sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

بيانيه باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز

 بيانيه باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز

 همانگونه كه استحضار دارند باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز طي هفت ماه گذشته بسيار صادقانه و شفاف از هرگونه درخواست قانوني و تلاشي مسالمت آميز براي رسيدگي به تخلفاتي كه در مسابقه فوتبال بين دو تيم گسترش فولاد تبريز و نساجي قائمشهر در سال ۱۳۸۹ روي داد و منجر به عدم صعود اين باشگاه به ليگ برتر فوتبال كشور گرديد دريغ نورزيده است .

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 12:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

دردسر جديد استقلال شايد جاسم كرار به تراكتورسازي نرسد

بازيكن عراقي استقلال با مصدوميت مواجه شده است و شايد نتواند برابر تراكتورسازي تبريز به ميدان برود.




به گزارش سرويس ورزشي برنا، بازيكن عراقي تيم فوتبال استقلال تهران با آسيب ديدگي روبرو شده و همين مساله نگراني اعضاي كادر فني را به دنبال داشته است.

كرار كه از ناحيه پاي خود با مصدوميت مواجه شده شايد به ديدار با تراكتورسازي تبريز نرسد. اگر كرار در بازي با تراكتور غايب باشد، بعد از آندرانيك تيموريان دومين بازيكني خواهد كه فرصت رويارويي با تيم سابقش را از دست خواهد داد. تيموريان به علت سه اخطاره بودن نمي تواند برابر تراكتور به ميدان برود.

لازم به ذكر است، بازي دو تيم جمعه شب در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 11:24 | نویسنده : araz | 1باخیش

امير قلعهنويي: انقدر برد برابر اندونزي را بزرگ نكنيد كيروش كه از امكانات راضي بود، حالا چرا معترض شده؟

 

امير قلعهنويي: 
انقدر برد برابر اندونزي را بزرگ نكنيد 
كيروش كه از امكانات راضي بود، حالا چرا معترض شده؟ 



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران 
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با تمجيد از حضور پرشمار تماشاگران در ديدار تيم ملي برابر اندونزي روند حركتي تيم ملي را رو به رشد خواند و گفت: براي موفقيت تيم ملي بايد همه به يكديگر كمك كنند. 
امير قلعهنويي در گفتوگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر اندونزي با بيان اينكه برنده اصلي اين بازي مردمي بودند كه به ورزشگاه رفتند، اظهار كرد: شرايط تيم ملي روز به روز به وضعيت ايدهآل نزديك ميشود. تيم ملي روند رو به رشدي دارد كه براي موفقيت روزافزون تيم همه بايد به يكديگر كمك كنيم و از افراط و تفريطها در تعريف از تيم ملي بپرهيزيم. 
وي ادامه داد: تعجب ميكنم چرا رسانهها پيروزي ايران برابر اندونزي را اينقدر بزرگ ميكنند. اگر به گذشته تيم ملي بازگرديم، متوجه ميشويم كه پيروزي برابر اندونزي آنقدرها هم بزرگ نيست. آنها كه اين پيروزي را اينقدر بزرگ ميكنند، يا قدرت ايران را نميدانند يا پشت اين كار برنامهاي پنهان شده است. 
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال در ادامه درباره بازي آينده تيم ملي برابر قطر نيز خاطرنشان كرد: قطريها در همان روز بازي ما با اندونزي برابر بحرين صفآرايي كردند و بنابراين بيشتر از ما استراحت نكردند. البته بازي آنها برابر بحرين بسيار سختتر از بازي ما بوده است كه باعث ميشود بيش از ما تحت فشار قرار گرفته باشند. 
وي ادامه داد: به هر حال قطر سرمايهگذاري زيادي در فوتبال كرده است و با استخدام بازيكنان خارجي تيمي خوب ساخته است. آنها شيوه خاص خود را در بازي دارند اما كيروش هم يك مربي حرفهاي است و شرايط مختلف بازي را تجربه كرده است. در مجموع فكر ميكنم در دوحه بازي سختي در پيش خواهيم داشت. 
كارلوس كيروش روز گذشته طي مصاحبهاي با انتقاد از فدراسيون فوتبال، نسبت به امكانات ضعيف اين فدراسيون در حمايت از تيم ملي، اعتراض كرده بود كه قلعهنويي در اين باره بيان كرد: فوتبال مانند حلقههاي زنجير است كه تمام اجزاي آن به يكديگر مرتبط هستند. هميشه گفتهام همان قدر كه تيم داخل زمين مهم است، تيمهاي مديريت و سرپرستي نيز اهميت دارند. آنها بايد بستر را براي موفقيت تيم در داخل زمين فراهم كنند. 
وي افزود: من تعجب ميكنم زماني كه كيروش تازه به ايران آمده بود، مسئولان فدراسيون ميگفتند او امكانات فوتبال ما را ايدهآل خوانده است، حالا چطور شده است كه پس از چند ماه سرمربي تيم ملي اين صحبتها را مطرح ميكند؟ به هر حال بايد اين مسائل هرچه زودتر برطرف شود چرا كه در شرايط حساسي هستيم و نبايد هيچ گونه نگراني براي كادر فني و بازيكنان تيم ملي وجود داشته باشد. 
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي درباره حضور بازيكناني نظير علي كريمي و فرهاد مجيدي در تيم ملي كه داراي سن و سال بالايي هستند، تصريح كرد: تيم ملي هنوز محك جدي نخورده است كه بتوان درباره عملكرد تيم و بازيكنان اظهار نظر كرد. اگر تيم ملي با كره، ژاپن يا استراليا بازي كند، آن زمان ميتوان درباره عملكرد بازيكناني نظير كريمي و مجيدي نظر داد. در حال حاضر آنچه مهم است اين است كه سرمربي تيم ملي بازيكناني را كه مورد نياز برنامههاي تاكتيكياش هستند، به تيم ملي دعوت كند. حال ميخواهد اين بازيكنان 20 يا 60 سال سن داشته باشند! در نهايت جوابگوي نتايج تيم ملي، سرمربي تيم است و او تشخيص داده است اين بازيكنان به تيم ملي دعوت شوند. 
سرمربي پيشين تيمهاي فوتبال استقلال و سپاهان درباره قانون جديد كميته آموزش فدراسيون فوتبال كه مربيان بالاي 65 سال سن را از كار در ليگ برتر منع كرده است، گفت: اينكه كميته آموزش به مربيان جوان نگاه مثبتي دارد و سعي ميكند به آنها بيشتر ميدان بدهد، بسيار خوب است و همچنين بايد از برگزاري كلاسهاي آموزشي فدراسيون براي مربيان جوان قدرداني ويژه شود. اما اين نگاه جوانگرايانه نبايد به گونهاي باشد كه مربيان باتجربه و باسواد را خانهنشين كند. فدراسيون بايد هم از بضاعت، علم و انرژي مربيان جوان استفاده كند و هم از تجربه مربيان قديمي بهره ببرد. 
امير قلعهنويي در ادامه با مطلوب توصيف كردن شرايط تيمش در آستانه ديدار با استقلال در هفته ششم ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: روز به روز وضعيت ما بهتر از پيش ميشود. شنبه نيز در يك ديدار دوستانه برابر فولادگستر بازيكنان را در شرايط مسابقه آزمايش كرديم. اين بازي ما را به موفقيت در بازيهاي آينده بسيار اميدوار كرد. 
وي در ادامه از كشيدگي رباط داخلي علي عليزاده خبر داد و درباره ديدار تيمش برابر استقلال در تهران خاطرنشان كرد: اين بازي نيز يك بازي مانند ساير ديدارهاي ليگ برتر است. همه بازيها براي ما سخت هستند چرا كه در ليگ امسال نميتوان هيچ تيمي را دست كم گرفت. من به بازي برابر استقلال فقط يك نگاه فني دارم و ميگويم كه اين بازي براي ما سخت خواهد بود و اميدوارم بازي ديدني باشد. 
در چند روز گذشته صحبتهايي درباره ميزان حضور تماشاگران تبريزي در ورزشگاه آزادي در ديدار استقلال و تراكتورسازي مطرح شده است كه سرمربي تراكتورسازي در اين باره اين گونه اظهار نظر كرد: يكي از بهترين و بامعرفتترين طرفداران فوتبال در دنيا، آذريها هستند. اختصاص 10 درصد سكوهاي ورزشگاه به تيم مهمان، يك بحث قانوني است اما وقتي 50 هزار نفر به ورزشگاه آزادي ميروند، آيا ميشود آنها را راه نداد؟ بعضي تيمها هستند كه هميشه طرفداراني همراه خود دارند كه بايد به آن تيمها نگاه ويژهتري داشته باشيم. 
همچنين روز گذشته در رسانهها خبري مبني بر اخراج مهدي كياني از تراكتورسازي توسط قلعهنويي مطرح شده بود كه وي در اين باره گفت: سرمربي نميتواند بازيكني را از باشگاه اخراج كند بلكه ميتواند او را در اختيار باشگاه قرار دهد تا باشگاه دربارهاش تصميم بگيرد. من نيز اين كار را با مهدي كياني كردم. بازيكن بايد ياد بگيرد وقتي پول حرفهاي ميگيرد، رفتار حرفهاي نيز داشته باشد. كياني ديگر حق شركت در تمرينهاي تيم را ندارد تا زماني كه باشگاه درباره جريمه نقدي يا اخراج او تصميمگيري كند. 
وي در پايان با اشاره به ديدار جمعه شب تيمهاي ملي اسپانيا و شيلي به طعنه گفت: بازيكنان اين دو تيم كاملا گوش به فرمان سرمربي خود داشتند و نسبت به زمان حضورشان در بازي يا تعويضشان هيچ اعتراضي نميكردند. نميدانم شايد آنها تفكر حرفهاي ندارند كه اين گونه رفتار ميكنند!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 10:08 | نویسنده : araz | 1باخیش

اظهارات حسن آذرنيا مدير اجرايي تيم در مورد مهدي كياني

اظهارات حسن آذرنيا مدير اجرايي تيم در مورد مهدي كياني 

در جريان مسابقه دوستانه تيم تراكتورسازي با تيم گسترش فولاد زماني كه آقاي قلعه نويي مسايل فني را براي بازيكنان آناليز و دستورات لازم را براي ادامه بازي انجام ميداد متاسفانه آقاي مهدي كياني در برابر نظرات سرمربي ايستادگي و به نحوي با تكان دادن دست و سر به گفته هاي مربي اعتراض كرد كه با واكنش قلعه نويي مواجه شد و سرمربي دستور داد كه نامبرده تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات تيم خودداري نمايد . مراتب طي گزارشي به كميته انضباطي باشگاه منعكس شده تا اين كار غير حرفه اي مهدي كياني آن هم در يك بازي دوستانه از زواياي مختلف بررسي شود تا علت اين اعتراض بي مورد مشخص گردد .  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 09:37 | نویسنده : araz | 1باخیش

زمان ديدار تراكتورسازي و استقلال تغيير يافت

 

به گزارش خبرنگار باشگاه، طي اطلاع رساني قبلي مقرر شده بود ديدار دو تيم تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود.
با توجه به نامه دريافتي باشكاه از سازمان ليگ زمان ديدار اين دو تيم تغيير يافت و اين ديدار از ساعت 20 روز جمعه به ساعت 18:45 دقيقه همين روز تغيير زمان داد.
طبق اعلام سازمان ليگ اين ديدار بنا به درخواست مدير محترم گروه ورزش و مسابقات شبكه سه سيما تغيير زمان يافت.
لازم به ذكر است دو تيم تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران دو تيم اول جدول رده بندي هستند و حساس ترين بازي اين هفته روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران و در مقابل ديدگان هواداران اين دو تيم برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 13 شهریور 1390 | 08:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

رونالدو: مسي بهترين بازيكن دنيا است

 

مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: بدون شك تصميم يوفا درست بوده و معتقدم كه مسي بهترين بازيكن دنيا است. 



  به نقل از آس اسپانيا، كريستيانو رونالدو در واكنش به سوالات متعدد خبرنگاران طي چند روز گذشته به خاطر انتخاب مسي به عنوان بهترين بازيكن اروپا از سوي يوفا گفت: شك ندارم كه مسي نه تنها بهتر از من بلكه بهترين بازيكن جهان است.

وي افزود: تشابهات زيادي بين من و مسي وجود دارد به عنوان مثال هر دوي ما تكنيكي هستيم و هر دو در باشگاه‌هاي بزرگ و پر هواداري بازي مي‌كنيم و مربيان بزرگي هم داريم، اما من هرگز توانايي پوشاندن حقيقت را ندارم و مشخص است كه مسي از من بهتر بوده و بهترين بازيكن جهان است.



موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 13 شهریور 1390 | 01:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

گزارشي از بزرگ‌ترين نقل و انتقال‌ها در فوتبال

گزارشي از بزرگ‌ترين نقل و انتقال‌ها در فوتبال 


با پايان يافتن فصل نقل و انتقالات تابستاني در اروپا گرا‌ن‌ترين مدافعان مشخص شدند كه فريديناند در صدر قرار گرفت. 



  همواره در فصل نقل و انتقالات بازيكنان بسياري تيم خود را تغيير مي‌دهند. بسياري از آن‌ها راهي ليگ كشورهاي ديگري مي‌شوند تا تجربه‌هاي جديدي داشته باشند. قراردادهاي بزرگي بسته مي‌شود و مبالغ هنگفتي جابه‌جا مي‌شود. برخي از اين جابه‌جايي‌ها موجب پيشرفت يك بازيكن شده و در برخي قراردادها ستاره‌ها دچار افت شده و نمي توانند فروغ گذشته را داشته باشند و در برخي از جا به‌جايي ها نيز هواداران خشمگين پيراهن‌ بازيكنان را آتش زده و بسياري به خيانت‌كاري متهم مي‌شوند. اسپانسرها پول فراواني به‌دست مي‌آورند و دلال‌ها اين فرصت را مي‌يابند تا جيب‌هايشان را پر كنند. برخي از انتقال‌ها، بهترين انتقال نام مي‌گيرند، برخي تاثيرگذارترين و برخي گران قيمت‌ترين...


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 13 شهریور 1390 | 01:38 | نویسنده : araz | 0باخیش

برتري 3بر 0 تراكتور در بازي دوستانه برابر همشهري آبي پوش

 

اين بازي در زمين فجر سپاه عاشورا با حضور  بيش از 200 هوادار تراكتورسازي در حالي شروع شد كه خبرنگاران و عكاسان استقبال خيلي خوبي از اين ديدار تداركاتي بعمل آورده اند .
سردار جعفري مهمان وِِيژه اين ديدار تداركاتي است .
امير قلعه نويي با تركيب زير در اين بازي تيم خود را روانه ميدان كرده است .
محسن فروزان
احمد آل نعمه
سيد محسن حسيني
مرتضي اسدي
مهدي كياني
مصطفي اكرامي
رودريگو توزي
فلاويو لوپز
فردين عابديني
مسعود ابراهيم زاده
اشپيتيم آرفي

6:10 سوت آغاز بازي
6:21  گل تراكتور
*رودريگو توزي روي ارسال مصطفي اكرامي گل اول را به ثمر رساند .
بازي همچنان با همان نتيجه يك بر صفر به سود تراكتورسازي در جريان است .
فلاويو لوپز بازيكن پرتقالي تراكتورسازي  گل دوم اين تيم را در دقيقه 69 به ثمر رساند اين بازي با در دقيقه 72 با نتيجه 2 بر صفر به نفع سرخپوشان در جريان است . قبل از گل فلاويو لوپز شوت سنگين سياوش اكبرپور توسط دروازه بان گسترش فولاد دفع شد . فردين عابديني نيز جاي خود را به محسن دلواري داد .


بازي با نتيجه 3 بر 0 به سود تراكتورسازان خاتمه يافت .
گل سوم اين ديدار نيز توسط فلاويو لوپز روي پاس محمد ابراهيمي در دقايق پاياني بازي به ثمر رسيد .
بدين ترتيب تيم تراكتورسازي با برد شيرين سه بر صفر خود را براي بازي حساس مقابل استقلال تهران آماده كرد گل هاي اين ديدار را رودريگو توزي در نيمه اول و فلاويو لوپز دوبار در نيمه دوم به ثمر رساندند .
تركيب تيم بدين صورت بود .
محسن فروزان (عباس محمدي)-احمد آل نعمه- سيد محسن حسيني- مرتضي اسدي- مهدي كياني (داوود دانشدوست) مصطفي اكرامي- رودريگو توزي - فلاويو لوپز - فردين عابديني(محسن دلواري) - مسعود ابراهيم زاده (محمد ابراهيمي) - اشپيتيم آرفي(سياوش اكبرپور)


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 12 شهریور 1390 | 09:04 | نویسنده : araz | 0باخیش

درگيري در ديدار اسپانيا- شيلي (عكس)

 در جريان ديدار دوستانه جمعه شب اسپانيا - شيلي كه با برد 2-3 شاگردان دل بوسكه همراه بود، در يكي ازلحظات بازي درگيري اي ميان آندرس اينيستا و آرتورو ويدال به وجود آمد و تمام بازيكنان اسپانيايي، چه بازيكنان بارسا و چه بازيكنان رئال براي دفاع از اينيستا وارد عمل شدند.
ماجرا از اين قرار بود كه اينيستا توپي را در درون محوطه جريمه شوت كرد و ويدال ،مدافع شيلي برخورد نامناسبي با اينيستا داشت و درگيري با رويارويي اينيستا با او آغاز شد.

Iniesta regateó dentro del área y Vidal, defensa de Chile, se lo tomó muy mal. El andino le dejó un par de recados sin balón y Andrés se encaró con él.
1
El madridista salió en defensa del barcelonista y le dio un manotazo a Vidal.

2 -آربلوا، يكي از بازيكنان رئال در دفاع از اينيستا وارد عمل شد و ويدال را به عقب هل داد

Carmona fue el que atacó a Arbeloa, que se llevó golpes por todos los lados.
3- البته بازيكنان شيلي هم بيكار ننشستند و كارمونا براي دفاع از ويدال با آربلوا درگير شد

El catalán se mosqueó por el ataque a sus compañero y defendió al madridista. La tangana ya estaba preparada.
4- اين بار سرخيو بوسكتس از كوره در رفت و در دفاع از آربلوا وارد عمل شد. يك كاتالان در دفاع از يكي از بازيكنان رئال.همه چيز آماده يك دعواي تمام عيار بود
A Ramos no le hizo gracia lo que le hicieron a Busquets y también dejó su sello con un empujón. Llorente y Valdés, que estaban en el banquillo, salieron para separar.
5- سرخيو راموس هم از رفتار با بوسكتس شاكي شد و با بازيكنان شيليايي درگير شد. دراين ميان والدس و فرناندو يورنته كه روي نيمكت ذخيره ها بودند، براي جدا كردن بازيكنان دو تيم و پايان دادن به اين درگيري وارد عمل شدند
Los dos equipos protagonizaron un lamentable episodio al final del encuentro. Pedro tampoco se quedó corto.
6- در پايان بازي شاهد صحنه هايي بوديم كه چندان جالب توجه نبود. پدرو هم اين گونه عصبانيتش را نشان داد
Acabó la tangana y los dos equipos se retiraron a vestuarios. Los internacionales se partieron la cara por sus compañeros.

7- و جنجال اين طور به پايان رسيد و بازيكنان روانه رختكن هايشان شدند

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 12 شهریور 1390 | 08:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

اساسنامه باشگاه تراكتور جهت ارائه به AFC روي ميز رئيس سازمان ليگ

برابر تعهدات تعيين شده از سوي نمايندگان AFC در زمان بازديد از باشگاه و استاديوم بادگار امام (ره) در خصوص اساسنامه جديد باشگاه و تراز مالي،هر دو مورد با تلاش همه جانبه مسئولين باشگاه و گروه تراكتورسازان با تغييرات مورد نظر به ثبت رسيد و در مورخه 12/06/90 به سازمان ليگ تحويل گرديد تا به AFC ارسال گردد.
اين مدارك به زبان انگليسي ترجمه و كپي برابر اصل گرديد.همكاري جدي و صميمانه رئيس ثبت شركتهاي تبريز و همكاران ايشان در ثبت رسمي مراحل فوق جاي تقدير و سپاس دارد.
تربيت بدني استان نيز جهت رفع نواقص استاديوم يادگار امام(ره) اقدامات لازم را انجام داده و تصاوير آن نيز ارسال گرديده و كليه موارد مورد نظر AFC تامين شده است.
تنها مورد عمل نشده ضوابط AFC توسط سازمان ليگ و هيات فوتبال  عدم واگذاري فوش بليط به باشگاه مي باشد و همگان منتظرند كه اين خواسته چه موقعي به صورت تمام و كمال به اجرا در خواهد آمد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 12 شهریور 1390 | 07:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

پس از كش و قوس هاي فراوان سازمان ليگ موافقت ضمني خود را با اختصاص حدود 25هزار نفر به تراكتور اعلام كرد

به احترام هواداران تراكتور برپا ( پيامد هاي حضور هواداران در آزادي )

سر انجام پس از كش و قوس هاي فراوان سازمان ليگ موافقت ضمني خود را با اختصاص جايگاهي با ظرفيت حدود 25هزار نفر به هواداران تراكتور اعلام كرد 


سر انجام پس از كش و قوس هاي فراوان سازمان ليگ موافقت ضمني خود را با اختصاص جايگاهي با ظرفيت حدود 25هزار نفر به هواداران تراكتور اعلام كرد 

پس از اين كه استقال اعلام كرد كه اجازه نمي دهد بيش از ده درصد ظرفيت آزادي را در اختيار هواداران تراكتور قرار دهند هواداران تراكتور با بسيج همگاني خود , چنان سازمان ليگ را آماج موج پيامهاي اينترنتي و رسانه اي خود قرار دادند تا سرانجام سازمان ليگ با خواسته به حق هواداران تراكتور موافقت به عمل آورد 

اين امر بيش از حضور هواداران در ازادي حاوي پيام هاي بزرگي براي تراكتورچي ها مي باشد 
اول اينكه هواداران اگر همسو با باشگاه حركت كنند و اسير مسائل حاشيه اي نشوند مي توانند خواسته خود را به مديران فوتبال ديكته كنند 

دوم اينكه بار ديگر مسير تبريز تا تهران و شهر هاي مسير شاهد رژه هواداران تراكتور خواهند بود كه اگر اين مراجعت و بازگشت همراه با صحنه هاي زيبا باشد مردم بيشتر به بزرگي تراكتور صحه خواهند گذاشت 

سوم اينكه چه صفايي دارد بزرگي در سزمين رقيب


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 12 شهریور 1390 | 01:19 | نویسنده : araz | 2باخیش

قدرت‌نمايي تيم ملي كره جنوبي و برد خفيف استراليا

ورزش > فوتبال جهان - كره جنوبي در روز اول مسابقات مقدماتي جام جهاني قدرت‌نمايي كرد.



به گزارش خبرآنلاين؛ از سري مسابقات مقدماتي جام جهاني، كره جنوبي با نتيجه پرگل 6 بر صفر لبنان را شكست داد تا قدرت خود را به رخ حريفان بكشد. ژاپن هم با يك گل كره شمالي را شكست داد. استراليا، ديگر قدرت آسيا هم با نتيجه دو بر يك تايلند را شكست داد تا از اولين مسابقه خود سه امتياز بگيرد. البته اين پيروزي براي استراليا كه به عنوان يكي از قدرت‌هاي فوتبال آسيا شناخته مي‌شود چندان شيرين نبود چراكه آن‌ها مقابل گل پيروزي‌بخش خود را در دقيقه 86 زدند و حتي ممكن بود مقابل تايلند به تساوي رضايت دهند.

امروز همچنين ازبكستان با نتيجه يك بر صفر از سد تاجيكستان گذشت. چين هم با نتيجه دو بر يك سنگاپور را برد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 07:08 | نویسنده : araz | 0باخیش

نامه ي ششگلاني به عزيز محمدي:قلعه نوعي مانع شعار دادن تماشاگر نما ها شد!!!!!!

تقدير از امير قلعه نوعي 

جواد ششگلاني رئيس هيأت فوتبال استان با ارسال نامه اي به سازمان ليگ برتر از سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز تقدير نمود. 
قلعه نوعي در بازي تراكتورسازي و شهرداري تبريز كه روز پنجشنبه 3/6/90 در استاديوم يادگار امام (ره) تبريز برگزار شد در اقدامي قابل تحسين جوّ استاديوم را مديريت نمود. 
متن نامه رئيس هيأت فوتبال استان خطاب به رياست محترم سازمان ليگ برتر فوتبال كشور بدين ترتيب مي باشد: 

رياست محترم سازمان ليگ برتر فوتبال 
جناب آقاي عزيز محمدي 

با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات شما 
احتراما ضمن قبولي طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان به استحضار مي رساند در جريان بازي تراكتورسازي و شهرداري تبريز كه در مورخه 3/6/90 برگزار گرديد آقاي امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي در اقدامي شايسته و قابل تقدير در حاليكه تعدادي از تماشاگرنماها در پشت نيمكت مي خواستند اقدام به گفتن شعارهاي غير اخلاقي نمايند با حركتي مناسب جلوگيري نموده و باعث ادامه آرامش موجود در ورزشگاه شدند و جوّ استاديوم را مديريت نمودند مراتب جهت هر گونه اقدام مقتضي بحضور ارسال ميگردد. 

جواد ششگلاني 
رئيس هيأت فوتبال استان


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 07:02 | نویسنده : araz | 0باخیش

درگيري در كمپ تيم‌هاي ملي در حضور وزير ورزش


در جلسه تمرين امروز تيم ملي به خبرنگاران اجازه ندادند كه اظهارات وزير ورزش هنگام بازديد از بخش‌هاي مختلف كمپ را به خوبي پوشش دهند.
تمرين تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز تحت تأثير حضور محمد عباسي در كمپ تيم‌هاي ملي و بازديد وي و تيم همراهش از تمرين ملي‌پوشان و بخش هاي مختلف كمپ برگزار شد.
پس از حضور عباسي در جمع ملي‌پوشان در اقدامي قابل تأمل مسئولان فدراسيون فوتبال از حضور خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي به محل حضور عباسي با ملي‌پوشان ممانعت كرده و تنها اجازه دادند تا خبرنگار سايت رسمي فدراسيون در اين محل حاضر شود كه اين موضوع با اعتراض خبرنگاران و عكاسان مواجه شد كه پس از اين اعتراض‌ها مسئولان فقط اجازه حضور عكاسان در زمين را دادند.

در ادامه عباسي راهي ساير بخش هاي مختلف كمپ شد تا از آنها نيز بازديد به عمل بياورد و باز هم نكته عجيب آنكه از حضور خبرنگاران در اين مناطق جلوگيري مي‌شد و عجيب‌تر آنكه فقط تصويربرداران مي‌توانستند همراه با وزير و مسئولان فدراسيون فوتبال به اين مناطق سركشي كنند كه البته از حضور آنها در خوابگاه ملي‌پوشان هم ممانعت به عمل آمد.

خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف كه اين برخورد دوگانه را از سوي مسئولان فدراسيون مي‌ديدند به اين موارد اعتراض كرده و در ادامه كار حتي به زد و خورد هم كشيد.
در اين زمان مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال كه با يكي از عكاسان ورزشي درگيري لفظي پيدا كرد كه سرانجام اين اختلاف به درگيري فيزيكي منجر شد اما اين پايان كار نبود و عزيز محمدي دقايقي پس از اين درگيري نزد خبرنگاران آمده و با توجيهي عجيب قصد سرپوش گذاشتن بر اين اقدام قابل تأمل فدراسيون فوتبال را داشت.

وي به يكي از خبرنگاران گفت اگر من براي مصاحبه به دفتر شما بيايم آيا خبرنگار سايت فدراسيون را هم با خود مي‌آورم كه اين حرف‌هاي رئيس سازمان ليگ خبرنگاران را قانع نكرد تا ماجرا به همين جا ختم شود.
خبرنگاران با وجود اينكه در روز عيد و در يك روز تعطيل براي پوشش خبري تمرينات تيم ملي و حضور وزير در اين تمرين به كمپ تيم‌هاي ملي رفته بودند تا اخبار ملي‌پوشان را در آستانه ديدارحساس اين تيم مقابل اندونزي به افكار عمومي برسانند اما در نهايت نتوانستند رسالت كاري خود را به نحو احسن انجام دهند و از رسيدن به هدف اصلي خود بازماندند.


ارم نيوز


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:54 | نویسنده : araz | 0باخیش

عباسي: در سال هاي گذشته موفقيت هاي ورزش تصادفي بوده‌ان

 

وزير ورزش جوانان در نشستي در خصوص اقدامات صورت گرفته در آكادمي فوتبال گفت: اقدامات صورت گرفته توسط فدراسيون و آكادمي ملي فوتبال قابل تحسين است.
 دكتر محمد عباسي در اين نشست با تبريك عيد فطر گفت: انجام چنين اقدامات و طرح هايي در كمپ تيم هاي ملي و آكادمي ملي فوتبال قابل تحسين است و ما وظيفه داريم ورزش را ارتقا دهيم .همانطور كه مي دانيد فوتبال بيش از ورزش هاي ديگر مورد توجه و رايج است و به خاطر پر طرفدار بودنش متوليان آن به اندازه حجم توجه و مطالبات به آن خدمات ارائه كنند.

وزير ورزش و جوانان ادامه داد: بايد همه با هم نيازهاي فوتبال را در كنار ديگر ورزش ها برآورده كنيم تا به موفقيت برسيم. در فوتبال بايد استعداد يابي به خوبي انجام شود تا بهترين ها در فوتبال كشور وجود داشته باشد. البته بايد جريان فرهنگي در ورزش حل شود تا استعداد ها هدر نرود.

عباسي در ادامه گفت: نبايد در ورزش كشور قهرمانان ما تصادفي باشند و طوري نباشد كه موفقيت هاي شان هم تصادفي باشد يعني اينكه يك قهرمان پس از كلي سرمايه گذاري نبايد فقط يك سال قهرمان شود و دو سال بعد محو شود. بايد يك قهرمان بتواند سال هاي سال قهرماني كسب كند. متاسفانه در سال هاي گذشته موفقيت هاي ورزش تصادفي بوده اند.

وزير ورزش در پايان گفت: فوتبال ايران امكانات و فرصت هاي خوبي دارد و با توجه به حضور يك مربي بزرگ و با سابقه مثل كي روش مي تواند به خوبي نتيجه بگيرد و موفق باشد. در فدراسيون فوتبال براي علمي شدن فوتبال و تجهيز زير ساخت ها كارهاي بزرگي انجام شده است كه اميدواريم در آينده نتيجه اين كارها را ببينيم.

 

ارم نيوز


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.