sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

ஜ۩۞۩ஜفيلم سينمايي " دشمنان قسم خورده تراكتور"

فيلم سينمايي " دشمنان قسم خورده تراكتور" هر دوشنبه شب از شبكه سه!شما در اين فيلم صحنه هايي مهيج و

ديدني خواهيد ديد :* يك كمك داور در توهمات خود يك و نيم ساعت تعقيب ميشود * يك كمك داور در تصورات خود

كتك ميخورد و ماشينش خط مي افتد* ديدن اين فيلم را هرگز از دست ندهيد چون اين تنها فيلمي است كه در آن

طرف كتك ميخورد و بعد به جاي اينكه به پليس خبر دهد به هيات فوتبال رشت خبر ميدهد!* در اين فيلم خواهيد ديد كه

چگونه يك كارشناس داوري دارد 60 ميليون انسان را موجوداتي داراي گوشهاي دراز تصور ميكند كه نميفهمند كدام

يك از دو بازيكن جلوتر ايستاده* با ديدن اين فيلم هرگز نميتوانيد بخوابيد چون وقتي صحبت از چاقو خوردن هواداران

تراكتور و گروگان گيري بازيكنان و داغون شدن ماشينهاي هواداران تراكتور هست ساعت 2:30 صبح تنها 4 دقيقه وقت

داريم اما براي پرداختن به تصورات و توهمات يك نفر كه هيچ سند و نشانه اي براي اتهاماتش وجود ندارد ساعت 11

شب بهترين زمان ميباشد.* اين فيلم پر از صحنه هاي مهيج از هنر هاي رزمي كارشناسان و مسولان اين مملكت بر

عليه جماعتي است كه در همان مملكت زندگي ميكنند.* تنها در اين فيلم ميتوانيد صحنه هايي مستند از وجدان له

شده يك كارشناس داوري را تماشا كنيد.* ديدن اين فيلم براي زير 16 سال هم اشكالي ندارد چون قبلا صحنه هاي

مستحجني مثل 20 دقيقه تشويق بي امان تيم بازنده در زمين توسط هواداران تراكتور و تشويق مربي تيم ميهمان حين

ورود به زمين و... كاملا سانسور شده است.* ديدن اين فيلم تنها براي بيماران قلبي توصيه نميشود چون آدم هرچه

بيشتر تماشا ميكند بيشتر حرص ميخورد.* در اين فيلم خواهيد ديد كه چگونه با گفتن كلماتي مانند "جوجه رشتي و..."

ميتوان احساسات ميليونها بيننده را بر عليه تراكتور تهيج كرد.* با ديدن اين فيلم طبع نويسندگي شما گل خواهد كرد

چون حس خواهيد كرد اگر ساكت بنشينيد و هيچ چيز نگفته و ننوشته باشيد تبديل به زحمت كش ترين موجود روي

زمين خواهيد شد!

 

 

http://www.tebrizkids.in/ftopicp-13930.html#13930


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 31 شهریور 1390 | 05:01 | نویسنده : araz | 1باخیش

اعلام اسامي داوران قضاوت كننده در ليگ برتر از هفته هشتم

اسامي داوران قضاوت كننده در رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور از هفته هشتم از سوي كميته داوران اعلام شد.

يكشنبه 3/7/90- هفته هشتم

مقاومت شهيد سپاسي – پيروزي – ورزشگاه حافظيه شيراز – ساعت 30/18

عليرضا فغاني-محمدرضا ابوالفضلي-حسين خانبان-محمد كماني-ناظر:عبود سنگاشكن

داماش – راهن آهن – ورزشگاه عضدي رشت – ساعت 30/17

هدايت ممبيني-بهرام نقوي-مهدي عاليقدر-رسول رهبرفام-ناظر:علي خسروي

نفت تهران – ملوان – ورزشگاه دستگردي تهران – ساعت 30/17

حسين زرگر-مسعود فرح نيا-بهروز برون-غلامرضا مستقيم-ناظر:سيد رضا غياثي

صباي قم – فولاد خوزستان – ورزشگاه يادگار امام (ره) قم – ساعت 30/18

محمود رفيعي-مجيد ويشگاهي-عليرضاايلدروم-محمد ملكي-ناظر:ابراهيم ميرزابيگي

شهرداري تبريز – شاهين – ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز – ساعت 45/17

محسن تركي-محمد رضا منصوري-حميد نظري-محمد رضا اكبريان-ناظر:مسعود مرادي

نفت آبادان – تراكتورسازي – ورزشگاه تختي آبادان – ساعت 45/18

غلامرضا جباري-بابك داوري-مصطفي فراهاني-اسماعيل آمري-ناظر:محمد تولايي

دوشنبه 4/7/90- هفته هشتم

استقلال – سايپا – ورزشگاه آزادي تهران – ساعت 30/18

محسن قهرماني-حسن كامراني فر-سعيد زارع-منصور نوري-ناظر:حسين عسكري


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:31 | نویسنده : araz | 1باخیش

جريمه 110 ميليوني كميته انضباطي براي استقلال و تراكتورسازي

به گزارش سرويس ورزشي برنا، ديدار استقلال و تراكتورسازي در حالي برگزار شد كه هر دو تيم در نيمه دوم با سه دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شدند. همچنين تماشاگران هر دو تيم مرتكب تخلفات مختلقي شدند. بر همين اساس تيم هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز به دليل تاخير در ورود به زمين پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

به دليل تخلفات تماشاگران نيز تيم هاي تراكتور سازي تبريز و استقلال تهران به پرداخت 100 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

هيزم تر تراكتور سازي به هيئت فوتبال رشت و تعيين نرخ فحاشي توسط كميته انضباطي

هيزم تر تراكتور سازي به هيئت فوتبال رشت و تعيين نرخ فحاشي توسط كميته انضباطي

سريال اتهامات هيئت فوتبال رشت عليه مردم تبريز پايان ندارد . مسئول محترم هيئت فوتبال رشت كه كسوت قبلي وي مورد حرمت مي باشد انتظار از وي را بالا برده بود تا در منصب جديد عادلانه فعاليت نمايد ولي در زمينه فوتبال قاف بزرگي داده و احساساتي عمل مي نمايد و مرتبا بر عليه مردم تبريز اتهامات مختلفي وارد مي نمايد . آقاي غمزه داور گيلاني بازي تراكتورسازي و نفت تهران ادعا كرده كه در پمپ بنزين خارج شهر مورد اهانت و ضرب و شتم واقع شد كه صد البته اين موضوع محكوم بوده و حق پيگيري براي مشاراليه محفوظ مي باشد و در صورت اثبات ميبايست با عاملان برخورد جدي بعمل آيد .

اما آنچه مهم است آتش بياري اين معركه توسط آقاي الماسخاله مسئول هيئت فوتبال رشت مي باشد كه موجب سوالاتي گرديد وي در مصاحبه خود كه از برنامه نود پخش شد گفت : داور ما كه از شهر خارج مي شده گويا در پمپ بنزين به وي حمله شده و او را مورد ضرب وشتم قرار مي دهند و اين قضيه هدايت شده بوده است . سوال اول اين است كه آيا داور مال شماست ؟

آيا داور مستقل نيست ؟ آيا داور غير مستقل و وابسته به هيئت فوتبال كه تعصب شهري و قومي دارد مي تواند عادلانه قضاوت نمايد و اصولا صلاحيت داوري دارد ؟ و...

اين دومين برخورد نا صحيح آقاي الماسخاله با تبريزيها مي باشد . و ما را مجبور نمود تا حقايقي را واكاوي نمائيم . وقتي تراكتورسازي در ماه مبارك رمضان با داماش گيلان مسابقه داشت وقايع تلخي اتفاق افتاد كه باشگاه تراكتورسازي به خاطر برخي مصالح نجابت به خرج داد و به ارسال مستندات به مسئولين و شكايت از مجاري قانوني بسنده كرد و بخاطر جلوگيري از ايجاد نفاق و كينه بين مردم دو استان موضوع را رسانه اي نكرد اما هيئت فوتبال رشت با صدور اطلاعيه اي كذب با فرار به جلو وقايع را وارونه نشان داد و ثابت نمود كه نجابت را بر نمي تابد. و چشم سر و دريچه وجدان را بر روي حقايق بسته است لذا ناچار شمه اي از وقايع ورزشگاه سردار جنگل تحت مديريت هيئت فوتبال رشت را اعلام مينمائيم فيلم اين قضيه موجود است و به سازمان ليگ نيز ارسال شده است . هيئت فوتبال رشت در اطلاعيه خود تراكتورسازي را تهديد كرده كه با وحدت و با كمك هواداران انزلي جهنم ديگري براي آنها در انزلي ايجاد خواهد نمود .

وقتي تيم تراكتور در ساعت 20:30 وارد ورزشگاه شد تا شروع مسابقه در ساعت 22 و اتمام آن در ساعت 24 يعني 3.5 ساعت تحت بد ترين فحاشي هاي ناموسي و قومي بود .وقتي مسابقه تمام شد تيم و هواداران هزار نفري آن تا ساعت 1 بامداد در ورزشگاه محبوس بودند كه مبادا مورد حمله تماشاگران اخلاق باخته داماشي قرار بگيرند وقتي در ساعت 1بامداد اجازه خروج از ورزشگاه صادر شد با ماشينهاي صدمه ديده هواداران مواجه شديم ، شيشه ها فرو ريخته و بدنه ها آسيب ديده بودند،آقاي اسماعيل پورفتحي به طور وحشيانه چاقو خورده و به اورژانش رقته بود كه ضارب نيز دستگير شده بود . اتوبوس تيم در جلو چشم پليس اسكورت با سنگ مورد حمله واقع شد كه شيششه ها فرو ريخت به طوريكه پليس اتوبوس را برگردانده و به خارج از شهر متواري داد و مدت يك ساعت سرگردان بوديم اگر شيشه هاي اتوبوس دو جداره نبود سر و چشم بازيكنان و مربيان آسيب مي ديد صورتجلسه آسيب ديدگي اتوبوس توسط پليس تهيه شد كه سند رسمي حمله داماشي ها به تيم تراكتور مي باشد . از همه مهم تر فحاشي يكدست 12هزار تماشاگر به ناموس تبريزي ها بوديم .اوضاع به قدري فجيع بود كه ناظر بازي از باشگاه تراكتور خواست تا از فحاشي ها گزارش تهيه نمايد .

اما هيئت فوتبال رشت بدون وجدان درد چشم بر مظلوميت تبريزيها بست و تماشاگران فحاش و هتاك داماشي را روزه دار معرفي كرد و اعلام داشت كه آنها با اذان افطار كرده اند .

اما مستندات و فيلم ها حقايق را طوري ديگر نشان مي دهند ما فكر مي كرديم كه دعاي افطار اللهم لك صمنا مي باشد و نميدانستيم كه با ------ خواهر و -------- مادر هم وطنان تبريزي آنهم از نوع شيعه اثني عشري ميتوان افطار نمود .

حال مسئول هيئت فوتبال رشت سينه چاك كرده و مصاحبه مي نمايد و حكم صادر مي نمايد و مي گويد قضيه حمله به داور هدايت شده مي باشد . آيا جناب رئيس مي تواند شرعا و قانونا اين را ثابت نمايد بر مسئولين است كه اين موضوع را پيگيري نمايند تا سيه روي شود هركه در آن غش باشد

و اما گلايه باشگاه از مسئولين مي باشدكه وقتي باشگاه تراكتورسازي به طور ضابطه مند و از مجاري قانوني شكايت خود را ارئه مي نمايد مورد توجه واقع نمي شود و براي آن همه فجايع فقط هفت ميليون تومان جريمه براي داماش منظور مي شود در صورتيكه هفت ميليون تومان فقط خسارات وارده بر ماشين يك هوادار بوده و معلوم نيست كه خسارت ساير ماشينها و اتوبوس و هوادار چاقو خورده چه خواهد شد ؟

ترس ما اينست كه نرخ گذاري براي فجايع و فحاشي ناموسي و قومي قيمت پايه اي باشد براي سايرين تا دودمان اخلاق را در عرصه ورزش به باد بدهند براي نجات از اين منجلاب آستين ها بالا و همه مسئولين به هوش

در خاتمه علي رغم حواشي هاي تلخ و نامهرباني هاي هوادان داماش ، به اهالي محترم و با فرهنگ و با اخلاق استان گيلان كه استان سردار جنگل و هزاران شهيد و جانباز دفاع مقدس مي باشد عرض ادب و ارادت داشته و مسايل فوق را منحضر به تماشاگران داماش دانسته و از ساحت قاطبه ي اهالي استان گيلان مبري مي دانيم .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

شكايت هاي باشگاه تراكتورسازي به سازمان ليگ

  رياست محترم سازمان ليگ
سلام عليكم
احتراما به استحضار مي رساند آقاي حميد غمزه كمك داور دوم مسابقه تراكتورسازي و نفت تهران كه گل آفسايد نفت را سالم اعلام كرد و موجب باخت تراكتور گرديد به خاطر تحت السعاع قراردادن عملكرد خود ادعا كرده كه آقاي قلعه نويي به وي توهين كرده و سپس نيز در پمپ بنزين تبريز كه آدرس و اسم آن را اعلام نكرده توسط چهارنفر تهديد و مورد ضرب وشتم واقع شده است .
از طرف ديگر آقاي مجتبي پوربخش مسئول روابط عمومي هيئت فوتبال رشت در اطلاعيه اي كه در صفحه سوم روزنامه 90 مورخه شنبه 26شهريور به چاپ رسيده اعلام داشته آقاي غمزه در راه بازگشت به رشت در پمپ بنزين مورد حمله واقع شده كه بلافاصله موضوع را به هيئت فوتبال رشت گزارش كرده و هيئت فوتبال نيز به رئيس كميته انضباطي اطلاع داده است .
آقاي الماس خاله رئيس هيئت فوتبال رشت نيز در مصاحبه اي كه از طريق رسانه ملي و در برنامه 90 پخش شد اظهار كرد كه داور ما را مورد ضرب و شتم قرارداده اند و اعلام داشت اين اقدام هدايت شده مي باشد .
متاسفانه آقاي رضا غياثي كه عضو كميته داوران بوده و مي بايست بي طرفي كامل را رعايت كرده و بدون سند و مدرك مطلبي اظهار نكند نيز در برنامه 90 اتهاماتي را به كادر فني و مسئولين باشگاه وارد نموده واظهار داشت كه كادر فني به رختكن داوران رفته و به وي توهين نموده اند كه بعد از تكذيب خبر توسط مديرعامل باشگاه تراكتور سازي ايشان بلافاصله حرف خود را عوض و گفت منظورم راهرو ورزشگاه است و سپس در مورد تهيه فيلم از پمپ بنزين محل ضرب و شتم نيز ضمن اهانت به كاركنان زحمتكش جايگاه هاي پمپ بنزين كه شبانه روز جهت رفاه مردم فعاليت دارند اتهام ديگري وارد كرده و اعلام داشت كه ممكن است فيلم را پاك كنند . ايشان به علت كمي اطلاعات خبر ندارند كه سيستم هاي فيلم موجود در جايگاه داراي نرم افزار خاصي مي باشد كه امكان ورود به آن در جايگاه وجود نداشته و از طرف مركز خاصي كنترل مي شوند . بنابه اعلام مسئولين مربوطه برابر بررسي هاي بعمل آمده در هيچ يك از جايگاه هاي سوختگيري تبريز در محدوده صد كيلومتري تبريز به تهران و تبريز به رشت در شب مورد ادعاي آقاي غمزه هيچ مورد درگيري ثبت نشده است و موضوع كذب محض مي باشد .
اقدامات هماهنگ آقاي غمزه و هيئت فوتبال رشت سوالاتي را پيش مي آورد كه با وجود نهادهاي قانوني مثل كميته داوران ، كميته انضباطي ، مسئولين فدراسيون فوتبال و مسئولين سازمان ليگ آقاي غمزه روي چه حساب و كتابي گزارش خود را به هيئت فوتبال رشت كه در اين ارتباط نهادي غير مسئول است گزارش نموده است ؟ هيئت فوتبال رشت چه محلي از اعراب دارد و چه ارتباطي بين هيئت فوتبال و آقاي غمزه وجود دارد كه مسئول هيئت رشت در رسانه ملي از كلمه داور ما استفاده مي كند و به جاي مسئولين قانوني ، پيگير ادعاهاي آقاي غمزه مي باشد .
آقاي غمزه كه حرفهاي ضد و نقيض مي زند در مصاحبه با خبرنگار مهر كه در سايت ورزش 3 در مورخه 31 شهريور منشر شد اين بار اعلام داشته كه بعد از 5/1 ساعت حركت از تبريز كه وارد پمپ بنزين شده درگيري روي داده و ضاربين گفته اند 5/1 ساعت است كه وي را تعقيب مي نمايند با اين حساب موضوع در خارج از تبريز و به فاصله 150كيلومتري اتفاق افتاده است .
از مجموعه اقدامات هماهنگ آقاي غمزه و هيئت فوتبال رشت و سفسطه بافي هاي انجام شده چنين بر مي آيد كه سناريويي بر عليه تراكتورسازي كليد خورده و فرهنگ و آبروي مردم تبريز را نشانه رفته اند .
سناريوي فوق نشان ميدهد كه گل آفسايد نفت تهران به تراكتورو باخت تراكتور فراتر از اشتباه داوري بوده و مي تواند با موضوع ادعا هاي غير مستند و اتهامات وارده مرتبط باشد كه نياز به تحقيق و بررسي موشكافانه دارد .
با توجه به اينكه اتهاماتي كه درمطبوعات و رسانه ملي بر عليه باشگاه ، كادرفني و مردم تبريز وارد شده است بدينوسيله باشگاه تراكتورسازي بر عليه داور مذكور و سوت مشكوك وي و تهمت آقاي الماس خاله مبني بر هدايت شده بودن ضرب و شتم داور ، اقامه دعوي كرده و شكايت خود را اعلام داشته و درخواست مي نمايد كه مسئولين محترم موضوع را جدي بررسي و اعلام نمايند كه آيا تراكتورسازي در مسابقه با نفت به نفت تهران باخته يا به داماش گيلان و هيئت فوتبال رشت
آقايان غمزه و الماس خاله ادعاي خود را ثابت نمايند در غير اينصورت به اتهام تشويش اذهان و اهانت به مردم تبريز و باشگاه تراكتورسازي تحت پيگرد قانوني قرار بگيرند
به آقاي رضا غياثي تذكر و مسئوليت جايگاه وي ياد آوري گردد و تراكتورسازي در دفاع از حقوق تيم و مردم تبريز كوتاه نيامده و مصرانه تقاضاي رسيدگي در اسرع وقت و كشف پشت پرده مسائل را دارد .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:14 | نویسنده : araz | 0باخیش

مراسم تجليل استاندار از تيم تراكتورسازي

دكتر بيگي استاندار محترم آذربايجان شرقي براي تجليل از موفقيت هاي تيم تراكتورسازي در مورخه روز سه شنبه 29 شهريور ضيافت شام ترتيب داد .


در اين مراسم كه بخشي از مديران صنايع خصوصي استان و تعدادي از مسئولين اداري نيز حضور داشتند جعفري مديرعامل باشگاه گزارشي از باشگاه و تيم براي حاضرين ارائه كرد .
در اين مراسم آقاي مهندس نجفي مديركل بازرگاني و صنعت و تجارت استان براي ميهمانان مطالبي بيان كرد .
سردار پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا نيز در مورد لزوم توسعه همه جانبه استان صحبت كرد و اظهار داشت ورزش استان و همچنين تيم تراكتورسازي مي توانند در اين توسعه نقش مهمي ايفا نمايند .
استقبال مديركل تربيت بدني استان اعلام داشت با هماهنگي و همكاري لازم دستگاههاي ورزش استان در اختيار تراكتورسازي بوده و جهت موفقيت آن تلاش مي نمايند .
قلعه نويي نيز در بخشي از صحبتهاي خود گفت تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم و شاد نمودن دل مردم استان كه از بي نطيرترين و با وفاترين مردمان ايران هستند به كار خواهد گرفت و از همدلي و همكاري مسئولين در حمايت از تيم تراكتورسازي تشكر كرد .
دو نفر از صاحبان صنايع استان به نمايندگي از مديران جامعه صنعتي استان آمادگي خود را جهت كمك مالي به تيم تراكتورسازي اعلام داشتند سپس مديران صنعتي طي نامه هايي آمادگي خود را جهت حمايت مالي از تراكتور اعلام و بدين منظور مبالغي را مشخص نمودند .
استاندار محترم در خاتمه برنامه پيرامون حوزه اثرگزاري تبريز در ساير استانها صحبت كرد و گفت اثبات توانمندي استان در عرصه هاي مختلف بخصوص نقش تراكتور در اين موضوع و در بخش ورزش غيرقابل انكار است و امروز استان آذربايجان با كمترين هزينه توسط تيم تراكتورسازي براي مردم كشور و همچنين كشورهاي ديگر معرفي مي شود سپس بازيكنان مورد تشويق قرار گرفته و پاداش براي آنان اختصاص يافت .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:06 | نویسنده : araz | 1باخیش

قلعه نويي:همجواري با سه كشور به بين المللي شدن تيم سرعت مي بخشد

 

تبريز- سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز گفت: همسايگي با سه كشور به بين المللي شدن اين تيم و مطرح شدن در اين عرصه فوتبال سرعت مي بخشد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، امير قلعه نويي در جمع مديران و صاحبان صنايع آذربايجان شرقي كه به منظور حمايت مالي از اين تيم در استانداري آذربايجان شرقي حضور يافته بودند، اظهار داشت: تراكتورسازي ظرفيت هاي بسياري دارد و با استفاده از پشتوانه مردمي و حمايت مسئولين و موقعيت خاص اين تيم مي توان به روند بين المللي شدن اين تيم سرعت داد.
وي شور و عشق و علاقه مردم آذربايجان نسبت به تيم تراكتورسازي را كم نظير توصيف كرد و گفت: در 32 سال دوران فوتبالي ام چنين شور و شوقي را در نزد هيچ تيمي نديده ام و اميدوارم با كمك خدا و اهل بيت (ع) شرمنده اين مردم نشوم.
قلعه نويي افزود: صنايع آذربايجان شرقي نيز ظرفيت هاي خوبي دارند و با كمك اين صنايع مي توان برنامه هاي بلند مدت براي تراكتورسازي ترسيم و آنها را جامه عمل پوشاند.
وي همچنين از استاندار آذربايجان شرقي درخواست كرد اجازه ندهد تيم هاي ديگر شهرها با ايجاد حاشيه، به تراكتورسازي ضربه بزنند.
تيم فوتبال تراكتورسازي كه با 15 امتياز از هفت بازي در رده سوم جاي گرفته روز يكشنبه هفته آينده در آبادان به مصاف صنعت نفت اين شهر مي رود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 07:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

در تبريز جشن آسيايي شدن را برپا خواهيم كرد.جعفري در جمع پولدارهاي تبريز

سال گذشته و به طور عجولانه آسيايي شدن اين تيم از سوي كادر فني بيان شد كه بار رواني منفي بر روي تيم گذاشت ولي امكان فني و بضاعت اين كار را نداشت

 

سايت گل -تجار و صاحبان صنايع تبريز به دعوت اين باشگاه دور هم جمع شدند و 400 ميليون پول به اين تيم هديه دادند.
به گزارش گل به نقل از ايرنا در اين جلسه كه با حضور استاندار آذربايجان شرقي، برخي از صاحبان صنايع استان و مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي در محل كاخ استانداري برگزار شد، مشكلات مالي تيم توسط مديرعامل مطرح شد و راهكارهاي برطرف كردن اين مشكلات از سوي حاضرين مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
به گزارش گل محمد حسين جعفري مديرعامل باشگاه در اين جلسه اظهار داشت: تراكتورسازي با بيش از 41 سال قدمت در دهه هاي مختلف از شرايط مختلفي برخوردار بود و هم اكنون در بهترين شرايط به سر مي برد.
وي اضافه كرد: زماني كه اين تيم در دهه 80 از سطح اول فوتبال فاصله گرفت و تبريز و آذربايجان نماينده اي در ليگ برتر نداشت اين استان به نوعي احساس حقارت مي كرد و با تلاش هاي فراوان اين تيم به ليگ برتر صعود كرد. مردم استان نيز با مغتنم شمردن اين فرصت، با تمام توان از آن حمايت كردند و اين تيم در اولين سال ورود در رتبه هفتم، در دومين سال رتبه پنجم و با ياري خدا در اين فصل نيز با قرار گرفتن در جمع سه تيم برتر و كسب سهميه آسيايي پاسخ محبت هواداران را خواهد داد.
وي اعلام كرد: البته سال گذشته و به طور عجولانه آسيايي شدن اين تيم از سوي كادر فني بيان شد كه بار رواني منفي بر روي تيم گذاشت و در نهايت نتوانست به اين مهم دست يابد چرا كه امكان فني و بضاعت اين كار را نداشت.
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: زماني كه قلعه نويي به عنوان سرمربي تيم انتخاب شد و چند بازيكن خوب به تيم اضافه شدند مردم خود به خود متوجه توجه مسئولين استاني به اين تيم شدند و حمايت هاي خود را بيش از پيش كردند. هدف آسيايي شدن روح اميدواري و نشاط را هم در نزد هواداران و هم در نزد تيم و هيات مديره ايجاد كرده و در فصل جاري با بستن تيمي خوب و آوردن بهترين سرمربي تاريخ ليگ برتر ايران بر سر آن، سعي خواهيم كرد تا اين هدف عملي شود.
جعفري پتانسيل فعلي تيم تراكتورسازي را بيشتر از سال هاي گذشته اعلام كرد و افزود: تراكتورسازي روز به روز پيشرفت مي كند و اگر مشكل مالي اين تيم كه گريبانگير بيشتر تيم هاي ليگ برتري است رفع شود به اميد خدا اواخر ارديبهشت ماه سال آينده در تبريز جشن آسيايي شدن را برپا خواهيم كرد.
وي بيان داشت: تراكتورسازي هم اكنون به عنوان تيمي مدعي، موجبات نگراني تيم هاي داخلي و خارجي را فراهم كرده و بازي كردن در تبريز و مقابل انبوه هواداران اين تيم ها را به فكر واداشته است.
در اين جلسه كه نزديك به 30 نفر از صاحبان صنايع استان در آن حضور داشتند مبلغ چهار ميليارد ريال كمك نقدي به تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز اهدا شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 30 شهریور 1390 | 06:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

هوادار پرسپوليس هوادار خوشحال استقلال را به قتل رساند

 40زخمي در دربي ايران (تراكتور .استقلال)

......................................

90زخمي و يك كشته در دربي تهران(استقلال .پيروزي)


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 شهریور 1390 | 07:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

اتهام بد، اتهام خوب و جايز

اين هم از دسته گلهاي كارشناسان است كه بر آب داده مي شود، نظر خوانندگان را به عين صحبت هاي تلفني برنامه 90 بين آقايان رضا غياثي كارشناسان داوري، جعفري مديرعامل باشگاه تراكتور سازي و عادل فردوسي پور جلب مي نمائيم. 

فردوسي پور: آقاي غياثي قضيه زدن آقاي غمزه چيست؟
غياثي: بعد از بازي مسئولين كادر فني به رختكن داور رفته و توهين كرده و حرف و حديث پيش مي آيد و مي گويند كه تو جوجه رشتي چكار مي تواني بكني و از اين حرف ها

عادل فردوسي پور: چه كسي توي رختكن رفته؟
غياثي:آقاي غمزه در گزارش خود آقاي قلعه نويي را آورده كه ما هم به كميته انضباطي ارجاع كرديم.

عادل فردوسي پور: آقاي جعفري چه كسي رفته داخل رختكن؟
جعفري: كسي به رختكن داوران نرفته و اصلا كسي نمي توند به اتاق داوران برود، چون حق ورود ندارند و درب ورودي قسمت داوران توسط مامورين هيات فوتبال كنترل مي شود.(نگهبان مخصوصي دارد)
غياثي بلافاصله حرف خود را پس مي گيرد و مي گويد: من گفتم راهرو، نگفتم رختكن، منظورم راهرو شمالي زمين است كه 150 متر طول دارد.

عادل فردوسي پور: قضيه پمپ بنزين چيست؟
غياثي: آقاي غمزه وقتي قصد داشت با اتومبيل شخصي از تبريز خارج شود در پمپ بنزين مورد حمله چهار نفر واقع شد. كه هم خودش را زدند و هم به ماشينش خط انداختند.

جعفري: اين ادعا براي ما مشخص نيست، آقاي غمزه مدعي است كه در پمپ بنزين و خارج از ميدان اين موضوع اتفاق افتاده است در پمپ بنزين ممكن است درگيري شخصي به خاطر نوبت اتفاق بيافتد آيا باشگاه مسئول مي باشد؟
غياثي: آقاي جعفري شما به داور ما اتهام (دروغگويي) مي زنيد. كشف حقيقت كاري ندارد تمام پمپ بنزين ها داراي دوربين مدار بسته هستند و فيلمها را ضبط مي كند، فيلم ها را تهيه كنيد.
جعفري: از پيشنهاد آقاي غياثي استقبال مي كنم، وقتي پليس 110 در جريان نيست، شاهدي وجود ندارد، فيلم گزارش هم ثبت نشده فيلم مستند خوبي خواهد بود اما اگر فيلم هم نباشد آن وقت چه؟
غياثي: حتما فيلم را پاك كردند كاري ندارد.


توجه:البته حرف ايشان اتهام نيست و توهين به وزارت نفت و كاركنان پمپ بنزين هم نمي باشد و با تراكتور و هوادارانش نيز مشكلي ندارد بلكه فقط نظريه كارشناسان داوري است.

نتيجه اخلاقي: اتهام انواع خوب و بد دارد و براي همه ممنوع و براي برخي روا و جايز و روا مي باشد.

نتيجه ورزشي: با اين نوع استدلال كارشناسان، گلهاي آفسايد تيمها براي تراكتور صحيح بوده و گلهاي آفسايدتر نيز صحيح تر. 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 شهریور 1390 | 05:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

در پي اظهارات رئيس هيئت فوتبال گيلان باشگاه تراكتورسازي نامه اعتراضآميز به كميته داوارن و سازمان ليگ نوشت

باشگاه تراكتورسازي نامه اعتراضآميز به كميته داوارن و سازمان ليگ نوشت

خبرگزاري فارس: باشگاه تراكتورسازي به دليل اظهارات رئيس هيئت فوتبال گيلان نامه اعتراضآميز به فدراسيون ارسال كرد.

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس، در پي اظهارات الماس خاله رئيس هيئت فوتبال گيلان در مورد حمله به غمزه كمك داور بازي تراكتورسازي و نفت تهران در يك پمپ بنزين در برنامه شب گذشته 90 باشگاه تراكتورسازي 2نامه اعتراض آميز به سازمان ليگ و كميته داوران ارسال كرد.
در اين نامه آمده كه چرا بايد رئيس هئيت فوتبال گيلان در مورد اتفاقات رخ داده در بازي تراكتورسازي و نفت تهران اظهار نظر كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 29 شهریور 1390 | 05:43 | نویسنده : araz | 0باخیش

خبري بد براي تراكتور: فردين عابديني تا 8 ماه قادر به همراهي تيم نخواهد بود

مولايي: فردين عابديني تا 8 ماه قادر به همراهي تيم نخواهد بود

پزشك تيم تراكتورسازي تبريز گفت: رباط صليبي فردين عابديني پاره شده است و تا 8 ماه قادر به همراهي تيم نخواهد بود
دكتر مولايي پزشك تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه اظهار داشت: فردين عابديني در ديدار مقابل تيم نفت تهران از ناحيه رباط صليبي آسيب ديده است و به همين دليل 6 ماه از ميادين فوتبال دور خواهد بود و 2 ماه نيز دوره بازگشت به ورزش در نظر گرفته شده است كه در مجموع تا 8 ماه قادر به همراهي تيم نيست.
وي افزود: فرزاد آشوبي نيز از ناحيه مچ پا دچار آسيب ديدگي شده است كه خوشبختانه به بازي هفته آينده خواهد رسيد و همچنين علي عليزاده نيز از مصدوميت رها شده و در حال حاضر در دوران بدنسازي به سر مي برد كه در مقابل نفت آبادان مي تواند تيم را همراهي كند.
مولايي خاطرنشان كرد: تراكتورسازي در مقابل نفت آبادان به جز فردين عابديني هيچ مصدوم ديگري ندارد و با تمام نفرات در اين بازي حاضر خواهد شد  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 28 شهریور 1390 | 01:33 | نویسنده : araz | 0باخیش

مدافع تيم تراكتورسازي تبريز گفت: از قول من به هواداران تيم بگوييد كه سيد گفت هواداران تاكتور حرف ندارند.

سيد محسن حسيني مدافع تيم تراكتورسازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه در مورد بازي با تيم نفت تهران اظهار داشت: بازي با اين تيم سخت بود و با اينكه موقيت هاي زيادي داشتيم نتوانستيم به خوبي از موقعيت هايمان استفاده كنيم .
وي در مورد اينكه پست اصلي خود دفاع هست ولي گلزني هاي خوبي نيز دارد گفت: گلي كه من به ثمر رساندم در قدم اول لطف خدا بود و همچنين من به عنوان يك بازيكن وظيفه دارم براي تيمم مفيد واقع شوم و با اين وجود بار ها شده دروازه بان نيز گلزني كند و دروازه بان وظيفه گل زني ندارد ولي برخلاف اينكه وظايفي كه به خود ان فرد مي دهند وظايف تيمي نيز دارد و گل زدن نيز يكي از اين وظايف بازيكنان است.

وي در مورد بازي با تيم نفت آبادان نيز تصريح كرد: ما با شكستي كه در تبريز مقابل تيم نفت تهران داشتيم بايد تمام سعي و تلاشمان را براي پيروزي در مقابل تيم نفت آبادان انجام بدهيم تا بتوانيم دوباره خودمان را در بالاي جدول قرار بدهيم تا تيم هاي ديگر نگويند كه تيم تراكتور سازي تبريز به صورت تصادفي به صدر جدول صعود كرده بود.

حسيني در پايان خطاب به هواداران گفت: از حمايت هواداران تشكر مي كنم. اميدوارم حمايتشان هميشگي و جاودانه باشد و من هميشه گفتم و الان هم مي گويم كه به هواداران بگوييد سيد گفت: هواداران تراكتور حرف ندارند


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 28 شهریور 1390 | 01:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

اطلاعيه كانون هواداران(طرح هواداريار)

 

از كليه علاقمندان به فعاليت در ورزشگاه و همكاري با كانون هواداران دعوت مي شود جهت ثبت نام به كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي مراجعه نمايند.
مدارك مورد نياز :
1. 2 قطعه عكس 4*3 پشت زمينه سفيد
2. كپي كارت ملي

مهلت ثبت نام : تا مورخه 01/08/1390

آدرس : تبريز-خيابان راه آهن-اول خيابان دامپزشكي-سختمان تجاري سرباز-طبقه اول-كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي

زمان مراجعه : از ساعت 9 الي 13
 



موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 28 شهریور 1390 | 01:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

در فوتبال ايران فقط تراكتور سه جلسه محروم مي شود

در فوتبال ايران فقط تراكتور سه جلسه محروم مي شود

 

 

آتش خشم هواداران پرسپوليس / عكس

ورزش > ليگ برتر - جمعي از هواداران پرسپوليس پس از شكست تيمشان مقابل استقلال، خشم خود را اينگونه نشان دادند.
عكس: نصير مقدري

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 27 شهریور 1390 | 10:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.