sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

پنجاه و هفتمين شماره فوتباليست منتشر شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكبرپور:از استقلالي ها گلايه دارم چراكه بايد درك كنند بازيكن تراكتورسازي هستم و سرم را براي اين تيم مي دهم.

مهاجم تيم فوتبال تراكتور سازي گفت: از استقلالي ها گلايه دارم چراكه بايد درك كنند بازيكن تراكتورسازي هستم و سرم را براي اين تيم مي دهم.  


سياوش اكبرپور پس از پيروزي تراكتور سازي مقابل استقلال اظهار داشت: بازي خيلي خوبي بود براي اين مسابقه برنامه داشتيم و همانطور كه برنامه داشتيم به گل رسيديم.
وي با بيان اينكه از هواداران استقلال گلايه دارد ادامه داد: من براي استقلال 6 سال بازي كردم و 3 قهرماني با اين تيم آوردم. نمي‌دانم چه بگويم، دوست داشتم امسال به استقلال بيايم اما نشد.
اكبر پور تصريح كرد: اكنون بازيكن تراكتور سازي هستم، اين تيم را دوست دارم و از اين تيم پول مي‌گيرم، پس بايد براي تراكتور سازي غيرت داشته باشم. فوتبال همين است و در آن درگيري و خطا رخ مي‌دهد.
مهاجم تراكتور سازي در مورد اينكه هواداران استقلال به او فحاشي كردند گفت: معلوم است كه به خاطر اين فحاشي‌ها گله دارم. من اكنون بازيكن تراكتور سازي هستم و سرم را براي اين تيم مي‌دهم. دست همه كساني كه به من فحش دادند درد نكند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:18 | نویسنده : araz | 0باخیش

عوارض برد استقلال توسط تراكتور براي هواداران تراكتور

روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي اعلام نمود : بعد از اتمام بازي استقلال و تراكتور در شرايطي كه با آرامش و خوشحالي در پاركينگ استاديوم آزادي تعدادي از هواداران تراكتور در حال عزيمت به شهرشان بودند مورد هجوم چاقو،زنجير و... از طرف هواداران استقلال شده و در حد مرگ به آنها آسيب وارد شد.
جهت مستند سازي ، اين موارد به دوستان برنامه 90 ارسال شد و حتي افراد مجروح از طريقي به صورت خودجوش به تهران مراجعه مي كنند تا منصفانه در رسانه منعكس شود.در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح شده تراكتورسازي كه در اختيار اين باشگاه مي باشد ارائه خواهد شد.
باشگاه تراكتورسازي هرگونه اقدام غير ورزشي از هوادار هر تيمي كه به آسيب رساندن همديگر منجر مي شود محكوم نموده و اين افراد را تماشاگر نما ميداند تا هوادار.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 04:58 | نویسنده : araz | 0باخیش

يوسف كرمي:به عنوان يك آذري به ورزشگاه رفتم

قهرمان تكواندو جهان درباره اظهارات برخي مبني بر اينكه شكست حق استقلال نبود، يادآور شد: در فوتبال ايران نميتوان گفت حق تيمي برد يا باخت است هر تيمي كه از فرصتها بيشتر استفاده كند بدون شك برنده است. تراكتورسازي امسال تيم خوبي را با امكانات مناسب فراهم كرده است و بايد نتيجه بگيرد.


يوسف كرمي كه ديدار تراكتورسازي و استقلال را در ورزشگاه آزادي تماشاگر بود در گفت و گو با فارس اظهار داشت: تراكتورسازي تبريز تيم استان من است و به عنوان يك آذري به ورزشگاه رفتم. براي اولين بار بود كه به ديدار بازيهاي تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي مي رفتم؛ اما معمولاً ديدارهاي اين تيم را در تبريز از نزديك تماشا ميكنم.
وي ادامه داد: جو ورزشگاه هنگام ديدارهاي تراكتورسازي يك فضاي خاص است و هميشه حاشيه هاي آن از خود بازي خبرسازتر ميشود. آذريها روي تيمشان عرق خاصي دارند و شب گذشته حدود 15 هزار نفر از استان آذربايجان در ورزشگاه حضور داشتند.
قهرمان تكواندو جهان درباره اظهارات برخي مبني بر اينكه شكست حق استقلال نبود، يادآور شد: در فوتبال ايران نميتوان گفت حق تيمي برد يا باخت است هر تيمي كه از فرصتها بيشتر استفاده كند بدون شك برنده است. تراكتورسازي امسال تيم خوبي را با امكانات مناسب فراهم كرده است و بايد نتيجه بگيرد.
كرمي در مورد عدم توجه باشگاههاي آذربايجاني به تكواندو به عنوان مدال آور المپيك گفت: اتفاقاً در اين خصوص با مدير عامل باشگاه تراكتورسازي صحبت كردم ايشان معتقد است كه تا وقتي در فوتبال به يك خودكفايي نرسند در رشتههاي ديگر سرمايهگذاري نخواهند داشت. من به عنوان نماينده ورزشكاران استان بايد اين مسئله را پيگري ميكردم، بقيه كار با آنهاست.
وي درباره تغيير زمان جام جهاني افزود: اميدوارم اين مسابقات به بعد از المپيك لندن منتقل شود چون براي نفرات اعزامي به المپيك سخت است كه در آستانه اين مسابقات به اوج برسند.
كرمي خاطرنشان ساخت: بعد از مسابقات جهاني من در اردوي صربستان و به دنبال آن كمپ كره شركت و تمرين كردم و اكنون خسته هستم. براي المپيك نيازمند يك تمرين منظم و مداوم هستيم. به زودي ليگ برتر هم شروع ميشود و بايد در آنجا شركت كنيم به همين دليل ترجيح ميدهم در مسابقات مختلف ديگر شركت نداشته باشم.
وي در پايان از عدم افزايش مبلغ قراردادهاي ليگ انتقاد كرد و يادآور شد: چند سالي است كه اين مبلغ ثابت مانده و شايد كم هم شده است. تا حرف هم مي زنيم اعلام مي كنند كه ممكن است باشگاه به طور كامل در تكواندو تيم ندهد به همين دليل مجبوريم كه تحمل كنيم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 04:53 | نویسنده : araz | 1باخیش

حميده مقدس زاده، بازيگر: تراختورچي دو آتشه هستم

نصر نيوز: حميده مقدس زاده، متولد1353 مرند است. بازيگري را به صورت كاملا اتفاقي از سال 1378 شروع كرده. حتما آنقدر در كارش موفق بوده كه توانسته در طول 12 سال در بيش از 60 سريال و تله فيلم بازي كند.  
          
  
دوپسر بيست و سه و بيست ساله دارد كه حالا بايد عروسش را هم به اين خانواده ضميمه دانست. جالب است دانستن اين نكته كه بازيگري را با يك سريال از شبكه دو سيما شروع كرده است.

 اين گفت و گوي كوتاه از سوي وبلاگ قدقامت صورت گرفته است:


* چطور شد كه بازيگر شديد؟
فراخواني منتشر شده بود و در آن از علاقه مندان به بازيگري خواشته شده بود بيايند و تست بدهند. گفتم بچه ها را ببريم شايد به آرزويي كه مادرشان نرسيد آن ها برسند. بچه ها را به تست برديم و در اتاقي منتظر بوديم كه خانم زكيه جعفري آمدند و گفتند كه از بزرگ ترها هم تست مي گيريم؛ اگر دوست داشتيد خودتان هم تست بدهيد. به همسرم گفتم تفريح خوبي است حداقلش اين است كه نيم ساعتي مي خنديم. رفتم داخل اتاق. آقاي پورستار و آقاي حميدي شفيق از من خواستند نقش مادري را بازي كنم كه بچه هايش اتاق را به هم ريخته اند. پس از تمام شدن تست آقاي حميدي شفيق گفتند منتظر باشيد تا سه روز ديگر با شما تماس گرفته مي شود. باورم نمي شد اما تماس گرفتند. گفتند فردا در آمفي تئاتر صداوسيما جلسه اي هست كه شما هم باشيد. هنگام خروج هم گفتند: تدارك لباس ببينيد. آنجا بود كه فهميدم خدا اگر بخواهد از نقطه اي به اندازه سر سوزن دري به وسعت آسمان برايت باز مي كند.

* فوتبال مي بينيد؟

از تراختورچي هاي دو آتشه هستم. هنگام مسابقه تراكتور وسازي و سپاهان سرم به شدت درد مي كرد؛ اما گفتم حيف است خانه باشم و اين بازي را نبينم. حيف شد كه سه چهار موقعيت گل از دست داديم. بازي هاي منچستر و چلسي را هم مي بينم. بالاخره در خانه اي كه پسر باشد و تلويزيون به وقت فوتبال تنظيم شود، بقيه هم فوتبالي مي شوند.

* خانواده تان با نبودنتان به خصوص در زمان هاي خاص چطور كنار مي آيند؟

بالاخره نبودن من در ايام نوروز و رمضان سخت است. ما هم كه هميشه خدا گل دقيقه نود هستيم. مثلا اگر فردا اول ماه رمضان است ما شبش فيلمبرداري داريم تا به پخش برسد. روز عاشورا تا ساعت دو بعدازظهر بوديم و بعد از آن ضبط داشتيم. گاهي براي خودم هم سخت است.

* دست پختتان خوب است؟
همه از دست پختم تعريف مي كنند. پختن اكثر غذاها را بلدم.عروسم كه هفته اي چند روز مهمان ما مي شود، كلي از دست پختم تعريف مي كند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 01:09 | نویسنده : araz | 0باخیش

پليس خود را در شادي مردم سهيم مي داند

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: پليس همواره خود را در كنار مردم مي بيند و در شادي آنها سهيم است.

به گزارش ترك نيوز، سردار مسعود خرم نيا روز شنبه در گفت و گو با ايرنا، اظهار داشت: پيروزي تيم فوتبال تراكتورسازي و نتايج درخشان اين تيم به عنوان نماينده شايسته فوتبال آذربايجان شرقي نشاط، سرور و شاماني را به مردم و شهروندان هديه كرده است.
وي افزود: پليس و مردم در كنار يكديگر شب گذشته را با جشن و سرور سپري كردند و هيچ موردي نيز پيش نيامد.
فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي از جوانان پرشور تبريزي كه با همكاري كامل با پليس در روان سازي ترافيك و تسهيل عبور و مرور سهم داشتند قدرداني كرد و اظهار اميدواري كرد در سايه حمايت بي دريغ هواداران فهيم، نتايج درخشان تيم تراكتورسازي به انسجام هر چه بيشتر اجتماعي كمك كند.
هواداران تراكتورسازي تبريز شب گذشته پس از پيروزي اين تيم مقابل استقلال تهران با حضور در خيابان هاي اصلي اين شهر و برخي از محلات آن خوشحالي خود را نشان دادند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 12:39 | نویسنده : araz | 0باخیش

خبر اختصاصي فيفا از بازي تراكتور و استقلال

Win moves Teraktor above Esteghlal

Teraktor Sazi took over top spot in the Iran Pro League with a 3-2 win at former leaders Esteghlal.

Esteghlal had gone in front after 19 minutes through Farhad Majidi but Seyed Mohsen Hosseini and Ahmad Alenemeh hit back for the visitors.

Mojtaba Jabari equalised for the hosts in the 67th minute but Flavio Emmanuel won the game for Teraktor seven minutes from time.

Saba Battery climbed to third as Morteza Kashi's goal sealed a 1-0 win over Malavan, while Naft Tehran lie fourth after Iman Mousavi and Mohammad Mehrazma found the back of the net to see off Saipa 2-0.

At the other end of the table, Mehrdad Pouladi's 74th-minute goal salvaged a 1-1 draw for Mes at Damash, while Sanat Naft and Foolad drew 2-2.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 12:04 | نویسنده : araz | 0باخیش

پيام تقدير كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي از هواداران بيشمار اين تيم

 

بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه بزرگ نهاده اند و در همه شهرهاي ايران محبوب خود را تنها نگذاشته اند.

رحمان ياوران قائم مقام كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز ضمن تقدير از حضور گسترده هواداران تراكتور در بازي مقابل استقلال و تشويق هاي بي امان و منحصر بفردشان ، گفت: ديشب با ديدن هواداران سرخپوش آذربايجاني كه فقط يك سوم آنها توانسته بودند به داخل استاديوم راه يابند ، اشك در چشمانم جمع شده بود . وي افزود پيشاني تك تك اين هواداران را ميبوسم تا حداقل ذره اي از خستگي شان كم شود. بي شك آنها بيشتر از بازيكنانشان انرژي مصرف كردند و يك لحظه دست از تشويق و حمايت تيمشان برنداشتند.

متن پيام كانون هواداران باشگاه:

باشگاه تراكتورسازي تبريز و نام بزرگ تراكتور را از هر زاويه اي كه بنگريم ، بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه قديمي نهاده اند
در همين مجال كانون هواداران تراكتور بر خود واجب مي داند مراتب تقدير و سپاسگذاري خود از شما هواداران عزيز و گرانقدر كه سرمايه اصلي باشگاه هستيد و در بازي ديشب سنگ تمام گذاشتيد را اعلام داشته و زحمات و حمايت هاي شما را ارج مي نهد و اميد است تيم فوتبال تراكتورسازي از حمايتهاي بي دريغتان بهره برده و در مسير پيشرفت و تعالي گام بردارد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 11:28 | نویسنده : araz | 0باخیش

در خبر نامه عضو شويد!ارسال آخرين مطالب وبلاگ هر روز در ايميل شخصي شما

 در خبر نامه عضو شويد!

ارسال آخرين مطالب وبلاگ هر روز در ايميل شخصي شما

 

 

اكثر بازديدكنندگان سايت‌ها، پس از اولين بازديد، مراجعه مجدد به سايت ندارند و يا آدرس و مشخصات سايت را فراموش مي كنند. از سويي روند به روز رساني سايت‌ها و وبلاگ‌ها ثابت نيست و كاربران از زمان به روز شدن اطلاع ندارند.

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 10:44 | نویسنده : araz | 4باخیش

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

تصاوير منتخب ديدار ميلان - لاتزيو

ميلان در هفته اول رقابتهاي سري آ در خانه نتوانست به نتيجه اي بهتر از تساوي با لاتزيو دست يابد. اين ديدار با تساوي 2-2 دو تيم به پايان رسيد و گلهاي زودهنگام جبرئيل سيسه و ميروسلاو كلوزه توسط آنتونيو كاسانو و ايبرا پاسخ داده شد. در اينجا مي توانيد تصاوير منتخب اين ديدار را تماشا كنيد.


Zlatan Ibrahimovic and Antonio Cassano, AC Milan (Getty Images)

Lazio''''s Forward Djibril Cisse Celebrates
جبرئيل سيسه بعد از گلي كه به ثمر رساند اين طور به شادي پرداخت
Milan''''s Coach Massimiliano Allegri Reacts
مربي ميلان در جريان اين ديدار شاهد عقب افتادن شاگردانش از تيم ميهمان بود ولي در نهايت تيمش يك امتياز به دست آورد
Milan''''s Forward Alexandre Pato (L) And Zlatan Ibrahimovic (R) React
پاتو و حسرت يك موقعيت از دست رفته

Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) Vies
زلاتان در جريان اين بازي تلاش زيادي داشت
Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (R) Vies
ضربه سر تماشايي ستاره سوئدي ميلان

Milan''''s Defender Alessandro Nesta (R) Vies

نستا هم در جريان اين بازي براي روسونري به ميدان رفت

AC Milan Forward Antonio Cassano, Left, Celebrates
اين هم اولين حضور رسمي آكوئيلاني در تركيب ميلان . كاسانو گلزني اش در اين بازي را اين طور جشن گرفت
Milan''''s Forward Zlatan Ibrahimovic (L) And Antonio Cassano (R) Talk
اين هم ميرو كلوزه در تركيب لاتزيو. او يكي از دو گل تيمش دراين ديدار را به ثمر رساند

موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 07:22 | نویسنده : araz | 0باخیش

حواشي هفته ششم ليگ برتر چه بود؟

 

ديدار تيم هاي استقلال و تراكتور در حالي با حضور 93 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه در ابتداي اين ديدار ماموران از ورود برخي پرچم هاي هواداران استقلال و تراكتور جلوگيري مي كردند.

هفته ششم ليگ برتر فوتبال كشور در حالي با حاشيه هاي جالب به پايان رسيد كه ديدار تيم هاي استقلال و تراكتور سازي تبريز پرحاشيه ترين بازي اين هفته از رقابت ها بود.

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي «فردا» در پايان اين هفته قرمزپوشان تبريزي براي اولين بار در تاريخ ليگ برتر به صدر جدول ليگ برتر صعود كردند.

پرچم هاي شيطان پرستي ممنوع

ديدار تيم هاي استقلال و تراكتور در حالي با حضور 93 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه در ابتداي اين ديدار ماموران از ورود برخي پرچم هاي هواداران استقلال جلوگيري مي كرند.
ماموران نيروي انتظامي با اين دليل كه اين پرچم ها علامت نژاد پرستي و سياسي دارند از ورود آنها به ورزشگاه آزادي جلوگيري مي كردند.
از سوي ديگر اين ديدار كه قرار بود ساعت 20 برگزار شود بار ديگر به دليل پخش سريال ستايش تغيير زمان يافت و از ساعت 18:45 برگزار شد.

حميد استيلي سرمربي پرسپوليس در ورزشگاه آزادي حضور داشت. وي براي آناليز استقلال حريف هفته آينده سرخپوشان در ورزشگاه حضور پيدا كرده بود.
هواداران تراكتورسازي از ساعت 10:30 صبح جمعه نصف طبقه اول ورزشگاه آزادي را به خود اختصاص دادند. جايگاه هاي 30 تا 36 كه متعلق به هواداران پرسپوليس است در اختيار هواداران تراكتورسازي قرار گرفت.


شعار عليه دايي؛ تشويق استيلي!

ديدار تيم هاي شهرداري تبريز و راه آهن شهر ري از هفته ششم ليگ برتر در حالي با نتيجه مساوي دو بر دو خاتمه يافت كه تماشاگران هر از چند گاهي، شعارهايي عليه علي دايي سر مي دادند.
قبل از آغاز اين ديدار و در حاليكه سرمربي تيم راه آهن به سمت نيمكت تيمش حركت مي كرد، تعدادي از تماشاگران وي را مورد تشويق قرار دادند كه اين موضوع، با استقبال و واكنش متقابل علي دايي همراه بود اما در جريان بازي، شعارهاي سكوها رنگ و بوي ديگري داشت و اغلب عليه دايي بود.
تماشاگران همچنين، فراز كمالوند سرمربي سابق تراكتورسازي و حميد استيلي سرمربي فعلي پرسپوليس را مورد تشويق قرار دادند كه البته اين تشويقها نيز متوجه مربيان دو تيم، بويژه يسيچ مي شد تا حواسش بيشتر جمع باشد.

اسكورت درخشان توسط پليس

هواداران بوشهري كه به نتيجه اين بازي به شدت معترض بودند، از حميد درخشان كه سرمربي اين تيم است، گلايه داشتند كه پليس با نگهباني از وي، او را به بيرون از ورزشگاه برد.

سرمربي داماش در مرز سقوط

هواداران تيم داماش گيلان پس از تساوي اين تيم مقابل مس كرمان خواهان استعفاي سرمربي تيمشان شدند.


تيم فوتبال داماش گيلان در هفته ششم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران مقابل مس كرمان درخانه متوقف شد تا پس از 6 هفته با 5 امتياز در مكان شانزدهم جدول قرار بگيرد.
اين موضوع كه به مذاق هواداران گيلاني خوش نيامده است باعث شد تا آنها در پايان اين ديدار عليه مهدي دينورزاده، سرمربي داماش شعارهايي را سر داده و خواستار جدايي اين مربي از داماش شوند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 06:38 | نویسنده : araz | 0باخیش

محمد ابراهيمي: بعد از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم!

 محمد ابراهيمي: بعد از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم!/ به كيروش گفتم مجبورت ميكنم تا دعوتم كني/ عمق دفاع استقلال را نشانه گرفتيم

ما به هيچ عنوان ضدفوتبال بازي نكرديم و اگر استقلال گل تساوي را روي اشتباه مدافع ما به ثمر نميرساند مطمئن باشيد گلهاي بيشتري به اين تيم ميزديم
سايت گل ـ محمد ابراهيمي در بازي با استقلال تهران باز هم يكي از بازيكنان تأثيرگذار تراكتورسازي تبريز بود. ابراهيمي در گفتوگو با خبرنگار سايت گل حرفهايش را در مورد بازي اينگونه آغاز ميكند:« خدا را شكر كه سه امتياز از استقلال گرفتيم واولين شكست اين تيم را در ورزشگاه آزادي رقم زديم. تماشاگران هر دو تيم از اين بازي لذت بردهاند و خوشحالم هواداران تراكتور با خوشحالي ورزشگاه را ترك كردند. ابراهيمي در مورد شعار تماشاگران استقلال كه اين تيم را متهم به ارائه ضدفوتبال كردهاند. ادامه ميدهد:« ما به هيچ عنوان ضدفوتبال بازي نكرديم و اگر استقلال گل تساوي را روي اشتباه مدافع ما به ثمر نميرساند مطمئن باشيد گلهاي بيشتري به اين تيم ميزديم.»

او به تفكرات امير قلعهنويي براي شكست دادن استقلال اشاره كرده و ميگويد:«قلعهنويي به قطع ارتباط مجتبي جباري و فرهاد مجيدي تأكيد ويژهاي داشت در ضمن او عمق دفاع استقلال را نشانه گرفته بود و از ما خواست كه در ضربات ايستگاهي هم استفاده كنيم در ميان من هم مأمور به گرفتن خطا از بازيكنان استقلال بودم.»
ابراهيمي بازيكن كازروني تراكتور در پايان بازي و در زمين مسابقه براي لحظاتي رقص آذري انجام داد. او در مورد اين حركت عجيبش ميگويد:«به هر حال پس از سه سال حضور در تبريز كمي رقص تركي ياد گرفتم و بيشتر از پيروزي تيمام خوشحال بودم.»
ابراهيمي در پايان حرفهايش در پاسخ به اين سوال كه فكر نميكني جايت در تيم ملي خالي است ميگويد:« من در اين 6هفته خيلي خوب بازي كردم ولي نميدانم چرا در تيم ملي نيستم. قبلا دعوت شدم ولي خط خوردم اين در حالي است كه خيلي از بازيكنان تيم ملي در تيمهاي خود ذخيره هستند يا حاشيه دارند ولي دعوت ميشوند. من مدتي پيش به كارلوس كيروش گفتم كه طوري بازي خواهم كرد تا مجبور شوي مرا دعوت كني و همين كار را هم خواهم كرد.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 06:15 | نویسنده : araz | 0باخیش

جعفري:مطمئن بودم استقلال راشكست مي‌دهيم

مدير عامل باشگاه تراكتورسازي پس از شكست استقلال گفت كه پيش از بازي با آبي پوشان تهراني مطمئن بود تيمش پيروز ميدان خواهد بود. 


  محمد حسين جعفري درباره پيروزي 3 بر دو تراكتورسازان برابر استقلال اظهار كرد: اين بازي هم مانند ساير بازي‌ها سه امتياز داشت كه در برابر فشار طرفداران حريف پيروز شدن لطف خداوند بود و خدا را شكر مي‌كنيم كه توانستيم با دست پر به تبريز باز گرديم. 


وي در ادامه با بيان اين كه ديدار تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي مصداق يك بازي جوانمردانه بود، خاطر نشان كرد: اين بازي چه در داخل و چه در خارج از آن بدون حاشيه برگزار شد و اميدوارم هر دو تيم در بازي‌هاي آينده خود نيز موفق باشند. از هفته قبل كه درباره بازي صحبت مي‌كردم با اطمينان مي‌گفتم كه استقلال را در تهران شكست مي‌دهيم و صدر نشين مي‌شويم. پيش از بازي درباره ميزان اختصاص صندلي هاي ورزشگاه آزادي به هواداران تيم تبريزي بحث‌هاي فراواني شده بود و از 10 درصد قانوني و 50 هزار هوادار عاشق تراكتورسازي در تهران صحبت شده بود. 

جعفري در اين باره گفت: اين صحبت‌ها جنگ رسانه‌اي است كه پيش از بازي‌ها مطرح مي‌شود، اما با تلاش يگان ويژه‌، مسئولان ورزشگاه و سازمان ليگ و خود استقلالي‌ها كارها به درستي انجام شد. 


جعفري همچنين در مورد پيش‌بيني‌اش را از آينده تيم تراكتور سازي گفت: قلعه نويي تيم را خوب مديريت مي‌كند و بازيكنان هم خوب مي دانند نبايد به اين پيروزي دل ببندند و مغرور شوند چون درست از روزي كه مغرور شويم باخت‌هاي ما شروع مي‌شود. 


وي در پايان درباره توهين تماشاگران استقلال عليه برخي بازيكنان تراكتورسازي مانند سياوش اكبرپور گفت: اين مسايل هميشه در فوتبال بوده و هست و هواداران هم خواسته‌هايي دارند و براي پيروزي تيمشان جنگ رواني ايجاد مي‌كنند تا بازيكنان حريف را از كار بيندازند، در مجموع نبايد خيلي روي اين مسايل حساس شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:51 | نویسنده : araz | 0باخیش

قلعه نويي:هيچ تيمي با يك پيروزي قهرمان نمي‌شود

قلعه نويي:هيچ تيمي با يك پيروزي قهرمان نمي‌شود 


سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي گفت: من از مربياني نيستم كه پس از يك برد بگويم ما قهرمانيم. هيچ چيز براي ما تمام نشده است.  

امير قلعه‌نويي پس از پيروزي تراكتورسازي برابر استقلال و صدرنشيني اين تيم در ليگ برتر گفت: بازي بسيار خوبي بود و دو تيم فوتبال خوبي را ارائه كردند. فكر مي‌كنم هواداران دو تيم برنده اين بازي بودند. دست هواداران تبريزي را مي‌بوسم. آن‌ها از تبريز و از شهرهاي اطراف به ورزشگاه آمده بودند. فكر مي‌كنم ديداري كه 5 گل داشته، نمي‌تواند بازي خوبي نباشد. 

وي افزود: ما روي نقاط قوت و ضعف استقلال كار كرده بوديم اما به خاطر اينكه آن‌ها ديدار مهمي پيش رو دارند درباره آن‌ها صحبت نمي‌كنم. فكر مي‌كنم دو گلي كه خورديم بر روي اشتباهات بچگانه بود. خدا را شكر مي‌كنم كه 3 امتياز را گرفتيم اما هيچ چيز براي ما تمام نشده است. با يك برد به آدم جام نمي‌دهند. از فردا بايد كارمان را دوباره شروع كنيم تا به آنچه مد نظرمان هست برسيم. 

خبرنگاري به امير قلعه‌نويي گفت كه تيم شما شخصيت قهرماني ندارد، آيا اين برد مي‌تواند به تيم تراكتورسازي شخصيت بدهد، كه قلعه‌نويي در پاسخ گفت: درست نيست كه شما از چنين لفظي درباره تيم تراكتورسازي با اين همه طرفدار صحبت كنيد. تراكتور پشتوانه مردمي دارد. ما در اين فصل با 50 درصد تغييرات روبه‌رو شديم. اگر اين بازيكنان به لحاظ نگرشي بالاتر فكر كنند بهتر مي‌شويم. اگر مي‌خواهيد من پس از يك برد درباره قهرماني صحبت كنم، اين طور نيست و من از اين دسته از مربيان نيستم. به بازيكنان هم پس از بازي گفتم كه ديگر اين بازي را فراموش كنيد و به فكر بازي بعد باشيد. 

خبرنگاري تبريزي از قلعه‌نويي درباره وضعيت هواداران اين تيم در بازي امروز پرسيد و مدعي شد كه باشگاه استقلال به آن‌ها در شرايطي سخت اجازه ورود به ورزشگاه را داده، و سرمربي تراكتور هم در پاسخ گفت: اجازه بدهيد كه من فقط درباره مستطيل سبز صحبت كنم، اما بايد بگويم كه ما بايد قانون را هم رعايت كنيم. هرچند كه واقعا طرفداران تراكتورسازي استثنا هستند. من از هواداران تبريزي ممنونم و دست‌شان را مي‌بوسم. آن ها باعث شدند كه تيم ما امروز احساس غربت نكند. 

خبرنگاري شعار هواداران استقلال را به قلعه‌نويي يادآور شد كه در طول بازي او را مربي ضد فوتبال مي‌ناميدند كه قلعه‌نويي با خنده‌اي به اين سوال پاسخ داد و گفت: از آن‌ها ممنونم. تيمي كه سه گل مي‌زند و چند تا نمي‌زند، مگر مي‌شود ضد فوتبال باشد؟ اشكالي ندارد. تيم من عادت ندارد كه بازي تاخيري انجام دهد و بازيكنانم خودشان را زمين بزنند. تيمي كه مي‌بازد اين حرف‌ها را مي‌زند و خبرنگاري كه تيمش هم باخته ممكن است يك چيزي بگويد. 

وي درباره شعارهاي تماشاگران استقلال عليه بازيكنان قديمي اين تيم كه هم‌اكنون بازيكنان تراكتورسازي هستند گفت: موقع بازي تمركزم بر روي اتفاقات بازي بود اما بايد طرفداران را فارغ از هر رنگي كه دارند دوست داشته باشيم. همين كه آن‌ها با وجود مشكلات اجتماعي به ورزشگاه مي‌آيند و خودشان را اينجا خالي مي‌كنند، بايد قدردان آن‌ها بود و ايرادي ندارد كه خودشان را اينجا تخليه كنند و من از آن‌ها دلگير نيستم اما به عنوان يك برادر كوچك از آن‌ها مي‌خواهم به كسي توهين ناموسي نكنند. 

وي در پايان گفت: تيم ما چند شاخصه خوب دارد كه مهم‌تر از همه آن‌ها سرمايه انساني است. ما براي هماهنگي بيشتر به زمان نياز داريم و نبايد با يك برد مغرور شويم. بايد بازي به بازي پيش برويم.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:40 | نویسنده : araz | 0باخیش

استقلال 2 تيراختور 3؛ تير خلاص سرخهاي آذربايجان به قلب آبيهاي تهران

 

Tiraxturfans.Com. تيراختور آذربايجان براي دومين فصل پياپي توانست استقلال را مقهور اراده ي پولادين فرزندان خستگي ناپذير خود نمايد. در حاليكه كه استقلال با تألم عميق از شكست فصل قبل تلاش نموده بود با سرمايه گذاري ميلياردي، به خدمت گيري بازيكنان شاخص تيراختور و با تمام قوا خود را براي جبران مافات آماده نمايد بازهم از عهده ي اين مهم برنيامده و مغلوب ساقهاي پرتوان سربازان سرخ جامه ي آذربايجان گرديد. بازي با دقايقي تأخير از حدود ساعت 18:50 دقيقه آغاز گرديد. از همان ابتدا شروع طوفاني دو تيم خبر از يك بازي مهيج مي داد. در حاليكه حملات دو تيم به روي دروازه ي همديگر ادامه داشت فرهاد مجيدي در دقيقه ي 20 با ضربه ي سر خود استقلال را پيش انداخت. اين گل قدري سبب افت بازي شد اما گل زيباي سيد محسن حسيني در دقيقه ي 43 همه چيز را به تساوي كشاند. در شرايطي كه استقلال مبهوت از گل تساوي بود به فاصله ي دو دقيقه احمد ال نعمه با ضربه ي سر زيباي خود دومين گل تيراختور را نيز به ثمر رسانده و ورزشگاه را منفجر نمود و با پايان نيمه ي اول استقلاليها هاج و واج از دريافت دو گل در ورزشگاه خانگي راهي رختكن شدند. 


استقلال نيمه ي دوم را با تغييراتي آغاز نمود و با آوردن ميلاد ميداوودي بجاي اسماعيل شريفات تلاش بر تقويت قواي خود نموده و حملات خود را بروي دروازه ي تيراختور پردامنه تر نمود كه در نتيجه ي اين حملات مجتبي جباري در دقيقه 67 با استفاده از اشتباه سيد محسن حسيني مسابقه را به تساوي كشانده و استقلال را به بازي برگرداند اما تيراختور دست بردار نبود در دقيقه 83 لوپز پرتغالي كه يكي از ستارگان اين ديدار بود با ضربه ي سر مهار ناشدني خود تير نهايي را به قلب تيم دردانه ي پايتخت شليك نمود و در ادامه حملات استقلال جهت جبران مافات ثمري در برنداشت تا اين تيم پس از شكست 3 بر 2 در مسابقه ي پرهيجان ال كلاسيكوي ايران با شرايطي متزلزل به استقبال ديدار سنتي داربي پايتخت برود. با اين پيروزي تيراختور با رساندن مجموع امتيازات خود به عدد 15 و با دو اختلاف نسبت به استقلال براي اولين بار در تاريخ حضور خود در مسابقات ليگ برتر به صدر جدول رسيد. پورتال هواداران تيراختور اين حماسه سازي را به فرد فرد ملت آذربايجان و تورك ايران تبريك گفته و موفقيت روز افزون سرخهاي آذربايجان در ادامه ي مسابقات فصل را آرزو مي نمايد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 شهریور 1390 | 04:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.