sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

پنجاه و هشتمين شماره فوتباليست منتشر شد.

آتيل باتيل چرشنبه آباداندا
 

شروع طوفاني رسول
 

امير پاشا، بپا نفتي نشي!
 

حاشيه‌هاي كياني و عملكرد بعضي‌ها
 

گسترش را براي قهرماني بسته‌ايم
 

فرزاد ژاوي عشق كشتي
 

شهرداري فرصتي براي احيا
 

باز هم منتظر مي‌مانيم
 

تساوي بانوان فوتباليست اروميه
 

فوتسال اردبيل چشم انتظار حمايت
 

به همراه دهها مطلب و گزارش خواندني ديگر
 

و هديه ضميمه پوستر گلاسه تيم تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 09:13 | نویسنده : araz | 0باخیش

ماشين‌سازي بدون درد سر به مرحله بعد جام حذفي صعود كرد

تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با انصراف آلومينيوم هرمزگان به مرحله بعدي مسابقات جام حذفي راه يافت. 

    مسئولان تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان در پي كاهش بودجه ۳ ميليارد و نيمي خود به ۶۰ ميليون، تصميم گرفته‌اند با قدرت در ليگ دسته اول حاضر شوند و براي تمركز هر چه بيشتر در اين ليگ از حضور در جام حذفي انصراف دادند.

كاشاني، سرپرست تيم فوتبال آلومينيوم ضمن تاييد اين خبر گفت: مسئولان تيم در نظر گرفتند تا با قدرت در ليگ دسته اول حاضر شوند و با توجه به كسر بودجه باشگاه از حضور در جام حذفي انصراف داديم.
به اين ترتيب ماشين‌سازي تبريز، حريف آلومينيوم در مرحله دوم جام حذفي توانست به دور بعدي رقابت‌ها صعود كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 08:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

وضعيت مصدوميت عابدينى فردا قطعى ميشود

فردين عابديني، در ديدار مقابل نفت تهران، دچار مصدوميت شد.

به گزارش كلوب هواداران تراكتورسازي، فردين عابديني كه در ديدار مقابل نفت تهران، از ناحيه زانو، دچار مصدوميت شده، فعلا تمرين نميكند و به گفته دكتر مولايي، مصدوميت اين بازيكن جدي است.  وضعيت فردين، فردا پس از MRI به طور كامل مشخص خواهد شد. به گفته پزشك تيم، احتمال پارگي رباط اين بازيكن وجود دارد.

كلوب هواداران تراكتورسازي براي اين بازيكن آرزوي سلامتي و موفقيت دارد.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 08:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

روايت تصويري جديد از تيم‌هاي فوتبال تبريز توسط يك مستندساز زن

روايت تصويري جديد از تيم‌هاي فوتبال تبريز توسط يك مستندساز زن 

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

معصومه ظهير، با مجموعه مستند «فوتبال تبريز» روايت تصويري جديدي از تيم‌هاي فوتبال شهر تبريز را براي طرفداران اين تيم‌هاي ايراني در جمهوري آذربايجان بازگو مي كند.


به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا، مستند «فوتبال تبريز» در قالب چهار قسمت 30 دقيقه اي براي پخش از سيماي آذري اين شبكه بين المللي تهيه مي شود.


ظهير با بيان اينكه شهر تبريز به عنوان قطب فوتبال شمال غرب ايران مطرح است، عنوان كرد: در اين مستند چهار تيم تراكتورسازي تبريز، شهرداري تبريز، ماشين سازي تبريز و گسترش فولاد تبريز معرفي مي شوند.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه بازي‌ها و جايگاه تيم‌هاي فوتبال شهر تبريز، مورد توجه علاقمندان فوتبال در جمهوري آذربايجان بوده و حتي به عنوان نمونه بخشي از تماشاگران بازي‌هاي مهم تيم هاي تبريز را شهروندان نخجواني اين كشور تشكيل مي دهند، در اين مجموعه، باشگاه‌هاي شاخص فوتبال منطقه معرفي شده و به گوشه‌هايي از بازي‌هاي حساس، گفت و گو با بازيگران و سرمربي، مصاحبه با تماشاگران و هواداران و نيز همراهي دوربين با بازيكنان در باشگاه و خارج از فضاي فوتبال، پرداخته مي شود.

تهيه‌كننده «فوتبال تبريز» گفت: تصويربرداري اين مجموعه از جمعه ـ هجدهم شهريور ماه ـ و همزمان با بازي دو تيم استقلال و تراكتورسازي تبريز در استاديوم آزادي تهران كليد خورد و تا اواخر آذرماه سال جاري، از هر بازي مهم و حساس تيم هاي تبريزي در هر شهر ايران كه برگزار شود، تصويربرداري خواهيم كرد.

ظهير اضافه كرد: از جمله شخصيت‌هايي كه طي توليد مجموعه «فوتبال تبريز» با آنها به گفت و گو خواهيم پرداخت، مي‌توان به امير قلعه نويي سرمربي تراكتورسازي، ميودراگ يسيچ سرمربي شهرداري تبريز، رسول خطيبي سرمربي تيم ماشين سازي تبريز و انگين فيرات سرمربي گسترش فولاد تبريز اشاره كرد. ضمن اينكه با مديران عامل اين باشگاه ها، تعدادي از فوتباليست هاي مطرح و ليدرهاي تيم ها نيز در حاشيه و متن بازي هاي شاخص آنها در مدت تصويربرداري، همراه شده و صحبت هاي ايشان را در مستند خواهيم گنجاند.


مراحل پيش توليد اين مجموعه از مرداد ماه آغاز شده و اكنون در مرحله توليد و تصويربرداري قرار دارد.


به گفته ظهير، با پايان يافتن مراحل توليد و تدوين، از اوايل اسفند ماه امسال، بينندگان سيماي آذري شبكه جهاني سحر شاهد پخش مستند"فوتبال تبريز" خواهند بود.

عوامل تهيه اين برنامه عبارتند از:

كارگردان: سعادت علي سعيدپور، تصويربرداران تبريز: نادر پناه و پيروز باقر نژاد، تصويربردار تهران: محمدعلي بهبهاني و مصطفي فريدوني، گزارشگر: محمدرضا رضايي و نويسنده سعيد ستارزاده.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 05:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

تصاوير مجروح و مصدوم شدن هواداران تيراختور توسط هواداران استقلال (تكميلي)

 

 

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 04:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

درخواست جعفري از مسئول كميته داوران

جعفري از مسئول كميته داوران درخواست نمود شجاعانه نسبت به اشتباهات داوري اعتراف و اظهار نظر نمايند . در بازبيني فيلم بازي تراكتور با نفت تهران شاهد اشتباهات داوري شديم كه موجب باخت تراكتورسازي گرديد .اما داوران ضمن اينكه باعث باخت تراكتور شده اند براي تحت الشعاع قراردادن اشتباهات خود در حال سناريو پردازي بر عليه تيم مي باشند .
جعفري همچنين اعلام كرد كه باشگاه تراكتورسازي هيچ ارتباطي با حاشيه سازي نداشته بلكه آن را متوجه كساني مي داند كه موفقيت تيم تراكتور را بر نمي تابند وي از كميته داوران خواست كه از ادعا هاي بي اساس و ارتباط دادن مسايل خارج از استاديوم ها به فوتبال و هواداران باشگاه ها توسط برخي از داوران جلوگيري نمايند .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 04:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

اطلاعيه كانون هواداران

اطلاعيه كانون هواداران

با درود به نيك فرزندان آذربايجان و همشهريان تبريزي كه در مسابقه روز پنجشنبه تيم محبوب خود را در مقابل نفت تهران تشويق نمودند و بار ديگر همانند تشويق سالم در بازي با استقلال اين بازي را هم بدون مشكل به پايان رساندند .
هواداران علاقمندي كه با وجود باخت تيمشان با شعار عيبي يوخ بارقه اميد را به تيم دميدند و بازيكنان خجل زده را به وجد آوردند تا منبعد با انگيزه و قدرت تمام براي آنها بجنگند و موجبات شادي آنها را فراهم آورند اين كانون از همه تماشاگران تشكر نموده و انتظار دارد همچنان با رعايت اخلاق حرفه اي و به نمايش گذاشتن ادب از اعمال احساساتي معدود كساني كه در شرايط هيجان دچار اشتباه و اقدام هاي خودسرانه مغاير با منافع تيم مي گردند جلوگيري نمايند همانطور كهدر اين بازي تعدادي اندك كه اعمال احساساتي داشتند توسط ساير هواداران كنترل و به آرامش دعوت شده و از احساسات غير كنترل شده آنها جلوگيري نمودند كه موجب امتنان بوده و نشانگر رشد اخلاق و درك قانون فوتبال توسط قاطبه هواداران تراكتور مي باشد . اين روند موجب موفقيت تيم تراكتور شده و از تبعات منفي جلوگيري خواهد كرد . بياييد تيم را در هر شرايطي معقولانه و مدبرانه تشويق و حمايت نماييم . 
   


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 01:45 | نویسنده : araz | 0باخیش

برنامه و نتايج مسابقات ليگ برتر ايران در هفته هفتم

 
 

*

برنامه مسابقات ليگ برتر ايران در هفته هفتم

*

پنجشنبه 24/06/1390

*

راه آهن 1-1 فجر سپاسي

سايپا 4-2 مس كرمان

ملوان 1-2 صنعت نفت

تراكتور سازي 1-2 نفت تهران

*

جمعه 25/06/1390

*

مس سرچشمه 0-1 صباي قم

پرسپوليس 0-2 استقلال

فولاد 0-0 شهرداري تبريز

*

يكشنبه 27/06/1390

*

سپاهان 18:30 داماش گيلان

*

چهار شنبه 30/06/1390

*

شاهين بوشهر 18:30  ذوب آهن


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 26 شهریور 1390 | 01:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نوعي: عدالت فوتبال نبود كه ما بازنده اين ديدار باشيم

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: مقابل نفت يكي از بهترين بازيهايمان را انجام داديم و عدالت فوتبال نبود كه ما بازنده اين ديدار باشيم.


 به گزارش خبرنگار باشگاه، امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز پس از شكست مقابل نفت اظهار داشت: نيمه اول بازي خوبي انجام نداديم ولي نيمه دوم بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتيم كه برخلاف روند بازي نيز گل خورديم.
وي افزود: اين بازي خيلي فوتبال خوبي بود و اگر گل دوم را نمي خورديم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم و ثابتي هم روز خوشي را سپري نمي كرد ولي با اين حال براي ما زحمت هاي زيادي كشيده است و بازيكن روز خوب و بد دارد.
قلعه نوعي در خصوص وضعيت داوري اين ديدار تصريح كرد: داور اين مسابقه قضاوت خوبي داشت ولي كمك داور مي گفت كه با من مشكل داريد و من به اين دليل ناراحت شدم كه چرا بايد با ايشان مشكل داشته باشم؛ در كل ما نه به داوري باختيم و نه به مسائل ديگر ما فقط به غرور خودمان باختيم.
وي ادامه داد: آن طور كه من شنيدم گل اول نفت آفسايد بود و البته من معتقدم كه بازيكن آنها در آن صحنه خطا كرد ولي بايد ابتدا فيلم را ببينيم و سپس قضاوت كنيم ولي در اين ديدار ما بدشانس بوديم كه نتيجه را نيز از دست داديم.
سرمربي تيم تراكتورسازي هواداران تيمش را بهترين توصيف كرد و گفت: تماشاگران در اين بازي خوب بودند و بعد از باخت تيم خود را به شدت تشويق كردند و هيچ چيزي براي ما كم نگذاشتند و هواداران تراكتور بهترين هستند.
وي گفت: ما امروز مقابل نفت يكي از بهترين بازيهايمان را انجام داديم و عدالت فوتبال نبود كه ما بازنده اين ديدار باشيم ولي كيفيت بازي تيم در نيمه دوم من را به آينده تيم اميدوار كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 شهریور 1390 | 06:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

نوار پيروزيهاي تراكتور مقابل نفت پاره شد

تيم تراكتورسازي تبريز پس از كسب چندين برد پياپي مقابل نفت تهران شكست خورد.
به گزارش خبرنگار باشگاه، دو تيم تراكتورسازي تبريز و نفت تهران از ساعت 18 و 50 دقيقه روز پنج شنبه مقابل يكديگر صف آرايي كردند كه نتيجه اين ديدار 2 بر 1 به سود نفت تهران رقم خورد.
در اين ديدار كه بيش از 50 هزار هوادار از نزديك تماشاگر بودند تيم نفت تهران ابتدا با 2 گل در دقيقه 50 توسط سيدايمان موسوي و دقيقه 83 توسط عليرضا عزتي از حريف قدرتمند خود پيش افتاد كه تراكتورسازان فقط توانستند در دقايق پاياني بازي با گل سيد محسن حسيني يكي از گلهاي خورده را جبران كنند.
تراكتور در دقيقه 70 مسابقه يك گل را وارد دروازه حريف خود كرد و داور مسابقه اين صحنه را آفسايد تشخيص داد كه اعتراض هواداران را به همراه داشت.
قضاوت اين ديدار برعهده احمد صالحي بود. وي به سياوش اكبرپور و احسان حاج‌صفي از تراكتورسازي و رضا معقولي، سوشا مكاني و سيامك كورشي از نفت كارت زرد نشان داد.
تيم تراكتورسازي تبريز با توجه به قبول شكست در اين بازي همچنان با 15 امتياز در صدرجدول رده بندي قرار دارد و نفت نيز با كسب 3 امتياز اين مسابقه با 14 امتياز به رتبه دوم صعود كرد.
لازم به ذكر است تراكتورسازان در هفته آينده در آبادان مهمان تيم نفت اين شهر خواهند بود كه فعلا در رتبه 7 جدول قرار دارد.



موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 شهریور 1390 | 06:46 | نویسنده : araz | 0باخیش

فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي با تراكتورسازي پيشنهاد داد

رييس فدراسيون فوتبال:
فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي با تراكتورسازي پيشنهاد داد
رييس فدراسيون فوتبال كشور از پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايتاليا براي انجام بازي دوستانه باشگاههاي اين كشور با چند تيم ليگ برتري از جمله تراكتورسازي خبر داد.
 

'علي كفاشيان' روز پنج شنبه در حاشيه مجمع عمومي و عادي سالانه هيات فوتبال آذربايجان شرقي در گفت و گو با ايرنا، افزود: در جلسه اي كه هفته گذشته با مقامات فدراسيون ايتاليا داشتيم اين پيشنهاد مطرح شد.
وي، همچنين از برگزاري مجمع عمومي فدراسيون در هفته آتي خبر داد و گفت: اين مجمع به منظور تعيين زمان انتخابات فدراسيون و همچنين بررسي تغيير اساسنامه تشكيل مي شود.
كفاشيان در خصوص ثبت نام براي تصدي دوباره اين پست، اظهار داشت: هنوز تصميمي در اين مورد نگرفته ام و تا زمان انتخابات تصميم خودم را اعلام خواهم كرد.
وي در خصوص معرفي اعضا هيات مديره دو باشگاه پيروزي و استقلال به AFC افزود: كارهايي در اين زمينه در حال انجام است و فدراسيون نيز وظيفه خود را در رابطه با اين موضوع انجام مي دهد و سعي خواهيم كرد تا دو باشگاه در مهلت تعيين شده اسامي هيات مديره را به كنفدراسيون آسيا معرفي كنند.
بر اساس اعلام قبلي، انتخابات رياست فدراسيون فوتبال دي ماه سالجاري برگزار و ثبت نام براي حضور در انتخابات از مهرماه سالجاري آغاز مي شود.
7233/593/245
انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر
30565758


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 05:45 | نویسنده : araz | 0باخیش

بيانيه رسمي رئيس كانون هواداران استقلال؛

بيانيه رسمي رئيس كانون هواداران استقلال؛
عذرخواهي رسمي از قلعه نوعي به علت بي احترامي در آزادي
عمدهاي از هواداران تيم استقلال در جريان ديدار اين تيم در مقابل تراكتورسازي تبريز به امير قلعه نوعي سرمربي تيم حريف بي احترامي كرده و به علت عدم بازگشت به استقلال و برد تيمش مقابل آبيها از وي خرده گرفتند. سرمربي تراكتور پس از پايان بازي به اين مسئله اشاره كرد و دلخوري خود را اعلام داشت.
     
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، رئيس كانون هواداران تيم استقلال كه مسئول هماهنگي و ايجاد نظم و رعايت شئونات نزد هوادارن اين تيم است از سوي مسئولان استقلال به دليل بياحترامي به قلعه نوعي توبيخ شد و پس از گفتگو با مسئولان تيم، وي اعلام كرد بصورت رسمي از سرمربي سابق تيم استقلال عذرخواهي ميكند.
بر اساس اين گزارش، اين اتفاق رخ داد و رئيس كانون با ارائه بيانيهاي در سايت اين تيم، بصورت رسمي از قلعه نوعي عذرخواهي كرد ،رئيس هواداران استقلال از زحمات اين مربي طي سالهاي حضورش در اين تيم قدرداني و از اتفاقات جمعه هفته قبل عذرخواست.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 05:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

صالحي قاضي ديدار تراكتور و نفت تهران

صالحي قاضي ديدار تراكتور و نفت تهران

  

پنجشنبه24/6/90-هفته هفتم

ملوان بندر انزلي-نفت آبادان-تختي-انزلي-ساعت 18:45

رفيعي-محمدي-اسدي-اكبريان-ناظر:مهرپيما

راه آهن-مقاومت شهيد سپاسي-راه آهن اكباتان-تهران-ساعت 18:30

قهرماني-ميرزابيگي-ايلدروم-فتاحي-ناظر:بك پور

سايپا-مس كرمان-انقلاب-كرج ساعت 18:30

حاج بابايي-سنجري-رضايي تبار-محمدي-ناظر:نجاتي

تراكتورسازي تبريز-نفت تهران-يادگار امام(ره)-تبريز ساعت 18:50

صالحي-نوري-غمزه-زرگر-ناظر:اصفهانيان


جمعه 25/6/90-هفته هفتم

پيروزي-استقلال-آزادي-تهران- ساعت 18:30

تركي-سخندان-منصوري-ممبيني-ناظر:سليماني

مس سرچشمه-صباي قم-شهيد باهنر-كرمان-ساعت 18:10

كرمانشاهي-زارع-عليقدر-سيد علي-ناظر:فلاح

فولاد خوزستان-شهرداري تبريز-تختي- اهواز-ساعت 20:00

جباري-رفعتي -غنو-واحدي-ناظر:فروغي

يكشنبه27/6/90-هفته هفتم

فولاد مباركه سپاهان- داماش گيلان-ذوب آهن-فولاد شهر- ساعت 18:30

ممبيني-علي نژاديان-اميني-دانش مهر-ناظر:باعزم

شاهين بوشهر-ذوب آهن-شهيد بهشتي-بوشهر-ساعت 20:30

فغاني-شمس-طالقاني-ملكي-ناظر:خوشخوان


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 11:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نوعي:در مقابل نفت حجومي بازي مي كنيم

سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: با توجه به امتياز ميزباني در مقابل نفت هجومي بازي خواهيم كرد.
امير قلعه نوعي سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز در كنفرانس قبل از بازي گفت: اولا از همه هواداران پرشور تراكتور كه از تبريز به ورزشگاه آزادي تهران آمدند و از تيم حمايت كردند تشكر مي كنم.

وي در مورد بازي فردا در مقابل تيم نفت تهران گفت: تيم نفت در بازي هاي گذشته نشان داده كه از كادرفني با تجربه و بازيكنان خوبي برخوردار است ولي ما با توجه به اينكه در زمين خودمان بازي مي كنيم بازي هجومي را ارائه خواهيم داد و در بازي فردا محرومي نداريم ولي علي عليزاده مصدوم هست.

قلعه نويي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه گفته بود شما كه مي گوييد هواداران تراكتور بهترين هستند اگر از شما در خواست كنند كه كياني را ببخشيد چه كار مي كنيد، تصريح كرد: اول از همه منافع تيم مهم است و من در هر تيمي باشم براي آن تيم نظم خاصي را در تيم ايجاد مي كنم و اگر بازيكني در تيم اين نظم را رعايت نكند بايد از اين تيم كنار برود و اگر كياني به تيم برگردد به ضرر تيم و خودش هست.

وي در مورد تيم تراكتورسازي تبريزاظهار داشت: تيم تراكتور دو يا سه مشكل دارد و يكي از اين مشكلات به دليل اينكه هنوز اوايل ليگ است، شناخت بازيكنان نسبت به من و شناخت من به بازيكنان و شناخت بازيكنان به خودشان كم است. من در اين تيم مهمان هستم و اين تيم مال شما هست و با كمك هم ديگر اين تيم را در ايران سربلند خواهيم كرد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 10:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

فلاويو لوپز: مطمئنم كه قهرمان خواهيم شد!

 

خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازى با فلاويو لوپز، زننده گل پيروزى بخش تراكتور در مقابل استقلال، مصاحبه كوتاهى انجام داده است كه در ادامه ميخوانيد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه 24 شهریور 1390 | 10:52 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.