sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

حضور بازيكنان تيم تراكتورسازي در دومين روز نمايشگاه

حضور بازيكنان تيم تراكتورسازي در دومين روز نمايشگاه

در دومين روز نمايشگاه بازيكنان تيم تراكتورسازي در محل نمايشگاه حضور يافتند كه با استقبال فوق العاده مردم مواجه شدند.در اين مراسم تك تك بازيكنان دقايقي براي مردم صحبت كردند و هواداران نيز اين بازيكنان را تشويق مي نمودند.
در اين مراسم مرتضي اسدي كاپيتان تيم با اهداي چند عدد شال تراكتور به نيابت از بازيكنان از هواداران تقدير و تشكر نمود.










 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 10:32 | نویسنده : araz | 0باخیش

ترس و وحشت استقلال از هواداران تراكتور

در حالي كه كمتر از 48 ساعت به بازي دو تيم استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز مانده است،رعب و وحشت عجيبي در تيم استقلال از حضور هواداران دو آتيشه تراكتور مشاهده ميشود.

بازي استقلال تراكتور از هفته ها پيش مورد بحث و گفتگو و كري خواني هواداران شده است بحث برد باخت ، جنگ بر سر صندليهاي ورزشگاه ازادي و خط و نشان كشيدن بازيكنان و ..اما انچه از اهميت خاصي برخوردار است مصاحبه هاي مديران و مسئولان اين دو تيم است جعفري با بيان اينكه استقلال با ما مدارا ميكند بدنبال كسب تعداد زيادي از صندليها به هواداران پر شور اين تيم است.
اما مسئولان باشگاه استقلال متعقدند كه ۱۰ درصد نه يكي كمتر نه اضافه حتي در صورت خالي بودن ورزشگاه هيچ صندلي اضافه به تراكتور نميدهيم. معناي اين جمله اين است كه استقلاليها سال گذشته در حضور پر تعداد هواداران تراكتور باختند، از اين باخت تجربه كسب كردند تا صندلي به حريف ندهند اينجا ميتوان به قدرت تراكتور و ترس استقلال پي برد چرا كه از تيمهاي حرفه اي بعيد است از هواداران تيم مقابل بترسند.

مصاحبه هاي بازيكنان تيم استقلال همگي نشان از ترس و وحشتي است كه هواداران تراكتور توانسته اند بر دل بازيكنان تيم حريف ايجاد كنند. تا آنجايي كه باشگاه استقلال در سايت رسمي خود در اقدامي كاملا عاجزانه، از هواداران شهرستاني خود براي حمايت از اين تيم در مقابل ارتش سرخ تبريزدعوت به عمل آورده است.

نكته جالب و خنده دار، موضوع اعلام آمادگي هواداران استقلالي ساكن آذربايجان هست!!! اينهم بگذاريم به حساب شوخ طبعي مسئولين سايت باشگاه استقلال.
منبع: كلوب هواداران تراكتور


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:47 | نویسنده : araz | 2باخیش

عكس/ بابك نهرين رسما هوادار تراكتورسازي شد

اهداي كارت هواداري به بابك نهرين

بابك نهرين هنرمند آذري امروز با حضور در محل نمايشگاه از هواداران تجليل نمود و با اجراي چند مراسم در ميان هواداران حضور يافت.
در اين مراسم سردار جعفري مديرعامل باشگاه با اهداي كارت طلايي از تلاشهاي بابك نهرين تقدير و تشكر نمود.

 

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:30 | نویسنده : araz | 0باخیش

عكس/ خياباني رسما هوادار تراكتورسازي شد

جواد خياباني مجري برنامه هاي صدا و سيما در محل سالن شمس تبريزي(باشگاه تراكتورسازي)حضور يافت كه با استقبال گرم مردم روبرو شد در مدت حضور 1 ساعته وي چندين برنامه مختلف اجرا شد و در انتها براي ايشان به رسم يادبود كارت طلايي افتخاري و يك يادبود اهدا گرديد.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

تاريخچه بازي هاي استقلال و تراكتورسازي

تاريخچه بازي هاي استقلال و تراكتورسازي


دو تيم تاكنون 25 بار در ليگ باهم روبرو شده اند كه استقلال 13 بار و تراكتور فقط 3 بار پيروز شده اند و 9 بازي نيز به تساوي انجاميده است.  

 

    استقلال و تراكتور سازي اولين بار در فصل 54 باهم روبرو شدند. اولين رويارويي دو تيم  روز 24 فروردين 54 در ورزشگاه باغشمال تبريز صورت گرفت و تراكتورسازي با تك گل حسين نورمحمدزاده استقلال را شكست داد، در حالي كه تراكتور تازه از دسته دوم آمده بود و استقلال نيز قهرمان فصل قبل شده بود. نكته جالب حضور يك مربي استقلالي به نام محمد بياتي روي نيمكت تيم تراكتورسازي در اين بازي تاريخي بود.

***

دو تيم تاكنون 25 بار در ليگ باهم روبرو شده اند كه استقلال 13 بار و تراكتور فقط 3 بار پيروز شده اند و 9 بازي نيز به تساوي انجاميده است. استقلال 44 گل به ثمر رسانده و 20 گل نيز از تراكتور دريافت كرده است. بهترين برد تراكتور برد 2-1 و بهترين برد استقلال نيز دو نتيجه 5-1 بوده است.

***

تراكتور 12 بار در تبريز ميزبان استقلال بوده و فقط 2 بار موفق به شكست اين تيم شده است: بار اول در سال 54 و بار دوم در سال 75 با نتيجه 2-1 و با گلهاي اسماعيل حلالي و تقي تخت كياني. اما استقلال 5 بار در تبريز تراكتور را شكست داده است كه آخرين بار آن در اسفندماه 80 بود كه با گل فراز فاطمي اين تيم را برد.

استقلال نيز 13 بار در تهران ميزبان تراكتورسازي بوده است كه فقط يك بار مقابل اين تيم تن به شكست داده است: فصل گذشته و در بازي برگشت ليگ برتر كه تراكتور در آزادي 2-1 پيروز شد. 8 برد و 4 تساوي ديگر نتايج آبي ها در تهران مقابل تراكتورسازان بوده است.

***

تراكتورسازي در دور برگتشت ليگ دهم پس از 15 سال موفق شد تا استقلال را شكست دهد. تا پيش از فصل قبل ليگ برتر، آخرين پيروزي تراكتور مقابل استقلال در سال 1375 رقم خورده بود. البته بايد به ياد داشته باشيم كه طي سالهاي 81 تا 87 دو تيم هيچگاه باهم روبرو نشدند.

***

فرهاد مجيدي بهترين گلزن حال حاضر استقلال با 7 گل زده بهترين گلزن آبي ها مقابل تراكتورسازي بوده است. عليرضا اكبرپور نيز 5 بار مقابل تراكتورسازي گلزني كرده است. اما بهترين گلزنان تراكتور مقابل استقلال كوروش برمك، داود رستمي و جاسم كرار بوده اند كه هر كدام 2 گل به ثمر رسانده اند. جاسم كرار فصل گذشته در هر دو بازي رفت و برگشت گلزني كرد.

***

دو تيم 6 بار در ليگ برتر باهم روبرو شده اند كه 2 برد براي استقلال و يك برد براي تراكتورسازي و 3 تساوي حاصل كار دو تيم در ليگ برتر بوده است. در فصل 80 استقلال هر دو بازي را با نتايج 4 – صفر و 1- صفر برد و در فصل 88 نيز بازي هاي دو تيم با نتايج 1-1 و 2-2 خاتمه يافت. در فصل گذشته نيز بازي رفت دو تيم 1-1 شد و تراكتور در بازي برگشت 2-1 پيروز شد.

***

پرويز مظلومي سرمربي فعلي استقلال سابقه بازي در تراكتورسازي را دارد. مظلومي در سال 55 از استقلال به تراكتور پيوست. در فصل 56 نيز مظلومي در 30 بازي ليگ 9 گل و در 4 بازي جام حذفي 5 گل براي تراكتور زد و با اين تيم نايب قهرمان جام حذفي شد. مظلومي در سال 57 دوباره به استقلال بازگشت و در تنها بازي آن سال مقابل تراكتور زننده گل پيروزي بخش استقلال بود.

امير قلعه نوعي سرمربي تراكتورسازان نيز در فاصله سال هاي 67 تا 76 بازيكن استقلال بود و بعد از آن هم در سه مقطع زماني (سال 1381، 82 تا 85 و همچنين 87 تا 88) سرمربي استقلال بوده است و 2 قهرماني ليگ برتر و 2 قهرماني جام حذفي را براي اين تيم به ارمغان آورده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

پنجاه و پنجمين و پنجاه و ششمين شماره فوتباليست منتشر شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

70هزار نفر براي براي تيم ملي ايران!! 70 هزار نفر "فقط" براي تراختور آذربايجان

 

Tiraxturfans.Com. روزها گذشت و بازي تيم ملي روز جمعه براي صعود به جام جهاني استارت خورد.


با حجم تبليغات فراوان و به سبب روز جمعه  بازي براي اولين بار طي چندين سال گذشته در حضور حداكثر 60 هزار نفر كه 70 هزار نفر خوانده شد برگزار شد تا ايران پر از شگفتي شود !!! و حتي سر مربي تيم هم هيجان زده باز هم از تماشاگران خواست تا اين گونه هميشه بيايند .

 


با تاملي بر اين موضوع ، تراختور كه به طور ميانگين در هر بازي 65-70 هزار نفر هوادار را بدون كوچكترين تبليغاتي وارد استاديوم مي كند اما، هيچ گاه بيشتر از 60 هزار خوانده نمي شوند. و اينگونه صدا و سيما و همه روزنامه ها به تكاپو نمي افتند كه 60 هزار تماشاچي به استاديوم امده و بلكه بر عكس در پي آن هستند كه هر چه كم رنگ تر نشان دهنده اين موضوع باشند كه البته زهي خيال باطل. كه اين عمل هم جداگانه قابل بحث است.


اينجاست كه بزرگي تيم تراختور براي همه و براي آنان كه خود را به گمراهي زده اند روشن  مي شود، البته بزرگي تيم تراختور قبلا نيز قابل اثبات بود ولي اين حركت ديروز و امروز صدا و سيماي ملي و نشريات و مجله ها و سايت هاي اينترنتي  كه همگي به طور وسيع اين پيروزي را كه بيشتر بر روي تماشاگران مانور مي دادند پوشش خبري داده اند. حتي روزنامه ورزشي گُل تعداد هواداران را 80 هزار نفر خواند!!


تراختور ، اينجاست كه فراتر از يك تيم را فرياد مي زند. ولي كجاست گوش شنوايي! تا يشنود اين فرياد، كجاست كه بنويسند اين عظمت را، كجاست بنويسند آي مردم كه نشسته بر ساحل شاد و خندانيد، درياچه مي سپارد جان و تماشاچيان تراختور  براي احياي آن از جان خود مي گذرند، تا حداقل با خون خود نگذارند شادي مردمانشان كنار همان ساحل نابود شود.


زماني مي آيد تا همه سر تعظيم  فرود اورند بر اين نماد، بر اين فرزند خلف زمان خويش.


براي تراختور آذربايجان 70 هزار نفر، براي تيم ملي!!! ايران  فقط ، 70 هزار نفر


با تشكر: AZAD


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور بابك نهرين در نمايشگاه فرهنگي،ورزشي باشگاه تراكتورسازي

حضور بابك نهرين در نمايشگاه فرهنگي،ورزشي باشگاه تراكتورسازي

بابك نهرين هنرمند توانمند تبريزي پس از حضور در نمايشگاه تراكتورسازي براي پيروزي تيم تراكتورسازي در بازي آينده آرزوي موفقيت نمود و هواداران را به تشويق اخلاقمدارانه توصيه نمود.



موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكرامي: با پيروزي از ميدان مسابقه با استقلال خارج مي شويم

مصطفي اكرامي بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه، در خصوص بازي اين تيم با تيم استقال تهران گفت: بازي ما با تيم استقلال تهران داراي حساسيت هاي خاصي است وهردو تيم مدعي قهرماني هستند و انشاالله با كمك هواداران و خدا برنده اين ديدار مي شويم


 
وي در خصوص آمادگي خود افزود: من الان آمادگي كامل دارم و در بازي تداركاتي كه در مقابل تيم گسترش فولاد تبريز انجام داديم 2 پاس گل دادم. من با آمادگي كاملي كه دارم اميداورم كادر فني از من در تركيب تيم استفاده كند با تمام وجود براي موفقيت تيمم تلاش خواهم كرد، ولي اگر هم از من استفده نكند براي موفقيت تيمم دعا مي كنم
 
اكرامي در مورد تعطيلات ليگ گفت: اين تعطيلات از جهتي مفيد و از جهتي هم مضر بوده است. از اين جهت خوب بوده كه ما توانستيم كارهاي تاكتيكي بيشتري انجام دهيم و از اين جهت بد بوده كه تراكتور با روند بردهايي كه داشت اين تعطيلات باعث وقفه پيروزي هاي ما شد و استقلال هم اين شرايط را دارد.
 
مدافع تيم تراكتور سازي تبريز در خطاب به هواداران در مورد بازي با تيم استقلال تهران گفت: از هواداران تقاضا دارم با حمايت از ما در استاديوم آزادي تهران و همچنين كساني كه توانايي حضور در استاديوم را ندارند از پشت تلوزيون ما را دعا كنند و به اميد خدا با پيروزي از ميدان مسابقه با استقلال خارج شويم.





موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 شهریور 1390 | 02:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

سكوت يك ساله آجورلو شكست: افتخارآفريني تراكتور در آسيا، حق مردم آذربايجان است.

 

 *افتخارآفريني تراكتور در آسيا، حق مردم آذربايجان است
مردم تبريز و آذربايجان يكي از افتخارات ايران هستند، نميتوانيم ايران را بدون آذربايجان و آذربايجان را بدون ايران تصور كنيم. ما مردم آذربايجان را در دوران انقلاب و دفاع مقدس با رشادتهايشان ميشناسيم.با شهيد مدني و شهيدان باكري و ساير قهرمانان و مردان انقلابي. در مجموع بايد بگويم برخي حرفهايي كه در مورد جو فوتبالي تبريز زده ميشد غيرقابل قبول است. طبيعي است كه جامعه انقلابي ما براي خود ملاحظاتي داشته باشد، هر گونه مشكلي با درايت مردم تبريز برطرف مي شود.

آنچه مهم است اين است كه ما قسمت پر ليوان را ببينيم. همه مردم تركزبان، عاشق انقلاب هستند و انقلاب بدون آنها تعريف نميشود. هيچوقت انقلاب اسلامي نگران اين قسمت از جغرافياي خود نيست و طبيعي است كه دشمن تصويري براي خود داشته باشد و استعمار پير دنبال فتنهگري باشد. اما مردم آذربايجان هيچ گاه اجازه چنين اقداماتي را به دشمنان نمي دهند.

بايد بگويم با خريد كارخانه تراكتورسازي توسط بنياد تعاون سپاه، اين باشگاه امروزه با مديريت سپاه اداره ميشود. اين تيم سال گذشته جايگاه مناسبي كسب كرده و امسال نيز اميدواريم با آمدن امير قلعهنويي بتواند به قهرماني دست پيدا كند. حق مردم آذربايجان است كه بتوانند در آسيا افتخار آفريني كنند.

*قهرماني تراكتور در ليگ برتر اصليترين خواسته من است
اميدوارم همانطور كه سپاهان و ذوبآهن چند سالي سرلوحه ورزش كشور بودند و جغرافيايشان براي مردم آسيا و جهان در فوتبال معنا پيدا كرد،

براي تراكتورسازي نيز اينگونه باشد. مردم تبريز حقشان است آسيايي شوند. ممكن است توقع مديران استاني و منطقه اي از تراكتور، فقط رفتن به آسيا باشد اما تاكيد بنده بر اين است كه آسيايي شدن به شرط قهرماني. يعني ما به عنوان مديريت كلان ورزش سپاه كه تراكتور را مديريت ميكنيم تنها به آسيايي شدن قائل نيستيم؛ آسيايي شدن فرض دوم ماست. خواسته اول ما قهرماني است.

اميدوارم امسال تيم مردم تبريز قهرمان كشور شود. آقاي قلعهنويي و بازيكنان اين قول را به مردم آذريزبان بدهند كه هم با قهرماني مردم ايران را شاد و هم مردم آذربايجان را به خاصه شاد كنند.

ما در فوتبال كشور بايد به طور كلي تيم هاي پر طرفدار را حمايت كنيم. چرا ابومسلم رها شدهاست؟ چرا ابومسلم بايد مشكل مالي داشته باشد؟ تيم با سابقهاي كه ۵۰-۴۰ سال سابقه دارد چرا نبايد در ليگ برتر باشد؟ و مردم خوب خراسان از يك تيم خوب فوتبال محروم باشند؟! يا مثلا نساجي قايمشهر.
اميدوارم ابومسلم هم مثل تراكتور با حمايت مردم خوب مشهد به ليگ برتر بازگردد.

* در زمينه سقف قرارداد حقايق را به مردم نميگوييم، اما آنها حقيقت را ميدانند
به طور كلي در فوتبال ايران سقف قرارداد رعايت نشده و تراكتورسازي هم از اين مقوله مستثني نيست. چطور شما انتظار داريد كه يك ورزشكار كه به طور مثال سال گذشته ۷۰۰ ميليون گرفته امسال ۴۰۰ ميليون بگيرد؟ در مورد مربيان هم همينطور.

ما نيازمند مديراني هستيم كه با شجاعت از مشكلات فوتبال بگويند نه اينكه سخن از ناملايمت ها نگويند تا بتوانيم با واقع گرايي مشكلات فوتبال كشور را حل كنيم. امروز ما در رسانه ها مي گوييم كه سقف رعايت شده و به هم تبريك ميگوييم. فكر هم ميكنيم كه مردم اين حرف را قبول كردند. بايد بدانيم كه مردم ما باهوش و عاقل هستند و يك تصوير برايشان ايجاد ميشود كه ما واقعيت ها را نمي گوييم و اين بدترين اتفاقي است كه در جامعه رخ ميدهد.

در مورد تراكتور نيز از مديران باشگاه اين سؤال را داشته باشيد، اما به طور كلي يكي از نكات مثبت سازمان ليگ،برگزاري منظم بازيها بوده است. در زمينه سقف قرارداد هم بايد بگويم كه اين مشكل با خصوصي سازي حل خواهد شد.

 متن كامل مصاحبه در ادامه ي مطلب

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 10:02 | نویسنده : araz | 0باخیش

تركي ديدار تراكتور و استقلال را قضاوت خواهد كرد

 كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران ديدارهاي هفته ششم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور را اعلام كرد و براين اساس محسن تركي ديدار استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز را قضاوت مي كند . در اين ديدار حسن كامراني فر و حسين خانبان به عنوان كمك داور و محمد ملكي داور چهارم ، تركي را همراهي خواهند كرد و يداله سليماني بعنوان ناظر فدراسيون نيز در كنار زمين حضور خواهد داشت . ديدار دو تيم روز جمعه 18 شهريور ماه در استاديوم آزادي تهران برگزار خواهد شد و لازم به ذكر است كه تاكنون فقط 10 ٪ از استاديوم به هواداران پرشمار تراكتورسازي اختصاص يافته و اگر اين چنين باشد شاهد مشكلات بيشماري در استاديوم خواهيم بود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 07:29 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني : روز جمعه كنار هواداران خواهم بود

 

تراكتوراسپور ـ بامداد امروز ، دوشنبه مهدي كياني بازيكن اخراجي تيم تراكتورسازي به همراه برادر خود سجاد كياني كه در تمرينات اين تيم شركت داشت تبريز را با خودرو شخصي به مقصد نهاوند زادگاه خود ترك كرده و هم اكنون در اين شهر به سر ميبرد و طي گفتگوي با تراكتوراسپور ، در مورد آخرين وضعيت خود اظهار داشت : فعلا براي استراحت به شهر خود آمده ام و فعلا تصميمي براي بازگشت ندارم و تاكنون هيچ تماسي نيز از مسئولان باشگاه نداشته ام و چون بنده از طرف مسئولان اخراج شده ام تصميم به استراحت دارم و در چند روز آينده جهت مشخص كردن وضعيت خود به تبريز بازخواهم گشت .

كياني در مورد اتفاقات پيش آمده ديگر حاضر به صحبت نيست و در مورد بازي با استقلال ادامه مي دهد : تراكتور براي برد در اين بازي به ميدان مي رود و به كمتر از آن قانع نخواهد شد و بودن و يا نبودن من تاثيري در روند بازي نخواهد داشت و من نيز اگر بتوانم روز جمعه در كنار هواداران خواهم بود و تراكتور را تشويق خواهم كرد .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 07:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

اولين بازي خواهر تراكتور (شهرداري اورميه)

ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي بانوان كشور/ 
تيم سرخپوشان گرگان نخستين حريف شهرداري اروميه



تيم فوتبال بانوان شهرداري اروميه در نخستين ديدار خود روز جمعه هفته جاري ميهمان سرخپوشان گرگان خواهد بود.
ليگ برتر فوتبال بانوان از روز جمعه هفته جاري با حضور 11 تيم كار خود را آغاز مي‌كند.
دراين رقابتها تيمهاي شهرداري اروميه، دلوار كشتي جنوب بوشهر، ملوان بندر انزلي، شهرداري بم، اوج نصر فارس، هيات فوتبال ايلام، شهداي آب منطقه غرب، سرخپوشان گرگان، همدان، كوثر سيرجان و دلتاي كردستان حضور دارند.
امسال براي نخستين بار شهرداري اروميه حمايت اين تيم را براي حضور در ليگ برتر كشور بر عهده گرفته است.
در حال حاضر اردوي آمادگي تيم در زمين چمن پيان مخابرات اروميه در حال برگزاري است.
تيم شهرداري اروميه در هفته دوم اين رقابتها روز جمعه /25 شهريور ماه جاري/ ميزبان تيم هيات فوتبال ايلام خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:57 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكبرپور: به سمت نيمكت آنها نمي‌روم/ اگر به استقلال گل بزنم خوشحالي جديد رو مي‌كنم

اكبرپور: به سمت نيمكت آنها نمي‌روم/ اگر به استقلال گل بزنم خوشحالي جديد رو مي‌كنم



من دنبال تسويه حساب شخصي نيستم ولي به سمت نيمكت آنها نخواهم رفت. من بايد در اين بازي خيلي چيزها را ثابت كنم

ديدار مقابل استقلال براي سياوش اكبرپور يك بازي ويژه محسوب مي‌شود. او انتظار داشت كه در ابتداي فصل با چراغ سبز پرويز مظلومي مواجه شده و به تيم محبوبش برگردد ولي اين اتفاق نيفتاد و حالا اكبرپور مي‌خواهد مقابل مظلومي خودش را ثابت كند.

اكبرپور مدتي پيش اعلام كرد كه قبل از بازي با استقلال حرف‌هاي زيادي خواهد زد ولي حالا به نظر مي‌رسد كه منصرف شده است. او در اين خصوص به قانون مي‌گويد:« من مي‌خواستم حرف‌هاي زيادي بزنم ولي اميرقلعه‌نويي از من خواسته كه دنبال حاشيه نباشم و فقط به مسائل فني اين مسابقه فكر كنم. حالا هم نمي‌‌خواهم حرفي بزنم كه تمركزم به هم بريزد ولي به طور حتم در آينده حرف‌هايم را خواهم زد.»

اكبرپور در مورد رويارويي با استقلال ادامه مي‌دهد: «اين تيم را از صميم قلب دوست دارم ولي الان بازيكن تراكتورسازي هستم. مطمئن باشيد ما حريف سرسختي براي استقلال هستيم. درضمن هزاران تماشاگر تبريزي هم به ورزشگاه آزادي مي‌آيند و ما تنها نيستيم.»

اكبرپور شايد در اين بازي به دنبال انتقام است. او در پاسخ به اين سوال كه آيا قبل از شروع بازي به سمت نيمكت استقلال مي‌روي خاطرنشان مي‌كند: «من دنبال تسويه حساب شخصي نيستم ولي به سمت نيمكت آنها نخواهم رفت. من بايد در اين بازي خيلي چيزها را ثابت كنم.»

خيلي‌ها منتظرند تا ببينند اگر اكبرپور به استقلال گل زد چه واكنشي نشان خواهد داد. او در اين مورد مي‌گويد: «اگر گل بزنم حتما به سبك جديدي خوشحالي مي‌كنم. من الان بازيكن تراكتور هستم و گل‌زدن براي اين تيم خيلي مهم است. آن هم در ديدار مقابل استقلال.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:32 | نویسنده : araz | 0باخیش

تداوم صدرنشيني تيم ملي و پتروشيمي تبريز در دوچرخه سواري آسيا

 

رده بندي ماه آگوست ميلادي اتحاديه بين المللي دوچرخه سواري UCI اعلام شد و بر اساس آن، تيم ملي ايران و پتروشيمي تبريز همچنان در صدر قاره آسيا قرار گرفتند.

به گزارش ترك نيوز، در اين رده بندي تيم ملي كشورمان همانند ماه هاي گذشته با كسب ۱۲۸۲ امتياز در رده نخست تيم هاي ملي قرار گرفت و تيم هاي ژاپن با ۹۰۴ و قزاقستان با ۳۴۸ امتياز به ترتيب در رده هاي دوم و سوم ايستادند.
همچنين در رده بندي تيم هاي باشگاهي نيز، تيم پتروشيمي تبريز با ۸۶۰ امتياز در صدر جاي گرفت و دانشگاه آزاد با ۶۷۷ و فارنسه ويني انگلستان با ۳۳۲ امتياز در رده هاي دوم و سوم اين رده بندي قرار گرفتند.
در مجموع انفرادي اين ماه نيز مهدي سهرابي همانند ماه گذشته عنوان نخست را از آن خود كرد و امتيازات خود را به عدد ۳۰۴ رساند و ليباردو نينو كلمبيايي از تيم له توآ مالزي با ۲۰۲ و امير زرگري از دانشگاه آزاد با ۲۰۰ امتياز در رده هاي دوم و سوم جاي گرفتند.
در رده بندي ماه آگوست ميلادي در قاره آسيا ۱۷ تيم در بخش ملي، ۶۱ تيم در بخش باشگاهي و ۳۱۷ ركابزن حضور داشتند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:04 | نویسنده : araz | 1باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.