sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

ابراهيمي:ركورد تماشاگران را در 11 دوره ليگ مي زنيم

 

بازيكن تيم تراكتورسازي تبريز گفت: با حمايت هواداران ركورد 11 دوره ليگ برتر را مي زنيم.

محمد ابراهيمي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه با اشاره به پيروزي تراكتورسازي تبريز مقابل داماش گيلان اظهار داشت: بازي ما با اين تيم خوب بود و تيم داماش تمايل به به دست آوردن ميانه زمين داشت ولي هافبك هاي ما توانستند خوب بجنگند و وسط ميدان مسابقه را از داماش گيلان بگيرند.   وي ادامه داد: در 10 دقيقه انتهاي اين ديدار توانستيم نبض بازي را در دست بگيرم و در اين دقايق با تغيير نتيجه به سود خودمان توانستيم 3 امتياز اين مسابقه را كسب كنيم. در مورد حواشي اين بازي جاي صحبت نيست ولي شايد همه ي مردم ديدند و شنيدند كه شيشه اتوبوس تيم و هواداران ما كه با اتومبيل شخصي به رشت آمده بودند توسط هوداران تيم داماش گيلان شكسته شده بود.

ابراهيمي در خصوص ديدار اين تيم در مقابل تيم شهرداري تبريز گفت: اين بازي مثل ديگر بازي ها 3 امتياز دارد و فرقي نمي كند كه دربي باشد يا بازي هاي ديگر. انشاالله بعد از يه مدت كه در خدمت هواداران خوبمان هستيم بتوانيم با ارايه بازي خوب و تماشاگر پسند دل هوداران را شاد كنيم و در انتها نتيجه را به سود خودمان به پايان برسانيم؛ براي اين بازي آمادگي كامل دارم و فكر مي كنم هواداران در اين بازي استاديوم را پر خواهند كرد و شايد بيشتر از گنجايش استاديوم تماشاگر بيايد.   مهاجم تيم تراكتورسازي تبريز در پايان خطاب به هواداران اين تيم گفت: ما هميشه شرمنده اين هواداران هستيم و هميشه كمك آنها در تبريز يا ديگر شهرهاي ايران شامل حال ما بود. از همه هواداران خوبمان تقاضا مي كنم پنجشنبه شب استاديوم يادگار امام را با حضور پر رنگشان پر كنند و ركوردي در 11 دوره ليگ برتر ايران باشد. انشاالله با تشويق هاي خوب اين تماشاگران ما هم بتوانيم با ارايه بازي خوب و تماشاگر پسند نبض بازي را در دست  بگيرم و در انتها 3 امتياز اين بازي را كسب كنيم و من از همين جا از تمامي هواردان تشكر ويژه دارم


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 03:12 | نویسنده : araz | 0باخیش

كروش: ليگ ايران لياقت اين همه تماشاگر را ندارد

 

كارلوس كروش سرمربي تيم ملي ايران در مورد تعداد تماشاگران ليگ برتر ايران و سطح اين مسابقات مي‌گويد: «اين علاقه يك قسمت از همان پتانسيلي است كه تعريف كردم كجاي دنيا براي يك بازي بين تيم صدر و قعر جدول 70 هزار نفر به ورزشگاه مي‌روند اما اين اتفاق در ديدار استقلال و فجر سپاسي رخ داد. حتي در كشورهايي مثل ايتاليا، فرانسه و آلمان اين تعداد تماشاگر به ورزشگاه نمي‌روند. البته در اين بين بايد حساب رئال مادريد، بارسلونا و منچستر را از سايرين جدا كرد. ما بايد به آنها احترام بگذاريم و به آنها دروغ نگوييم و اين حق هواداران است كه واقعيت را بدانند. آنها لياقت اين را دارند كه براي تفريح‌شان يك بازي با كيفيت را تماشا كنند. لياقت اين را دارند كه بازيكني را ببينند كه 90 دقيقه تلاش مي‌كند نه اينكه مدام خود را روي زمين مي‌اندازد تا آنها را فريب دهد.»
كروش ادامه مي دهد: «آنها لياقت اين را دارند كه داوري را ببينند كه هر دقيقه بازي را متوقف نكند و حتي لياقت اين را دارند كه انجمني را پشت فوتبالشان ببينند كه آن را به خوبي براي فردا مهيا كند. بنابراين اگر به آنها دروغ بگوييم همين هواداران را هم به زودي از دست مي‌دهيم.»
سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سوال كه آيا شأن هواداران با كيفيت فوتبال ايران همخواني دارد؟ مي‌گويد: «خير. ديدارهايي كه در ليگ انجام مي‌شود لياقت چنين تماشاگراني را ندارد و بايد كيفيت مسابقات هر روز بهتر و بهتر شود.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 01:34 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه‌نويي: فوتبالمان دارد مي‌ميرد/دايي بايد رئيس AFC شود/پرسپوليس مي‌تواند مدعي قهرماني باشد

قلعه‌نويي: فوتبالمان دارد مي‌ميرد/دايي بايد رئيس AFC شود/پرسپوليس مي‌تواند مدعي قهرماني باشد
ورزش > ليگ برتر - امير قلعه‌نويي مي‌گويد تراكتور هنوز آن تيمي نشده كه لرزه بر تن حريفان بيندازد.

به گزارش خبرآنلاين؛ امير قلعه‌نويي روزهاي خوبي را با تراكتورسازي تبريز مي‌گذراند. او محبوب هواداران تراكتور است و كم كم دارد از اين‌كه حريفان از تيمش مي‌ترسند خوشحال مي‌شود. قلعه‌نويي پشتش به هواداران تراكتور گرم است و حتي در مورد داربي تبريز هم كه صحبت مي‌كند، تيم اصلي اين مسابقه را هواداران مي‌داند؛ هواداراني كه 90 دقيقه يك صدا تيم او را تشويق مي‌كنند.


*آقاي مايلي‌كهن صحبت‌هايي را مطرح كرده كه دوباره متوجه شما مي‌شود. 

من بارها و بارها گفته‌ام به جاي اين‌كه روبروي هم قرار بگيريم بايد كنار هم باشيم. نبايد همديگر را تخريب و ترور شخصيت كنيم. من از قديم هم گفته‌ام كه هر كسي موفق باشد بايد حمايت شود نه اين‌كه به او حسادت كنيم.

*حميد استيلي اين روزها در پرسپوليس شرايط خوبي ندارد. فكر مي‌كنيد چه آينده‌اي در انتظار اوست؟

حميد استيلي شديدا تحت فشار است. او اولين كاري كه بايد بكند اين است كه به خودش آرامش بدهد. من از قديم استيلي را مي‌شناسم. او بچه محلم بوده و در كلاس‌هاي مربيگري با هم بوده‌ايم. او هميشه در كلاس‌هاي مربيگري جزو افراد باهوش بود. اگر بخواهيم الان نگاه كنيم كه حميد در اين چند بازي چه نتايجي گرفته خيلي بد است. مگر فرگوسن در منچستر شروع خوبي داشت؟ او از همان اول كه سرالكس فرگوسن نبود. در منچستر ماند، به او اعتماد شد و در نهايت تبديل شد به سرالكس فرگوسن. خود من هم در استقلال بد شروع كردم. اگر آقاي قريب كه خيلي ايشان را دوست دارم به من اعتماد نمي‌كرد كه ما با استقلال قهرمان نمي‌شديم. او اعتماد كرد و نتيجه‌اش را ديد. شك ندارم اگر حميد استيلي به خودش آرامش بدهد، مي‌تواند يك پرسپوليس مدعي قهرماني بسازد.

*پرويز مظلومي گفته بود تراكتورسازي تيم خطرناكي است. انگار از همين الان حريفانتان از شما مي‌ترسند؟

ما كه هنوز كاري نكرده‌ايم. ولي تيمي كه در رشت ثانيه 40 گل بخورد و بعد بازي را ببرد، نشان مي‌دهد كه تيم خوبي است. ما هنوز هم با تيمي كه لرزه بر تن همه حريفان بيندازد فاصله داريم. ولي ممكن است تيم فعلي فعلي‌مان هم خطرناك باشد.

*اين روزها علي دايي هم شرايط خاص خودش را دارد و زياد مورد توجه مطبوعات قرار مي‌گيرد.

اگر بخواهيم بحث كشور ايران را در نظر بگيريم نه اشخاص را، بايد حرف گذشته‌ام را تكرار كنم. من بارها گفته‌ام علي دايي استثناي فوتبال ماست و هر كسي كه بگويد اين‌طور نيست، دارد از روي حب و بغض صحبت مي‌كند. وقتي خارج از ايران، همه فوتبال ايران را با نام دايي مي‌شناسند ديگر نمي‌شود اين را كتمان كرد كه دايي جايگاه ويژه‌اي در فوتبال ايران دارد. من بارها گفته‌ام اگر علي دايي را درست هدايت كنيم، حق اوست كه رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا شود.

*شروع خوبي با تراكتورسازي داشته‌ايد. اين نشان مي‌دهد تراكتور حرف‌هايي براي گفتن دارد.

پارسال و سال‌هاي قبل هم كه بد شروع مي‌كرديم، مشكلات خاص خودمان را داشتيم. پارسال برخي ناراحت بودند كه چرا از هفته پنجم ملي‌پوشانشان را داده‌اند به تيم ملي. ولي ما از اردوي پيش فصل در تركيه، ملي‌پوشانمان را داده بوديم به تيم ملي و تيم‌مان هم قهرمان شد. در تبريز همه چيز خوب است و مردم همه عاشق فوتبال‌اند. پير و كوچك و بزرگ هم ندارد. فقط دوست دارم مسئولان استان هم اين مسئله را باور كنند.

*داربي تبريز هم نزديك است. مسابقه حساسي داريد.

داربي شرايط خاص خودش را دارد ولي خوشحالم در داربي تيم اصلي را دارم كه همان هواداران تراكتورسازي هستند.

*ليگ برتر هم به زودي به خاطر اردوي تيم ملي تعطيل مي‌شود.

من كلا با تعطيلي ليگ مخالفم ولي بايد شرايط تيم ملي را هم در نظر بگيريم. از همه تقاضا مي‌كنم شرايط تيم ملي را در نظر بگيرند. ما بايد به تيم ملي آرامش بدهيم چون صعود تيم ملي باعث حيات فوتبال ما مي‌شود؛ فوتبالي كه دارد مي‌ميرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 2 شهریور 1390 | 01:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

ابتكار عمل شهرداري چي ها ...

نتيجه ديدار بين شهرداري و تراكتور كدام خواهد بود؟ 

1- برد شهرداري
.. 23راي - 30.2%
.
2- تساوي
.. 42راي - 55.2%
.
3- باخت تراكتور
.. 11راي - 14.4%
.


عنوان نظرسنجي: شهرداري - تراكتور

 

به جاي كلمه ي برد تراكتور .باخت تراكتور نوشته شده!!!

 http://shahrdaryfans.com/


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 07:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور كرار در استقلال غيرقانوني است/ 90 درباره تراكتور تبعيض‌آميز رفتار كرد

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي گفت: سازمان ليگ بايد درباره حضور غير قانوني كرار جاسم در تيم استقلال پاسخگو باشد.

محمدحسين جعفري در خصوص حوادث بعد از ديدار تيمهاي فوتبال تراكتور و داماش گفت: شكايت ما از باشگاه داماش امروز بعدازظهر به سازمان ليگ مي رسد. هواداران تراكتور  از ما مي پرسند چرا رسانه ها حاشيه هاي مربوط به ما را بزرگنمايي مي‌كنند ولي از رفتارهاي زشت هواداران داماش خيلي راحت مي گذرند.

وي ادامه داد: متاسفانه هواداران داماش در آن بازي حدود 3 ساعت به ما فحش مي دادند. بعد از بازي به اتوبوس تيم حمله كردند و هواداران مارا با چاقو زدند. حق باشگاه ماست كه ازآنها شكايت كنيم تا جلوي حركات و رفتارهاي زشت اينچنيني در فوتبال گرفته شود.

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي خاطرنشان كرد: متاسفم كه اكثر روزنامه ها به حوادث بعد از بازي در حد خبر پرداختند و برنامه  پربيننده اي مثل 90 حدود 5 دقيقه از زمانش را آنهم دير هنگام به بررسي اين معضل مهم فرهنگي  اختصاص داد. به نظر من  برنامه نود و رسانه ها در مورد حواشي تيم تراكتور تبعيض آميز عمل مي‌كنند و به بزرگنمايي آن مي پردازند. درحالي كه به حركات زشت طرفداران  تيم داماش  بويژه پس از بازي خيلي سطحي پرداختند.

وي ادامه داد: مطمئن باشيد ما براي احقاق حق هوادارانمان و همچنين جلوگيري از تكرار چنين حركات زشتي در رشت، شكايت خود را به طور جدي پيگيري مي كنيم.

جعفري در خصوص شكايت باشگاه تراكتور از كرار جاسم گفت: كرار برابر حكم صادر شده از سوي كميته انضباطي 125 ميليون تومان به باشگاه بدهكار است و بايد 6 ميليون تومان را نيز بابت اجاره مسكني كه ما پرداخته ايم و هنوز آن را به ما تحويل نداده است اضافه كنيم در حالي كه او فقط از ما يك فقره چك 32 هزار دلاري طلب دارد و تا اين لحظه هيچگونه تسويه حسابي را با باشگاه تراكتور انجام نداده است.

وي افزود: سازمان ليگ و باشگاه استقلال بايد پاسخگو باشند كه چگونه بازيكني كه با تيم قبلي خود تسويه حساب نكره است بدون هيچ مشكلي با يك باشگاه جديد قرار داد مي بندد. در حال حاضر حضور كرار در تيم استقلال غير قانوني است.

ديدار تيمهاي فوتبال داماش گيلان و تراكتورسازي از هفته چهارم رقابتهاي ليگ برتر چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و با برتري 3 بر 2 تيم تراكتور سازي به پايان رسيد.

 

منبع: خبرگزاري مهر


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 04:55 | نویسنده : araz | 0باخیش

لوگوي نمايشگاه تراكتورسازي رونمايي گرديد

باشگاه تراكتورسازي در راستاي فرهنگ سازي و ارائه خدمات به هواداران اقدام به شركت در نمايشگاه بين المللي تبريز نموده است كه قرار است از  تاريخ 1390/06/14 الي 1390/06/18 همزمان با نمايشگاه بين المللي تبريز برگزار گردد لذا در همين راستا لوگويي منحصرا مربوط به نمايشگاه تراكتورسازي طراحي شده است كه شما را به ديدن اين طرح دعوت مي نماييم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 04:45 | نویسنده : araz | 0باخیش

ملاقات جعفري و قلعه نوعي از اسماعيل پور فتحي تماشا گر چاقو خورده ي بازي با داماش

عصر روز دوشنبه  محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه و امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي به همراه مدير كانون هواداري از اسماعيل پور فتحي هوادار تراكتورسازي كه در بازي داماش مورد ضربه چاقو قرار گرفته بود ملاقات نمودند. در اين ديدار كه با حضور گرم اهالي محله همراه بود جعفري و قلعه نوعي با اهداي گل و پيراهن تيم تراكتورسازي كه توسط سرمربي امضاء شد از وي تجليل نمودند. جعفري در اين ملاقات براي اسماعيل پور فتحي آرزوي سلامتي و تندرستي نمود و به هواداران حاضر در منزل ايشان حمايت همه جانبه از باشگاه را تاكيد نمود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 04:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

گزارش تصويري از بازي بارسلونا - ناپولي

بارسلونا درديدار دوشنبه شب خود موفق شد تا با نتيجه مقتدرانه 0-5 ناپولي را شكست دهد و بدين ترتيب در جام خوان گامپر به قهرماني برسد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 شهریور 1390 | 02:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 9 | 10 | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.