار داشت: "دنيا قهرمان بزرگي را از دست داد. من هميشه با احترام و تحسين از وي ياد مي‌كنم و الان به فكر خانواده و دوستداران او هستم."

به گزارش دي ولت،‌ فريزر در سال 1971 اولين شكست در مسابقات جهاني را در نيويورك در مقابل كلي متحمل شد و قبل از آن در سال 1970 با پيروزي بر "جيمي اليس"، ‌قهرمان جهان شده بود و در سال 1973 اين عنوان را در مقابل "جرج فورمن" از دست داده بود. در دومين مصاف بين فريزر و كلي، در ژانويه سال 1974 و باز هم در نيويورك، البته نه در جام جهاني، كلي با امتياز پيروز ميدان شده بود و در نهايت نيز قهرمان آن مسابقات شد كه در سال 1975 نيز باز هم در مقابل فريزر از عنوانش دفاع كرد.

علي و فريزر هيچگاه از يكديگر خوششان نمي‌آمد. محمدعلي كه مخالف جنگ ويتنام و بت جنبش حقوق سياهان بود،‌ هميشه از فريزر با عنوان بوكسور سفيدپوستان ياد مي‌كگرد و فريزر نيز در مقابل او را با نام اوليه‌اش كاسيوس كلي صدا مي‌كرد، نامي كه كلي آن را پس از مسلمان‌ شدن به محمدعلي تغيير داده بود .

جو فريزر در 12 ژانويه سال 1944 در كاروليناي آمريكابه دنيا آمد. وقتي 15 ساله بود، خانواده‌اش به فيلادلفيا نقل مكان كرد و در آنجا بود كه وي وارد ورزش بوكس شد.

در سال 1964 درتوكيو، فريزر با پييروزي بر "هانس هوبر"، قهرمان المپيك شد و بعد از آن به بوكس حرفه‌اي روي آورد. از 19 مسابقه اولش 17 پيروزي كسب كرد. ضربه‌هاي هوك چپ وي بسيار معروف بود.

بعد از دومين شكست مقابل "جرج فورمن"، در سال 1976 به فعاليتش پايان داد، اما در سال 1981 يك بار ديگر در مسابقه مقابل "فلويد كامينگس" به رينگ بازگشت. اين رويارويي با تساوي به اتمام رسيد، و پس از آن فريزر دستكش‌هايش را آويخت.

وي در طول مدت فعاليتش تنها در برابر "محمدعلي كلي" و "جرج فورمن" شكست خورد.

فريزر، فورمن، كلي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 04:17 | نویسنده : araz | 0باخیش

دانلود فيلم شرط خيلي خيلي جالب مهرداد اولادي براي رفتن به تراكتور

شرط خيلي خيلي جالب مهرداد اولادي براي رفتن به تراكتور
اولادي  : اگر تراكتورسازي من را ميخواهد 7 - 8 بازيكن به پرسپوليس بدهد
و به خود  من هم يك مبلغ زياد بدهد، سپس در مورد رفتن به تراكتورسازي فكر ميكنم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 02:41 | نویسنده : araz | 0باخیش

اولادي:تراكتورسازي 8 بازيكن بدهد، مرا بگيرد.!!!گالا باا.!!

اولادي:تراكتورسازي 8 بازيكن بدهد، مرا بگيرد/ پرسپوليس مرا نميخواهد، مستقيم بگويد خبرگزاري  فارس: مهاجم تيم پرسپوليس گفت: اگر تراكتورسازي من را ميخواهد  7 - 8  بازيكن به پرسپوليس بدهد و به خود من هم يك مبلغ زياد بدهد،    

                     به  گزارش خبرگزاري فارس، مهرداد اولادي كه در بازي امروز مقابل استقلال در  دقايق پاياني به ميدان رفت در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبني بر اينكه چه  زماني مصدوميت بهبود پيدا ميكند گفت: نميدانم به چه كسي بگويم كه من خوب  شدهام و مصدوم نيستم. يك ماه است كه تمرين ميكنم. همان روز هم كه به من  گفتند سر تمرين نروم تمريناتم را رها نكردم چون يك بازيكن حرفهاي هستم.  نميدانم در مورد من چه فكر ميكنند. قسم ميخورم كه مصدوم نيستم.
مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه نيمكتنشيني او فني است گفت: حتما  ضعيفترم كه بازي نميكنم. ديديد كه من بعد از بازيكن اميد به ميدان رفتم،  براي وقت تلف كردن به ميدان رفتم.
اولادي در خصوص پيشنهاد تراكتورسازي به وي مبني بر معاوضه با كياني عنوان  كرد: در اين خصوص با مسئولان تراكتورسازي هم حرف زدهام و اكنون ميگويم  همه تيمهاي شهرستاني براي من قابل احترام هستند اما من به خاطر پرسپوليس  به تهران بازگشتهام. اگر تراكتورسازي من را ميخواهد  7 - 8 بازيكن به  پرسپوليس بدهد و به خود من هم يك مبلغ زياد بدهد، سپس به تراكتورسازي  ميروم.
اولادي تأكيد كرد: مصدوم شدهام وگرنه چنين برخوردهايي با من نميشد، در  فوتبال ايران اگر بازيكني مصدوم شود به او نه پول ميدهند و نه كسي تحويلش  ميگيرد. من به پرسپوليس آمدهام و حالا اين برخورد را با من ميكنند. مهم  نيست، اين دوران هم ميگذرد و يك روز هم عروسي به كوچه ما ميآيد. باز هم  ميگويم از امير قلعهنويي ممنونم اما در پرسپوليس ميمانم؛ يا قراردادم  تمام ميشود و يا بايد به طور مستقيم به من بگويند كه من را نميخواهند نه  اينكه با روابط آدمها به من بخواهند اين مسئله را اعلام كنند.     


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 11:46 | نویسنده : araz | 0باخیش

حدادي فر: نيم فصل دوم به تراكتورسازي مي روم

حدادي فر: نيم فصل دوم به تراكتورسازي مي روم
تيم ملي آنقدر بازيكن خوب و موثر دارد كه ميتواند به راحتي بحرين را در منامه شكست دهد


 

سايت گل- قاسم حدادي فر كه مدتي پيش  از ناحيه رباط داخلي پاي چپ آسيب ديده بود اين بار همان مصدوميت را در پاي  راست خود تجربه كرد تا يك ماهي دور از ميادين باشد. او مي گويد:« نيمه  اول بازي با شهرداري تبريز بود كه روي پاي ميثم بائو تكل زدم و مصدوم شدم.  به خاطر همين آسيبديدگي هم نتوانستم بازي را ادامه دهم و تعويض شدم.حالا  هم بايد يك ماه يا بيشتر از ميادين دو باشم.» حدادي فر اگر مصدوم مي شد  شايد الان در اردوي تيم ملي بود. خودش در اين مورد مي گويد:«مدارك من را  گرفته بودند و براي حضور در بحرين تمام كارها را انجام داده بودم. قسمت  نشد كه همراه تيم ملي باشم و در اين دو بازي ساير بازيكنان را همراهي  كنم.البته زياد مهم نيست چرا كه تيم ملي آنقدر بازيكن خوب و موثر دارد كه  ميتواند به راحتي بحرين را در منامه شكست دهد. اميدوارم زودتر سالم شوم و  بتوانم بار ديگر براي تيم ملي بازي كنم.» حدادي فر براي پشت سر گذاشتن  خدمت سربازي بايد از ذوب آهن جدا شود و گويا مقصد او تراكتورسازي تبريز  است.خودش در اين خصوص مي گويد:«براي نيمفصل دوم از ذوب آهن جدا ميشوم و  به تراكتورسازي ميروم.»

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 11:44 | نویسنده : araz | 0باخیش

گيشه ي روزنامه هاي 17آبان نود

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 11:37 | نویسنده : araz | 0باخیش

تصاوير تكان دهنده كتك خوردن داور در برنامه نود ديشب

ديشب در برنامه زنده نود تصاويري مربوط به كتك خوردن داور بازي جنجالي تالش را به نمايش گذاشت.

تصاوير مربوط به اين صحنه دلخراش ديشب در برنامه نود پخش  شد كه به نظر مي رسد بازتاب وسيعي را به همراه دارد. رييس كميته انضباطي با تلفن با عادل فردوسي پور صحبت مي كرد به او گفت :”با متخلفان به شدت برخورد مي كنيم.” اين تصاوير تكان دهنده از شبكه استاني گيلان”باران”پخش شده است. در جريان آن مسابقه برخي از دست اندركاران تيم چوكا به علت كارت زردي كه شمس،به بازيكن چوكا نشان داد،به داور حمله كردند و به شكلي وحشيانه او را كتك زدند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 10:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

دانلود فيلم دعواي شديد نصيرزاده و غياثي در برنامه فردوسي پور

دانلود فيلم

 

دانلود فيلم دعواي شديد نصيرزاده و غياثي در برنامه فردوسي پور

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 17 آبان 1390 | 10:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

اعلام جرم دادستاني رشت عليه شيث و نصرتي

اعلام جرم دادستاني رشت عليه شيث و نصرتي

مدير روابط عمومي دادگستري استان گيلان از اعلام جرم دادستان رشت عليه شيث رضايي و محمد نصرتي خبر داد.  

 

 علي اكبري در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دادستان شهر رشت عليه محمد نصرتي و شيث رضايي به اتهام ارتكاب اعمال خلاف عفت عمومي و جريحه دار شدن افكار عمومي اعلام جرم كرد.

 وي ادامه داد: پرونده هم اكنون در شعبه 14 بازپرسي دادسراي رشت در حال رسيدگي است و حكم متخلفان به زودي اعلام مي‌شود.

 دو بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس هفته گذشته در ديدار با داماش گيلان هنگام شادي پس از گل مرتكب اعمال خلاف منافي عفت عمومي شدند كه با واكنش هاي متفاوتي مواجه شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 15 آبان 1390 | 06:25 | نویسنده : araz | 1باخیش

جعفري: برخي مساويهاي ما را باخت جلوه ميدهند / 6 امتياز بيشتر از پارسال كسب كرده ايم

جعفري: برخي مساويهاي ما را باخت جلوه ميدهند / 6 امتياز بيشتر از پارسال كسب كرده ايم
فوتبال ايران / سردار جعفري به شدت از حاشيه هاي اين باشگاه عصباني است.
به گزارش اوج نيوز، مدير عامل باشگاه تراكتور سازي گفت: برخي هستند كه  تلاش مي كنند توقعات بالا برود و مردم انتظار داشته باشند تراكتور سازي پس  از بردن همه تيمها با اختلاف 30 امتياز قهرمان شود. وي افزود: در 11 هفته پارسال 17 امتياز گرفته بوديم و الان 23 امتيازي  هستيم. پارسال شرايط آسانتر بود و در 11 هفته اول فقط به ذوب در تبريز  باختيم و در اصفهان اين تيم را برديم. او ادامه داد: برخي موش دواني مي كنند و مساوي ما را باخت جلوه مي دهند.  در حال حاضر سردار آجرلو مكه است و 25 روز است حتي نظر هم نمي دهد. حدادي  فر هم بازيكن ماست و از نيم فصل مي آيد اما كياني بايد تيم جديدش را معرفي  كند. جعفري درباره شايعه تحريم صدا و سيما اظهار داشت: صدا و سيما را تحريم  نكرديم، فقط خواستيم تبعيض قائل نشوند و به بازي شهرستانها بها بدهند.     


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 15 آبان 1390 | 06:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

كميته داوران شكايتش از تراكتورسازي را پس ميگيرد

                 ايران  ورزشي - اگر اتفاق خاصي نيفتد كميته داوران فدراسيون فوتبال شكايت خود از  باشگاه تراكتورسازي را پس ميگيرد. اسماعيل حسن زاده و همكارانش از مديران  كميته داوران و باشگاه تراكتورسازي دعوت كرده اند تا در يك نشست مشترك شركت  كرده و درباره اختلافاتي كه با هم دارند بحث و تبادل نظر داشته باشند.  حسين عبداللهي معاون كميته انضباطي در اين باره ميگويد: «ما به دنبال اين  هستيم تا دوطرف با هم صلح و سازش كنند و همه چيز به خوبي و خوشي ختم به خير  شود. اصل بر اين است كه مشكلات و سوءتفاهمهاي به وجود آمده در جريان  جلسه مشترك كميته داوران با باشگاه تراكتورسازي برطرف شود. به همين دليل به  زودي مديران محترم كميته داوران و باشگاه تراكتورسازي جلسه اي با هم  برگزار ميكنند و در جريان آن احتمالا كميته داوران شكايت خود از  تراكتورسازي را پس ميگيرد.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 15 آبان 1390 | 06:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

ترابزون اسپور، مهمان احتمالي تراكتورسازي


ترابزون اسپور، مهمان احتمالي تراكتورسازي                            
ليگ برتر - تراكتورسازي ميخواهد يك ديدار دوستانه با تيم ترابزون اسپور تركيه برگزار كند.
به گزارش خبرآنلاين؛ مسئولان  باشگاه تراكتورسازي، با توجه به درخواست سرمربي تيم مبني بر انجام ديداري  دوستانه در تعطيلات ليگ، در تلاش هستند تا از تيم ترابزون اسپور تركيه دعوت  كنند كه در يك ديدار تداركاتي، رو در روي تراكتورسازي قرار بگيرد. ظاهرا  مسئولان باشگاه تركيه اي با درخواست تراكتورسازان موافقت كرده اند و به  احتمال زياد اين ديدار روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار خواهد  شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 14 آبان 1390 | 06:39 | نویسنده : araz | 0باخیش

شطرنج ژنرال با مهره هاي بزرگ / عكاس : محمد هوتن قلعه نويي !

شطرنج ژنرال با مهره هاي بزرگ / عكاس : محمد هوتن قلعه نويي !
مربيگري در طول 90 دقيقه خيلي شبيه شطرنج است . بايد در كمترين  زمان بهترين تصميم را بگيريد . به همين دليل وقتي شطرنج بازي مي كنم دوست  دارم سريع بازي كنم

require

سايت گل - امير قلعه نويي ، شطرنج باز  حرفه اي است . خيلي سريع مهره ها را تكان مي دهد و حوصله بازي با شطرنج  بازهايي كه زياد فكر مي كنند را ندارد ! خودش مي گويد شطرنج يعني تمرين  فكر اما در كوتاهترين زمان ! قلعه نويي وقتي مي خواهد شطرنج را با مربيگري  مقايسه كند نكته جالبي را مطرح مي كند : « مربيگري در طول 90 دقيقه خيلي  شبيه شطرنج است . بايد در كمترين زمان بهترين تصميم را بگيريد . به همين  دليل وقتي شطرنج بازي مي كنم دوست دارم سريع بازي كنم ! » اين تصوير را  محمد هوتن ، فرزند قلعه نويي در يكي از سفرهاي شخصي به همراه پدرش گرفته و  جالب اينكه از اوضاع بازي با اين مهره هاي بزرگ شطرنج مي توان پيش بيني  كرد كه برنده اين نبرد هم ژنرال بوده !

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 آبان 1390 | 05:26 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | .. | 10 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.