sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

بيانيه نايب رئيس ارشد كنفدراسيون فوتبال آسيا

 

امروز روز غم انگيزي براي اي اف سي و فوتبال آسيا بود.

اي اف سي به تصميم اتحاديه جهاني فوتبال فيفا احترام مي گذارد و ما محمد بن همام رئيس سابق را مطلع كرده ايم كه حق درخواست تجديد نظر در راي صادره از فيفا را دارد.



مي خواهيم همه طرفداران، فدراسيون هاي فوتبال، تيم ها، بازيكنان و شريكان تجاري خود را مطمئن كنيم كه كميته اجرايي اي اف سي با اتحاد بدنبال رفع مشكلات است و تلاش مي كند سرعت پيشرفت فوتبال در آسيا حفظ شود.

فوتبال در آسيا بهتر و قوي تر خواهد شد و ما روند حركت برنامه ها را حفظ خواهيم كرد.

اين دوره سختي براي ماست چراكه فوتبال آسيا با مسائل مختلفي رو در روست و يكي از مهمترين آنها تباني در فوتبال است. من به عنوان رئيس موقت كنفدراسيون فوتبال آسيا به اهميت هدايت قدرتمند فوتبال و همكاري با فدراسيون ها اعتقاد دارم تا فضايي از اعتماد و اميد را به وجود آوريم.

در مدت رياست موقتم قول مي دهم اي اف سي بر مسايل فوتبال در آسيا احاطه كامل داشته باشد و در امور خود شفاف، عادل و هماهنگ باشد.

هنور فوتبال در آسيا به آنجا كه بايد نرسيده، و ما تلاش خواهيم كرد تا به آنچه مي خواهيم برسيم. آينده به طور قطع براي آسياست ولي تنها به شرطي كه ما به فوتبال خود ايمان داشته باشيم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:39 | نویسنده : araz | 0باخیش

رئيس فدراسيون ژاپن : كاپيتان سوباسا يك رويا نيست

جونجي اوگورا تاكيد كرد كه كار اصلي او ادامه دادن مسير و برنامه هاي روساي قبلي فدراسيون هاي ژاپن خواهد بود.



" من با جديت و نگاه به روساي گذشته فدراسيون تلاش مي كنم در همين دو سالي كه مي خواهم سركار باشم فدراسيون فوتبال ژاپن را به سطح بالاتري برسانم".

اوگورا كه هفته گذشته در انتخابات فدراسيون فوتبال ژاپن به عنوان رئيس جديد برگزيده شد در مصاحبه با the-afc.com برنامه هاي خود را اعلام كرد.

او هفته گذشته نه تنها جانشين موتوآكي اينوكاي شد كه تنها دو سال از رياستش مي گذشت بلكه رياست مدير كميته ميزباني جام جهاني 2022 را هم بدست گرفت.

اوگورا در سال 1990 وارد فدراسيون فوتبال ژاپن شد و از سال 1992 تا 1998 دبيركل فدراسيون و از سال 1998 تا 2010 نايب رئيس فدراسيون بود.

او هم مانند كابوچي و اينوكاي دو رئيس قبلي فدراسيون معتقد است كه ليگ فونداسيون تيم ملي ژاپن را مي سازد.

"براي رسيدن به اهداف بلند مدت در سال 2050 بايد در برنامه هاي كوتاه مدت در 2015 به نتيجه برسيم. فقط با توسعه ، بيشتر كردن ارتباطات دوستانه و پيشرفت فوتبال است كه مي توانيم به نقاط مورد نظر برسيم".

"در سال 2015 بايد خانواده فوتبال ژاپن را به پنج ميليون نفر برسانيم و تيم ملي را در رنكينگ در بين 10تيم برتر جهان قرار دهيم".

"در همين حال براي برنامه بلند مدت تا سال 2050 خانواده فوتبال بايد به 10 ميليون نفر افزايش پيدا كند، ميزبان جام جهاني باشيم و قهرمان جهان شويم".

براي همين فدراسيون فوتبال ژاپن از سال 2002 و تحت پروژه اي به نام " ماموريت پرزيدنت" با 47 فدراسيون پيشرفته ارتباط خاص برقرار كرده تا با تبادل اطلاعات زمينه پيشرفت در ژاپن را فراهم كند.


كاپيتان سوباسا

اوگورا كه فارغ التحصيل دانشگاه واسدا در رشته اقتصاد سياسي است اعتقاد شديدي دارد كه داستان موفقيت " كاپيتان سوباسا" عملي خواهد شد.

كاپيتان سوباسا شخصيت كارتوني معروف ژاپن است كه در سال 1981 توسط يوئيچي تاكاهاشي كارگردان شد و بعد به محبوبيت جهاني رسيد.

اين كارتون داستان تيمي جوان به كاپيتاني سوباسا است كه عاشق فوتبال شده اند و مي خواهند يكروز به قهرماني جهان برسند. او بعد ها الهام بخش فوتباليست هاي برجسته اي مانند كيسوكه هوندا، هيده توشي ناكاتا، سيجو نارازاكي، زين الدين زيدان، فرانچسكو توتي، فرناندو تورس و الساندور دل پيرو شد.

 


اوگورا گفت: " من همان انگيزه و هدفي را دارم كه كاوابوچي سان و اينوكاي سان داشتند. مثل همه طرفداران و بازيكنان ژاپني. ما اعتقاد داريم كاپيتان سوباسا يك رويا نيست. خواسته ما يك روزي به واقعيت مي رسد حتي اگر آنروز زنده نباشيم".

" كار بايد تا مرحله شكوفا شدن با جديت پيگيري شود". اين حرف هاي كاوابوچي است كه پس از شيزو فوجيتا و كاوابوچي توانست نشان افتخار فيفا را بدست آورد.

تا سال 2009 تعداد بازيكنان ژاپني به 888.910 نفر رسيد و به همين خاطر رسيدن به اهداف ميان مدت كار چندان دشواري نيست.


تغيير فصل ژاپن به تقويم اروپايي
اوگورا هم مانند اينوكاي معتقد است كه بايد فصل فوتبال ژاپن شبيه فوتبال اروپا اواخر تابستان شروع شود و اوائل بهار به پايان برسد.

او كه در سال 1981 در لندن به عنوان حسابدار در شركت الكترونيكي فوروكاوا كار مي كرد بيشتر از گذشته تحت تاثير فوتبال اروپا قرار گرفت.

" تغيير زمان فعلي فصل فوتبال اجتناب ناپذير است. احتمالا در 5 تا 10 سال آينده و به شرط وضعيت مالي مناسب ما هم همان تقويم اروپايي را اجرا مي كنيم".

" اجازه بدهيد واقع گرا باشيم. تقويم فيفا بيشتر متناسب با تقويم فوتبال در اروپاست و اگر ما نتوانيم تقويم خود را شبيه آنها كنيم در آخر بازيكنان و تيم ملي هستند كه آسيب مي بينند".

اما اين تغييرات برنامه اي دقيق و سرمايه گذاري وسيعي لازم دارد چراكه باشگاه هاي ژاپني علاقه اي به بازي در ميان زمستان ندارند. آنوقت بايد براي زيرسازي زمين هاي فوتبال و گرم كردن آنها در روزهاي برفي و يخبندان امكانات تازه اي بوجود آوريم".

" مسائل مختلفي مطرح است كه بايد قبل از اجراي اين برنامه روي آن فكر شود. ما بايد از هوكايدو در شمال شروع كنيم و بعد به ياماگاتا، نيگاتا و سنداي در جنوب برسيم. به علاوه ما به اسپانسرهاي خاص يا كمك هاي دولتي هم نيازمند هستيم".


مربي جديد، جام جهاني 2022 و قهرماني جهان

اوگورا كه 20 سال به فدراسيون فوتبال ژاپن خدمت كرده سه هدف بلند مدت اصلي را مطرح مي كند.

" ابتدا بايد مربي جديد تيم ملي را تعيين كنيم تا جايگزين تاكشي اوكادا شود. با توجه به جام ملت هاي آسيا 2011 ما زمان كمي داريم".

" من بايد به عنوان داوزدهمين رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن و رئيس كميته ميزباني 2022 وظيفه ديگرم آوردن جام جهاني به خاك ژاپن است. من خيلي دوست دارم كه در رسيدن به اين هدف موفق باشم".

" هدف ديگرم رسيدن به همان اهداف فوتبال ژاپن در سال 2050 است".


نوبت نسل جديد مديران ژاپن

اوگورا كه يك هفته پيش در روز 25 جولاي رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن شد اعلام كرده كه دو سال ديگر بازنشسته خواهد شد. 

" شكي نيست كه به بيشتر از 2 سال فكر نمي كنم. آمدن من هم ناگهاني شد. با خواست ديگران بود كه البته با اراده و تصميم من همراه شد".

طبق اساسنامه فدراسيون فوتبال ژاپن رئيس و نايب رئيس فدراسيون بايد كمتر از 70 سال داشته باشند اما براي عضويت در كميته اجرايي هيچ محدوديت سني وجود ندارد. و اين همه سابقه اوگورا او را به فردي استثنا تبديل كرد كه امروز روي صندلي رياست بنشيند.

" حالا نوبت نسل جوان تر رسيده و من پيرتر از آن هستم كه بتوانم خيلي ادامه دهم. كوزو تاشيما دبيركل و نايب رئيس فدراسيون يكي از افراد بزرگ ما در آينده خواهد بود".

" به كوزو كمك خواهيم كرد تا در جلسات بيشتري در فيفا و اي اف سي شركت كند. او تنها 50 سال دارد و مي تواند كمك زيادي به فدراسيون كند".

" من از رياست فدراسيون كنار مي روم اما اگر مردم بخواهند مي توانم تا زمانيكه مفيد باشم به فوتبال ژاپن، آسيا و جهان خدمت كنم".


تان بون پيائو و اتسوكو ميازاكي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

دانلود مصاحبه كرار جاسم در برنامه 90 در 90 صحبت درباره تراختور و خليج

 مصاحبه كرار در مورد تراختور و رها شدنش از محروميت و صحبت هاي معروفش در مورد خليج

40 مگابايت

 

 

دانلود كنيد

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 06:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

صدور حكم جلب كفاشيان و بهروان

صدور حكم جلب كفاشيان و بهروان 


مالك و مديرعامل باشگاه نساجي مازندران از صدور حكم جلب رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ آزادگان خبر داد.  



كوروش رحماني در مورد شكايتش از مسئولان فدراسيون فوتبال گفت: در اين مورد قبلا توضيحات لازم را داده‌ام كه هيچ فايده‌اي نداشت. در همين زمينه حكم جلب كفاشيان و بهروان رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ آزادگان صادر شده است.

وي در مورد اينكه آيا حكم جلب كفاشيان و بهروان را باشگاه نساجي گرفته تأكيد كرد: ما اين كار را نكرديم و قانون اين كار را انجام داده است. ما كسي نيستيم كه بخواهيم اين كار را انجام بدهيم. آنها سه روز مهلت داشتند تا به دادسراي كاركنان دولت مراجعه كنند كه در حال حاضر 5 روز از اين مهلت گذشته است.

رحماني در پاسخ به اين سؤال كه همچنان مي‌خواهيد اين حكم جلب را دنبال كنيد گفت: مملكت قانون دارد و طبيعي است كه اين كار را انجام دهيم. البته ما كاره‌اي نيستيم و اين برعهده مرجع قضايي است چرا كه بعد از مهلت سه روزه‌اي كه داشتند بايد اين اتفاق بيفتد.

مالك باشگاه نساجي در مورد علت شكايت از مسئولان فدراسيون گفت: عدم اجراي دستور مقام قضايي باعث شد اين اتفاق بيفتد. در تاريخ 24 مرداد سال 89 با دستور دادگاه قرار بود تمام قرارداد‌ها با امضاي من باشد اما آقايان بدون امضاي من قراردادها را ثبت كردند به همين دليل دوباره شكايت كرديم كه آنها نيامدند.

وي تأكيد كرد: در تاريخ 22 مرداد ماه يك بار در دادگاه حاضر شده و طبق صورتجلسه‌اي كه شد قبول كردند با ما همكاري كنند اما دوباره كارهاي ديگري كردند كه منتهي به آن شد تا دادگاه آنها را دوباره احضار كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 04:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

صادقى: اين ديدار از دربى پايتخت هم حساس تر است!

خبرنگار كلوب هواداران تراكتور سازي، مصاحبه كوتاهي با اميرحسين صادقي، مدافع تيم تراكتور انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.



بازي با استقلال را چطو ميبينيد؟
بازي بين دو تيم اول و دوم جدول است و به نوعي اين بازي حكم فينال را دارد. اين بازي بسيار سخت خواهد بود، چون استقلال بازيكنان خوبي جذب كرده است و هم اينكه در صدر جدول قرار دارد و نميخواهد موقعيت خود در جدول را از دست دهد.

با توجه به اينكه چندين سال در استقلال حضور داشتيد و امسال ميخواهيد در مقابل تيم سابق خود بازي كنيد، چقدر انگيزه داريد؟
من انفرادي فكر نميكنم و در اين فصل به غير از موفقيت تراكتور، به چيز ديگري فكر نميكنم. من بازيكن حرفه اي هستم و چيزي كم ندارم كه بخواهم خود را به كسي ثابت كنم. به لطف خدا در چند سالي كه فوتبال بازي ميكنم، همه مرا ميشناسند كه چطور به پيراهن تيمي كه ميپوشم، تعصب دارم و امسال هم با پيراهن تيم دوست داشتني تراكتور، كه هواداران پرشور و خونگرمي هم دارد، به موفقيت هاي بزرگتري كه لياقت اين هواداران است، خواهيم رسيد.

هواداران زيادي از هم اكنون خود را آماده ميكنند تا با حضور در استاديوم آزادي، همراه تيم باشند، نظر شما در اين مورد چيست؟
مهم انرژي مثبتي است كه هواداران در استاديوم به ما ميدهند. حالا چه صد نفر باشد و چه مانند پارسال چهل هزار نفر. چون هواداران تراكتور نشان داده اند كه حتي اگر صد نفر هم باشند، به اندازه ده ها هزار نفر تشويق ميكنند و اين واقعا يك استثناست در فوتبال ما. من از اين لحاظ خيلي خوشحالم كه در آزادي تنها نبوده و هوادران يار و ياور تيم خواهند بود. اين بازي يك دربي است، حتي مهمتر از دربي پايتخت، چون به نوعي چهره قهرمان در اين ديدار شكل خواهد گرفت.

چقدر به برد در اين بازي اميدواريد؟
هرچند كه بازي سختي را پيش رو داريم، اما انشالله استقلال را شكست خواهيم داد و سه امتيازش را تقديم خواهيم كرد به همه هواداران تيم.

نظرتان راجع به دربي تبريز چيست؟
خدا را شكر كه توانستيم با نتيجه پر گل، مقابل شهرداري به پيروزي برسيم. اما براي من خيلي جالب بود. عجيب ترين دربي بود كه تا به حال ديده بودم. وقتي ما وارد زمين شديم تا خودمان را آماده بازي كنيم، همه ما را به شدت تشويق ميكردند. وقتي شهرداري وارد شد، همه شهرداري را تشويق كردند. يك بار بازيكنان تراكتور را صدا ميكردند و بعدا بازيكن شهرداري را، كه واقعا در نوع خود جالب بود.

حرف آخر؟
از همه هواداراني كه در استاديوم آزادي حاضر خواهند شد، تقاضا دارم، فقط تيم خود را تشويق كنند و به تيم و بازيكنان حريف كاري نداشته باشند، تا ما هم بتوانيم با تمركز و انگيزه بالا، بازي خوبي به نمايش بگذاريم و به اميد خدا برنده باشيم.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 04:23 | نویسنده : araz | 0باخیش

جايگاه پرسپوليسيها در اختيار تماشاگران تراكتور قرار ميگيرد

سايت گل ـ تماشاگران تيم تراكتورسازي تبريز از حالا در صدد سفر به تهران هستند تا بازي اين تيم مقابل استقلال را از نزديك تماشا كنند. نكته مهم اين است كه طبق قوانين فقط 10درصد از ظرفيت ورزشگاه آزادي در اختيار تماشاگران تراكتور قرار خواهد گرفت ولي مطمئنا در اين ديدار بايد شاهد حضور 30هزارتماشاگر تبريزي در استاديوم آزادي باشيم.از طرفي استقلاليها ميخواهند اكثر ظرفيت ورزشگاه در اختيار خودشان باشد ولي به طور حتم حضور پرتعداد تماشاگران تبريزي معادلات را به هم خواهد زد. آخرين اخبار حاكي از آن است كه سازمان ليگ ميخواهد جايگاه تماشاگران پرسپوليس در ضلع شمالي ورزشگاه آزادي را در اختيار تماشاگران تراكتور قرار دهد و بالاي همين جايگاه در طبقه دوم هم به تراكتوريها تعلق پيدا كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 04:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

يادداشت: كميته انضباطي ره به كجا مي برد؟

 نصر نيوز: بالاخره پس از كش و قوس فراوان كميته انضباطي رأي خود را پيرامون حوادث ورزشگاه سردار جنگل اعلام كرد بر اساس اين رأي تيم هاي داماش گيلان و تراكتور سازي تبريزبه ترتيب به پرداخت 7 و 3 ميليون تومان جريمه نقدي محكوم شدند.  


   
  مخاطبان رويدادهاي ورزشي اغلب قشر جوان جامعه اند و اين قشر آگاه، چشم هاي بيداري هستند كه هر حكمي كه از سوي مرجعي صادر مي شود در تير رس نگاه تيزبين آنان قرار مي گيرد و اين وظيفه ارگاني مثل كميته انضباطي را سنگين مي كند. چرا كه اجراي عدالت مطالبه همه آنهاست. اينكه تصميمات كميته انضباطي را در مورد تيم تراكتور سازي تبعيض آميز مي دانند و معتقدند درحق اين تيم اجحاف مي شود و سنگين ترين جريمه ها براي اين تيم درنظر گرفته مي شود ضمن آنكه راي بحث برانگيز اخير حتي اين موضوع را قوت مي بخشد.
تصميمات كميته انضباطي از چند جنبه قابل بررسي است:
1- حضور تعداد كثيري از هواداران تراكتور سازي تبريز نه تنها در ورزشگاه يادگار امام(ره) بلكه در ساير ورزشگاه هاي كشور در حمايت ازتيم همواره حضور پرشور و پ ررنگي بوده و اين حضور باعث ايجاد حساسيت در بين عوامل كميته انضباطي شده است. كوچكترين حركات تماشاگران اين تيم زير ذره بين بوده و در صورت كوچكترين تخلف سنگين ترين مجازات در نظر گرفته مي شود در حالي كه حضورهواداران تراكتور سازي دردو سال اخير آمار ليگ كشور را از حيث استقبال تماشاگران بهبود بخشيده است و اين حضور نشان از پويايي ليگ فوتبال و حتي ورزش كشوراست .
 
2- تصميمات كميته انضباطي تا حدودي تحت تاثير برنامه تلويزيوني نود قرار گرفته بود برنامه اي كه غرض ورزي آن ازنظر مردم پوشيده نيست (اشاره به در خواست عادل فردوسي پور از قاضي شريفي براي بخشش علي كريمي) برنامه اي كه ادعاي اجراي عدالت در فوتبال را دارد اما بارها ديده ايم كه منافع خود را بر همه چيز از جمله اجراي عدالت ترجيح داده است.
 
3- حوادثي كه در جريان ديدار دو تيم از هفته چهارم رقابت هاي ليگ برتر رخ داد از جمله مواردي بود كه به ندرت شاهد آن بوده ايم حمله به اتوبوس حامل بازيكنان و كاردر فني تيم، فحاشي و حمله به هواداران تيم ميهمان و مضروب كردن دو نفر از آنان، شكستن صندلي هاي ورزشگاه و تبديل استاديوم به محيط نا امن و رعب آورو....
اتفاقاتي كه فصل گذشته در ورزشگاه يادگار امام در جريان بازي تيم هاي تراكتورسازي و صباي قم رخ داد و به محروميت سه جلسه اي تيم از حضور هواداران منجر شد به هيچ عنوان قابل قياس با اتقاقات اين ديدار نبود .
حتي اگر شدت حوادث ورزشگاه سردار جنگل و يادگار امام را يكسان بدانيم حداقل جريمه اي كه براي تيم داماش بايد درنظر گرفته مي شد محروميت سه جلسه اي تيم از حضور تماشاگران بايد مي شد كه در كمال ناباوري اين كميته تنها به جريمه محدود نقدي اكتفا كرد.


4- تصميم كميته انضباطي بايد براي درجهت سالم سازي تمامي ورزشگاه هاي كشور باشد اين كه از بزرگوارانه از حوادث ورزشگاه گيلان عبور مي كند ضمن آن كه صحه بر رفتار ناشايت تماشاگران اين تيم مي گذارد تماشاگر نماها را درارتكاب اعمال غير فرهنگي شان گستاخ تر مي سازد.
 خلاصه كلام اين كه هيچ وجدان بيداري اين ناعدالتي را بر نمي تابد. كميته انضباطي ره به كجا مي برد؟

 



 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 شهریور 1390 | 01:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

ياوران : آقايان ، بي انصافي هم حدي دارد

ياوران : آقايان ، بي انصافي هم حدي دارد



رحمان ياوران قائم مقام كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز اعتراض اين كانون را از راي صادره كميته انضباطي در مورد حواشي ديدار تراكتورسازي تبريز و داماش گيلان در شهر رشت را اعلام داشت كه متن اين نامه به شرح زير مي باشد 
بسمه تعالي 
با تبريك عيد سعيد فطر بر تمامي مسلمانان و قبولي طاعات و عبادات مسلمين بر درگاه الهي 
در مورد حكم صادره كميته انضباطي در مورد وقايع ديدار تراكتور و داماش در شهر رشت ، لازم دانستيم تا مواردي را به كميته انضباطي يادآور باشيم 
در روز ديدار تراكتور و داماش هواداران تراكتور سازي و اعزاي اين تيم 4 ساعت زير كثيف ترين فحاشي ها قرار گرفت و در حين بازي باراني از تكه هاي صندلي و اشياء به داخل زمين را شاهد بوديم و بعد از پايان بازي هواداران تيم داماش كه از باخت تيمشان عصباني بودند دو بار به اتوبوس حامل بازيكنان حمله كردند و شيشه هاي اتوبوس را شكسته و بدترين توهين ها را نثار بازيكنان كردند و كاروان تراكتور را مجبور كردند تا شبانه شهر رشت را ترك كنند و از طرفي هواداران ما در خيابان هاي اين شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و دهها خودرو شخصي خسارت جدي ديد و دهها نفر با تني زخمي از چاقوي مردم رشت راهي تبريز شدند و اين در شرايطي بود كه كانون هواداران تراكتور سازي قبل از آغاز ديدار با نصب بنري صعود تيم داماش را به ليگ برتر و فرار رسيدن ماه مبارك رمضان را به مردم اين شهر و مدير عامل داماش تبريك گفته بود 
با اين توصيف آقايان در كميته انضباطي با چه معياري چنين حكمي را صادر كرده اند ! الحق كه دست مسئولان در كميته انضباطي درد نكند با حكمي كه صادر كرده اند و آيا تفاوت ميان حرمت ها و بي حرمتي ها فقط 4 ميليون تومان است ؟ اگر اين اتفاقات خداي ناكرده در تبريز رخ مي داد آيا چنين حكمي را صادر مي كرديد ؟ و يا هواداران ما را از 6 ماه حضور در استاديوم محروم مي كرديد ! آقايان بي انصافي هم حدي دارد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 10 شهریور 1390 | 12:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

Traktör Tebriz – Esteghlal Tehran Asiya El Clasico 2011.09.09 Saat 20:00



www.tiraxturfans.com.



İran Ligin altıncı haftasında en hassas oyununda Esteghlal Tahran takımı traktör Azerbaycan takımının konuk olacak.

Bu oyun Tahran'ın Azadi Stadyumu'nda, 100 bin kişi onunde yapılacaktır. Şimdi Tebriz traktör 12 puan ile liganın ikinci sırasında ve Esteghlal Tahran 13 puan ile ilk sırada yerleşmiş.

 

İki takımın geçen oyunları çok heyecanlı olurken traktör tarftarları Azadi Stadyumunuda buyuk bir toplantı yapmıştılar. Traktör taraftarları yeni bir rekord yazırkenö, 50 binden fazla Azadi Stadyumunda hazırlanmıştılar. Geçen oyunların sonuçları şu:


2000-2010: Traktör 1- 1 Esteghlal 1 (Tebriz Sahand Stadium) 
Bölüm Bir: Esteghlal 2 - Traktör 2 (Azadi Tahran) 
2010-2011: Traktör 1- Esteghlal 1 (Tebriz Sahand Stadium) 
Bölüm İki: Esteghlal 1 - Traktör 2 (Azadi Tahran) 
Geçen sezon sonuçları traktör takımın sonuçlarını daha iyi olduğunu göstermektedir. 
Traktör ve Esteghlal Tahran- Perspolis Tehran oyunları, Asiya El clasicosu oyunu tanılmış. Traktör Barselona ve Azerbaycan İspanya'da Katalonya gibi traktör tarftarların anlayışları ve Bu karşılaştırma da geçerlidir . Onların Stadyumda Sloganları: 
Traktör Barcelona Azerbaycan – Katalan

İran'ın Persepolis ve Esteghlal Derbisi geçen yıllar İranın super ligin en hassa oyunuydur. Ama şimdi Traktör ve tahran takımların El-Clasıcosu İran'ın en hassas futbol oyunu oyunudur.

Traktör oyunlarında fanlar kendi ulusal istediklerini Stadyumda talep ediyorlar
Bu ekip bir takım sporudur - politik haline gelmiştir.


Urmu Gölü kirizi

Urmu Gölü kirizi Aerbaycanlılar için en önemli konudur. Traktör taraftarları geçmiş oyunlarda dafalarca urmiye gölünün kurumasına itiraz etmiştiler.
Hiç şüphesiz, bu kiriz, bu oyunu etkileyecektir. İran hükümetinin geniş güvenlik önlemleri bu oyunu almak bekleniyor.



Report:Tiraxtur1

Tirxturfans Haber Ajansı 

  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 10 شهریور 1390 | 11:41 | نویسنده : araz | 0باخیش

جنجال درمورد فوتبال دو قطبي اسپانيا

صحبتهاي رئيس باشگاه ويارئال آغازگر جنجال جديدي در فوتبال اسپانيا شد كه خيلي هاي ديگر هم در اين باره به اظهارنظر پرداختند. 


  با شكست 0-5 ويارئال در اولين ديدار فصل جديد لاليگا مقابل بارسلونا، بحث جديدي در فوتبال اين كشور آغاز شده است

بعد از اين بازي بود كه رئيس باشگاه ويارئال به شدت از فوتبال دو قطبي اسپانيا انتقاد و اعلام كرد كه بايد به دوقطبي فوتبال در لاليگا پايان داد و اكنون خيلي هاي ديگر دراين باره به اظهار نظر پرداخته اند.

اين درحالي است كه پيش از برگزاري ديدار ويارئال- بارسلونا در نوكمپ انتظار مي رفت كه ويارئال يكي از آن تيمهايي باشد كه تيم كاتالان را به وحشت انداخته و بتواند شاگردان گوارديولا را متوقف كند. تيمي كه اين فصل در ليگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و خريدهاي تابستاني خوبي هم داشت. ولي شكست 0-5 ويارئال مقابل بارسلونا باعث شد تا رئيس اين باشگاه آغازگربحث جديدي در فوتبال اسپانيا باشد كه دراينجا مي توانيد مروري بر اين بحث داشته باشيد

فرناندو رويگ ( رئيس باشگاه ويارئال):

رويگ بعد از شكست 0-5 تيمش مقابل بارسا گفت:« اين اصلا براي فوتبال اسپانيا خوب نيست ولي واقعيت همين است. ما بايد براي آنكه بتوانيم قرضهايمان را بدهيم بازيكنانمان را بفروشيم و تيمهاي ديگر كه اعتبارات زيادي در اختيار دارند، آنها را بخرند.»

او با اشاره به آينده فوتبال اسپانيا گفت:« اگر فقط مي خواهيد همين دو بازي (رويارويي رئال و بارسا ) را ببينيد، خب همين دو بازي را خواهيم داشت. الان سه يا چهار سال است كه اوضاع همين طور است. يا بايد اين روند تغيير كند و يا فوتبال اسپانيا را خواهيم كشت.»

خوسه ماريا دل نيدو (رئيس سويا):

همين صحبتها باعث شد تا رئيس باشگاه سويا هم در اين باره به صحبت بپردازد . دل نيدو در اين باره گفت:« ليگ ما بيخود ترين ليگ اروپا نيست، بلكه بيخود ترين ليگ دنياست. ليگي جهان سومي كه در آن تنها دو تيم تمام پولها را در اختيار دارند.»

جالب اينجاست كه تنها روساي باشگاه از اين روند انتقاد نكرده اند و ودوقطبي بودن فوتبال اسپانيا باعث شده تا صداي تنيسورهاي اسپانيايي هم در بيايد

فليسيانو لوپس (تنيسور صاحب نام اسپانيايي):

اين تنيسور اسپانيايي در صفحه توئيترش نوشت:« بدون آنكه قصد كوچك شمردن كسي را داشته باشم، اين سوال مطرح است:« چه زماني متوجه خواهند شد كه اگر اين روند ادامه يابد، به ضرر لاليگا خواهد بود؟»

رافا نادال (تنيسور صاحب نام اسپانيايي):

نادال هم معتقد است كه اصلا براي لاليگا خوب نيست كه تنها رئال و بارسا براي قهرماني بجنگند:« رقابت رئال و بارسلونا خيلي زيبا و جذاب است ولي خوشحال مي شدم اگر هر هفته هيجان بيشتري در جريان بود و رقابتها بين تيمهاي بيشتري درجريان بود.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 05:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

پنج هفته از ليگ برتر فوتبال كشور را پشت سر گذاشته ايم

پنج هفته از ليگ برتر فوتبال كشور را پشت سر گذاشته ايم و تا حدودي تيمها خودشان را پيدا كرده و به جايگاه هائي كه پيش بيني مي شد نزديك شده اند .

 

 



استقلال كهكشاني در صدر و تيم امير قلعه نوعي در جايگاه دوم، كه البته اين نتايج فعلاً تا هفته پنجم است و معلوم نيست كه در آينده چه جايگاهي از آ ن اين تيمها خواهد شد بايد گفت مسابقات ليگ جذابيت زيادي براي هواداران داشته است،اما سوالات و نكات تاريكي هم هست كه در يادها مانده است.
اشتباه فاحش فدراسيون فوتبال در ماههاي گذشته هنوز از ذهن فوتبالدوستان محو نشده است.آن اتفاق وحشتناك براي تيم ملي اميد رخ داد و آرزوي حضور فوتبال ما را در المپيك به باد داد.حق كشي ها و اشتباهات واضحي كه در ليگ دسته يك در چند مرحله منجر به صعود تيمي شد كه امروز در ليگ برتر در انتهائي ترين نقطه جدول نشسته و همه اينها فقط به خاطر همان مديريت مصلحت انديشانه فدراسيون است.مديريتي كه با نگاهي از بالا تصميم مي گيرد كه تبريز نبايد بيشتر از دو تيم داشته باشد!حال مي بينيم كه تيمهاي تبريزي كجا بوده و تيمهاي كرماني در كجاي جدول هستند؟
ابتدا اين اشتباهات فاحش توسط سرپرست مسابقات ليگ دسته يك قائم شهر آغاز شد و امروز مي دانيم كه چه بر سر آن سرپرست آمده است، و چگونه از تيمهاي استانيش ياد مي كند و از همه مهمتر كه سرنوشت نساجي قائمشهر و مدير عاملش به كجا رسيد .بد نيست نگاهي به اين فهرست داشته باشيم: نساجي قائمشهر، مس سرچشمه، و سرپرست مسابقات ليگ دسته اول كه وقتي مسير هر يك را دنبال مي كنيم به يك سرنوشت مي رسيم.جالب اينكه در پس همه اين حق كشي ها سياست گذاري جديدي رايج شده ، كه آن مظلوم نمائي است.آنها ميلياردها ريال سرمايه گذاري ، هزاران چشم نگران و روزها زحمت و تمرين و سختي را با يك تصميم غير عادلانه به فراموشي مي سپارند و با كوچكترين اشاره فرياد وااسفا را قانوني سر مي دهند.شايد گسترش فولاد را توانستند بالاجبار در ليگ دسته اول نگه دارند و نگذاشتند كه اين تيم به حق قانوني اش برسد، اما گسترش فولاد به احترام هوادارانش كه در گرما و سرما به هواداري از اين تيم به ورزشگاه مي آمدند در قرعه كشي ليگ دسته اول شركت كرد تا امسال ثابت كند كه مستحق حضور در ليگ برتر بود و با دستهاي پشت پرده نتوانست به حق خود برسد.روزنامه نود/مورخه 7 شهريور 1390


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 01:45 | نویسنده : araz | 0باخیش

همداني: هواداران يار دوازدهم ما هستند

مربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: هواداران يار دوازدهم ما هستند و اميدوارم با حمايت آنها از دست استقلال عبور كنيم.

 


ستار همداني در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه با اشاره به پيروزي تراكتورسازي تبريز مقابل تيم شهرداري تبريز اظهار داشت: تيم شهرداري تبريز يكي از بهترين تيم هاي ليگ برتر است و بازي ما با اين تيم دربي محسوب مي شود؛ تراكتور سازي تبريز با آمادگي كامل وبا انگيزه وارد ميدان مسابقه شد و گل زود هنگامي كه تيم ما وارد دروازه تيم شهرداري تبريز كرد اين تيم را غافل گير كرد.
 
وي در خصوص تعطيلات ليگ افزود: با توجه به روند رو به رشدي كه تيم تراكتور سازي تبريز داشت، اين تعطيلات براي ما كمي مضر خواهد بود، اگر تعطيلات وجود نداشت و بازي ما در مقابل تيم استقلال تهران در اين هفته برگزار مي شد فكر مي كنم براي تيم ما بهتر بود
 
همداني در خصوص ديدار اين تيم در مقابل تيم استقلال تهران گفت: تيم استقال تهران هم يكي از بهترين تيم هاي اين فصل ليگ برتر است و بازيكنان خوبي را هم در اختيار دارد. اين تيم داراي برنامه است ولي تيمي كه مي خواهد به اهداف خود برسد و در ليگ برتر سربلند شود بايد هر تيمي را شكست بدهد و فرقي نمي كند كه چه تيمي باشد و ما هم با برنامه و اهدافي كه داريم به مصاف تيم استقلال مي رويم.
 
مربي تيم تراكتورسازي تبريز درمورد پيش بيني نتيجه و حمايت هواداران تيم تراكتور سازي تبريز در بازي مقابل تيم استقلال تهران تصريح كرد: نتيجه دست خدا است ولي ما انشاالله براي دفاع از فوتبال تراكتور سازي و استان آذربايجان شرقي به مصاف اين تيم مي رويم، انشالله با حمايت هوادارانمان در تهران و پرهيز از حاشيه ها بتوانيم نتيجه مطلوب هوادارانمان را كسب كنيم

وي در خصوص ميزان رضايت كادر فني از بازيكنان تيم تراكتور سازي بيان كرد: با گذشت زمان و با پشت سرگذاشتن هر مسابقه بازيكنان بهتر از گذشته مي شوند و تفكرات كادر فني را با گذشت زمان بهتر مي دانند و با مرور زمان بازيكنان و كادر فني بهتر از گذشته هم ديگر را مي شناسند و اين مورد رضايت بخش است.
  
 وي در پايان خطاب به هواداران تيم گفت: از هواداران خوبمان كه هميشه يار و ياور اين تيم هستند تشكر ويژه مي كنم. انشاالله مجموعه تيم تراكتور سازي تبريز از هواداران كه يار دوازدهم ما هستند انرژي لازم را كسب كند و با حمايت آنها به نتايج مطلوب اين هواداران برسيم تا دل همه اين هواداران را شاد كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 01:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

عابديني: زمان حضور در استقلال حسرت اين هواداران را مي كشيدم

عابديني: زمان حضور در استقلال حسرت اين هواداران را مي كشيدم 



بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز گفت: زمان حضور در استقلال حسرت اين را مي خوردم كه چرا در كنار اين هواداران و تيم شهر خود حضور ندارم. 
  
فردين عابديني هافبك تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در خصوص ديدار با شهرداري اظهار داشت: خدا را شكر بازي خوبي بود و بازي پرگلي شاهد بوديم كه بعد از سه بازي توانستيم با كمك تماشاگران و همت كادر فني و بازيكنان سه امتياز بازي را كسب كنيم. 
  
عابديني در خصوص اولين گل خود كه در بازي با شهرداري به ثمر رسيد تصريح كرد: تلاش من و همه بچه ها و كادر فني براي تيم و شهر تبريز مي باشد و من هم در بازي هاي بعدي تمام تلاشم را مي كنم تا با زدن گل دل هواداران آذري را شاد كنم. 
  
وي در مورد جو ورزشگاه در بازي با شهرداري افزود: سال پيش كه در استقلال حضور داشتم، حسرت اين را مي خوردم كه چرا در كنار اين هواداران و تيم شهر خود حضور ندارم، هواداران در بازي قبلي نيز فرهنگ خودشان را نشان دادند و دو تيم را تشويق كردند كه در نوع خود كم نظير مي باشد. 
  
هافبك تيم تراكتورسازي تبريز در خصوص بازي مقابل تيم سابق خود گفت: سالي كه من در استقلال حضور داشتم جوان بودم و به جوان ترها ميدان نرسيد، امير خان به بازيكن جوان اعتقاد دارد و من از ايشان براي اعتمادي كه به من كرد تشكر مي كنم. 
  
وي در مورد انگيزه خود در بازي مقابل استقلال خاطر نشان كرد: هر بازي كن در مقابل تيم سابق خود از انگيزه بالايي برخوردار است و من نيز در صورت حضور در اين بازي با انگيزه دو برابر بازي خواهم كرد و با دعاي مردم و خانواده مي خواهم يكي از گلزنان اين بازي باشم. 
  
وي در خصوص سختي تمرينات قلعه نوعي گفت:تمرينات امير خان سخت نيست و تمرين هاي پرنشاطي را داريم و امير خان با همه بازيكن ها رفيق است و با شادابي خاصي اين تمرين هارا اداره مي كند. 
  
عابديني در انتهاي گفتگو در خصوص فوتبال خود گفت: پست اصلي من هافبك است ولي با نظر كادر فني در خط حمله به تيم كمك مي كنم كه از پست فعلي راضي هستم و الگوي ورزشي من دني آلوز است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 9 شهریور 1390 | 01:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

اعتراض رسمي باشگاه استقلال به تغيير زمان هفته ششم؛

اعتراض رسمي باشگاه استقلال به تغيير زمان هفته ششم؛

 

ديدار تراكتور سازي استقلال بايد به زمان ديگري موكول شود

باشگاه استقلال از انجام ديدار با تراكتورسازي بلافاصله پس از اتمام ديدار هاي تيم ملي رضايت ندارد زيرا 6 بازيكن اصلي اين تيم در اردوي تيم ايران حضور دارند و بازي با تراكتورسازي نيز براي آبي ها قبل از دربي پايتخت اهميت بسياري دارد و آنها خواهان لغو اين بازي پس از تعطيلات شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران نامه رسمي اعتراض باشگاه استقلال به سازمان ليگ رسيده است و مسئولان در حال پيگيري و تصميم نهايي براي تاريخ دقيق اين بازي هستندو از طرفي آبي ها معقتدند اين بازي جداي از حساسيت هاي ويژه به دليل تقابل امير قلعه نوعي با استقلال ديدار قبل از دربي مقابل پرسپوليس است و نتيجه آن در كسب روحيه تيمي اعضاي اين تيم تاثير دارد و مسئولان قصد دارند شرايط مناسبي را براي انجام اين بازي مهيا كنند.
گفتني است: مظلومي خواستار حضور 5 بازيكن اصلي خود بجز تيموريان كه محروم است براي اين بازي حساس در ليگ شده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 8 شهریور 1390 | 02:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

تراكتور واليز اسپورتركيه / افتتاحيه استاديوم اليز اسپور


سايت گل :بنابه دعوت باشگاه تركيه اي اليز اسپور تركيه تيم تراكتور سازي جهت انجام يك بازي دوستانه روز پنجشنبه هفته جاري به كشور تركيه عازم خواهد شداينديدار بمناسبت افتتاح ورزشگاه اليز اسپور درنزديكي شهر استانبول برگزار خواهد شد ، اليزا اسپور از تيم هاي دسته اولي ليگ تركيه بنام آسيا بانك مي باشد كه در فصل گذشته در رتبه هفتم ليگ ۱۸ تيمي فصل را به پايان برده.در همين ارتباط حسن آذرنيا سرپرست اين تيم اظهار داشت گه در صورت فراهم شدن بليت پروازي براي روز پنچشنبه ديدار فوق روز جمعه برگزار خواهد شد ودر غير اينصورت روز شنبه دو تيم به مصاف هم خواهند رفت


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 7 شهریور 1390 | 11:39 | نویسنده : araz | 2باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.