sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

قلعه‌نويي: به كيفيت مطلوب رسيده‌ايم

قلعه‌نويي: به كيفيت مطلوب رسيده‌ايم شايد تعطيلات به نفع ما نباشد گلهاي زود هنگام شيرازه شهرداري را برهم زد

آذربايجان اسپورت_ سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در نشست خبري بعد از بازي گفت: در مقابل شهرداري تبريز بازي خوبي ارائه كرديم و توانستيم زود به گل رسيده و به بازي مسلط شويم و نتيجه را به نفع خود به پايان ببريم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - تبريز، امير قلعه‌نويي كيفيت بازي تيمش را در مقابل شهرداري مطابق ميل خود دانست و اظهار كرد: ما توانستيم با يك بازي تاكتيكي نتيجه خوبي بگيريم و من اعتقاد دارم كه گلهاي زود هنگام ما باعث شد تا شيرازه تيم شهرداري از هم بپاچد و نتيجه را واگذار كند.

وي افزود: بازيكنان تيم تراكتورسازي نيمه اول را به نحو احسن به پايان بردند، ولي نيمه دوم را جدي نگرفته و فكر كردند كه بازي تمام شده است و اين باعث شد كه در نيمه دوم بازي خوبي ارائه ندهند.

سرمربي تراكتورسازي تبريز با تشكر از تماشاگراني كه در بازي با شهرداري اين تيم را تنها نگذاشتند گفت: من گفته بودم كه تيم اصلي ما هواداراني هستند كه امشب به استاديوم مي‌آيند و ديديم كه اين امر ميسر شد و البته اين را هم بايد ذكر كرد كه ما بازي زيبايي ارائه داديم تا هواداران از تماشاي آن لذت ببرند.

وي در رابطه با برنامه‌هاي آتي تيم در تعطيلات دو هفته‌اي ليگ برتر خاطرنشان كرد: تيم من كم‌كم داشت به حد مطلوب و دلخواه خود مي‌رسيد و اين تعطيلات شايد براي اين تيم خوب نباشد، ولي ما با بازي‌هاي تداركاتي سعي خواهيم كرد تا تيم از نظر تاكتيكي افت نداشته باشد، چون روز به روز بازيكنان با هم هماهنگ‌تر مي‌شوند و شناخت آنها از هم و بامن بيشتر مي‌شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

امتياز داماش دورود به اروميه فروخته شد

امتياز داماش دورود به اروميه فروخته شد رئيس هيات فوتبال آذربايجانغربي: 770 ميليون براي اين انتقال پول داديم شايد ناصر ابراهيمي سرمربي تيم شود

رييس هيات فوتبال آذربايجان غربي گفت: امتياز تيم فوتبال داماش دورود رسما به اورميه انتقال يافت.

آذربايجان اسپورت_ "عزيز حافظي" افزود: پس از انجام مذاكرات با چهار تيم دسته يكي استقلال جنوب تهران، پيام و برق شيراز و همچنين داماش دورود در نهايت با مديران تيم داماش به توافق نهايي دسته يافته و قرار دادي به مبلغ 770 ميليون تومان امتياز اين تيم به اورميه واگذار شد.

وي با اشاره به اينكه خواسته هاي غيرمتعارف مديران تيم هاي دسته يكي مانع از انجام انتقال امتياز تيمي در دسته يك به اورميه پيش از زمان كنوني بود، اظهار كرد: در اين بين استقلال جنوب تهران ابتدا قيمت يك ميليارد و 700 ميليون توماني را براي فروش امتياز خود پيشنهاد داده بود كه پس از مخالفت ما، اين مبلغ را به يك ميليارد و 200 ميليون تومان كاهش دادند، اما باز هم ما مخالف پرداخت اين ميزان پول به آنها بوديم؛ تيمهاي پيام و برق شيراز نيز كه تصميم به فروش امتياز تيم خود داشتند نخست مبلغ يك ميليارد توماني را پيشنهاد دادند كه بعد از نارضايتي مردم فارس با فروش امتياز اين تيم ها و عدم تمايل مسوولان اين استان براي اين كار،‌ به سراغ تيم داماش دورود رفتيم.

رييس هيات فوتبال آذربايجان غربي در پاسخ به اينكه با توجه به آغاز مسابقات ليگ دسته يك كشور از يازدهم شهريور ماه و عدم مشخص بودن كادرفني و بازيكنان تيم، چه برنامه اي براي حل اين مشكل در مدت كوتاه باقي مانده داريد؟‌ گفت: كميته‌ي فني هيات فوتبال استان پيش از اين 31 بازيكن منتخب استان را مشخص كرده است و مشكلي از اين نظر وجود ندارد؛ در رابطه با كادر فني نيز نام 15 مربي خوب كشور در اين خصوص مطرح است كه ما نهايتا روي دو نام متمركز شديم تا يكي از آنها را براي سرمربيگري تيم انتخاب كنيم.

وي ابراز كرد: آقايان ناصر ابراهيمي و همچنين ابراهيم قاسم پور دو نفري هستند كه با توجه به سابقه شان مي توانند كمك زيادي به تيم آذر باطري اروميه نمايند كه با تصميم هيئت مديره تيم، بزودي با يكي از آنها قرار داد امضا مي شود.

حافظي در جواب اين سوال كه كدام يك از اين مربيان شانس بيشتري براي سرمربيگري تيم آذر باطري اورميه را دارند؟ گفت: مبلغ پيشنهادي ابراهيم قاسمپور بالا است كه به همين خاطر فكر مي كنم با توجه به پيشنهاد كمتر ناصر ابراهيمي، وي بخت بيشتري براي انتخاب داشته باشد.

وي همچنين در پاسخ به اينكه اورميه و شركت آذرباطري قصد تيمداري براي سال هاي متمادي را دارد يا تنها امسال در اين زمينه ورود پيدا مي كند و پس از يكسال از تيمداري در فوتبال منصرف مي شود؟ اظهار كرد: خريد امتياز تيمي در دسته يك براساس برنامه بوده است؛ بطوري كه ما براي تيمداري در دسته يك و سپس صعود به ليگ برتر يك برنامه ي چهارساله تعريف كرده ايم كه در صورت مديريت درست، بعد از سه سال در دسته يك به ليگ برتر صعود مي كنيم.

وي ياداور شد: مديريت شركت آذرباطري نيز مطمئنا در اين زمينه مشكلي ندارد و تيمداري براي سالهاي آتي را نيز مدنظر خود دارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:21 | نویسنده : araz | 0باخیش

تعطيلي سه روزه تراكتورسازي و احتمال برگزاري بازي با ترابوزن

تعطيلي سه روزه تراكتورسازي و احتمال برگزاري بازي با ترابوزن

.

تمرينات تيم فوتبال تراكتورسازي تا روز دوشنبه تعطيل شد.

امير قلعه نويي پس از پيروزي 5 بر يك مقابل شهرداري تبريز كه شب گذشته حاصل شد، تمرينات اين تيم را سه روز تعطيل كرد. اين تيم از عصر دوشنبه تمرينات خود را در تبريز پيگيري مي كند.

* با توجه به عقد خواهر خواندگي بين استانداري آذربايجان شرقي و باشگاه ترابوزن مسئولان باشگاه تراكتورسازي در تلاش هستند در صورت فراهم شدن مقدمات سفر به تركيه بروند و ديداري دوستانه با اين تيم برگزار كنند.

* تراكتورسازي در صورتي كه به سفر تركيه نرود سه ديدار تداركاتي در ايران برگزار مي كند.

* برخلاف تصور مسئولان باشگاه تراكتورسازي بابت پيروزي در دربي پاداش ويژه اي به بازيكنان خود نمي دهند و پاداش بر اساس آئين نامه باشگاه پرداخت مي شود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:16 | نویسنده : araz | 0باخیش

يسيچ: نتيجه عادلانه بود! مسووليت اين باخت با من است

يسيچ: نتيجه عادلانه بود! مسووليت اين باخت با من است

آذربايجان اسپورت_ سرمربي تيم شهرداري تبريز در نشست خبري پس از بازي گفت: من مسووليت اين شكست سنگين را بر عهده مي‌گيرم و دوست ندارم اين شكست را به گردن كسي ديگر بيندازم.

يسيچ علت اين شكست را كم‌كاري بازيكنانش عنوان كرد و گفت: بازي آن طور كه بايد شروع نشد و تراكتورسازي دو گل زود هنگام به ما زد و تيم من سردرگم شد و با اين سردرگمي تراكتورسازي به پيروزي رسيد.

وي افزود: پس از دو گل اول نيم‌ساعت طول كشيد تا ما به خودمان بياييم و اگر بعد از گل سعيد دقيقي بازيكن من كارت قرمز نگرفته بود، شايد نتيجه اين نبود. البته كم‌كاري بازيكنان هم در اين امر دخيل بود، ولي بايد بازيكنان جواب اين كم‌كاري را به من بدهند.

وي با قبول كردن مسووليت باخت بيان كرد: با شرايطي كه ما داشتيم و بازي خوب تراكتورسازي، مي‌توان گفت اين نتيجه تقريبا عادلانه بود.

سرمربي تيم شهرداري تبريز خطاب به تماشاگران گفت: من از تماشاگران تشكر مي‌كنم كه با حضور پرشورشان به بازيكنان روحيه دادند و من قبل از اين بازي هم گفته بودم كه برنده‌هاي اصلي بازي هواداراني هستند كه به ورزشگاه مي‌آيند.

وي تعطيلات پيش‌روي تيم را مفيد دانست و خاطرنشان كرد: مشكل ما فقط از تركيب تيم نيست. در جناح‌هاي ديگر هم مثل خط دفاع ضعف‌هايي هم داريم كه در اين تعطيلات سعي خواهيم كرد توان بدني تيم را تامين كنيم و بعد از تعطيلات با تيمي قوي‌تر‌ از اين ليگ را از سر بگيريم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:13 | نویسنده : araz | 0باخیش

تيراختور 5 بلديه اسپور 1؛ 5 گل تيراختور براي همدردي با اورمو گؤلوي آذربايجان

Tiraxturfans.Com. هفته پنجم ليگ برتر ايران- فصل 90 -91

ساعت شروع بازي : 22:00

استاديوم : سهند تبريز

تعداد تماشاگران : 65 هزار نفر داخل استاديوم

اسامي بازيكنان تيم تراكتور : مهدي ثابتي، مرتضي اسدي، اميرحسين صادقي، سيد محسن حسيني، سياوش اكبرپور، رودريگو توزي، مهدي كياني، محمد ابراهيمي، احسان حاج صفي، فرزاد آشوبي و فردين عابديني

مربي تيم : امير قلعه نوعي

اسامي بازيكنان تيم شهرداري : ابراهيم ميرزاپور،سعيد دقيقي، شهرام گودرزي،ميثم بائو، زاگوويچ، حبيب گرداني، كاميابي نيا، حاجي زاده، پيرزاده، مهرداد قنبري( دقيقه 44 ) ، محمد ايرانپوريان (نيمه دوم)

مربي : يسيچ

گلهاي تراكتور : احسان حاج صفي (دقيقه 3و 59) ، امير حسين صادقي (دقيقه 8)، فردين عابديني( دقيقه 12) ، سياوش اكبرپور( دقيقه 20)

گلهاي شهرداري: سعيد دقيقي (دقيقه 34 )

كارت : امير حسين صادقي كارت زرد از تيم تراختور، شهرام گودرزي كارت زرد از تيم شهرداري

شرح بازي :

كمتر كسي پيش بيني مي كرد هر دو تيم بازي  آنچنان بازي سرعتي را به نمايش بگذارند تا اشتباهات و فرصت طلبي هاي بازيكنان به راحتي هرچه تمامتر بتوانند توپها را وارد دروازه نمايند. البته اين تيم تراكتور بود كه از سرعت بازي كاملا استفاده نمايد و تنها در نيمه اول 4 گل وارد دروازه شهرداري نمايد. اين بازي كه از همان دقايق اول سرعت زيادي داشت بخت خود را به سوي تراكتور نمود تا احسان حاج صفي در دقيقه 3 با يك حركت فردي زيبا از كنار خط محوطه جريمه با يك شوت بسيار زيبا دروازه شهرداري را براي اولين بار باز نمايد . دقيقه 8 امير حسين صادقي با ضربه سر كرنري را توسط احسان حاج صفي زده شده بود را به زيبايي هرچه تمامتر وارد دروازه شهرداري نمايد .بعد از گل دوم اين تيم شهرداري بود كه توانست چند حمله را بر روي دروازه تراكتور ببيند كه توسط مدافعان تراكتور دفع شد. در دقيقه 12 بر خلاف جريان بازي اين تراختور بود كه در يك ضد حمله  فردين عابديني از روي پاس دقيق محمد ابراهيمي در يك مصاف تك به تك  گل سوم تراكتور را به ثمر برساند .

اما گل سوم پايان گلهاي تراكتور نبود و اين تيم عطش سيري ناپذيري براي گل زدن از خود نشان ميداد بطوري كه در دقيقه 20 فردين عابديني با يك دريبل بسيار زيبا توانست در منطقه جريمه به سياوش اكبرپور برساند تا اين بازيكن با يك بغل پا توپ گرد را از زير دستان ميرزاپور عبور و داخل دروازه نمايد.

تيم شهرداري اسير بازي سرعتي تيم تراكتور شده بود و هرچند 4 گل از همشهري خود عقب بود اما باز هم حمله در دستور كار اين تيم بود تا بالاخره اين تيم نيز توانست در دقيقه 34 توسط سعيد دقيقي به اولين گل خود در اين بازي دست يابد. پ

دقايق پاياني نيمه اول از سرعت بازي كاسته شده بود و هر دوتيم بازي كنترل توپ و ميدان را در دستور كار خود داشتند . اين بازي در نيمه اول تنها 1 دقيقه وقت اضافه داشت .

نيمه دوم اين بازي سرعت كمتري نسبت به نيمه اول داشت . اولين گل تيم تراكتور در اين نيمه توسط احسان حاج صفي زده شد تا در اين بازي دو گله شود . تيم تراكتور كه گل دوم خود را از روي كرنر بدست آورده بود توانست باز هم از ضربات كرنر استفاده كند و اين احسان حاج صفي بود كه از توپ برگشتي كرنر توسط ميرزاپور و پاس ابراهيمي نهايت استفاده را بكند و با يك شوت بيرون از محوطه جريمه براي پنجمين باز دروازه تيم شهرداري را باز كند .

دقيقه 66 تيم شهرداي توانست  توپ را وارد دروازه تراكتور كند كه به علت افسايد بودن اين  گل توسط داور مردود اعلام شد .

اين بازي آنقدر صحنه هاي حساس داشت  كه حتي شوت اكبرپور و برخورد آن با تيرك دروزاه نتواند جو استاديوم را پر از شور كند و در نهايت اين بازي با نتيجه 5 بر 1 به سود تيم تراكتور به پايان رسيد .

حواشي بازي : برخلاف دربي هاي دنيا ، دربي دو تيم به علت علاقه هواردان به هردو تيم آنقدر حساس نبود كه بتواند 65 هزار هوادار را به استاديوم بكشاند. بازي فصل قبل دو تيم تنها 15 هزار تماشاگر داشت . اما اين دربي شرايط خاص خودش را داشت. تمام شدن محروميت دو جلسه اي هواداران و معضل خشك شدن درياچه اورميه توانست شور و اشتياق را براي اين بازي به ارمغان بياورد . جالب اينكه در تمام طول بيشتر شعارهاي هوادارن حول اعتراض به روند خشك شدن درياچه اروميه بود . تلويزيون ايران بارها صداي استاديوم را قطع و بعضي وقتها آنرا كم مي نمود. با اين حال به دفعات صداي هواداران در حمايت از درياچه اورميه از تلويزيون به گوش رسيد .

از شعارهاي مهم مي توان به موارد ذيل اشاره كرد :

آذربايجان وار اولسون     ايستمين كور اولسون

اورمو گولو جان وئرير     مجليس اونون قتلينه فرمان وئرير .

ياشاسين آذربايجان

گلين گئدخ آغلياق     اورمو گولون دولدوراخ


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:27 | نویسنده : araz | 3باخیش

تراكتورسازي با 5 گل براي مدعيان خط و نشان كشيد

تراكتوراسپور ـ از هفته پنجم ليگ برتر استاديوم يادگار تبريز ميزبان داربي تبريز بين دو تيم تراكتور و شهرداري بود . اين بازي كه در حضور بيش از 50 هزار نفر برگزار شد با برتري 5 بر 1 تراكتور به پايان رسيد . از ميهمانان ويژه اين ديدار مي توان به دكتر بيگي استاندار آذربايجان شرقي و يوسف كرمي قهرمان تكواندو نام برد تركيب تراكتور : مهدي ثابتي ، اميرحسين صادقي (66 احمد آل نعمه )، فردين عابديني ، مهدي كياني ، فرزاد آشوبي ، سياوش اكبرپور احسان حاج صفي ، خوزه رودريگو(46 مصطفي اكرامي )، سيد محسن حسيني ، محمد ابراهيمي (63 مسعود ابراهيم زاده) اخطار:گودرزي ، دقيقي ( شهرداري ) ، عابديني،حسيني ( تراكتور) اخراج:گودرزي گلها: حاج صفي (3 و 60)،صادقي (8) ، عابديني (12) و اكبرپور (18)براي تراكتور و دقيقي (34) براي شهرداري شرح گلها " تراكتور 1 شهرداري 0 : حركت تراكتور از سمت چپ كه حاج صفي با شوت زيبا از گوشه راست محوطه جريمه شهرداري را به گل تبديل كرد. تراكتور 2 شهرداري 0 : ارسال كرنر توسط حاج صفي با ضربه سر صادقي گل دوم را رقم زد. تراكتور 3 شهرداري 0:باوركردني نبود. دقيقه 12 و گل سوم. اين بار فردين عابديني پاس محمد ابراهيمي را در شرايط تك به تك به گل تبديل كرد. تراكتور 4 شهرداري 0 : شوخي نيست. فقط 17 دقيقه گذشته و تراكتور به گل چهارم مي رسد. اين بار حركت تكنيكي عابديني را اكبرپور به گل چهارم تيمش تبديل كرد. تراكتور 4 شهرداري 1:سعيد دقيقي روي پاس عمقي حاجي زاده فاصله را كم كرد. تراكتور 5 شهرداري 1 :پاس عمقي كياني در دقيقه 60 به حاج صفي رسيد و او با يك ضربه تماشايي از پشت محوطه جريمه بازهم هواداران تراكتور را شاد كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 شهریور 1390 | 01:19 | نویسنده : araz | 0باخیش

سرويس دهي شركت واحد اتوبوسراني تبريز به ورزشگاه يادگار امام(ره)

همزمان با برگزاري شهرآورد تيم هاي تبريزي در ليگ برتر در روز پنجشنبه 90/6/3ناوگان شركت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه از ساعت 18/30از 5 مسير اقدام به جابجايي و انتقال تماشاگران و طرفداران اين دو تيم به ورزشگاه يادگار امام(ره)و بالعكس خواهند نمود.

به گزارش روابط عمومي شركت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه اين 5 مسير عبارتند از : مسير شماره 1: چهار راه عباسي مسير شماره 2: چهار راه شهيد منتظري(مارالان) مسير شماره 3: چهار راه طالقاني(ره) مسير شماره 4:ميدان ستارخان مسير شماره 5: ميدان جهاد(نصف راه)


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 شهریور 1390 | 03:33 | نویسنده : araz | 0باخیش

بازي در تبريز، دلها در اورمو

Tiraxturfans.Com. بالاخره انتظارها بسر آمد و از اين هفته عاشقان تراختور شاهد بازيهاي اين تيم در ورزشگاه  سهند خواهند بود .بعد از آنكه كميته انظباطي در يك حكم مغرضانه و به دور از عدالت، راي به سه جلسه بازي بدون تماشاگر داد، هواداران تيم به هر نحو ممكن اعتراض خود را نسبت به اين بي عدالتي انجام دادند، اما آنان كه از ما بودن من و تو، همواره هراسان بودند، اين صداها را نشنيده و بر بي عدالتي خويش اصرار ورزيدند و بر همگان نشان دادند كه دشمني آنان با تراختور و مردم آذربايجان را پاياني نيست.

 

اينك بعد از گذشت چهارهفته از رقابتهاي ليگ برتر باشگاههاي كشور و از هفته پنجم، روز پنجشنبه ارتش سرخ آذربايجان، در داربي شهر تبريز به مصاف ديگر سرخپوشان تبريزي خواهد رفت. اين ديدار علاوه برحساسيتهاي هميشگي بازيهاي تراختور از دو منظر بسيار حائز اهميت ميباشد. اول آنكه تراختورسازان اين فصل براي اولين بار در حضور تماشاگران خود به ميدان ميروند و بي شك هواداران با حضور گسترده خود جواب دندان شكني به كساني كه شمشير را از رو بسته و عناد و دشمني خود را با ملت آذربايجان آشكار ساخته اند، خواهند داد .

اما مساله دوم كه حكم مرگ وزندگي را براي آذربايجان دارد، اعتراض به خشكاندن تعمدي عروس آذربايجان يعني درياچه اورميه ميباشد. در اين شبهاي عزيز و ليالي قدر به هر خانه و كاشانه اي كه سر بزنيد، صحبت از اورمو گولو و اخبار پيرامون آن ميباشد.

بعد از آنكه نمايندگان مجلس (بخوانيد خائنين ملت) با گستاخي تمام به دو فوريت طرح آبرساني به  درياچه اورميه راي ندادند و نماينده كم شعور بجنورد با وقاحت تمام از كوچ مردم آذربايجان به ساير شهرها سخن به ميان آورد، خشم عجيبي ملت آذربايجان را فرا گرفته است، فلذا اين مردم هميشه قهرمان عزمي راسخ گرفته اند تا به هر نحو ممكن جلوي اين فاجعه عظيم را بگيرند، حتي اگر شده با اشك چشمانشان. پنجشنبه از راه ميرسد و اينبار نوبت مردم است تا بواسطه تنها رسانه ي بزرگ خود يعني تراختور، صداي خود را به گوش همه جهانيان و به ويژه مسئولين در خواب خفته ايران برسانند. در بازي روز پنجشنبه با صدايي رسا فرياد خواهيم زد :

"اورمو گولو سسلنير ....  سوسوزام هاراي هاراي"   و

"اورمو گولو جان وئرير  ....   مجليس اونون قتلينه فرمان وئرير"

وعده ديدار ما :

پنج شنبه – تبريز- ورزشگاه بزرگ سهند   ساعت 10 شب

گونش


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 شهریور 1390 | 01:06 | نویسنده : araz | 1باخیش

قلعه نوعي: من به فوتبال هجومي علاقه دارم

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت:من به فوتبال هجومي علاقه دارم و مردم بازي پرگل را بيشتر دوست دارند. به گزارش خبرنگار باشگاه تراكتورسازي تبريز، امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در كنفرانس قبل از بازي با شهرداري پس از عرض سلام و ادب و تسليت ليالي قدر گفت: خدا را شكر بعد از بازي اول بازيهاي خوب و منطقي انجام داديم و توانستيم امتيازات لازم را كسب كنيم.

وي در ادامه افزود: فردا تيم اصلي ما كه هواداران هستند وارد زمين مي شوند و ما بازي سپاهان – شهرداري را به طور كامل آناليز كرده ايم، شهرداري تيم خوبي دارد و در خط هافبك از باعو استفاده مي كند كه بازيكن خوبيست و ما بايد ارتباط او را با دقيقي قطع كنيم.

قلعه نوعي اظهار داشت: اميدوارم دربي خوبي باشد و نتيجه بازي هم دست خداست و شهرداري نسبت به سال گذشته پيشرفت هاي زيادي داشته است و اميدوارم بتوانيم به شرايط ايده آل تاكتيكي برسيم. سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: من دوست دارم بازي هجومي انجام دهيم و تيم هجومي در ساختار دفاعي آسيب پذير است و مردم و مطبوعات فوتبال پر گل را بيشتر دوست دارند و به نظر من نتيجه 3 بر 2 بهتر از نتيجه 1 بر صفر است و به همين دليل ما فوتبال هجومي انجام مي دهيم و تيمي كه زياد حمله كند در دفاع مشكل پذير خواهد بود.

وي در خصوص هواداران گفت: مردم آذربايجان مردم اصيل و با معرفتي هستند و من در حدي نيستم كه به مردم پيغام و پيام بدهم و به عنوان يك برادر كوچكتر توقع دارم فقط تيم خودشان را تشويق كنند و از حاشيه پرهيز كنند و ما بايد با احترام گذاشتن به حريف يك رسم خوب از تبريز و آذربايجان پديد آوريم.

قلعه نوعي در خصوص وضعيت بدني بازيكنان گفت: 80 درصد بازي فوتبال قدرت بدني است و تيم بايد از نظر فيزيكي و سرعت و قد خوب باشد و ما توانستيم مقابل ذوب آهن از نظر تكنيكي و مقابل داماش از نر قدرت بدني عملكرد خوبي داشته باشيم.

وي در خصوص شناخت از ضرايب هوشي بازيكنان تيم تصريح كرد: فردي كه فوتباليست مي شود از نظر هوش بالاست و با فيلم ها و آناليز ها در قابل تاكتيك قرار مي گيرد و در فوتبال خلاقيت بازيكن بايد آزاد باشد و ما در تيم 50 درصد تغييرات داشتيم و هماهنگي مورد نياز نيز زمان بر است ولي ما در زمان مورد نياز توانستيم هماهنگ شويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 3 شهریور 1390 | 12:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

داربي محيط زيستي

داربي محيط زيستي همه درانتظار داربي تبريز: ركوردشكني در شمال غربي

هواداران خاص تبريز در بازي فرداشب دو اتفاق مهم را باعث خواهند شد. اول از همه بحث مهمي درباره خشكيدن درياچه اروميه وجود دارد و دوم پيش‌بيني ركورد شكست تماشاگر در ليگ برتر

امير قلعه‌نويي در طول هفته گذشته كمتر مصاحبه كرده و بيشتر حواس خود را متوجه مسابقه دشوار فردا شب مقابل شهرداري تبريز كرده است. جايي كه يك تيم سازمان‌يافته با مربي عجيب و قريبش انتظار او را مي‌كشد. اين مسابقه‌اي بين دو تيم قرمزپوش است كه داربي فوتبال تبريز در دوران جديد است.

آيا اين يك داربي واقعي است؟

سنت فوتبال تبريز و تاريخ آن مديون دو تيم ماشين‌سازي و تراكتورسازي است. دو تيم صنعتي و وابسته به دو نهاد مهم كارگري تبريز كه هر يك سلوك و فلسفه خود را داشتند. ماشين‌سازي سبز مي‌پوشيد و تيم كم‌طرفدارتري بود و تراكتور تيم قرمزپوشي كه هواداران خود را از توده مردم تبريز مي‌گرفت. اين دو تيم در دهه 80 و در عصر سقوط فوتبال تبريز قدرت خود را از دست دادند و به رده‌هاي پايين فوتبال ايران سقوط كردند البته تراكتورسازي همواره در نبرد صعود بود اما ماشين‌ كم رمق‌تر از آني كه بتواند دلخوشي چند هزار طرفدارش باشد.

تراكتور اما از 3 سال پيش با حضور فراز كمالوند و ناصر شفق جان تازه‌اي گرفت و پس از صعود به ليگ برتر در سه فصل گذشته يكي از مهمترين تيم‌هاي ليگ بوده است. تيم پرطرفدار كه غيرقابل ناديده گرفتن است حتي اگر در دورترين نقطه ايران نسبت به تبريز به ميدان برود با ظهور تراكتور در فوتبال ايران شهرداري تبريز هم در پس اين تيم جان گرفت و با شرايط مالي خوب به ليگ برتر رسيد و بعد از آنكه فصل گذشته به زحمت خود را حفظ كرد امسال به شرايط تثبيت پا گذاشته است. اين در حالي است كه دو تيم گسترش فولاد و ماشين‌سازي هم امسال به اميد صعود ليگ دسته اول را آغاز مي‌كنند.

داربي محيط زيستي

هواداران خاص تبريز در بازي فرداشب دو اتفاق مهم را باعث خواهند شد. اول از همه بحث مهمي درباره خشكيدن درياچه اروميه وجود دارد و دوم پيش‌بيني ركورد شكست تماشاگر در ليگ برتر. تبريزي‌ها به دنبال جلب توجه همه ايرانيان به فاجعه زيست محيطي درياچه اروميه‌اند و اين كمپين در بازي تبريز شكل خواهد گرفت. در مورد ركودشكني پنجشنبه شب هم همه چيز مثبت به نظر مي‌رسد. اول از اينكه اين اولين بازي همراه با تماشاگر تراكتورسازي در اين فصل است و دوم اينكه شرايط فني هر دو تيم اين خوش‌بيني را ايجاد مي‌كند كه بازي خوبي در انتظار هواداران باشد. اين مسابقه‌اي است كه تبريز هميشه انتظارش را مي‌كشد اگر چه هر دو تيم قرمز مي‌پوشند!

سايت گل / سعيد ستارزاده


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 09:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

استقلاليها كودكان بي سرپرست را سركار گذاشتند

بازيكنان استقلال ، كودكان بي سرپرست را در شب قدر ، سر كار گذاشتند.

به گزارش ترك نيوز به نقل از خبرآنلاين، بازيكنان استقلال كه قرار بود در شب قدر همراه با كادرفني و مديريت تيم به بنياد خيريه ياسر بروند تا در كنار كودكان بي سرپرست باشند ، سر قرار نرفتند و چشمان اين كودكان بي سرپرست را كه براي ديدارشان لحظه شماري مي كردند ، به انتظار گذاشتند.

از جمع تمام بازيكنان استقلال كه بسياري از اين كهكشاني ها در همان حوالي نياوران هم ساكن هستند ، تنها اين آرش برهاني بود كه با كمي تاخير به ديدار كودكان بي سرپرست رفت و ديگران همه را سر كار گذاشتند تا پرويز مظلومي و علي فتح الله زاده تنها علي نظري جويباري و علي اميري از معاونين باشگاه را همراه خود داشته باشند كه به اين كودكان كه از ساعت ها قبل در روياي عكس يادگاري با فرهاد ، جباري ، خسرو ، آندو ، حنيف و…

به راستي اگر به جاي افطار با اين كودكان بي سرپرست ، ميزبان ستارگان فوتبال مان ، علي انصاري ، حسين هدايتي يا اميدوار رضايي بودند هم تنها فقط آرش برهاني به مراسم مي رفت؟ آيا دل هاي اين كودكان بي سرپرست در شب قدر ، اين قدر حرمت نداشت كه اسمي هاي فوتبال مان ساعتي از وقت شان را به سختي بگذرانند؟


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 08:37 | نویسنده : araz | 0باخیش

امير قلعه نويي:تيم تراكتورسازي مال مردم است و تماشاگران هم سرمايه‌هاي ملي ما هستند

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در نشست خبري پيش از بازي گفت: ما به حضور طرفداران در بازي فردا نياز داريم، چون تيم اصلي ما هواداران هستند كه در هر شرايطي تيم را ياري مي‌كنند.  

 

 قلعه‌نويي كيفيت بازي تيمش را در سه بازي گذشته مطابق ميل خود عنوان كرد و افزود: تراكتورسازي در بازي‌هاي گذشته روند خوبي داشته است و با توجه به اينكه هدف ما بازي هجومي است، اميدواريم داربي تبريز را نيز با موفقيت پشت سر بگذاريم و البته اين را هم بايد بدانيم كه نتيجه بازي دست خداست.

 وي با بيان اينكه كادر فني تيم تراكتورسازي در چند روز گذشته با مشاهده بازي‌هاي تيم شهرداري، شناخت خوبي از اين تيم به دست آورده است، اظهار كرد: تيم شهرداري فصل را خوب شروع كرده است و خط دفاع و حمله خوبي دارد و ما بايد در اين بازي اجازه ندهيم تا اين دو جناح با هم مشاركت داشته باشند، ولي در كل قبول مي‌كنم كه خط دفاع ما آسيب پذيرتر از تيم شهرداري است.

 سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در رابطه با آمادگي بازيكنان تيم براي بازي فردا بيان كرد: بازيكنان فوتبال بايد از نظر ضريب هوشي بالا باشند، زيرا بايد از نظر تاكتيك‌پذيري هوش بالايي داشته باشند و من هم به همين خاطر 5 دقيقه قبل از هر تمرين با آن‌ها صحبت مي‌كنم و سعي مي‌كنم به آن‌ها روحيه بدهم، ولي بايد قبول كنيم كه فوتبال ايران هنوز فوتبال احساسي است.

 او در پايان تماشاگران را مخاطب خود قرار داد و عنوان كرد: تيم تراكتورسازي مال مردم است و تماشاگران هم سرمايه‌هاي ملي ما هستند و من با توجه به شناختي كه تا به حال از هواداران تبريزي پيدا كرده‌ام، از آن‌ها انتظار دارم تا با حاشيه‌ها كاري نداشته باشند و تيم خود را تشويق كرده و به مهمان احترام بگذارند.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 07:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

اميدوارم تراكتورسازي دربي را به شهرداري ببازد

سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت:براي تراكتورسازي احترام زيادي قائلم و اميدوارم اين تيم قهرمان ليگ برتر شود اما در بازي فردا به تيم شهرداري ببازد. 

 

 ميودراگ يسيچ بعدازظهر امروز در نشست خبري كه در تبريز برگزار شد در خصوص ديدار تيمهاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز گفت: بعد از شكست پرسپوليس به بازيكنانم در رختكن گفتم كه نبايد مغرور شوند و صحبتهاي من نيز موثر واقع شد.    وي ادامه داد: از عملكرد آنها در بازي با سپاهان نيز راضي هستم اما از نتيجه راضي نيستم چون برخي از بازيكنانم دچار اشتباهات فردي شدند و بازيكنان سپاهان نيز نهايت استفاده را كردند.    وي افزود: در اين هفته روي اشتباهات خود كار كرديم  و مي‌خواهيم بازي با كيفيت و تماشاگرپسندي را مقابل تراكتورسازي انجام دهيم. البته بعد از آن بازي به دليل تعطيلي رقابتهاي ليگ برتر فرصت خوبي دارم تا شناخت بهتري نسبت به تيم پيدا كنم و بيشتر روي تيم خود كار كنيم.    سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز در خصوص حضور هواداران تراكتور در ورزشگاه يادگار پس از تمام شدن دوران محروميتشان اظهار داشت: خوشحالم كه فردا تماشاچيان و هواداران تراكتور به ورزشگاه مي آيند و تيم محبوب خودشان را تشويق مي كنند.    وي ادامه داد: شناخت خوبي نسبت به تيم تراكتور مثل ساير تيمها دارم. و براي اين تيم احترام زيادي قائلم اما هدفمان اين است كه در برابر تراكتور سيستم بازي خود را در زمين پياده  كنيم و در پايان منتظر نتيجه باشيم. اميدوارم تيم تراكتورسازي در رقابتهاي ليگ برتر تمام حريفان خود را شكست دهد و در نهايت قهرمان ليگ شود اما دربي را به تيم ما ببازد.    ديدار تيم هاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز  از هفته پنجم يادزهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر ساعت 22 روز پنجشنبه  در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار مي‌شود.  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 07:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

اطلاعيه


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 05:11 | نویسنده : araz | 1باخیش

استاندار تاكيد كرد: هواداران فوتبال ويژگيهاي مثبت آذربايجان شرقي را نشان دهند

استاندار آذربايجان شرقي اظهار داشت: تبريز تنها مركز يك استان نيست بلكه پايتخت غيرت، شجاعت و دلدادگي به انقلاب و ولايت است و مردم آذربايجان بارها اين ويژگيها را اثبات كردهاند. احمد عليرضابيگي در آستانه ديدار امشب تيمهاي فوتبال تراكتورسازي و شهرداري تبريز به خبرنگاران گفت: مايه غرور است كه ما به واسطه تيم تراكتورسازي، قابليتهاي خود را نشان ميدهيم و تلاش اين تيم براي دستيابي به پيروزي، تصويري از اهتمام و جديت ملت آذربايجان است. وي با بيان اين كه تمام هموطنان شمال غرب كشور نسبت به تيم تراكتورسازي احساس دلبستگي ميكنند افزود: از آنجا كه تيم تراكتورسازي به تبريز و آذربايجان منتسب است، هم مجموعه تيم بايد با ملاحظه اين مرتبه و جايگاه، حرمت آن را بيش از پيش نشان دهد و هم هواداران طوري حركت كنند كه تمام ويژگيهاي مثبت آذربايجان را به اثبات برسانند. بيگي هواداران تيم تراكتورسازي را سرمايه اجتماعي استان دانست و تصريح كرد: اميدوارم هواداران در مسابقه امشب فارغ از نتيجه، صحنههاي انضباط، صميميت و محبت را ايجاد كنند و كساني را كه نميخواهند عظمت تبريز و آذربايجان را بينند نااميد سازند. وي تاكيد كرد: بايد صحنه اين رقابت خانگي را به صحنه باعظمت غرور و افتخار تبديل كنيم و نشان دهيم كه در تمام صحنه ها از جمله ورزش حرفهاي زيادي براي گفتن داريم. بيگي با تاكيد بر حفظ نظم و انضباط از سوي هواداران گفت: وقتي يك صحنه نامناسب ديده ميشود گرچه عموميت ندارد لكن بعضي آدمهاي مغرض و بيمار دقيقا در همان نقطه تمركز كرده و آن را بزرگنمايي ميكنند. وي اضافه كرد: البته آنها اهداف ديگري را تعقيب مي كنند ولي ما ميدانيم كه به دنبال عظمت و شوكت و سربلندي آذربايجان شرقي هستيم؛ بنابراين بايد از اين فرصت براي ايجاد يك صحنه زيبا كه تمام ويژگيهاي آذربايجان شرقي در آن خلاصه شده باشد استفاده كرده و بدخواهان را مايوس كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 04:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | .. | 31 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.