sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

برنامه مسابقات ليگ برتر ايران درهفته هفتم

هفته هفتم

*

برنامه مسابقات ليگ برتر ايران در هفته هفتم

*

پنجشنبه 24/06/1390

*

راه آهن 18:30 فجر سپاسي

سايپا 18:30 مس كرمان

ملوان 18:30 صنعت نفت

تراكتور سازي 18:50 نفت تهران

*

جمعه 25/06/1390

*

مس سرچشمه 17:00 صباي قم

پرسپوليس 18:30 استقلال

فولاد 20:00 شهرداري تبريز

*

يكشنبه 27/06/1390

*

سپاهان 18:30 داماش گيلان

*

چهار شنبه 30/06/1390

*

شاهين بوشهر 18:30 ذوب آهن

*


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 23 شهریور 1390 | 08:14 | نویسنده : araz | 0باخیش

يك بازى تا صدتايى شدن

مصطفي اكرامي، بازيكن ارزشمند تيم تراكتورسازي، با يك بازي، به باشگاه صدتايي هاي تراكتور ميپيوندد.

 


اكرامي كه اينك، چهارمين فصل حضورش در تيم تراكتورسازي را تجربه ميكند، 26 بازي در ليگ آزادگان، 33 بازي در ليگ نهم، 32 بازي در ليگ دهم و 3 بازي هم در ليگ يازدهم براي تيم تراكتورسازي انجام داده است.

همچنين اگر 5 بازي در جام حذفي وي را به اين بازيها بيافزاييم، تعداد كل ديدارهايي كه وي با پيراهن تراكتور به ميدان رفته است، به عدد 99 ميرسيم.

مصطفي اكرامي در صورتي كه در بازي با نفت تهران به ميدان رود، يكصدمين بازي خود را براي تيم تراكتور انجام خواهد داد و به باشگاه صدتايي هاي تراكتور خواهد پيوست.

براي اين بازيكن در تيم تراكتورسازي، آرزوي موفقيت داريم.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 23 شهریور 1390 | 03:05 | نویسنده : araz | 0باخیش

اف ۱۴ تراكتور سازي لاك نزده بود!

اف ۱۴ تراكتور سازي لاك نزده بود!

 


فردوسي پور به ابراهيمي گفت :بعد از گل حركات موزون انجام دادي؟روي ناخن هايت لاك زدي؟اين جوري محبوب تر ميشوي
سرويس ورزشي افكارنيوز-برنامه نود امشب يك مهمان ويژه داشت .محمدابراهيمي كه اصلا قرار نبود در بازي با استقلال(به دليل مصدوميت)بازي كند در آخرين لحظات در تركيب تراكتور و امير قلعه نويي قرار گرفته بود تا مثل يك ستاره براي تيمش بدرخشد
محمد ابراهيمي به دليل انجام بازي هاي خوبي كه از خودش به نمايش گذاشته امشب مهمان برنامه نود و عادل فردوسي پور بود
بازيكن گلزن تراكتورسازي كه هواداران تبريزي به او لقب اف ۱۴ را داده اند او كه عاشق رنگ قرمز (البته به قول خودش از نوع قرمز تراكتوري)است در مورد خوشحالي عجيب و غريبش پس از گلزني مقابل استقلال گفت:كار خاصي نكردم فقط خوشحالي كردم
كه در اين موقع عادل فردوسي پور گفت:اما به اين طرز خوشحالي كردن تو مي گويند حركات موزون!
فردوسي پور درخصوص علاقه شديد ابراهيم به رنگ قرمز پرسيد : تو در يكي از بازي ها سر،دست و پا و حتي روي ناخن هايت را هم رنگ قرمز كرده بودي.انگار كه لاك زده باشي؟!
كه ابراهيمي در جواب گفت:نه بابا!من رنگ قرمز را دوست دارم و اين حرفها نيست!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 04:07 | نویسنده : araz | 0باخیش

باشگاه تيراختور: تصاوير و مستندات را منتشر مي كنيم

باشگاه تراكتورسازي تبريز از آنچه ' اقدام غيرورزشي هواداران استقلال ' خوانده انتقاد و اعلام كرد در صورت لزوم تصاوير و مستندات برخورد هواداران دو تيم را منتشر خواهد كرد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از سايت رسمي اين باشگاه، در حالي كه هواداران تراكتورسازي تبريز پس از اتمام مسابقه قصد عزيمت به تبريز و ديگر شهرها را داشتند در پاركينگ ورزشگاه آزادي از سوي تعدادي از هواداران استقلال مورد ضرب و جرح قرار گرفته و جراحاتي بر آنها وارد شد.
اين باشگاه افزود: هواداران استقلال با چاقو، زنجير و انواع سلاح سرد به سوي هواداران تراكتورسازي حمله ور شدند و موجب جراحات شديد در هواداران تراكتورسازي شدند.
بر اساس اين گزارش ، باشگاه تراكتورسازي تبريز با مستند سازي اين وقايع و ارسال آن به برنامه هاي ورزشي تلويزيون، خواستار انعكاس منصفانه اين صحنه ها شده است.
تراكتوسازي اضافه كرد: برخي از مجروحين نيز به صورت خودجوش دوباره به تهران عزيمت مي كنند تا شدت جراحات وارده را به رسانه هاي نشان دهند.
اين باشگاه اعلام كرد: در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح را كه در اختيار باشگاه قرار دارد ارائه خواهيم كرد.
باشگاه تراكتورسازي تبريز با محكوم كردن' هرگونه اقدام غير ورزشي از سوي هواداران هر تيم و يا باشگاهي را كه به مجروح شدن و آزرده شدن ديگر هواداران مي شود' از اينگونه افراد به عنوان 'تماشاگرنما' ياد كرده است.
ديدار تيم هاي استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز از هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر كه با برتري سه بر دو تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي به پايان رسيد.

ايرنا


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 03:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

تكذيب خبر روزنامه 90

روزنامه 90 در صفحه سوم شماره 2370 مورخه سه شنبه 22شهريور ماه يك خبر كذب از زبان مديرعامل باشگاه منتشر نمود در اين خبر    كه منبع ان ذكر نشده است آمده است كه جعفري به مهدي كياني اعلام داشته بايد دست امير قلعه نويي را ببوسي،من در رده دوم هستم بايد امير را راضي كني
باشگاه تراكتورسازي ضمن تكذيب خبر فوق اعلام مي دارد كه مطلب فوق صحت نداشته و در ادبيات جعفري محلي از اعراب ندارد و در شان وي نيست
 با اظهار تاسف از انتشار خبر فوق  به نظر مي رسد كه جرياني حاشيه ساز كه موفقيت تيم را بر نمي تابد با انتشار اخبار كذب و جعلي و بدون منبع درصدد ايجاد بحران بوده و مشكلات را فرا راه موفقيت هاي تيم ايجاد مي نمايند .مشي عالمانه و مدبرانه رسانه ها مي تواند نقطه قوت آنها در برخورد با مسايل باشد . 
 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 03:53 | نویسنده : araz | 0باخیش

ما عئيبي يوخ مي گوييم؛ شما چرا شرم نمي كنيد؟

 

Tiraxturfans.Com. به جز تبريز هر جايي مي روند حق آب و گل دارند. ميهمان و ميزبان بودنشان فرق نمي كند. حداقل نصف ورزشگاه از آنشان است. البته دهها سال است به مدد رسانه‌هاي حلقه به گوش خود مردم سرخابي شده‌اند. مردم هم تقصيري ندارند؛ هرگاه راديو و تلويزيون را روشن كرده اند يا روزنامه‌ها را ورق زده‌اند حرف حرف استقلال پرسپوليس است و بس.


اما تركها كه سالهاست از اين وضع خسته شده‌اند، تيم محبوب خود را با استراتژي "عيبي يوخ" ولي با شور و تلاشي شگفت انگيز با تمام قوا به جلو هل داده‌اند و با وجود همه موانع پيشرو، بالاخره، تيراختور موفق شد در روز فراموش نشدني جمعه 18 شهريور 1390، با خاموش كردن ستاره‌هاي استقلال، پرچم سرخ خود را بر فراز فوتبال ايران به اهتزاز در بياورد. ولي با اين وجود حتي اگر تيراختور مي باخت يا مساوي مي كرد، همه مي دانند اعتراضمان "عئيبي يوخ" بود و بس. ولي ضرب المثلي هست كه مي گويد در ديزي باز است حياي گربه كجاست؟ اين چه كارهايي است كه مي كنيد؟ در عصر ارتباطات بر عالم و آدم ثابت شده تيراختور اگر بيشتر از استقلال و پيروزي طرفدار ندارد يقينا كمتر از آنها طرفدار ندارد. حتي اگر كمتر از آنها طرفدار داشته باشد كيفيت بسيار مهمتر از كميت است. شما كه بيش از يك هفته قانون ده درصد تيم ميهمان را در بوق و كرنا كرديد، واقعا نمي دانستيد تشويق هر طرفدار تيراختور پرشورتر و حرفه‌اي تر و مؤثرتر از ده طرفدار تيمهاي ديگر است؟ شما كه قرار است ببازيد چرا اينقدر مفتضحانه و رذيلانه؟! حداقل باخت با عزت را بپذيريد؟ چرا خود را سبك مي كنيد؟ به فرض ما تيراختورچي ها در رسيدن به يك سهميه آسيايي بي تابي مي كنيم، شما كه ادعاي افتخارات بي شمار كشوري و بين المللي را داريد چرا؟ از سي و چهار بازي ليگ دو سه بازي با تيمهاي تيراختور و بلديه را فاكتور بگيريد، كه معمولا ميزبانيد! يعني براي به اصطلاح پرافتخارترين باشگاهها اين دو سه امتياز آنقدر حياتي است كه جوي به وجود مي آوريد تا به هويتِ سمبل و اسطوره خود، يعني ناصر حجازي هم توهين كرده و به همزبانان و همشهريانش بدترين اهانتها را بكنيد (البته اينها فقط خطاب به استقلال نيست! معادل اين كارها را پرسپوليس انجام مي‌دهد!)؟ اگر كمي تعقل كنيد، به خاطر همين رفتارها است كه تعداد تشويق كنندگان تيمهاي سرخابي تهران در سهند، از چهل پنجاه نفر تجاوز نمي كند، و با ديدن  اتفاقات جمعه، احتمالا همين عده معدود را هم از دست خواهيدداد.


***


مجري يك برنامه معروف معروف شبكه خبر را نشان مي دهد. به اصفهان رفته تا از حواشي بازي پيروزي و ذوب آهن گزارشي تهيه كنند. جالب است گزارششان را فقط از پشت دروازه ذوب آهن تهيه مي‌كنند و نه پيروزي؛ منتظر است تا پيروزي يك گل بزند و ...! شبكه خبر آيا يك شبكه استاني است!؟ همان گزارشگر فرداييش برگشته تهران تا از حواشي بازي تيراختور و استقلال بگويد. گزارشگر كه ناراحتي در چهره‌اش موج مي‌زند مي گويد، و در حالي كه سعي مي كند فقط از لفظ " تبريزي‌ها" به جاي تركها، آزربايجاني‌ها و يا حتي آذري‌ها (!)  استفاده كند آشكارا سعي مي كند، عليه طرفداران تيراختور موضع بگيرد و مي گويد در "شأن"  تبريزي‌ها نبود فلان كارها را بكنند و يكي نيست بگويد آخر مگر شما در شأن آن هستيد تا بدانيد شأن تبريزي‌ها چيست، و چه نيست؟ اصلا لازم نبود، كسي مثل من آن روز هشت ساعت در ورزشگاه حضور داشته باشد تا مي ديد چه رفتارهاي زشت و شرم آوري كه با طرفداران تيراختور نشد. كافي بود استاديوم را يك بار با لباس آبي و يك بار هم با لباس قرمز رنگ دور مي زديد. برنامه مزبور نه تنها با طرفداران تيراختور صحبت نكرد (احتمالا يا مترجم نداشته‌اند و يا اينكه يكي از سي چهل هزار طرفدار تيراختور را نديده‌اند!)، بلكه چند نفر از تماشاگران استقلال را كه يكي از آنها سرش شكسته بود، نشان داد كه مي گفتند:


" واللا همه ما ايراني هستيم! اين چه كارهايي‌يه كه اينها مي كنند و سنگ مي اندازند؟ تو دربي چنين چيزهايي ديده نمي شه به خدا!"


در حالي‌كه شخصا چندين هوادار تيراختور را ديدم كه به دليل سنگ پراني استقلالي ها خونين و مالين شده، و يا به علت چپانده شدن لااقل سي هزار نفر در جايگاه ده هزار نفري با نيروهاي انـتظامي تعارض پيدا كرده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند و حتي بسياري از خبرگزاري‌ها هم اخبار آن را منعكس كرده‌اند.


انصافا، اگر "واللا همه ما ايراني هستيم"، موقعي كه تيراختورچي‌ها تيم خود را تشويق مي‌كردند، اين "ائـ...، ائـ..." گفتنتان، آيا براي تشويق خودتان بود؟! آيا خجالت نمي كشيد كه انسانها را با چنين لفظي مورد خطاب قرار مي دهيد!؟ برنامه فوق الذكر، چرا مثلا به اين موضوع تمركز نمي كند كه: "چرا پرچمهايي كه روي آنها به جاي تراكتور، تيراختور نوشته شده است ضبط مي‌شوند، ولي فحاشي و اهانت به هويت انسانها نه تنها زشت نيست، بلكه پخش زنده هم مي‌شود؟ نكند دغدغه پاس داشتن، زبان انگليسي هم وجود دارد؟!".


ما همواره عئيبي يوخ مي گوييم، ولي جاي اميدواري است كه شما هم احساس شرم كنيد.

 


آزربايجان وار اولسون ، ايسته‌مه‌يه‌ن ده بير آز اوتانسين


آيدين كسائي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 03:50 | نویسنده : araz | 0باخیش

سايت TRT توركي:استقلال تراختورون آلتيندا قالدي

تبريزين مشهور تراختور تيمي بيرينجي سيرايا يوكسلدي

تبريزين تراختور فابريكاسينا باغلي اولان، آنجاق آذربايجانين هر طرفينده و ايراندا توركلرين ياشاديغي هر بؤلگه‌ده مينلرجه طرفداري ايله تانينان تراختور تيمي، دونن تهرانين ادعالي تيملريندن اولان استقلال تيميني تاريخي بير اويوندا ۳-۲ يئنيلگييه اوغراتدي.

اويون ساعات ۱۸:٤٥-ده تهرانين آزادي ايستاديوموندا ۹۰ مين تاماشاچي‌نين قاتيليمي ايله باشلادي.

۲۰-جي دقيقه‌ده فرهاد مجيدي‌نين آتديغي قوللا استقلال ۱-۰ اؤنه گئچدي. ٤۱-جي دقيقه‌ده ايسه محسن حسيني‌نين قولو ايله تراختور دورومو ائشيتله‌دي. آنجاق تراختور اويونجولاري بونونلا دا يئتينمه‌ييب، بيرينجي ياريدا ايكينجي قولو آتماغي دا باشارديلار.

ايكينجي ياريدا محسن حسيني‌نين يانليش بير حركتي نتيجه‌سينده استقلال دورومو ۲-۲ ائتدي.

تراختور تيمي‌نين يئنيدن هجوما باشلاديغي ايكينجي ياريدا پورتاغاللي اويونچو لوپز، ظفر قولونو آتاراق طرفدارلاري سئوينديردي.

آلينان خبرلره گؤره، بير چوخ تراختور طرفداري‌نين ايستاديومو گيريشينه ايذين وئريلمه‌ديگيندن اولايلار ياشاندي.

بو ظفردن سئوينن خالقين تبريز و ديگر شهرلرده قوتلامالار دوزنله‌ديكلري و بعضي محله‌لرده پوليسله قوتلاييجيلار آراسيندا چاتيشمالار اولدوغو دا آلينان خبرلر آراسيندادير.

بو اويون، تراختور تيمي‌نين آرد آردا الده ائتديگي بئشينجي غالبيتي‌ ساييلير. تراختور تيمي داها اؤنجه‌ ذوب آهن، شاهين، داماش و شهرداري تيملريني اوتوزدورموشدو.

خاطيرلاتمالي‌ييق كي، استقلال تيمي، ۱۳۸۰ (۲۰۰۱) ايليندن اعتباراً تراختور تيميني يئنه‌بيلمه‌ميشدير.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 01:26 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني: از استقلال و پرسپوليس پيشنهادي ندارم

هافبك اخراج شده تيم تراكتورسازي تبريز گفت:از استقلال و پرسپوليس پيشنهادي ندارم.

مهدي كياني گفت:به هرحال هر شخصي يك زماني عصباني مي شود و حرف هايي مي زند و بعضي ها آن حرف ها را بزرگ مي كنند.
كياني تصريح كرد:من قصد جدايي ندارم و مي خواهم با برگشتم به تراكتور تمام كارهايي كه انجام دادم را جبران كنم.

وي خاطرنشان كرد:تا الان با كسي هيچ صحبتي نكردم و خيلي ها از كاري كه كردم به دنبال حاشيه درست كردن هستند؛من با كمالوند صحبت نكردم و قرار نيست به اين تيم بروم.با اين حرف ها سرمربي پاس همدان و كادر فني بيشتر ناراحت مي شوند.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 10:27 | نویسنده : araz | 0باخیش

آشوبى: اگر براى اين هواداران سرت را هم بدهى، باز هم كم است!

فرزاد آشوبى، هافبك تيم تراكتورسازي، در ديدار مقابل استقلال، بهترين بازيكن ميدان، از ديد كاربران سايت تراكتور اف سى انتخاب شد، مصاحبه كوتاهي با اين بازيكن انجام داديم كه در ادامه مشاهده ميكنيد.

* بازي با استقلال چطور بود؟
بازي سخت وحساسي بود. هر دو تيم براي برد آمده بودند، ما در اين بازي مزد جسارت و برتري خود را گرفتيم و بايد قبل از هر چيز، از هواداران عزيزمان تشكر كنم كه ما را تنها نگذاشتند و از اين بابت خيلي خوشحالم كه توانستيم جواب محبتهاي  آنها را بدهيم.

* گزارشگر بازي، خيلي اصرار داشت كه طرفداران تيم تراكتور 10 هزار نفر هستند، با توجه به اينكه شما آشنايي كاملى با ورزشگاه آزادي داريد، چه نظري در اين مورد داريد؟
نه، اصلا اين واقعيت ندارد. چون مشخص بود، با توجه به جاي كمى كه به هواداران ما داده بودند، هواداران اكثرا ايستاده بازى را دنبال ميكردند و آنهايي هم كه نشسته بودند فشار زيادي را از بابت جا متحمل شده بودند و بنا به گفته ها بيشتر هواداران بيرون از ورزشگاه مانده بودند كه اگر آنها را راه مي دادند، فكر كنم جاى كمى براي استقلاليها مي ماند.

* تشويق هواداران چطور بود؟
خيلي عالي بود، با اينكه جاى كمى به آنها اختصاص داده بودند، سنگ تمام گذاشته بودند و 90 دقيقه، بدون وقفه تشويق كردند.

* ازطرف كاربران كلوب هواداران تراكتورسازى(tractorfc.com) به عنوان بهترين بازيكن اين ديدار انتخاب شديد، در اين مورد چه نظري داريد؟
نظر لطفشان است. من كار خاصي انجام ندادم، براي اين به تراكتور آمده ام كه بهترين بازيها را براي اين تيم انجام دهم، وظيفه ام اين است. براي اين هواداران از سرت هم بگذري كم است.

* بازي بعديتان با نفت تهران است، اين بازي را چطور مي بينيد؟
نفت تيمي هست كه در دو بازيش، مقابل سپاهان دراصفهان و سايپا در تهران، برنده از ميدان خارج شده است، تيمي جوان و سرحال نشان مي دهد. فكر ميكنم كار راحتي در مقابل اين تيم نخواهيم داشت، اميدوارم بردهاي ما، به خصوص، برد مقابل استقلال ما را دچار غرور نكند، تا با بازي منطقي خودمان، پيروز از ميدان خارج شويم.

* فكر مي كنيد چه تعداد تماشاگر، در بازي با نفت به استاديوم بيايند؟
هر چقدر بيشتر بيايند بهتر مي شود، فكر كنم بازي مقابل شهرداري آنطوركه انتظارداشتيم استقبال نكردند، اميدوارم در اين بازي كل استاديوم پر شود و خواهشي كه ازهواداران دارم اين است كه فقط تيم خودشان را تشويق كنند و به تيم حريف بي احترامي نكنند، چون هواداران تراكتور در سالهاي گذشته ثابت كرده اند بهترين هواداران ايران هستند و به نظر من واقعا بي نظيرند.
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 22 شهریور 1390 | 10:25 | نویسنده : araz | 0باخیش

يكشنبه شبدرفوتبال اروپا چه گذشـت(عكس)


يكشنبه شب درفوتبال اروپا چه گذشـت(عكس)

ليگ هاي اروپايي يكشنبه شب هم با جنب و جوش و فعاليت بازيكنان تيمهاي مختلف همراه بودند و بازيهايي در ليگ هاي كشورهاي مختلف اروپايي برگزار شد . مروري بر تصاوير منتخب بازيهاي يكشنبه شب فوتبال اروپا خالي از لطف نيست:



El equipo de Luis Enrique volvió a perder, esta vez ante el Cagliari (1-2).

رم لوئيس انريكه در اولين ديدارش در فصل جديد سري آ با نتيجه 1-2 مغلوب كالياري شد

Raúl González Blanco volvió a marcar con el Schalke 04. El delantero español se enfrentó este domingo ante el Wolfsburgo.

يك گل ديگر از رائول. ستاره اسپانيايي در ديدار تيمش مقابل وولفسبورگ گلزني كرد

El West Bromwich venció a domicilio (0-1) al Norwich City gracias al solitario tanto de Odemwingie.

شكستي ديگر براي نوروويچ. وست بروم موفق شد تا بايك گل نوروويچ رااز پيش رو بردارد

La ''''Vecchia Signora'''' no tuvo piedad del Parma y venció en su casa por 4-0.

يووه بااقتدار كامل و با نتيجه 1-4 پارما را از پيش رو برداشت

La afición del Racing de Santander mostró pancartas para felicitar a Cobo, nuevo campeón de la Vuelta Ciclista a España.

هواداران راسينگ سانتادر با آوردن پلاكاردي به ورزشگاه به كوبو تبريك گفتند.كوبو قهرمان جديد دوچرخه سواري اسپانياست

El delantero uruguayo marcó ante la Lazio pero su equipo perdió por 4-3.

گلزني فورلان در شب شكست اينتر

El jugador argentino marcó con el PSG ante el Brest.

و حالا درخشش پاستوره با پيراهن پاري سن ژرمن.او در بازي مقابل برست براي تيمش گلزني كرد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 03:11 | نویسنده : araz | 0باخیش

عقده هاي يك گزارشگر

 

Tiraxturfans.Com. بازي زيباي تراختور در مقابل يكي از سوگلي هاي پايتخت مصادف بود با گزارش گزارشگري كه متاسفانه داراي كاراكترهاي يك گزارشگر نيست. به عقيده بسياري از كارشناسان امر گزارشگري و مردم فهيم ايران زمين، گزارشگر بازي مذكور در درجه بندي گزارشگران صدا و سيما ميتواند كمترين امتياز را به خود اختصاص دهد. صد رحمت به خياباني كه عليرغم پرگويي از دايره انصاف خارج نمي شود. به نظر مي رسد گزارشگر بازي تراختور و استقلال از عقده هاي رواني رنج مي برد و اين موضوع تا جايي ادامه داشت كه عنقريب بود عقده هاي رواني اش را به بيننده نيز منتقل كند.


چطور مي شود در يك برنامه زنده تلويزيوني كه ميليونها بيننده دارد آنقدر ضعيف عمل نمود كه كودك 7 ساله اي با تشخيص خود در حضور خانواده اقدام به بستن صداي تلويزيون كند و در جواب پدر و مادر بگويد "اينآقا چرت و پرت مي گويد".

آقاي محترم دراز گوش فرض كردن ديگران (با عرض پوزش از خوانندگان گرامي) زماني معنا داشت كه رسانه معنايي پيدا نكرده بود. اكنون كه رسانه هاي مجازي لحظه به لحظه تمام زير و بم اتفاقات روز دنيا را به سمع و نظر جهانيان مي رسانند، ديگر اين گزافه گويي و با بغض به ديگران نگريستن عين حسادت، غرض ورزي و رنج بردن از يك بيماري دروني و رواني است.


من اين نوشته را بعنوان يك هوادار تراختور به رشته تحرير در آورده ام و شايد نتوانسته ام اداي مطلب كنم، يا قضاوت منصفانه اي در مورد شخص مورد نظر داشته باشم، ولي دوستان شما بنده را آگاه كنيد. آيا به نظر شما گزارشگر بازي مذكور گزارش كرد و يا روي اعصاب ميليونها بيننده تلويزيوني پا گذاشته و تلاش نمود تا با غليظ كردن ناصحيح مطالب مخاطبين خود را نيز بيماراني چون خود بداند؟.

در عجبم چطور يك تلويزيون ملي كه با ميلياردها دلار هزينه سالانه اي كه از محل ماليات، تبليغات و درنهايت از جيب من و شما تامين مي شود، مي تواند به اين راحتي همه را به سخره بگيرد و كسي چيزي نگويد، آب از آب تكان نخورد، همه چيز گل و بلبل باشد.

برادر عزيزم، دوست گرامي، خواهي نخواهي تراختور به مانند بارسلونا در عرصه ورزش ايران زمين ظهور پيدا كرده است و اين تيم هواداراني دارد كه برخورد و فرهنگ نوين هواداريشان از درك شما خارج است.


شما از جمله كساني هستيد كه در زمان تولد در گوشتان نام يكي از سوگلي هاي پايتخت را بجاي نام خداوند تبارك و تعالي زمزمه كرده اند و متاسفانه كسي در اطرافتان شما را از اين عدم آگاهي خارج نكرده تا دريابيد كه درغفلت به سر مي بريد.

جناب آقاي ... اگر گزارشگري آنست كه شما براي اين مردم ورزش دوست ارائه كرديد، من به جرات مي توانم بگويم كه ادبيات آن كودك 7 ساله كه از آن ياد شد از شما بهتر است. هم دستور زبانش بهتر است هم صدايش رساتر است و هم صداقتش. چونكه كودك است و معصوم.

جناب گزارشگر. آيا تاكنون دقت كرده ايد كه بسياري از بينندگان شما تنها تفريحشان اين است كه بازي تيم محبوبشان را از طريق دستگاه جادويي ببينند و لحظه شماري مي كنند تا پايان هفته برسد و در كنار خانواده شاهد يك تفريح سالم باشند؟ آيا ميدانيد شما تفريح سالم ميليونها ايراني را خواسته يا ناخواسته باطل كرديد و به ريش همه خنديديد؟

به جرات مي گويم خوردن هر ناني  با هر تواني معنا ندارد. جنابعالي به لحاظ شرعي و قانوني مديون اين همه انسانيد. چرا در جايي كه توانايي نداريد خدمت مي كنيد. شايد در پشت صحنه خدمات شما ارزنده تر باشد. چرا بايد اصرار كنيد يا كنيم كه حتما گزارش كنيد؟ آيا در يك ايران 76 ميليوني جواناني پيدا نمي شوند كه در نهايت ادب واحترام و با ادبيات درست و بدون غرض ، تفريحات سالم ميليون ها انساني را كه از سر ناچاري شبكه شما را برگزيده اند را خراب نكنند؟

به خدا هيچ جاي دنيا اينقدر بيننده و شنونده را ...فرض نمي كنند.

آقايان صدا و سيما آخر تا كي؟

حداقل اجازه بدهيد در چنين بازيهايي از گزارشگران استاني كانال هاي موجود نيز استفاده شود تا بيننده با سليقه خود انتخاب كند كه كدام كانال را با صداي كي بشنود و يا ببيند.
انسان به اميد زنده است. اميدوارم گوشي شنيده باشد.

چشمي ديده باشد و يا...

هر چند ما عادت كرده ايم و ساليان زيادي است كه عادت كرده و زمزمه سر داده ايم.

گوش اگر گوش و تو ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جايي نرسد فرياد است.

ياشاسين منيم شانلي آذربايجانيم.
ياشاسين تراختوروم.
ياشاسين تراختور ياريمجيلاري.

آديوخ آذربايجانلي


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 01:08 | نویسنده : araz | 0باخیش

روابط عمومي تيم تبريزي در بيانيهاي اعلام كرد انتقاد شديد باشگاه تراكتورسازي از چاقوكِشي استقلاليها

روابط عمومي تيم تبريزي در بيانيهاي اعلام كرد انتقاد شديد باشگاه تراكتورسازي از چاقوكِشي استقلاليها

 
باشگاه تراكتورسازي تبريز از رفتار تماشاگران استقلال در پايان بازي روز جمعه گذشته دو تيم به شدت انتقاد كرد.
 


به گزارش سرويس ورزشي برنا، در بيانيه اين باشگاه آمده است:

"بعد از اتمام بازي استقلال و تراكتور در شرايطي كه تعدادي هواداران ميهمان با آرامش و خوشحالي در پاركينگ استاديوم آزادي در حال عزيمت به شهرشان بودند، مورد هجوم چاقو، زنجير و... از طرف هواداران استقلال واقع شده و در حد مرگ به آنها آسيب وارد شد.

جهت مستند سازي، اين موارد به دوستان برنامه 90 ارسال شد و حتي افراد مجروح از طريقي به صورت خودجوش به تهران مراجعه مي كنند تا منصفانه در رسانه منعكس شود. در صورت نياز تصاوير تكان دهنده هواداران مجروح شده تراكتورسازي كه در اختيار اين باشگاه مي باشد ارائه خواهد شد.

باشگاه تراكتورسازي هرگونه اقدام غير ورزشي از هوادار هر تيمي كه به آسيب رساندن همديگر منجر مي شود محكوم نموده و اين افراد را تماشاگر نما مي داند تا هوادار."


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:56 | نویسنده : araz | 0باخیش

اين اتفاق تنها در ايران مي افتد/ به جاي دوست وزير حكم سرپرستي فدراسيون را به اسم ديگري زدند!

اين اتفاق تنها در ايران مي افتد/ به جاي دوست وزير حكم سرپرستي فدراسيون را به اسم ديگري زدند!
ورزش > مديريت ورزش  - ايسنا نوشت:

چهار روز پس از حضور حميد حيدري به عنوان سرپرست جديد فدراسيون سواركاري از سوي وزارت ورزش و جوانان به وي اعلام شد كه اشتباهي رخ داده و قرار بوده محمود حيدري مسووليت اين فدراسيون را بر عهده گيرد!

در حالي كه تنها 4 روز از معارفه حميد حيدري، نايب رييس فدراسيون چوگان براي فدراسيون سواركاري مي‌گذشت، در اقدامي تامل برانگيز شنبه از سوي سه نفر از مديران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفني گرفتند و اعلام كردند كه حكم شما براي سرپرستي فدراسيون سواركاري اشتباهي و به دليل تشابه اسمي زده شده است!

حميد حيدري سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفني با حميد سجادي معاون ورزشي وزارتخانه با سرپرستي فدراسيون سواركاري موافقت كرد.

نكته قابل توجه اين كه حيدري در شرايطي به دليل صدور حكم اشتباه وزير ورزش از ادامه كار در فدراسيون سواركاري بازماند كه مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنيعي، شرعي، بكاري و رغبتي چهار نفر از مديران كل، كنزي مشاور سجادي، عليرضا باقري مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غياب معاون ورزشي وزارتخانه برگزار شده بود.

گويا در اين جلسه حميد حيدري كه از مديران با سابقه كشور به حساب مي‌آيد و با امضاي شهيد بهشتي به عنوان رييس شوراي انقلاب به سمت معاون وزير صنايع منصوب شده بود، به دليل سابقه سرپرستي بارها از سوي مديران وزارتخانه مورد تحسين و تمجيد قرار گرفته و آن‌ها اعلام كردند كه از حيدري حمايت همه جانبه خواهند داشت تا در راستاي اعتلاي سوار كاري كه حدود 5 ماه است در غياب رييس اداره مي‌شود، گام بردارد.

جالب توجه اين كه پس از پايان معارفه حيدري به درخواست مديران كل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نايب رييس و دبير كل فدراسيون سوار كاري براي معارفه به فدراسيون مربوطه مي‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما كار خود را آغاز مي‌كند! حيدري همچنان روز جمعه به همراه غلامعلي تاجيك مدير كل حراست وزارتخانه براي بازديد از ورزشگاه نوروز آباد و تماشاي رقابت‌هاي كورس تهران در جمع اهالي سواركاري حاضر مي‌شود و سخنراني مي‌كند.

با اين همه و در شرايطي كه روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حميد سجادي، رسولي نژاد و شخص وزير بوده و در حالي كه در جلسه با اهالي سواركاري قرار داشته در تماسي تلفني به او اعلام مي‌شود كه وزير حكم شما را اشتباهي زده و در واقع قرار بوده محمود حيدري كه در مقطعي رياست هيات سواركاري تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسي به شمار مي‌رود به عنوان سرپرست جديد منصوب شود!

نكته تامل برانگيز ديگر اين كه پس از تماس تلفني با حيدري به وي اعلام شده كه شما بايد مسئولان فدراسيون سواركاري را در جريان اين اتفاق قرار دهيد كه درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوي حيدري با مخالفت مواجه شد!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:31 | نویسنده : araz | 0باخیش

رسوايي جديد در فوتبال پايه ايران/محروميت تيم‌هاي صباي قم و ابومسلم به دليل جعل اسناد

رسوايي جديد در فوتبال پايه ايران/محروميت تيم‌هاي صباي قم و ابومسلم به دليل جعل اسناد
ورزش > ليگ برتر  - فدراسيون فوتبال برگي ديگر از فساد در فوتبال پايه ايران را رو كرد.

به گزارش خبرآنلاين؛ پس از صحبت‌هاي تكان‌دهنده‌اي كه در برنامه نود از زبان اهالي فوتبال و والدين فوتباليست‌هاي نوجوان و جوان پخش شد، فدراسيون فوتبال برخي از تيم‌هاي فوتبال پايه در ليگ‌هاي مختلف كشوري و استاني را محروم و جريمه كرد.
سايت فدراسيون فوتبال طي گزارشي اعلام كرد كه تيم هاي صباي قم ،شهيد كاووسي فرخشهر و آريا تاكستان در رده سني جوانان و آريا تاكستان،سليمان كازرون ،كارگر شادگان و علوم پزشكي كرمان در رده سني نوجوانان به دليل جعل اسناد و استفاده از بازيكنان غير مجاز در مسابقات مناطق در فصل 90-89 ، نمي توانند در رقابتهاي فصل91-90 به رقابت بپردازند.
همچنين تيم هاي ابومسلم خراسان و منتظران بندر امام در رده هاي سني جوانان و نونهالان در ليگ برتر و خيبر خرم آباد از دسته اول به دليل جعل اسناد و استفاده غير مجاز بازيكنان ،از جدول مسابقه خارج و به مسابقات استاني سقوط كردند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 21 شهریور 1390 | 12:26 | نویسنده : araz | 0باخیش

Another failure for Esteghlal in Iran's El Clasico

Tiraxturfans.Com. The most important match of this week of Iran's premier league was played on Friday, 9th September 2011, between Tractor and Esteghlal clubs in Tehran's Azadi stadium and in this exciting and attractive match Tractor won Esteghlal  in its home with 3 goals.

Before this match the most of talks were about sensibility of this match because of a few players of two teams that were in the opposing team in last season and specially both teams's fans but Tractor fans showed that they're really professional and know how to encourage their team and to be away from the margins. This match had more than 90000 spectators that at least 40000 of them were Tractor fans but almost 10000 of them stayed in the back of the stadium with sorrow because of 10% law.

Tractor goals were in 43 (Seyed Mohsen Hosseini), 45 (Ahmad Ale neme) and 83 (Flavio Lopez). And Esteghlal goals were in 20 (Farhad Majidi) and 67 (Mojtaba Jabbari).

After this victory Azerbaijanian people specially Tabriz citizens came to the streets to have joy and happiness.

Tractor Fans Portal congratulates this worth success to all of Iran's Turkish people.

Report: Tabrizly

Tiraxturfans News Agency


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 20 شهریور 1390 | 05:47 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.