sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

عقده هاي يك گزارشگر

 

Tiraxturfans.Com. بازي زيباي تراختور در مقابل يكي از سوگلي هاي پايتخت مصادف بود با گزارش گزارشگري كه متاسفانه داراي كاراكترهاي يك گزارشگر نيست. به عقيده بسياري از كارشناسان امر گزارشگري و مردم فهيم ايران زمين، گزارشگر بازي مذكور در درجه بندي گزارشگران صدا و سيما ميتواند كمترين امتياز را به خود اختصاص دهد. صد رحمت به خياباني كه عليرغم پرگويي از دايره انصاف خارج نمي شود. به نظر مي رسد گزارشگر بازي تراختور و استقلال از عقده هاي رواني رنج مي برد و اين موضوع تا جايي ادامه داشت كه عنقريب بود عقده هاي رواني اش را به بيننده نيز منتقل كند.


چطور مي شود در يك برنامه زنده تلويزيوني كه ميليونها بيننده دارد آنقدر ضعيف عمل نمود كه كودك 7 ساله اي با تشخيص خود در حضور خانواده اقدام به بستن صداي تلويزيون كند و در جواب پدر و مادر بگويد "اينآقا چرت و پرت مي گويد".

آقاي محترم دراز گوش فرض كردن ديگران (با عرض پوزش از خوانندگان گرامي) زماني معنا داشت كه رسانه معنايي پيدا نكرده بود. اكنون كه رسانه هاي مجازي لحظه به لحظه تمام زير و بم اتفاقات روز دنيا را به سمع و نظر جهانيان مي رسانند، ديگر اين گزافه گويي و با بغض به ديگران نگريستن عين حسادت، غرض ورزي و رنج بردن از يك بيماري دروني و رواني است.


من اين نوشته را بعنوان يك هوادار تراختور به رشته تحرير در آورده ام و شايد نتوانسته ام اداي مطلب كنم، يا قضاوت منصفانه اي در مورد شخص مورد نظر داشته باشم، ولي دوستان شما بنده را آگاه كنيد. آيا به نظر شما گزارشگر بازي مذكور گزارش كرد و يا روي اعصاب ميليونها بيننده تلويزيوني پا گذاشته و تلاش نمود تا با غليظ كردن ناصحيح مطالب مخاطبين خود را نيز بيماراني چون خود بداند؟.

در عجبم چطور يك تلويزيون ملي كه با ميلياردها دلار هزينه سالانه اي كه از محل ماليات، تبليغات و درنهايت از جيب من و شما تامين مي شود، مي تواند به اين راحتي همه را به سخره بگيرد و كسي چيزي نگويد، آب از آب تكان نخورد، همه چيز گل و بلبل باشد.

برادر عزيزم، دوست گرامي، خواهي نخواهي تراختور به مانند بارسلونا در عرصه ورزش ايران زمين ظهور پيدا كرده است و اين تيم هواداراني دارد كه برخورد و فرهنگ نوين هواداريشان از درك شما خارج است.


شما از جمله كساني هستيد كه در زمان تولد در گوشتان نام يكي از سوگلي هاي پايتخت را بجاي نام خداوند تبارك و تعالي زمزمه كرده اند و متاسفانه كسي در اطرافتان شما را از اين عدم آگاهي خارج نكرده تا دريابيد كه درغفلت به سر مي بريد.

جناب آقاي ... اگر گزارشگري آنست كه شما براي اين مردم ورزش دوست ارائه كرديد، من به جرات مي توانم بگويم كه ادبيات آن كودك 7 ساله كه از آن ياد شد از شما بهتر است. هم دستور زبانش بهتر است هم صدايش رساتر است و هم صداقتش. چونكه كودك است و معصوم.

جناب گزارشگر. آيا تاكنون دقت كرده ايد كه بسياري از بينندگان شما تنها تفريحشان اين است كه بازي تيم محبوبشان را از طريق دستگاه جادويي ببينند و لحظه شماري مي كنند تا پايان هفته برسد و در كنار خانواده شاهد يك تفريح سالم باشند؟ آيا ميدانيد شما تفريح سالم ميليونها ايراني را خواسته يا ناخواسته باطل كرديد و به ريش همه خنديديد؟

به جرات مي گويم خوردن هر ناني  با هر تواني معنا ندارد. جنابعالي به لحاظ شرعي و قانوني مديون اين همه انسانيد. چرا در جايي كه توانايي نداريد خدمت مي كنيد. شايد در پشت صحنه خدمات شما ارزنده تر باشد. چرا بايد اصرار كنيد يا كنيم كه حتما گزارش كنيد؟ آيا در يك ايران 76 ميليوني جواناني پيدا نمي شوند كه در نهايت ادب واحترام و با ادبيات درست و بدون غرض ، تفريحات سالم ميليون ها انساني را كه از سر ناچاري شبكه شما را برگزيده اند را خراب نكنند؟

به خدا هيچ جاي دنيا اينقدر بيننده و شنونده را ...فرض نمي كنند.

آقايان صدا و سيما آخر تا كي؟

حداقل اجازه بدهيد در چنين بازيهايي از گزارشگران استاني كانال هاي موجود نيز استفاده شود تا بيننده با سليقه خود انتخاب كند كه كدام كانال را با صداي كي بشنود و يا ببيند.
انسان به اميد زنده است. اميدوارم گوشي شنيده باشد.

چشمي ديده باشد و يا...

هر چند ما عادت كرده ايم و ساليان زيادي است كه عادت كرده و زمزمه سر داده ايم.

گوش اگر گوش و تو ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جايي نرسد فرياد است.

ياشاسين منيم شانلي آذربايجانيم.
ياشاسين تراختوروم.
ياشاسين تراختور ياريمجيلاري.

آديوخ آذربايجانلي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 01:08 | نویسنده : araz | 0باخیش

روابط عمومي تيم تبريزي در بيانيهاي اعلام كرد انتقاد شديد باشگاه تراكتورسازي از چاقوكِشي استقلاليها

روابط عمومي تيم تبريزي در بيانيهاي اعلام كرد انتقاد شديد باشگاه تراكتورسازي از چاقوكِشي استقلاليها

 
باشگاه تراكتورسازي تبريز از رفتار تماشاگران استقلال در پايان بازي روز جمعه گذشته دو تيم به شدت انتقاد كرد.
 


به گزارش سرويس ورزشي برنا، در بيانيه اين باشگاه آمده است:

"بعد از اتمام بازي استقلال و تراكتور در شرايطي كه تعدادي هواداران ميهمان با آرامش و خوشحالي در پاركينگ استاديوم آزادي در حال عزيمت به شهرشان بودند، مورد هجوم چاقو، زنجير و... از طرف هواداران استقلال واقع شده و در حد مرگ به آنها آسيب وارد شد.

جهت مستند سازي، اين موارد به دوستان برنامه 90 ارسال شد و حتي افراد مجروح از طريقي به صورت خودجوش به تهران مراجعه مي كنند تا منصفانه در رسانه منعكس شود. در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح شده تراكتورسازي كه در اختيار اين باشگاه مي باشد ارائه خواهد شد.

باشگاه تراكتورسازي هرگونه اقدام غير ورزشي از هوادار هر تيمي كه به آسيب رساندن همديگر منجر مي شود محكوم نموده و اين افراد را تماشاگر نما مي داند تا هوادار."


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

اين اتفاق تنها در ايران مي افتد/ به جاي دوست وزير حكم سرپرستي فدراسيون را به اسم ديگري زدند!

اين اتفاق تنها در ايران مي افتد/ به جاي دوست وزير حكم سرپرستي فدراسيون را به اسم ديگري زدند!
ورزش > مديريت ورزش  - ايسنا نوشت:

چهار روز پس از حضور حميد حيدري به عنوان سرپرست جديد فدراسيون سواركاري از سوي وزارت ورزش و جوانان به وي اعلام شد كه اشتباهي رخ داده و قرار بوده محمود حيدري مسووليت اين فدراسيون را بر عهده گيرد!

در حالي كه تنها 4 روز از معارفه حميد حيدري، نايب رييس فدراسيون چوگان براي فدراسيون سواركاري مي‌گذشت، در اقدامي تامل برانگيز شنبه از سوي سه نفر از مديران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفني گرفتند و اعلام كردند كه حكم شما براي سرپرستي فدراسيون سواركاري اشتباهي و به دليل تشابه اسمي زده شده است!

حميد حيدري سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفني با حميد سجادي معاون ورزشي وزارتخانه با سرپرستي فدراسيون سواركاري موافقت كرد.

نكته قابل توجه اين كه حيدري در شرايطي به دليل صدور حكم اشتباه وزير ورزش از ادامه كار در فدراسيون سواركاري بازماند كه مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنيعي، شرعي، بكاري و رغبتي چهار نفر از مديران كل، كنزي مشاور سجادي، عليرضا باقري مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غياب معاون ورزشي وزارتخانه برگزار شده بود.

گويا در اين جلسه حميد حيدري كه از مديران با سابقه كشور به حساب مي‌آيد و با امضاي شهيد بهشتي به عنوان رييس شوراي انقلاب به سمت معاون وزير صنايع منصوب شده بود، به دليل سابقه سرپرستي بارها از سوي مديران وزارتخانه مورد تحسين و تمجيد قرار گرفته و آن‌ها اعلام كردند كه از حيدري حمايت همه جانبه خواهند داشت تا در راستاي اعتلاي سوار كاري كه حدود 5 ماه است در غياب رييس اداره مي‌شود، گام بردارد.

جالب توجه اين كه پس از پايان معارفه حيدري به درخواست مديران كل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نايب رييس و دبير كل فدراسيون سوار كاري براي معارفه به فدراسيون مربوطه مي‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما كار خود را آغاز مي‌كند! حيدري همچنان روز جمعه به همراه غلامعلي تاجيك مدير كل حراست وزارتخانه براي بازديد از ورزشگاه نوروز آباد و تماشاي رقابت‌هاي كورس تهران در جمع اهالي سواركاري حاضر مي‌شود و سخنراني مي‌كند.

با اين همه و در شرايطي كه روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حميد سجادي، رسولي نژاد و شخص وزير بوده و در حالي كه در جلسه با اهالي سواركاري قرار داشته در تماسي تلفني به او اعلام مي‌شود كه وزير حكم شما را اشتباهي زده و در واقع قرار بوده محمود حيدري كه در مقطعي رياست هيات سواركاري تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسي به شمار مي‌رود به عنوان سرپرست جديد منصوب شود!

نكته تامل برانگيز ديگر اين كه پس از تماس تلفني با حيدري به وي اعلام شده كه شما بايد مسئولان فدراسيون سواركاري را در جريان اين اتفاق قرار دهيد كه درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوي حيدري با مخالفت مواجه شد!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

رسوايي جديد در فوتبال پايه ايران/محروميت تيم‌هاي صباي قم و ابومسلم به دليل جعل اسناد

رسوايي جديد در فوتبال پايه ايران/محروميت تيم‌هاي صباي قم و ابومسلم به دليل جعل اسناد
ورزش > ليگ برتر  - فدراسيون فوتبال برگي ديگر از فساد در فوتبال پايه ايران را رو كرد.

به گزارش خبرآنلاين؛ پس از صحبت‌هاي تكان‌دهنده‌اي كه در برنامه نود از زبان اهالي فوتبال و والدين فوتباليست‌هاي نوجوان و جوان پخش شد، فدراسيون فوتبال برخي از تيم‌هاي فوتبال پايه در ليگ‌هاي مختلف كشوري و استاني را محروم و جريمه كرد.
سايت فدراسيون فوتبال طي گزارشي اعلام كرد كه تيم هاي صباي قم ،شهيد كاووسي فرخشهر و آريا تاكستان در رده سني جوانان و آريا تاكستان،سليمان كازرون ،كارگر شادگان و علوم پزشكي كرمان در رده سني نوجوانان به دليل جعل اسناد و استفاده از بازيكنان غير مجاز در مسابقات مناطق در فصل 90-89 ، نمي توانند در رقابتهاي فصل91-90 به رقابت بپردازند.
همچنين تيم هاي ابومسلم خراسان و منتظران بندر امام در رده هاي سني جوانان و نونهالان در ليگ برتر و خيبر خرم آباد از دسته اول به دليل جعل اسناد و استفاده غير مجاز بازيكنان ،از جدول مسابقه خارج و به مسابقات استاني سقوط كردند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:26 | نویسنده : araz | 0باخیش

Another failure for Esteghlal in Iran's El Clasico

Tiraxturfans.Com. The most important match of this week of Iran's premier league was played on Friday, 9th September 2011, between Tractor and Esteghlal clubs in Tehran's Azadi stadium and in this exciting and attractive match Tractor won Esteghlal  in its home with 3 goals.

Before this match the most of talks were about sensibility of this match because of a few players of two teams that were in the opposing team in last season and specially both teams's fans but Tractor fans showed that they're really professional and know how to encourage their team and to be away from the margins. This match had more than 90000 spectators that at least 40000 of them were Tractor fans but almost 10000 of them stayed in the back of the stadium with sorrow because of 10% law.

Tractor goals were in 43 (Seyed Mohsen Hosseini), 45 (Ahmad Ale neme) and 83 (Flavio Lopez). And Esteghlal goals were in 20 (Farhad Majidi) and 67 (Mojtaba Jabbari).

After this victory Azerbaijanian people specially Tabriz citizens came to the streets to have joy and happiness.

Tractor Fans Portal congratulates this worth success to all of Iran's Turkish people.

Report: Tabrizly

Tiraxturfans News Agency


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

پنجاه و هفتمين شماره فوتباليست منتشر شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكبرپور:از استقلالي ها گلايه دارم چراكه بايد درك كنند بازيكن تراكتورسازي هستم و سرم را براي اين تيم مي دهم.

مهاجم تيم فوتبال تراكتور سازي گفت: از استقلالي ها گلايه دارم چراكه بايد درك كنند بازيكن تراكتورسازي هستم و سرم را براي اين تيم مي دهم.  


سياوش اكبرپور پس از پيروزي تراكتور سازي مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خيلي خوبي بود براي اين مسابقه برنامه داشتيم و همانطور كه برنامه داشتيم به گل رسيديم.
وي با بيان اينكه از هواداران استقلال گلايه دارد ادامه داد: من براي استقلال 6 سال بازي كردم و 3 قهرماني با اين تيم آوردم. نمي‌دانم چه بگويم، دوست داشتم امسال به استقلال بيايم اما نشد.
اكبر پور تصريح كرد: اكنون بازيكن تراكتور سازي هستم، اين تيم را دوست دارم و از اين تيم پول مي‌گيرم، پس بايد براي تراكتور سازي غيرت داشته باشم. فوتبال همين است و در آن درگيري و خطا رخ مي‌دهد.
مهاجم تراكتور سازي در مورد اينكه هواداران استقلال به او فحاشي كردند گفت: معلوم است كه به خاطر اين فحاشي‌ها گله دارم. من اكنون بازيكن تراكتور سازي هستم و سرم را براي اين تيم مي‌دهم. دست همه كساني كه به من فحش دادند درد نكند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

عوارض برد استقلال توسط تراكتور براي هواداران تراكتور

روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي اعلام نمود : بعد از اتمام بازي استقلال و تراكتور در شرايطي كه با آرامش و خوشحالي در پاركينگ استاديوم آزادي تعدادي از هواداران تراكتور در حال عزيمت به شهرشان بودند مورد هجوم چاقو،زنجير و... از طرف هواداران استقلال شده و در حد مرگ به آنها آسيب وارد شد.
جهت مستند سازي ، اين موارد به دوستان برنامه 90 ارسال شد و حتي افراد مجروح از طريقي به صورت خودجوش به تهران مراجعه مي كنند تا منصفانه در رسانه منعكس شود.در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح شده تراكتورسازي كه در اختيار اين باشگاه مي باشد ارائه خواهد شد.
باشگاه تراكتورسازي هرگونه اقدام غير ورزشي از هوادار هر تيمي كه به آسيب رساندن همديگر منجر مي شود محكوم نموده و اين افراد را تماشاگر نما ميداند تا هوادار.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 04:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

يوسف كرمي:به عنوان يك آذري به ورزشگاه رفتم

قهرمان تكواندو جهان درباره اظهارات برخي مبني بر اينكه شكست حق استقلال نبود، يادآور شد: در فوتبال ايران نميتوان گفت حق تيمي برد يا باخت است هر تيمي كه از فرصتها بيشتر استفاده كند بدون شك برنده است. تراكتورسازي امسال تيم خوبي را با امكانات مناسب فراهم كرده است و بايد نتيجه بگيرد.


يوسف كرمي كه ديدار تراكتورسازي و استقلال را در ورزشگاه آزادي تماشاگر بود در گفت و گو با فارس اظهار داشت: تراكتورسازي تبريز تيم استان من است و به عنوان يك آذري به ورزشگاه رفتم. براي اولين بار بود كه به ديدار بازيهاي تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي مي رفتم؛ اما معمولاً ديدارهاي اين تيم را در تبريز از نزديك تماشا ميكنم.
وي ادامه داد: جو ورزشگاه هنگام ديدارهاي تراكتورسازي يك فضاي خاص است و هميشه حاشيه هاي آن از خود بازي خبرسازتر ميشود. آذريها روي تيمشان عرق خاصي دارند و شب گذشته حدود 15 هزار نفر از استان آذربايجان در ورزشگاه حضور داشتند.
قهرمان تكواندو جهان درباره اظهارات برخي مبني بر اينكه شكست حق استقلال نبود، يادآور شد: در فوتبال ايران نميتوان گفت حق تيمي برد يا باخت است هر تيمي كه از فرصتها بيشتر استفاده كند بدون شك برنده است. تراكتورسازي امسال تيم خوبي را با امكانات مناسب فراهم كرده است و بايد نتيجه بگيرد.
كرمي در مورد عدم توجه باشگاههاي آذربايجاني به تكواندو به عنوان مدال آور المپيك گفت: اتفاقاً در اين خصوص با مدير عامل باشگاه تراكتورسازي صحبت كردم ايشان معتقد است كه تا وقتي در فوتبال به يك خودكفايي نرسند در رشتههاي ديگر سرمايهگذاري نخواهند داشت. من به عنوان نماينده ورزشكاران استان بايد اين مسئله را پيگري ميكردم، بقيه كار با آنهاست.
وي درباره تغيير زمان جام جهاني افزود: اميدوارم اين مسابقات به بعد از المپيك لندن منتقل شود چون براي نفرات اعزامي به المپيك سخت است كه در آستانه اين مسابقات به اوج برسند.
كرمي خاطرنشان ساخت: بعد از مسابقات جهاني من در اردوي صربستان و به دنبال آن كمپ كره شركت و تمرين كردم و اكنون خسته هستم. براي المپيك نيازمند يك تمرين منظم و مداوم هستيم. به زودي ليگ برتر هم شروع ميشود و بايد در آنجا شركت كنيم به همين دليل ترجيح ميدهم در مسابقات مختلف ديگر شركت نداشته باشم.
وي در پايان از عدم افزايش مبلغ قراردادهاي ليگ انتقاد كرد و يادآور شد: چند سالي است كه اين مبلغ ثابت مانده و شايد كم هم شده است. تا حرف هم مي زنيم اعلام مي كنند كه ممكن است باشگاه به طور كامل در تكواندو تيم ندهد به همين دليل مجبوريم كه تحمل كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 04:53 | نویسنده : araz | 1باخیش

حميده مقدس زاده، بازيگر: تراختورچي دو آتشه هستم

نصر نيوز: حميده مقدس زاده، متولد1353 مرند است. بازيگري را به صورت كاملا اتفاقي از سال 1378 شروع كرده. حتما آنقدر در كارش موفق بوده كه توانسته در طول 12 سال در بيش از 60 سريال و تله فيلم بازي كند.  
          
  
دوپسر بيست و سه و بيست ساله دارد كه حالا بايد عروسش را هم به اين خانواده ضميمه دانست. جالب است دانستن اين نكته كه بازيگري را با يك سريال از شبكه دو سيما شروع كرده است.

 اين گفت و گوي كوتاه از سوي وبلاگ قدقامت صورت گرفته است:


* چطور شد كه بازيگر شديد؟
فراخواني منتشر شده بود و در آن از علاقه مندان به بازيگري خواشته شده بود بيايند و تست بدهند. گفتم بچه ها را ببريم شايد به آرزويي كه مادرشان نرسيد آن ها برسند. بچه ها را به تست برديم و در اتاقي منتظر بوديم كه خانم زكيه جعفري آمدند و گفتند كه از بزرگ ترها هم تست مي گيريم؛ اگر دوست داشتيد خودتان هم تست بدهيد. به همسرم گفتم تفريح خوبي است حداقلش اين است كه نيم ساعتي مي خنديم. رفتم داخل اتاق. آقاي پورستار و آقاي حميدي شفيق از من خواستند نقش مادري را بازي كنم كه بچه هايش اتاق را به هم ريخته اند. پس از تمام شدن تست آقاي حميدي شفيق گفتند منتظر باشيد تا سه روز ديگر با شما تماس گرفته مي شود. باورم نمي شد اما تماس گرفتند. گفتند فردا در آمفي تئاتر صداوسيما جلسه اي هست كه شما هم باشيد. هنگام خروج هم گفتند: تدارك لباس ببينيد. آنجا بود كه فهميدم خدا اگر بخواهد از نقطه اي به اندازه سر سوزن دري به وسعت آسمان برايت باز مي كند.

* فوتبال مي بينيد؟

از تراختورچي هاي دو آتشه هستم. هنگام مسابقه تراكتور وسازي و سپاهان سرم به شدت درد مي كرد؛ اما گفتم حيف است خانه باشم و اين بازي را نبينم. حيف شد كه سه چهار موقعيت گل از دست داديم. بازي هاي منچستر و چلسي را هم مي بينم. بالاخره در خانه اي كه پسر باشد و تلويزيون به وقت فوتبال تنظيم شود، بقيه هم فوتبالي مي شوند.

* خانواده تان با نبودنتان به خصوص در زمان هاي خاص چطور كنار مي آيند؟

بالاخره نبودن من در ايام نوروز و رمضان سخت است. ما هم كه هميشه خدا گل دقيقه نود هستيم. مثلا اگر فردا اول ماه رمضان است ما شبش فيلمبرداري داريم تا به پخش برسد. روز عاشورا تا ساعت دو بعدازظهر بوديم و بعد از آن ضبط داشتيم. گاهي براي خودم هم سخت است.

* دست پختتان خوب است؟
همه از دست پختم تعريف مي كنند. پختن اكثر غذاها را بلدم.عروسم كه هفته اي چند روز مهمان ما مي شود، كلي از دست پختم تعريف مي كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 01:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

پليس خود را در شادي مردم سهيم مي داند

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: پليس همواره خود را در كنار مردم مي بيند و در شادي آنها سهيم است.

به گزارش ترك نيوز، سردار مسعود خرم نيا روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: پيروزي تيم فوتبال تراكتورسازي و نتايج درخشان اين تيم به عنوان نماينده شايسته فوتبال آذربايجان شرقي نشاط، سرور و شاماني را به مردم و شهروندان هديه كرده است.
وي افزود: پليس و مردم در كنار يكديگر شب گذشته را با جشن و سرور سپري كردند و هيچ موردي نيز پيش نيامد.
فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي از جوانان پرشور تبريزي كه با همكاري كامل با پليس در روان سازي ترافيك و تسهيل عبور و مرور سهم داشتند قدرداني كرد و اظهار اميدواري كرد در سايه حمايت بي دريغ هواداران فهيم، نتايج درخشان تيم تراكتورسازي به انسجام هر چه بيشتر اجتماعي كمك كند.
هواداران تراكتورسازي تبريز شب گذشته پس از پيروزي اين تيم مقابل استقلال تهران با حضور در خيابان هاي اصلي اين شهر و برخي از محلات آن خوشحالي خود را نشان دادند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 12:39 | نویسنده : araz | 0باخیش

خبر اختصاصي فيفا از بازي تراكتور و استقلال

Win moves Teraktor above Esteghlal

Teraktor Sazi took over top spot in the Iran Pro League with a 3-2 win at former leaders Esteghlal.

Esteghlal had gone in front after 19 minutes through Farhad Majidi but Seyed Mohsen Hosseini and Ahmad Alenemeh hit back for the visitors.

Mojtaba Jabari equalised for the hosts in the 67th minute but Flavio Emmanuel won the game for Teraktor seven minutes from time.

Saba Battery climbed to third as Morteza Kashi's goal sealed a 1-0 win over Malavan, while Naft Tehran lie fourth after Iman Mousavi and Mohammad Mehrazma found the back of the net to see off Saipa 2-0.

At the other end of the table, Mehrdad Pouladi's 74th-minute goal salvaged a 1-1 draw for Mes at Damash, while Sanat Naft and Foolad drew 2-2.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 12:04 | نویسنده : araz | 0باخیش

پيام تقدير كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي از هواداران بيشمار اين تيم

 

بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه بزرگ نهاده اند و در همه شهرهاي ايران محبوب خود را تنها نگذاشته اند.

رحمان ياوران قائم مقام كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز ضمن تقدير از حضور گسترده هواداران تراكتور در بازي مقابل استقلال و تشويق هاي بي امان و منحصر بفردشان ، گفت: ديشب با ديدن هواداران سرخپوش آذربايجاني كه فقط يك سوم آنها توانسته بودند به داخل استاديوم راه يابند ، اشك در چشمانم جمع شده بود . وي افزود پيشاني تك تك اين هواداران را ميبوسم تا حداقل ذره اي از خستگي شان كم شود. بي شك آنها بيشتر از بازيكنانشان انرژي مصرف كردند و يك لحظه دست از تشويق و حمايت تيمشان برنداشتند.

متن پيام كانون هواداران باشگاه:

باشگاه تراكتورسازي تبريز و نام بزرگ تراكتور را از هر زاويه اي كه بنگريم ، بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه قديمي نهاده اند
در همين مجال كانون هواداران تراكتور بر خود واجب مي داند مراتب تقدير و سپاسگذاري خود از شما هواداران عزيز و گرانقدر كه سرمايه اصلي باشگاه هستيد و در بازي ديشب سنگ تمام گذاشتيد را اعلام داشته و زحمات و حمايت هاي شما را ارج مي نهد و اميد است تيم فوتبال تراكتورسازي از حمايتهاي بي دريغتان بهره برده و در مسير پيشرفت و تعالي گام بردارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 11:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

در خبر نامه عضو شويد!ارسال آخرين مطالب وبلاگ هر روز در ايميل شخصي شما

 در خبر نامه عضو شويد!

ارسال آخرين مطالب وبلاگ هر روز در ايميل شخصي شما

 

 

اكثر بازديدكنندگان سايت‌ها، پس از اولين بازديد، مراجعه مجدد به سايت ندارند و يا آدرس و مشخصات سايت را فراموش مي كنند. از سويي روند به روز رساني سايت‌ها و وبلاگ‌ها ثابت نيست و كاربران از زمان به روز شدن اطلاع ندارند.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 10:44 | نویسنده : araz | 4باخیش

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

ميلان در هفته اول رقابتهاي سري آ در خانه نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي با لاتزيو دست يابد. اين ديدار با تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد و گلهاي زودهنگام جبرئيل سيسه و ميروسلاو كلوزه توسط آنتونيو كاسانو و ايبرا پاسخ داده شد. در اينجا مي توانيد تصاوير منتخب اين ديدار را تماشا كنيد.


Zlatan Ibrahimovic and Antonio Cassano, AC Milan (Getty Images)

Lazio''''s Forward Djibril Cisse Celebrates
جبرئيل سيسه بعد از گلي كه به ثمر رساند اين طور به شادي پرداخت
Milan''''s Coach Massimiliano Allegri Reacts
مربي ميلان در جريان اين ديدار شاهد عقب افتادن شاگردانش از تيم ميهمان بود ولي در نهايت تيمش يك امتياز به دست آورد
Milan''''s Forward Alexandre Pato (L) And Zlatan Ibrahimovic (R) React
پاتو و حسرت يك موقعيت از دست رفته

Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) Vies
زلاتان در جريان اين بازي تلاش زيادي داشت
Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (R) Vies
ضربه سر تماشايي ستاره سوئدي ميلان

Milan''''s Defender Alessandro Nesta (R) Vies

نستا هم در جريان اين بازي براي روسونري به ميدان رفت

AC Milan Forward Antonio Cassano, Left, Celebrates
اين هم اولين حضور رسمي آكوئيلاني در تركيب ميلان . كاسانو گلزني اش در اين بازي را اين طور جشن گرفت
Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) And Antonio Cassano (R) Talk
اين هم ميرو كلوزه در تركيب لاتزيو. او يكي از دو گل تيمش دراين ديدار را به ثمر رساند

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 07:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.