sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

مرتضي اسدي: با كسب پيروزي مقابل فجرسپاسي نتايج جام حذفي را جبران مي كنيم

مرتضي اسدي كاپيتان تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: بازي خوبي مقابل سايپا انجام داديم و موقعيت هايي كه نبايد گل مي شد وارد دروازه ما شد و متاسفانه نتوانستيم 3 امتياز را بگيريم.

وي افزود: ما  100 درصد اين نتيجه را در آينده جبران خواهيم كرد و ليگ بازيهاي زيادي دارد و بايد يك بازي بيرون از خانه را ببريم تا اين مساوي داخل خانه را جبران كنيم.

كاپيتان تراكتور در خصوص ديدار جام حذفي نيز تصريح كرد:  در اين بازي واقعا بدشانسي هاي ما تكميل شد و توپ هايمان به گل نرفت و همچنين بازي كردن در آن زمين خيلي سخت بود و متاسفانه بازي به پنالتي كشيد كه ممكن است در ضربات پنالتي بهترين بازيكنان هم پنالتي از دست دهند و زدن پنالتي 50 - 50 است.

اسدي در خصوص بازي با فجرسپاسي شيراز عنوان كرد: اين تيم تازه به ليگ برتر صعود كرده و بازي هم در شيراز برگزار خواهد شد، چون اولين سال ليگ برتري شدنش است انگيزه زيادي براي بازي مقابل ما دارد و اميدوارم بتوانيم يك بازي خوبي انجام دهيم و 3 امتياز بازي را كسب كنيم.

وي افزود: ما تمرينات خوبي در شيراز برگزار كرديم و پس از آن بازي 120 دقيقه اي تمرينات سبكي داشتيم و به اميد خدا شنبه با يك بازي خوب و كسب پيروزي مقابل تيم فجر سپاسي شيراز بتوانيم نتايج جام حذفي را جبران كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 03:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نوئي:آنهايي كه شيطنت مي كنند يقينا دوستدار مردم آذربايجان نيستند

 

خبرنگار اعزامي باشگاه تراكتورسازي كه در اردوي تركتورسازان در شيراز به سر مي برد امروز مصاحبه اي با آقاي امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي در خصوص مسائلي كه برخي رسانه ها آن را ايجاد نمودند انجام دادند كه نظر شما را به اين مصاحبه جلب مي نماييم.

 

 

 

س- آقاي قلعه نوئي ،علت حذف زود هنگام تراكتوردر جام حذفي را در چه مي دانيد؟

 

با سلام و احترام ، من از همه مردم آذربايجان و هواداران تيم تراكتور بخاطر باخت در مقابل شهرداري ياسوج معذرت خواهي ميكنم درست است كه شرايط انجا خوب نبود و زمين نيز كيفيت نداشت و تيم از هر جهت تحت فشار بود ولي ما نبايد بازي را واگذار مي كرديم ، البته بد شانسي هم چاشني شد و ما نتوانستيم از موقعيت هاي متعدد استفاده كنيم در هر صورت من از مردم پوزش مي خواهم چون ما تراكتور هستيم و توقع از اين تيم بيشتر است . آنجا شرايط خوب نبود از ما گذشت اما براي بازيهاي ديگر اميدوارم سازمان ليگ توجه شايسته اي داشته باشد  من خواهشمندم كه فيلم بازي ما را ببينند و اتفاقات را شاهد باشند و تدبيري بيانديشند تا خدا نكرده در آينده شاهد حوادث مشكل سازي براي فوتبالمان نباشيم.

 

س- حرف و حديث هايي در مورد رفتار عليزاده در بازي با سايپا مطرح مي شود نظرتان چيست؟

 

بنده از روزي كه به تراكتور آمدم شعارم اين بود كه مردم هميشه از ما جلوترند. من همان لحظه اي كه عليزاده بعد از گل، بسمت هواداران رفت نيمكت را ول كرده و بطرف او رفتم و همانجا با وي برخورد كردم در حاليكه براي گلزنان نيمكت را ترك نمي كنم،من تعجب مي كنم كه چرا برخي دوستان حركت عليزاده را مطرح مي كنند اما برخورد مرا نديده اند در بين نيمه نيز با وي برخورد كردم ايشان گفت قصد جسارت نداشته و ميخواست بگويد كه مرا تشويق كنيد ، من ميتوانم گل بزنم و زحمت خود را مي كشم. بهر حال بازيكن حق ندارد طرف تماشاگران برود.

 

س- فكر نمي كنيد كه در قرعه كشي جام حذفي بد شانسي آورديد و به ياسوج رفتيد؟

 

مهم نيست كه بازي در كجا برگزار شود مسئله اينجاست كه آنجا براي بازي استاندارد نيست ميدان 2متر با فنس ها و نرده هاي تماشاگران فاصله دارد، جو نامساعد بود، بعد از بازي چند هزار نفر به وسط زمين ريختندو ناظر بازي شاهد بودند ما از ساعت 17 تا 18:30 در داخل رختكن محبوس بوديم و مردم زمين را ترك نمي كردند، برق رختكن قطع بود ، هوا گرم و تنفس مشكل بود و همه در تاريكي مطلق نشسته بوديم اگر ما انتقاد مي كنيم بخاطر اينست كه حق مردم ياسوج بيشتر از اينست و بايد يك استاديوم خوب و استاندارد داشته باشند كه جايگاههاي مناسبي داشته باشد، من به مردم ياسوج تبريك مي گويم و اميدوارم كه ليگ برتري شوند.

 

س- شرايط بازيكنان براي بازي در مقابل فجر سپاسي ،چطور است؟

 

طبيعتا بعد از حذف از جام حذفي، بازيكنان از لحاظ رواني دچار افت روحيه شدند اما توقف چند روزه در شيراز براي ما تبديل به يك اردوي خوب شد در حال حاضر بازيكنان، هم قسم شده اند كه تمام توان خود را به كار گيرند و در ليگ برتر كار شايسته اي انجام بدهند و در مقابل فجر سپاسي نيز با دست پر و با پيروزي به تبريز برگردند.

 

س- آقاي قلعه نوئي موضوع ((ساك )) چيست؟

 

يكي از دوستان خبرنگار سوالي كرد كه من گفتم آدم بايد تمام توان خود را بكار گيرد و كم نگذارد ، اما وقتي آدم نتواند به يك مجموعه كمك كند بهتر است برود و من اگر روزي به بن بست برسم و نتوانم كار مثبتي بكنم(( ساكم را مي بندم و ميروم ))و ميدان را براي نيروي بهتر و كار بلد آزاد مي گذارم چون آدم يك موقع با بودنش خدمت مي كند و يك موقع با نبودنش ،اما متاسفانه سر و ته حرف آدم را قطع مي كنند و نكته خاصي را بر جسته مي كنند كه بعضي ها شيطنت كرده و موضوع را طور ديگري تفسير مي كنند در حاليكه من گفتم تمام و كمال در خدمت تيم هستم و اصلا براي اين كار به تراكتور آمده ام ما صلاح تيم را بهتر مي دانيم اگر تغييراتي مي دهيم يا نفراتي را مي گذاريم و يا تعويض مي كنيم بخاطر تيم است ما با تيم زندگي مي كنيم و وضعيت را بهتر از هركسي متوجه مي شويم مثل اينكه اين حرف بد جوري تعبير شده است.

 

س- چرا از دروازه بان سوم بعنوان دروازه بان اول استفاده مي كنيد ؟

 

من خوشحالم كه يك جوان خوش آتيه را داريم ، شما مطمئن باشيد آقاي فروزان يكي از آينده هاي فوتبال ماست خصوصا در بازي با شهرداري ياسوج ، آن صلابت لازم را در ايشان ديدم و خيلي خوب درون دروازه ايستاد و فكر مي كنم يك مهره قابل اتكا براي تيم ما باشد.

 

س- حرف آخر ؟

 

من با مطالعه اين تيم را انتخاب كرده ام من پيشنهاد هاي ديگري داشتم اما اولويت اول من تيم تراكتور ، بخاطر مردم با فرهنگ آذربايجان و هواداران فهيم و حرفه اي تراكتور بود و هدف من اينست كاري بكنم كه موجب سر بلندي تيم و خوشحالي مردم باشم حتي، باحترام مردم آذربايجان به سفر آمريكا نرفتم چون بحث نقل و انتقالات بود  گفتم اگر بروم مسافرت، تيم عقب مي افتد، من مردم آذربايجان را دوست دارم آنها خيلي خوب هستند به ما محبت كرده و ما را شرمنده مي كنندو هميشه از ما جلوتر هستند، من تلاش مي كنم افتخاري كسب كنم كه در تاريخ تيم ثبت شود اما يكسري شيطنت ها شروع شده كه طرفدار تيم و دوستدار مردم آذربايجان نيستند ما هنوز در بالاي جدول هستيم و با صدر جدول فقط سه امتياز فاصله داريم و اين شيطنت ها براي اينست كه تيم ، مدعي نباشد اينها مي دانند كه تيم پتانسيل آسيايي شدن را دارد و در نيم فصل بهتر خواهد شد. ما بهترين خط حمله را داريم و نتايج خوبي گرفته ايم . البته مردم آذربايجان باهوش و آگاه هستند حقايق را خوب مي فهمند من تمام اعتبار و داشته هايم را به پاي تراكتور ريخته ام تا با كسب نتيجه اي در شان آذربايجان مردم را خوشحال كنم من از مردم مي خواهم آرامش داشته باشند فقط بيايند به استاديوم تيمشان را حمايت بكنند يقين داشته باشند اين تيم حتي پتانسيل قهرماني را هم دارد و ان شاا... توفيق با ماست چون مردم با تيم هستند .

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 آبان 1390 | 02:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

سپاهان در انديشه كمك به زلزله زدگان تركيه

مديرعامل باشگاه سپاهان در نامه اي به سفير تركيه در ايران پيشنهاد برگزاري يك مسابقه خيرخواهانه براي كمك به مردم شهر وان اين كشور را مطرح كرد.  

 

 مديرعامل باشگاه سپاهان در نامه اي به سفير تركيه در ايران پيشنهاد برگزاري يك مسابقه خيرخواهانه براي كمك به مردم شهر وان اين كشور را مطرح كرد. عليرضا رحيمي در نامه‌اي رسمي به "اميت يارديم" سفير جمهوري تركيه در ايران، وقوع زلزله در شهر وان اين كشور و درگذشت برخي از مردم اين شهر را تسليت گفت . مديرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان اصفهان در اين نامه همچنين پيشنهاد برگزاري يك ديدار خيرخواهانه بين تيم‌هاي سپاهان اصفهان و كايسري اسپور تركيه(باشگاه خواهرخوانده سپاهان در تركيه) را مطرح كرد كه عوايد آن به زلزله زدگان اين كشور اختصاص داده شود. طبق اعلام رحيمي، باشگاه سپاهان آمادگي برگزاري اين ديدار خيرخواهانه را در شهر اصفهان دارد كه منتظر پاسخ مثبت مسئولان تركيه‌اي براي انجام اين مسابقه است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 5 آبان 1390 | 07:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

آذرنيا : هر بار بازيكنان ما به كناره ها مي آمدند ، سنگ مي خوردند !

سايت گل - شكست دور از باور تراكتورسازي در ياسوج زمينه گفت و گو با كادر فني اين تيم را ضروري كرده است .

براي آگاهي از اتفاقات اين ديدار گفتگويي با حسن آذرنيا ترتيب داديم .

بعنوان سرپرست و هماهنگ كننده مسائل حاشيه اي اين تيم چه تدابيري را براي اين ديدار پيش بيني كرده بوديد ؟

در جلسه هماهنگي پيش از بازي بنده بعنوان نماينده باشگاه پيشنهاد كردم كه پشت نيمكت تيم را براي حضور هواداران تيم تراكتور اختصاص دهند و حتي اگر تماشاگري هم نيايد اين قسمت را خالي نگه دارند چرا كه سكوي تماشاگران فاصله اي را با نيمكت وداخل زمين نداشت و نيروي انتظامي هم يكي دو بار تلاش كرد كه مانع از ورود تماشاگران حريف شود كه متاسفانه ثمري نداشت وآنها وارد اين قسمت شدند و تا پايان بازي با انداختن اشيا ء شرايط عادي را به هم زدند .

; قضيه قطع بازي و در خواست قلعه نوعي از بازيكنان براي كنار زمين آمدن چه بود ؟

واقعيت اين بود كه باران سنگ از همه جا باريدن گرفته بود و وقتي هر يك از بازيكنان ما در جريان بازي به كناره ها مي آمدند مورد حمله قرار مي گرفتند و در همان صحنه سنگي به مچ پاي محمد ابراهيمي خورد كه وي را مصدوم كرد واز اين رو بدليل اعتراض ما به شرايط بازي كه هر آن احتمال مصدوميت مي رفت بازي دقايقي متوقف شد .

آيا صرفا اين اتفاقات بود كه تراكتور سازي حذف شد ؟

در مورد بازي دو تيم بنده نمي خواهم باخت را توجيه كنم ولي شرايط زمين مسابقه و بد بياري بازيكنان همه وهمه دست بدست هم داد تا بر خلاف انتظار اين اتفاق بيفتد شما اگر تعداد موقعيت هاي ما را در نيمه دوم وقت قانوني در نظر بگيريد اگر خوش شانسي حريف وبد شانسي ما نباشد چيز ديگري نمي توان گفت ويك مسئله ديگر هم اينكه آنها با يك انگيزه فوق العاده در مقابل ما صف آراي كرده بودند وبا دوند گي بي امان تمام توان خود را بكار بسته بودند وهمان انگيزه اي كه همه تيم هاي رده پايين در مقابل تيم هاي مطرح دارند واز طرفي اينگونه تيم ها تا باز شدن دروازه شان قلدر بازي مي كنند واين حالت تا پايان 120 دقيقه حكمفرما بود .

آيا تدابير خاصي بعد اين بازي براي ديدار با فجر داشته ايد ؟

واقعيت اينست كه همه از اعضاي كادر فني تا تك تك بازيكنان خيلي از اين اتفاق ناراحت هستند ودر شوك اين حذف قرار دارند ، لذا ما تصميم داريم با حضور مدير عامل باشگاه دريك حركت وحدت برانگيز و يك دل اين تيم را چه به لحاظ روحي رواني مورد ريكاوري قرار دهيم تا با يك انگيزه فوق العاده براي ديدار با فجر وارد زمين شويم و با تلاش همه با كسب 3 امتياز ديدار پيش رو ضمن به فراموشي سپردن بازي با ياسوج جايگاه خود را در ليگ برتر دوباره بدست آوريم واز همه مهمتر دل هواداران غمگين تراكتوري را شاد كنيم وادامه كارمان را بهتر از گذشته دنبال كنيم .

عده اي اعتقاد دارند تراكتور سازي داراي نقطه ضعف هاي است چه راهكاري براي رفع اين مشكلات داريد ؟

خود اعضاي كادر فني بخوبي به اين مسائل واقف هستند واز همين روست كه دنبال رفع اين مشكلات هستند كه جذب قاسم حدادي فر و يكي دو بازيكن ديگر هم در همين راستاست تا تيمي با حداقل موارد منفي را در نيم فصل دوم شاهد باشيم چرا كه خواست همه مردم اينست كه تراكتور را با قدرت وبا صلابت در ميادين ببينند .

هواداران پر شور اين تيم احساس مي كنند در يكي دو هفته اخير اين تيم با افت مواجه شده نظر شما چيست ؟

بنده ضمن احترام به نظر همه دوستداران اين تيم كه در واقع صاحبان اصلي اين تيم هستند و از پيروزي ها شاد و از باخت هاي آن ناراحت مي شوند مي خواهم نكته اي راخدمت اين عزيزان اشاره كنم و آن اينكه عكس العمل طيبيعي يك هوادار اينست كه وقتي بازيكني خوب بازي كرد آنرا مورد تشويق قرار دهد وقرار نيست كه وقتي بازيكني خوب كار نكرد هم مورد تشويق قرار گيرد . ولي مسئله مهم اينست كه ما يك تورنمت 34 هفته اي را دنبال مي كنيم وبايد با حوصله وصبر وايجاد شرايط مناسب كه تا بحال بود بستر لازم را براي رسيدن به هدف حداقلي مان كه همانا كسب سهميه آسياي است حفظ كنيم وهر چند لياقت اين مردم فرا تر از كسب سهميه وقهرماني در ليگ بلكه مطرح شدن در سطح قاره كهن ودنياست كه اميد وارم با همت ويك دلي همه دوستاران اين تيم شاهد آن روز ها باشيم .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 5 آبان 1390 | 12:29 | نویسنده : araz | 0باخیش

آشوبي: اين باخت برايمان غير قابل باور بود

 

بازيكن تيم فوتبال تراكتور سازي گفت: باخت به ياسوج و حذف از جام حذفي برايمان تلخ و غير قابل باور است چرا كه روي اين جام حساب كرده بوديم.

فرزاد آشوبي افزود: به دنبال كسب سهميه آسيا بوديم و حذف از جام حذفي متاسفانه همه چيز را به هم ريخت و هنوز هم در شوك اين باخت هستيم.

وي  اضافه كرد: شهرداري ياسوج واقعا برابر ما انگيزه داشت و از اين موضوع تعجب كرديم به خصوص كه هواداران زيادي براي حمايت آنها به ورزشگاه آمده بودند.

آشوبي گفت: ضربات پنالتي بدترين چيز است و متاسفانه در ضربات پنالتي مغلوب آنها شديم اما بايد بازي را مي برديم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1390 | 09:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

تيم فوتبال تراكتورسازي به جاي بازگشت به تبريز به شيراز رفت.

تيم فوتبال تراكتورسازي به جاي بازگشت به تبريز به شيراز رفت.

تيم تراكتورسازي روز گذشته پس از حذف از جام حذفي و شكست مقابل شهرداري ياسوج به جاي بازگشت به تبريز به شيراز رفت.

اين تيم شنبه هفته آينده با فجرسپاسي در ليگ برتر بازي دارد و به همين دليل به شيراز رفتند.

* در شرايطي كه هر روز خبرهايي مبني بر معاوضه مهدي كياني با يكي از بازيكنان  ليگ برتري به گوش مي رسد، مسئولان باشگاه تراكتورسازي هنوز با هيچ يك از تيم ها به نتيجه نرسيده اند و به همين دليل تا نيم فصل باشگاه تراكتورسازي تصميم به معاوضه ندارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1390 | 08:41 | نویسنده : araz | 0باخیش

محمدي: از حالا به قهرماني در ليگ فكر مي كنيم

محمدي: از حالا به قهرماني در ليگ فكر مي كنيم شماره خبر :31407

 دروازه بان تيم فوتبال تراكتورسازي هرگونه اختلاف با امير قلعه نويي و قهر از اين تيم را تكذيب مي كند.

گفتگوي ايپنا، را با عباس محمدي بخوانيد: *همچنان شايعه قهر از تراكتورسازي را تكذيب مي كني؟ - وقتي اين اتفاق نيفتاده است بايد آن را تأييد كنم؟! به دليل مشكلاتي كه داشتم 2 روز از قلعه نويي مرخصي گرفتم و در تهران كارهايم را انجام دادم. نمي دانم چرا اين شايعه به راه افتاده است. *خب تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها، قبول داري؟ - هيچ مشكلي با قلعه نويي ندارم البته شايد در بازي با سايپا نبودم اين بحث ها به راه افتاد. *با مصلحت انديشي صحبت نمي كني؟ - خير، عباس محمدي با هيچ فردي تعارف ندارد و حرفهاي خود را راحت مي زند. نيازي نمي بينم مصلحت انديشي كنم. *از اين بحث فاصله بگيريم، عملكرد فروزان دروازه بان جوان تيم را چطور ديده اي؟ - او دروازه باني جوان است كه نياز به زمان دارد و در حال حاضر نبايد درباره عملكرد او صحبت كرد. *اما مقابل شهرداري ياسوج هم عملكردي غيرقابل قبول داشت؛ به ويژه در ضربات پنالتي. - گذشت زمان عملكرد او را نشان خواهد داد و نبايد در مقطع فعلي عملكردش را زير سوال ببرد. *با جام حذفي هم وداعي زودهنگام داشتيد؟ - اسير شگفتي ها شديم. همانطور كه ديديد تعدادي از تيمهاي ليگ برتري از جام حذفي حذف شدند. در اين جام تيمهاي ليگ يكي از انگيزه هاي زيادي برخوردار هستند تا توانايي خود را نشان دهند كه شهرداري ياسوج هم چنين شرايطي داشت. در بازي آنها از حمايت هواداران خود سود مي بردند و اين كار ما را سخت كرده است البته بازي خوب انجام داديم و در ضربات پنالتي بازي را واگذار كرديم. *با اين شرايط تمام افكار شما به طور حتم متمركز ليگ برتر خواهد شد. - صددرصد. خوشبختانه در ميان 3 تيم بالاي جدول هستيم و از حالا به قهرماني فكر مي كنيم اگر اينگونه هم نشد بايد تحت هر شرايطي سهميه آسيا را بدست آوريم. *از حضور احتمالي عليرضا حقيقي در تبريز هم خيلي انتقاد كرده بودي؟ - بعد از خبر جابه جايي مهدي كياني معاوضه او با حقيقي مطرح شد. جاي تعجب دارد كه اين موضوع به ميان آمد. بازيكني بايد به تيم بيايد كه كمك حال تيم شود. حقيقي كه تيمش سيزدهم جدول است كه نمي تواند به تراكتور كمك كند. در كل براي تقويت تيم بايد بازيكناني جذب شوند كه از سطح آن تيم بالاتر باشند نه اينكه جايگاه و عملكردي بالعكس داشته باشند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1390 | 08:34 | نویسنده : araz | 0باخیش

حذف زودهنگام تراكتور از جام حذفي بررسي مي شود

 

جعفري مديرعامل باشگاه تراكتورسازي بعد از حذف زود هنگام تيم تراكتورسازي در مرحله يك شانزدهم جام حذفي اعلام كرد: با كادر فني علت اين شكست را بررسي خواهم كرد.تراكتور با همه شايستگي هايي كه در اين بازي از خود به نمايش گذاشت ولي نتوانست نتيجه را به سود خود رقم زند و نتايج بازي را به ضربات پنالتي كشانده و همانند سال قبل در ضربات پنالتي حذف شد. اين بازي در شرايطي برگزار شد كه تماشاگران ميزبان با پرتاب ترقه و اشياي مختلف از جمله سنگ تمركز بازيكنان تيم را به هم ريخته و جريان بازي را متوقف كردند كه اين مورد هم بي تاثير نبوده است. اين باخت از زواياي مختلف قابل بررسي است و با پيدا كردن علل آن و تصميمات لازم براي ادامه حضور تراكتور در ليگ برتر تمهيدات لازم انديشيده مي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1390 | 01:06 | نویسنده : araz | 1باخیش

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفي

تيم تراكتورسازي از مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي، در اولين ديدار به مصاف تيم شهرداري ياسوج رفت. در اين ديدار كه در ورزشگاه تختي ياسوج برگزار ميشد، دو تيم در طول نود دقيقه و وقتهاي اضافه به نتيجه تساوي بدون گل رضايت دادند. در ضربات پنالتي، شهرداري ياسوج موفق شد با نتيجه 4 بر 3 تراكتورسازي را حذف كند و اولين شگفتي جام حذفي را رقم زند. براي تراكتورسازي در ضربات پنالتي، محمد ابراهيمي، رودريگو توزي و فلاويو لوپز گلزني كردند و مرتضي اسدي و علي عليزاده پنالتي را از دست دادند. همچنين محسن فروزان، يك ضربه پنالتي تيم حريف را مهار كرد. 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 07:57 | نویسنده : araz | 0باخیش

جام حذفي : تراكتورسازي با پنالتي عليزاده حذف شد ! / شادي و پايكوبي در خيابانهاي ياسوج

جام حذفي : تراكتورسازي با پنالتي عليزاده حذف شد ! / شادي و پايكوبي در خيابانهاي ياسوج

در ضربات پنالتي مرتضي اسدي و علي عليزاده ، اولين و پنجمين پنالتي تراكتورسازي را از دست دادند . اتفاقي كه موجي از شادي و شور را در خيابانهاي ياسوج پديد آورده است

 

 

 

 

سايت گل - تراكتورسازي تبريز در كمال ناباوري از گردونه رقابتهاي جام حذفي حذف شد ! به گزارش سايت گل از ساعت 14:25 دقيقه امروز در حضور بيش از 8 هزار نفر تماشاگر ياسوجي تيم تراكتورسازي تبريز در مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي به مصاف شهرداري ياسوج رفت .
اين مسابقه در مجموع 120 دقيقه بدون گل مساوي به پايان رسيد . اين در حاليست كه شاگردان قلعه نويي در اين مسابقه با برتري نسبي نسبت به حريف خود فرصت هاي قابل توجهي را از دست دادند .
در ضربات پنالتي مرتضي اسدي و علي عليزاده ، اولين و پنجمين پنالتي تراكتورسازي را از دست دادند . ضمن اينكه محسن فروزان فقط توانست يك ضربه پنالتي را مهار كند و در نهايت شهرداري ياسوج با نتيجه 4 بر 3 تراكتورسازي را حذف كرد .
تركيب تيم تراكتورسازي :
فروزان ، مرتضي اسدي ، اكرامي ، آل نعمه ، دانشدوست ، توزي رودريگز ، فلاويو لوپز ، آشوبي ، محمد ابراهيمي ، حاج صفي ( عليزاده ) و سياوش اكبرپور ( مسعود ابراهيم زاده )

اتفاق ويژه :
سنگ پراني تماشاگران ياسوجي در طول مسابقه از جمله نكات ناخوشايند اين مسابقه بود . طوري كه در دقيقه 85 امير قلعه نويي تيم خود را به كنار زمين فراخواند و از ناظر مسابقه و مسئولان خواست شرايط امنيتي بازيكنانش را فراهم كنند !
استقبال خوب تماشاگران طرفدار شهرداري ياسوج و اين پيروزي بزرگ از جمله نكات قابل توجه مرحله يك شانزدهم نهايي جام حذفي بود . اتفاقي كه موجي از شادي و شور را در خيابانهاي ياسوج پديد آورده است


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 05:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

داود دانشدوست: در جام حذفي هر بازي حكم يك فينال را دارد

 


داود دانشدوست بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: در مقابل سايپا ما بازي خوبي انجام داديم ولي موقعيت هايمان وارد دروازه حريف نشد و شانس نياورديم و بايد بازي را مي برديم.

وي افزود: هنوز بازيهاي زيادي باقي مانده و مطمعننا ما اين نتيجه را جبران خواهيم كرد و به صدر جدول بر مي گرديم و يكي از مدعيان كسب سهميه هستيم.

بازيكن تيم تراكتورسازي بازيهاي جام حذفي را مهم تلقي كرد و گفت: جام حذفي حساسيت هاي خاص خودش را دارد و هر بازي حكم يك فينال را دارد و ما تمام تلاشمان را خواهيم كرد تا قهرمان شويم و نتيجه دست خداست.
داود دانشدوست در ادامه صحبت هايش گفت: شهرداري يك تيم گمنام است كه نتايج خوبي كسب كرده ولي براي ما داخل خانه يا بيرون فرقي ندارد و ما براي كسب هر 3 امتياز به ميدان خواهيم رفت.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 12:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

مصطفي اكرامي: مصاف با تيم هاي دسته اولي سخت است

مصطفي اكرامي بازيكن تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: سايپا مقابل ما تا دقيقه 60 خوب بازي كرد ولي نيم ساعت آخر روي بازي احاطه كامل داشتيم و چندين موقعيت 100 درصد گل داشتيم و متاسفانه با خوش شانسي توانستند يك امتياز از ما بگيرند.

اكرامي در خصوص اينكه چرا تراكتور زياد گل مي زند و زياد هم گل دريافت مي كند تصريح كرد: خب بالاخره فوتبال است و يك روز با يك موقعيت برنده مي شويد و يك روز هم با از دست دادن يك موقعيت نتيجه را واگذار مي كنيد و انشاالله در بازيهاي آينده جبران كنيم.

وي در خصوص زياد گل خوردن تراكتور خاطرنشان كرد: اين موضوع بيشتر مربوط به ساختار دفاعي مي شود نه خط دفاعي. الان تيم با 11 نفر دفاع مي كند و با 11 نفر هم حمله مي كند و همانطور كه خط دفاع به گلزني تيم كمك مي كند بايد ديگر بازيكنان هم به دفاع كردن تيم كمك كنند و اگر اين درك متقابل ايجاد شود در بازي آينده كمتر گل مي خوريم.

بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص رويارويي با شهرداري ياسوج گفت: هميشه بازي تيم هاي ليگ برتري با ليگ يكي سخت و دشوار است و مخصوصا كه شهرداري در گروه خودش جزو صدرنشين ها محسوب مي شود و تماشاگران خيلي متعصبي دارند و مربي خوب و با دانشي دارند و ما هم با تمام قوا مي رويم تا گام اول را محكم برداريم تا به فينال جام حذفي برسيم و سهميه آسيايي را كسب كنيم.

وي افزود: جام حذفي خيلي مهم است و هر تيم مي تواند با 6 برد پي در پي قهرمان جام حذفي شود ولي خب جام حذفي سخت است و شانس هم در جام حذفي بي تاثير نيست.
وي در انتها در خصوص هواداران تراكتور عنوان داشت: در اين 4 سال آن قدر از هواداران تراكتور خوبي ديديم كه ديگر نمي شود گفت تشكر مي كنم و... حالا ديگر تمام دنيا مي دانند كه هوادار تراكتور كيست و چگونه به تيمشان عشق مي ورزند و تمام تلاشمان را مي كنيم تا هميشه پرچم تراكتور را بالا نگه داريم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 12:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

سرخپوشان در ياسوج

سرخپوشان در ياسوج

تيم تراكتورسازي براي انجام بازي جام حذفي با شهرداري ياسوج وارد اين شهر شد كه با استقبال عده اي از مردم ياسوج همراه بود سرخپوشان ساعت 14:30 درورزشگاه تختي ياسوج به ميدان خواهند رفت .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1390 | 12:35 | نویسنده : araz | 0باخیش

فرزاد آشوبي :مقابل شهرداري ياسوج بايد باهوش باشيم


شهرداري تيم گمنامي نيست و چند تيم ليگ برتري را در جام حذفي سال گذشته حذف كرده و در ليگ يك هم وضعيت خوبي دارد.

 
ايلنا: بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: ما در مقابل تيم سايپا بازي بدي انجام نداديم ولي ميتوانستيم در استفاده از موقعيتها باهوشتر باشيم و در خط دفاعي نيز بايد عملكرد بهتري داشته باشيم.

به گزارش ايلنا، فرزاد آشوبي در پاسخ به اينكه چرا تراكتورسازي به سختي گل ميزند و به راحتي گل دريافت ميكند، عنوان داشت: من اين موضوع را كه سخت گل ميزنيم، قبول ندارم چون ما بهترين خط حمله ليگ برتر هستيم ولي در خصوص خط دفاعي هم عقيده هستم. ما راحت گل ميخوريم ولي تيمي كه ميخواهد مدعي باشد بايد در تمام زمينهها عملكرد قوي داشته باشد.

وي نبود اميرحسين صادقي در خط دفاعي را براي تيم مضر دانست و گفت: صادقي بازيكن خوب و تاثيرگذاري است و ما ۳بازي است (بازي مقابل مس، سپاهان و سايپا) كه اين بازيكن را در اختيار نداريم و اميدوارم زودتر محروميتش تمام شود و به تيم بازگردد.

بازيكن تيم تراكتورسازي خاطرنشان كرد: ممكن است در يك تيم بازيكني محبوب باشد ولي بايد قبول كرد حرفهاي باشيم و علايق و سلايق خود را كنار بگذاريم؛ مهم موفقيت تيم است و هواداران كه تاكنون خوب حمايت كردهاند، بايد مصالح باشگاه را در اولويت قرار دهند و بايد به شكلي باشد كه همگي براي موفقيت تيم عمل كنيم.

آشوبي در خصوص بازي با شهرداري ياسوج در جام حذفي خاطرنشان كرد: شهرداري تيم گمنامي نيست و چند تيم ليگ برتري را در جام حذفي سال گذشته حذف كرده و در ليگ يك هم وضعيت خوبي دارد و بازي خيلي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت و بايد با انگيزه و باهوش باشيم.

وي افزود: اينكه جام حذفي تا چه حد براي ما مهم است بستگي به سياست باشگاه دارد ولي به نظر من جام حذفي مسير كوتاهي براي قهرمان شدن است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1390 | 06:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري : توپ را به زمين خودمان نيندازيم!

در پي انتشار برخي مصاحبه ها و نظريات مردم در رسانه ها در مورد مسائل بازيهاي اخير تراكتور محمد حسين جعفري مدير عامل باشگاه تراكتورسازي نظر خود را اين گونه بيان مي كند :
تراكتور با شروع توانمند خود در هفته هاي نخستين ليگ 11 خود را به صدر جدول رساند و اين باعث بالا رفتن انتظارات و توقعات شد.رقيبان با تمامي داشته هاي خود حاشيه هاي مختلفي را ايجاد نمودند؛اولين حاشيه در بازي با نفت تهران و جريان كمك داور كليد خورد و بدنبال آن در بازيهاي بعدي ، تراكتور تحت فشار همين حاشيه قرار گرفت.
اما بعد از تساوي تراكتور و سايپا كه انتظار هواداران كسب سه امتياز بود ولي اين اتفاق نيفتاد حاشيه هاي جديدي آغاز شده است كه متاسفانه جريان حاشيه ساز با تفسيرهاي غير حرفه اي از مصاحبه ها و از احساسات هواداران در قالب تحليلها و خبر هاي جديد ، توپ را به زمين تراكتور كشانده و آسيب پذيري را زياد مي كند.
تراكتور در شرايط خوبي قرار دارد و نقاط ضعف را ترميم خواهد نمود و راه هاي آن هموار شده و هنوز 23 هفته ديگر نيز پيش رو داريم.قطع به يقين روزهاي درخشاني را در پيش خواهيم داشت و نگراني زود هنگام بي دليل است،هواداران ولي نعمتان تيم تراكتورسازي هستند كه هرگز تيم خود را تنها نگذاشته و تيم را تسليم حاشيه سازان نخواهند كرد.تراكتور نگين فوتبال كشور در شمال غرب با دست هواداران به هدف اصلي خود خواهد رسيد و مطمئنا سرمربي تيم تراكتور از نگراني هواداران آگاه است و هيچ گونه بي وفايي در حق آنان نكرده و نخواهد كرد.
مربي حرفه اي و هوادار حرفه اي براي پشتيباني از همديگر نيازمند دقت نظر و اعتماد هستند.باشگاه تراكتورسازي اعم از مديريت ، كادر فني ، بازيكنان و هواداران همانند روحي هستند در قالب يك جسم واحد كه براي كسب موفقيت تلاش مي كنند.
به اميد روزهاي درخشان تراكتور


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 2 آبان 1390 | 06:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 7 | 8 | 9 | 10 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.