sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

كميته انضباطي مهدي كياني بازيكن خاطي تراكتورسازي اين هفته برگزار مي‌شود.

  پس از برگزاري مسابقه استقلال و تراكتورسازي، در هفته جاري كميته انضباطي مهدي كياني كه قبل از بازي با استقلال در جريان مسابقه دوستانه با امير قلعه نويي درگيري لفظي پيدا كرد، برگزار مي شود.


محمد حسين جعفري مديرعامل تراكتورسازي در اين خصوص گفت: متاسفانه كياني در بدترين شرايط اقدام به كار غير حرفه اي كرد. عده اي مي گويند كار او عمدي و عده اي مي گويند غير عمدي بوده است. كار او نابخشودني است و بايد بررسي شود. 

وي افزود: از اين حركت بدتر اين بود كه كياني گفتمان خوبي در مصاحبه هايش هم نداشته و اين كار او را سخت تر مي كند و تصميم گيري را براي باشگاه هم سخت كرده است. به خاطر همين احتمال از ليست خارج شدن او هست. 

* تيم تراكتورسازي هنوز به تبريز بازنگشته است. اين تيم امروز در تهران تمرين ريكاوري خود را انجام مي دهد و سپس بازيكنان مي توانند به مرخصي بروند. تمرينات اين تيم در روز يكشنبه تعطيل است و بازيكنان بايد از دوشنبه در تمرينات شركت كنند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:20 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور گسترده هوادران در نمايشگاه بين المللي و خوشحالي بعد از پيروزي تيم تراكتورسازي

حضور گسترده هوادران در نمايشگاه بين المللي و خوشحالي بعد از پيروزي تيم تراكتورسازي 

در آخرين روز نمايشگاه تراكتورسازي كه همزمان با ديدار تراكتور و استقلال بود جمع كثيري از هواداران با حضور در نمايشگاه بين المللي و سالن تراكتورسازي علاوه بر بازديد از غرفه هاي تراكتور به تماشاي بازي نشستند.صحنه هاي گل شور و نشاط خاصي به فضاي نمايشگاه داده بود.
بعد از پيروزي تراكتورسازي هواداران به جشن و سرور پرداختند و مراسم نورافشاني نيز برگزار گرديد و بدين ترتيب آخرين روز نمايشگاه با يك خاطره زيبا خاتمه يافت.




 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

تبريك استاندار آذربايجان شرقي/جشن و پايكوبي در تبريز




در پي برد شيرين تراكتورسازي تبريز مقابل استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم پرطرفدار، استاندار آذربايجان شرقي اين موفقيت را تبريك گفت.  



احمد عليرضابيگي، دقايقي پس از برد تراكتورسازي تبريز برابر استقلال تهران و صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر، ‌با صدور پيامي،‌ موفقيت قرمزپوشان تبريزي را تبريك گفت.



وي در اين پيام ضمن آرزوي موفقيت بيشتر براي تراكتورسازان، بر حمايت مديريت ارشد استان از تيمهاي ليگ برتري تبريز به ويژه تراكتور در راه كسب موفقيتهاي بيشتر تاكيد كرد.



جشن و پايكوبي در تبريز

جمعه شب براي تمام علاقمندان فوتبال تبريز و نيز طرفداران آذري اين تيم لحظه اي به ياد ماندني بود چرا كه براي نخستين بار، سرخ پوشان تبريزي به صدر جدول ليگ برتر ايران رسيدند.

شيريني اين موفقيت وقتي بيشتر مي شود كه تراكتور توانست تيمي پرطرفدار و قدرتمند مانند استقلال را در خانه شكست داده و جاي آبيهاي پايتخت را در صدر جدول بگيرد.



اين ديدار حساس علاوه بر نتيجه، از نظر فوتبالي نيز علاقمندان را راضي كرده بود چراكه سرخ‌پوشان تبريزي بازي هماهنگ و منسجمي به نمايش گذاشتند.

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر تبريز حاكي است، مردم تبريز و علاقمندان تيم فوتبال تراكتورسازي پس از برتري تيمشان مقابل استقلال و صدرنشيني در ليگ برتر به خيابان ها ريختند و همينك نيز به خوشحالي در سطح شهر مشغولند.

هم اكنون هواداران تراكتورسازي در خيابان هاي اصلي و محلات تبريز تجمع كرده و با بوق ماشين و سردادن شعارهايي در حمايت از تيم محبوب خود به ابراز خوشحالي مي پردازند.


استقلال؛ بازنده ديدار حيثيتي

حساس‌ترين ديدار هفته ششم يازدهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ برتر در شرايطي با حضور بيش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد كه شاگردان پرويز مظلومي در نبردي حيثيتي قبل از ديدار برابر پرسپوليس نتيجه را به تيم اميرقلعه‌نويي واگذار كردند.

ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز از ساعت 18:45 دقيقه امروز جمعه به قضاوت محسن تركي در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد كه در پايان شاگردان اميرقلعه نويي موفق شدند با نتيجه 3 بر 2 تيم آبي پوش پايتخت را شكست دهند و به صدر جدول صعود كنند.

در اين ديدار كه در حضور بيش از 90 هزار تماشاگر برگزار شد فرهاد مجيدي(19) و مجتبي جباري(67) براي استقلال گل زدند و سيدمحمدحسيني(41) ، احمد آل نعمه (3 +45) و فلاويو لوپز(84) براي تيم فوتبال تراكتورسازي گل زدند تا شاگردان اميرقلعه‌نويي به يك پيروزي شيرين دست پيدا كنند.



در پايان اين ديدار جذاب و ديدني كه يكي از بازيهاي زيباي ليگ يازدهم تا هفته ششم بود تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز با 15 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار گرفت، استقلال با 13 امتياز در رده دوم است.

تراكتورسازي فروردين ماه سالجاري نيز موفق به شكست دو بر يك استقلال در ورزشگاه آزادي شده بود و اين دومين باري است كه مردم تبريز و هواداران تراكتورسازي از پيروزي تيمشان اين چنين شادماني مي كنند.

اين پنجمين برد متوالي تراكتورسازي درفصل جاري و چهارمين برد اين تيم مقابل استقلال از سال 54 به بعد است.

تراكتورسازي كه با 15 امتياز صدرنشين ليگ برتر شده در هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز ميزبان نفت تهران خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

بازي استقلال و تراكتور 40 مجروح برجاي گذاشت

بازي استقلال و تراكتور 40 مجروح برجاي گذاشت 


مديرروابط عمومي اورژانس تهران از مجروحيت 40 تن از تماشاچيان در حواشي بازي تيم‌هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز خبرداد.  


  حسن عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ با بيان اينكه بازي روز جمعه ميان دو تيم استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز در مجموع 40 مصدوم برجاي گذاشت، گفت:36 تماشاچي اين بازي سرپايي و در محل درمان شدند. 

وي با بيان اينكه 4 مصدوم انتقالي به علت پارگي، ضربه و سقوط از پله به بيمارستان منتقل شدند، گفت: حال عمومي اين تماشاچيان مساعد گزارش شده است. 

عباسي با بيان اينكه در برگزاري اين بازي پنج دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و يك موتور آمبولانس براي ارائه خدمات به مصدومان حضور داشتند به ايسنا گفت: 26 پزشك و پرستار براي درمان مصدومان و خدمات اورژانسي در اين بازي در استاديوم حضور داشتند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:33 | نویسنده : araz | 0باخیش

استقلال 3464 روز بدون برد مقابل تراكتور!

استقلال 3464 روز بدون برد مقابل تراكتور! 

از آخرين برد استقلال مقابل تراكتورسازي 10 سال سپري شده است!  


آخرين باري كه استقلال مقابل تراكتورسازي پيروز شد، به اولين دوره ليگ برتر و بازي برگشت مقابل اين تيم در 26 اسفند 1380 بر مي گردد كه آبي پوشان با گل فراز فاطمي تراكتور را در تبريز شكست دادند. پس از آن تراكتور به دسته اول سقوط كرد و در سه فصلي كه از بازگشت اين تيم به ليگ برتر مي گذرد، استقلال هنوز موفق به شكست اين تيم نشده است. در فصل 88 هر دو بازي رفت و برگشت مساوي شد و در فصل گذشته نيز پس از تساوي در بازي رفت، تراكتور در آزادي 2-1 استقلال را شكست داد. بازي رفت اين فصل نيز با برد تراكتور در آزادي همراه بود تا استقلال همچنان يك دهه در آرزوي شكست تراكتور باقي بماند. ركورد شكست ناپذيري تراكتور مقابل استقلال حداقل تا آذرماه و بازي برگشت دو تيم تمديد خواهد شد!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

شكست خانگي استقلال مقابل تراكتورسازي

سه امتياز مسابقه تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي به تيم تبريزي رسيد.  




ديدار تيم هاي استقلال و تراكتورسازي از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادي با حضور بيش از 90 هزار هوادار آغاز شد و در نهايت بانتيجه سه بر دو به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.
اين مسابقه با حمله استقلال به سمت دروازه تراكتورسازي آغاز شد اما بعد از دقايقي دو تيم روند يكساني داشتند تا اينكه در دقيقه 20 ارسال جباري با ضربه سر فرهاد مجيدي باعث باز شدن دروازه تراكتورسازي شد.
شاگردان امير قلعه نويي پس از اين گل درصدد جبران اين گل خورده بر آمدند اما از فرصت خود استفاده نكردند.
در دقيقه 41 سرانجام تراكتورسازي توسط محسن حسيني به گل تساوي رسيد و در دقيقه 45+3 احمد آل نعمه با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا شاگردان قلعه نويي با پيروزي به رختكن بروند.

شروع نيمه دوم با حملات استقلالي ها آغاز شد. تعويض شريفات به تعداد حملات استقلال افزود و اين تيم در دقايق متوالي صاحب فرصت شد اما اين موقعيت ها را از دست داد.
تلاش استقلال سرانجام در دقيقه 67 نتيجه داد و با اشتباه فاحش محسن حسيني كه روي گل اول هم دچار اشتباه شده بود، جباري در موقعيتي تك به تك گل تساوي آبي پوشان را به ثمر رساند.
ادامه مسابقه با حملات دو تيم جريان گرفت. درحالي كه بازي افت كرده بود در دقيقه 83 لوپز پرتغالي گل سوم تراكتورسازي را به ثمر رساند تا تيم تبريزي برنده اين مسابقه باشد.
قضاوت اين ديدار بر عهده محسن تركي بود. وي از تيم تراكتورسازي به اكبرپور و اسدي و از استقلال به عمران زاده، رحمتي و جاسم كرار كارت زرد نشان داد.
استقلال با اين شكست 13 امتيازي ماند و صدر جدول را از دست داد و تراكتورسازي با 15 امتياز به صدر جدول رسيد.

بازيكنان استقلال:
سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران زاده، مهدي امير‌آبادي، علي حمودي(72- آرش برهاني)، مجتبي جباري، جاسم كرار، ميثم حسيني، فرهاد مجيدي، خسرو حيدري، كيانوش رحمتي، اسماعيل شريفات(49- ميلاد ميداودي)
سرمربي: پرويز مظلومي

بازيكنان تراكتورسازي:
مهدي ثابتي، احمد آل نعمه، سيد محسن حسيني(72- داود دانش دوست)، امير حسين صادقي، مرتضي اسدي، فرزاد آشوبي، لوپز، احسان حاج صفي(51- توزي)، سياوش اكبرپور، محمد ابراهيمي، فردين عابديني
سرمربي: امير قلعه نويي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 03:19 | نویسنده : araz | 0باخیش

mən ğəlirəm...

 

 səlam bütön hörmətli ğöröşçölər və yöldaşlarima...
üşağlar mən bö ğejə saat 11 də çixajam tehrana inşalah bötön yöldaşlarimi örda ğörəjam...
yelli güni (şənbə) ğözal şəkillarinan gayidagam...
yaşasin azer baycan...
yaşasin traxtör...
yaşasin şərəfli milətimiz...






سلام به همه ي بازديد كننده ها و دوستان محترمم...
بچه ها من امشب ساعت 11 ميرم تهران انشاالاه همه ي دوستانمو اونجا ميبينم...
شنبه با عكس هاي خوشگل برمي گردم...
ياشاسين آذربايجان...
ياشاسين تراختور...
ياشاسين ملت با شرفم...


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 05:11 | نویسنده : araz | 2باخیش

نخ نماتر شدن راههاي مقابله با تيراختور

 

Tiraxturfans.Com. صرفنظر از بازي اول كه در شرايط غير عادي، و ممنوعيت حضور طرفداران برگزارشد، تيراختور چه در خارج از خانه و چه در بازيهاي خانگي فقط برده است. با اينكه قضاوت هنوز زود است، ولي نتايج اين بردها نشان مي دهد تيراختور رفته رفته تهاجمي‌تر شده، و پيروزي‌ها هم پر گل‌تر از آب در مي‌آيد. نحوه به ثمر رسيدن گلها هم متنوع بوده است، طوري كه بازيكني مثل سيد محسن حسيني كه كمترين محبوبيت* را در ميان هواداران داشت، به دليل نجات دادن تيراختور در باتلاق رشت، به يك بازيكن محبوب‌ تبديل شده است.

 

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 12:49 | نویسنده : araz | 0باخیش

شهرداري تبريز بازي زيبا ارائه مي دهد

 


سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز در آستانه ديدار برابر راه آهن ابراز اميدواري كرد كه تيمش بتواند همچون چهار مسابقه ابتداي ليگ در اين بازي هم نمايش زيبايي ارائه دهد.  

 

 ميودراگ يسيچ چهارشنبه شب در كنفرانس قبل از بازي تيم هاي شهرداري تبريز و راه آهن شهر ري، با اشاره به شناخت خود از سبك بازي راه آهن گفت: من از تيم راه آهن نيز همچون بقيه حريفانمان شناخت خوبي دارم و سبك بازي اين تيم را تا حدودي مي دانم اما مثل هميشه، تاكيد من بر تمركز بازيكنانم روي بازي است و نمي خواهم فكر آنها را مشغول نقاط قوت حريف كنم.

 وي ياد آور شد: انتظار دارم همانند چهار بازي ابتدايي خود، در بازي با راه آهن نيز بتوانيم زيبا بازي كنيم و نتيجه خوبي نيز كسب كنيم.

 وي در خصوص غيبت سه بازيكن اصلي تيمش در اين ديدار ابراز ناراحتي كرد اما در عين حال به كيفيت خوب بازيكنان جانشين اشاره و تصريح كرد: اگرچه حضور اين سه بازيكن مي توانست تا حدود زيادي خيالم را از بابت اجراي صحيح خواسته هاي تاكتيكي ام راحت كند اما بايد بگويم كه من براي اين سه بازيكن جانشينان خوبي دارم كه در بازي با راه آهن از آنها استفاده خواهم كرد.

 وي يادآور شد: سعيد دقيقي و شهرام گودرزي بدليل محروميت و مهدي محمدزاده بعلت آسيب ديدگي نمي توانند تيم شهرداري را در ديدار برابر راه آهن همراهي كنند.

 سرمربي شهرداري در بخش ديگري از گفته هاي خود با اشاره به تمرينات موثر تيمش در تعطيلات دو هفته  اي ليگ اظهار داشت: ما طي تعطيلات دو هفته اي ليگ، تمرينات بسيار خوبي را برگزار كرديم و چند بازي دوستانه نيز انجام داديم كه به نظرم اين تمرينات و ديدارهاي دوستانه مي تواند تا حدود زيادي در كمتر شدن اشتباهات تيمي ما موثر باشد.

 يسيچ افزود: تيم ما در بازي مقابل تراكتورسازي اشتباهات زيادي داشت كه همين موضوع سبب شد تا آن بازي را با نتيجه بد ببازيم اما اكنون تيم ما آماده تر و كم اشتباه تر است و اميدوارم بتوانيم در بازي با راه آهن نيز حداقل اشتباهات را داشته باشيم.

 وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تيم شهرداري در ديدار برابر راه آهن حتما برنده خواهد شد؟ تاكيد كرد: از قول من بنويسيد كه قول پيروزي نمي دهم و هيچ حتمي در برد ما وجود ندارد ولي مي گويم كه با هدف برنده شدن و با تلاش زياد در اين بازي حاضر خواهيم شد.

 اين مربي صرب تبار در پايان عنوان كرد: تيم شهرداري يك تيم جوان است كه همه بازيكنانش با انگيزه و تلاش زيادي به دنبال نشان دادن شايستگي هاي خود هستند و من مطمئنم كه اين تيم بر اساس برنامه ريزي هاي خود كارش را در ليگ ادامه خواهد داد تا در پايان به آنچه كه مي خواهد دست يابد.

 ديدار تيم هاي شهرداري تبريز و راه آهن شهر ري از چارچوب بازي هاي هفته ششم ليگ برتر فوتبال كشور از ساعت 19.10 پنجشنبه 17 شهريور در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 11:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

محمد ابراهيمي به بازي استقلال مي رسد

 تراكتوراسپور ـ در جريان تمرين روز دوشنبه تراكتورسازي محمد ابراهيمي ، F14 تبريزي ها دچار مصدوميت شد كه هواداران و امير قلعه نويي سرمربي اين تيم را با نگراني مواجه كرد . اين بازيكن روز سه شنبه را تهران شد تا از پاي مصدوم خود MRI گرفته و وضعيت پاي وي مشخص شود كه خوشبختانه در جواب آزمايشات مشكل جدي ديده نشده و ابراهيمي در حال فيزيوتراپي مي باشد كه به گفته خود بازيكن به بازي با استقلال خواهد رسيد مشكلي نخواهد داشت


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 11:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور بازيكنان تيم تراكتورسازي در دومين روز نمايشگاه

حضور بازيكنان تيم تراكتورسازي در دومين روز نمايشگاه

در دومين روز نمايشگاه بازيكنان تيم تراكتورسازي در محل نمايشگاه حضور يافتند كه با استقبال فوق العاده مردم مواجه شدند.در اين مراسم تك تك بازيكنان دقايقي براي مردم صحبت كردند و هواداران نيز اين بازيكنان را تشويق مي نمودند.
در اين مراسم مرتضي اسدي كاپيتان تيم با اهداي چند عدد شال تراكتور به نيابت از بازيكنان از هواداران تقدير و تشكر نمود.










 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 17 شهریور 1390 | 10:32 | نویسنده : araz | 0باخیش

ترس و وحشت استقلال از هواداران تراكتور

در حالي كه كمتر از 48 ساعت به بازي دو تيم استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز مانده است،رعب و وحشت عجيبي در تيم استقلال از حضور هواداران دو آتيشه تراكتور مشاهده ميشود.

بازي استقلال تراكتور از هفته ها پيش مورد بحث و گفتگو و كري خواني هواداران شده است بحث برد باخت ، جنگ بر سر صندليهاي ورزشگاه ازادي و خط و نشان كشيدن بازيكنان و ..اما انچه از اهميت خاصي برخوردار است مصاحبه هاي مديران و مسئولان اين دو تيم است جعفري با بيان اينكه استقلال با ما مدارا ميكند بدنبال كسب تعداد زيادي از صندليها به هواداران پر شور اين تيم است.
اما مسئولان باشگاه استقلال متعقدند كه ۱۰ درصد نه يكي كمتر نه اضافه حتي در صورت خالي بودن ورزشگاه هيچ صندلي اضافه به تراكتور نميدهيم. معناي اين جمله اين است كه استقلاليها سال گذشته در حضور پر تعداد هواداران تراكتور باختند، از اين باخت تجربه كسب كردند تا صندلي به حريف ندهند اينجا ميتوان به قدرت تراكتور و ترس استقلال پي برد چرا كه از تيمهاي حرفه اي بعيد است از هواداران تيم مقابل بترسند.

مصاحبه هاي بازيكنان تيم استقلال همگي نشان از ترس و وحشتي است كه هواداران تراكتور توانسته اند بر دل بازيكنان تيم حريف ايجاد كنند. تا آنجايي كه باشگاه استقلال در سايت رسمي خود در اقدامي كاملا عاجزانه، از هواداران شهرستاني خود براي حمايت از اين تيم در مقابل ارتش سرخ تبريزدعوت به عمل آورده است.

نكته جالب و خنده دار، موضوع اعلام آمادگي هواداران استقلالي ساكن آذربايجان هست!!! اينهم بگذاريم به حساب شوخ طبعي مسئولين سايت باشگاه استقلال.
منبع: كلوب هواداران تراكتور


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:47 | نویسنده : araz | 2باخیش

عكس/ بابك نهرين رسما هوادار تراكتورسازي شد

اهداي كارت هواداري به بابك نهرين

بابك نهرين هنرمند آذري امروز با حضور در محل نمايشگاه از هواداران تجليل نمود و با اجراي چند مراسم در ميان هواداران حضور يافت.
در اين مراسم سردار جعفري مديرعامل باشگاه با اهداي كارت طلايي از تلاشهاي بابك نهرين تقدير و تشكر نمود.

 

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:30 | نویسنده : araz | 0باخیش

عكس/ خياباني رسما هوادار تراكتورسازي شد

جواد خياباني مجري برنامه هاي صدا و سيما در محل سالن شمس تبريزي(باشگاه تراكتورسازي)حضور يافت كه با استقبال گرم مردم روبرو شد در مدت حضور 1 ساعته وي چندين برنامه مختلف اجرا شد و در انتها براي ايشان به رسم يادبود كارت طلايي افتخاري و يك يادبود اهدا گرديد.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

تاريخچه بازي هاي استقلال و تراكتورسازي

تاريخچه بازي هاي استقلال و تراكتورسازي


دو تيم تاكنون 25 بار در ليگ باهم روبرو شده اند كه استقلال 13 بار و تراكتور فقط 3 بار پيروز شده اند و 9 بازي نيز به تساوي انجاميده است.  

 

    استقلال و تراكتور سازي اولين بار در فصل 54 باهم روبرو شدند. اولين رويارويي دو تيم  روز 24 فروردين 54 در ورزشگاه باغشمال تبريز صورت گرفت و تراكتورسازي با تك گل حسين نورمحمدزاده استقلال را شكست داد، در حالي كه تراكتور تازه از دسته دوم آمده بود و استقلال نيز قهرمان فصل قبل شده بود. نكته جالب حضور يك مربي استقلالي به نام محمد بياتي روي نيمكت تيم تراكتورسازي در اين بازي تاريخي بود.

***

دو تيم تاكنون 25 بار در ليگ باهم روبرو شده اند كه استقلال 13 بار و تراكتور فقط 3 بار پيروز شده اند و 9 بازي نيز به تساوي انجاميده است. استقلال 44 گل به ثمر رسانده و 20 گل نيز از تراكتور دريافت كرده است. بهترين برد تراكتور برد 2-1 و بهترين برد استقلال نيز دو نتيجه 5-1 بوده است.

***

تراكتور 12 بار در تبريز ميزبان استقلال بوده و فقط 2 بار موفق به شكست اين تيم شده است: بار اول در سال 54 و بار دوم در سال 75 با نتيجه 2-1 و با گلهاي اسماعيل حلالي و تقي تخت كياني. اما استقلال 5 بار در تبريز تراكتور را شكست داده است كه آخرين بار آن در اسفندماه 80 بود كه با گل فراز فاطمي اين تيم را برد.

استقلال نيز 13 بار در تهران ميزبان تراكتورسازي بوده است كه فقط يك بار مقابل اين تيم تن به شكست داده است: فصل گذشته و در بازي برگشت ليگ برتر كه تراكتور در آزادي 2-1 پيروز شد. 8 برد و 4 تساوي ديگر نتايج آبي ها در تهران مقابل تراكتورسازان بوده است.

***

تراكتورسازي در دور برگتشت ليگ دهم پس از 15 سال موفق شد تا استقلال را شكست دهد. تا پيش از فصل قبل ليگ برتر، آخرين پيروزي تراكتور مقابل استقلال در سال 1375 رقم خورده بود. البته بايد به ياد داشته باشيم كه طي سالهاي 81 تا 87 دو تيم هيچگاه باهم روبرو نشدند.

***

فرهاد مجيدي بهترين گلزن حال حاضر استقلال با 7 گل زده بهترين گلزن آبي ها مقابل تراكتورسازي بوده است. عليرضا اكبرپور نيز 5 بار مقابل تراكتورسازي گلزني كرده است. اما بهترين گلزنان تراكتور مقابل استقلال كوروش برمك، داود رستمي و جاسم كرار بوده اند كه هر كدام 2 گل به ثمر رسانده اند. جاسم كرار فصل گذشته در هر دو بازي رفت و برگشت گلزني كرد.

***

دو تيم 6 بار در ليگ برتر باهم روبرو شده اند كه 2 برد براي استقلال و يك برد براي تراكتورسازي و 3 تساوي حاصل كار دو تيم در ليگ برتر بوده است. در فصل 80 استقلال هر دو بازي را با نتايج 4 – صفر و 1- صفر برد و در فصل 88 نيز بازي هاي دو تيم با نتايج 1-1 و 2-2 خاتمه يافت. در فصل گذشته نيز بازي رفت دو تيم 1-1 شد و تراكتور در بازي برگشت 2-1 پيروز شد.

***

پرويز مظلومي سرمربي فعلي استقلال سابقه بازي در تراكتورسازي را دارد. مظلومي در سال 55 از استقلال به تراكتور پيوست. در فصل 56 نيز مظلومي در 30 بازي ليگ 9 گل و در 4 بازي جام حذفي 5 گل براي تراكتور زد و با اين تيم نايب قهرمان جام حذفي شد. مظلومي در سال 57 دوباره به استقلال بازگشت و در تنها بازي آن سال مقابل تراكتور زننده گل پيروزي بخش استقلال بود.

امير قلعه نوعي سرمربي تراكتورسازان نيز در فاصله سال هاي 67 تا 76 بازيكن استقلال بود و بعد از آن هم در سه مقطع زماني (سال 1381، 82 تا 85 و همچنين 87 تا 88) سرمربي استقلال بوده است و 2 قهرماني ليگ برتر و 2 قهرماني جام حذفي را براي اين تيم به ارمغان آورده است.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.