sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan

sport

araz
sən mənim sən mən də sənin ***azerbaycan sport

پنجاه و پنجمين و پنجاه و ششمين شماره فوتباليست منتشر شد


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:06 | نویسنده : araz | 0باخیش

70هزار نفر براي براي تيم ملي ايران!! 70 هزار نفر "فقط" براي تراختور آذربايجان

 

Tiraxturfans.Com. روزها گذشت و بازي تيم ملي روز جمعه براي صعود به جام جهاني استارت خورد.


با حجم تبليغات فراوان و به سبب روز جمعه  بازي براي اولين بار طي چندين سال گذشته در حضور حداكثر 60 هزار نفر كه 70 هزار نفر خوانده شد برگزار شد تا ايران پر از شگفتي شود !!! و حتي سر مربي تيم هم هيجان زده باز هم از تماشاگران خواست تا اين گونه هميشه بيايند .

 


با تاملي بر اين موضوع ، تراختور كه به طور ميانگين در هر بازي 65-70 هزار نفر هوادار را بدون كوچكترين تبليغاتي وارد استاديوم مي كند اما، هيچ گاه بيشتر از 60 هزار خوانده نمي شوند. و اينگونه صدا و سيما و همه روزنامه ها به تكاپو نمي افتند كه 60 هزار تماشاچي به استاديوم امده و بلكه بر عكس در پي آن هستند كه هر چه كم رنگ تر نشان دهنده اين موضوع باشند كه البته زهي خيال باطل. كه اين عمل هم جداگانه قابل بحث است.


اينجاست كه بزرگي تيم تراختور براي همه و براي آنان كه خود را به گمراهي زده اند روشن  مي شود، البته بزرگي تيم تراختور قبلا نيز قابل اثبات بود ولي اين حركت ديروز و امروز صدا و سيماي ملي و نشريات و مجله ها و سايت هاي اينترنتي  كه همگي به طور وسيع اين پيروزي را كه بيشتر بر روي تماشاگران مانور مي دادند پوشش خبري داده اند. حتي روزنامه ورزشي گُل تعداد هواداران را 80 هزار نفر خواند!!


تراختور ، اينجاست كه فراتر از يك تيم را فرياد مي زند. ولي كجاست گوش شنوايي! تا يشنود اين فرياد، كجاست كه بنويسند اين عظمت را، كجاست بنويسند آي مردم كه نشسته بر ساحل شاد و خندانيد، درياچه مي سپارد جان و تماشاچيان تراختور  براي احياي آن از جان خود مي گذرند، تا حداقل با خون خود نگذارند شادي مردمانشان كنار همان ساحل نابود شود.


زماني مي آيد تا همه سر تعظيم  فرود اورند بر اين نماد، بر اين فرزند خلف زمان خويش.


براي تراختور آذربايجان 70 هزار نفر، براي تيم ملي!!! ايران  فقط ، 70 هزار نفر


با تشكر: AZAD


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:03 | نویسنده : araz | 0باخیش

حضور بابك نهرين در نمايشگاه فرهنگي،ورزشي باشگاه تراكتورسازي

حضور بابك نهرين در نمايشگاه فرهنگي،ورزشي باشگاه تراكتورسازي

بابك نهرين هنرمند توانمند تبريزي پس از حضور در نمايشگاه تراكتورسازي براي پيروزي تيم تراكتورسازي در بازي آينده آرزوي موفقيت نمود و هواداران را به تشويق اخلاقمدارانه توصيه نمود.



موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه 16 شهریور 1390 | 06:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكرامي: با پيروزي از ميدان مسابقه با استقلال خارج مي شويم

مصطفي اكرامي بازيكن تيم تراكتور سازي تبريز در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه، در خصوص بازي اين تيم با تيم استقال تهران گفت: بازي ما با تيم استقلال تهران داراي حساسيت هاي خاصي است وهردو تيم مدعي قهرماني هستند و انشاالله با كمك هواداران و خدا برنده اين ديدار مي شويم


 
وي در خصوص آمادگي خود افزود: من الان آمادگي كامل دارم و در بازي تداركاتي كه در مقابل تيم گسترش فولاد تبريز انجام داديم 2 پاس گل دادم. من با آمادگي كاملي كه دارم اميداورم كادر فني از من در تركيب تيم استفاده كند با تمام وجود براي موفقيت تيمم تلاش خواهم كرد، ولي اگر هم از من استفده نكند براي موفقيت تيمم دعا مي كنم
 
اكرامي در مورد تعطيلات ليگ گفت: اين تعطيلات از جهتي مفيد و از جهتي هم مضر بوده است. از اين جهت خوب بوده كه ما توانستيم كارهاي تاكتيكي بيشتري انجام دهيم و از اين جهت بد بوده كه تراكتور با روند بردهايي كه داشت اين تعطيلات باعث وقفه پيروزي هاي ما شد و استقلال هم اين شرايط را دارد.
 
مدافع تيم تراكتور سازي تبريز در خطاب به هواداران در مورد بازي با تيم استقلال تهران گفت: از هواداران تقاضا دارم با حمايت از ما در استاديوم آزادي تهران و همچنين كساني كه توانايي حضور در استاديوم را ندارند از پشت تلوزيون ما را دعا كنند و به اميد خدا با پيروزي از ميدان مسابقه با استقلال خارج شويم.





موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 شهریور 1390 | 02:00 | نویسنده : araz | 0باخیش

سكوت يك ساله آجورلو شكست: افتخارآفريني تراكتور در آسيا، حق مردم آذربايجان است.

 

 *افتخارآفريني تراكتور در آسيا، حق مردم آذربايجان است
مردم تبريز و آذربايجان يكي از افتخارات ايران هستند، نميتوانيم ايران را بدون آذربايجان و آذربايجان را بدون ايران تصور كنيم. ما مردم آذربايجان را در دوران انقلاب و دفاع مقدس با رشادتهايشان ميشناسيم.با شهيد مدني و شهيدان باكري و ساير قهرمانان و مردان انقلابي. در مجموع بايد بگويم برخي حرفهايي كه در مورد جو فوتبالي تبريز زده ميشد غيرقابل قبول است. طبيعي است كه جامعه انقلابي ما براي خود ملاحظاتي داشته باشد، هر گونه مشكلي با درايت مردم تبريز برطرف مي شود.

آنچه مهم است اين است كه ما قسمت پر ليوان را ببينيم. همه مردم تركزبان، عاشق انقلاب هستند و انقلاب بدون آنها تعريف نميشود. هيچوقت انقلاب اسلامي نگران اين قسمت از جغرافياي خود نيست و طبيعي است كه دشمن تصويري براي خود داشته باشد و استعمار پير دنبال فتنهگري باشد. اما مردم آذربايجان هيچ گاه اجازه چنين اقداماتي را به دشمنان نمي دهند.

بايد بگويم با خريد كارخانه تراكتورسازي توسط بنياد تعاون سپاه، اين باشگاه امروزه با مديريت سپاه اداره ميشود. اين تيم سال گذشته جايگاه مناسبي كسب كرده و امسال نيز اميدواريم با آمدن امير قلعهنويي بتواند به قهرماني دست پيدا كند. حق مردم آذربايجان است كه بتوانند در آسيا افتخار آفريني كنند.

*قهرماني تراكتور در ليگ برتر اصليترين خواسته من است
اميدوارم همانطور كه سپاهان و ذوبآهن چند سالي سرلوحه ورزش كشور بودند و جغرافيايشان براي مردم آسيا و جهان در فوتبال معنا پيدا كرد،

براي تراكتورسازي نيز اينگونه باشد. مردم تبريز حقشان است آسيايي شوند. ممكن است توقع مديران استاني و منطقه اي از تراكتور، فقط رفتن به آسيا باشد اما تاكيد بنده بر اين است كه آسيايي شدن به شرط قهرماني. يعني ما به عنوان مديريت كلان ورزش سپاه كه تراكتور را مديريت ميكنيم تنها به آسيايي شدن قائل نيستيم؛ آسيايي شدن فرض دوم ماست. خواسته اول ما قهرماني است.

اميدوارم امسال تيم مردم تبريز قهرمان كشور شود. آقاي قلعهنويي و بازيكنان اين قول را به مردم آذريزبان بدهند كه هم با قهرماني مردم ايران را شاد و هم مردم آذربايجان را به خاصه شاد كنند.

ما در فوتبال كشور بايد به طور كلي تيم هاي پر طرفدار را حمايت كنيم. چرا ابومسلم رها شدهاست؟ چرا ابومسلم بايد مشكل مالي داشته باشد؟ تيم با سابقهاي كه ۵۰-۴۰ سال سابقه دارد چرا نبايد در ليگ برتر باشد؟ و مردم خوب خراسان از يك تيم خوب فوتبال محروم باشند؟! يا مثلا نساجي قايمشهر.
اميدوارم ابومسلم هم مثل تراكتور با حمايت مردم خوب مشهد به ليگ برتر بازگردد.

* در زمينه سقف قرارداد حقايق را به مردم نميگوييم، اما آنها حقيقت را ميدانند
به طور كلي در فوتبال ايران سقف قرارداد رعايت نشده و تراكتورسازي هم از اين مقوله مستثني نيست. چطور شما انتظار داريد كه يك ورزشكار كه به طور مثال سال گذشته ۷۰۰ ميليون گرفته امسال ۴۰۰ ميليون بگيرد؟ در مورد مربيان هم همينطور.

ما نيازمند مديراني هستيم كه با شجاعت از مشكلات فوتبال بگويند نه اينكه سخن از ناملايمت ها نگويند تا بتوانيم با واقع گرايي مشكلات فوتبال كشور را حل كنيم. امروز ما در رسانه ها مي گوييم كه سقف رعايت شده و به هم تبريك ميگوييم. فكر هم ميكنيم كه مردم اين حرف را قبول كردند. بايد بدانيم كه مردم ما باهوش و عاقل هستند و يك تصوير برايشان ايجاد ميشود كه ما واقعيت ها را نمي گوييم و اين بدترين اتفاقي است كه در جامعه رخ ميدهد.

در مورد تراكتور نيز از مديران باشگاه اين سؤال را داشته باشيد، اما به طور كلي يكي از نكات مثبت سازمان ليگ،برگزاري منظم بازيها بوده است. در زمينه سقف قرارداد هم بايد بگويم كه اين مشكل با خصوصي سازي حل خواهد شد.

 متن كامل مصاحبه در ادامه ي مطلب

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 10:02 | نویسنده : araz | 0باخیش

تركي ديدار تراكتور و استقلال را قضاوت خواهد كرد

 كميته داوران فدراسيون فوتبال اسامي داوران ديدارهاي هفته ششم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور را اعلام كرد و براين اساس محسن تركي ديدار استقلال تهران و تراكتورسازي تبريز را قضاوت مي كند . در اين ديدار حسن كامراني فر و حسين خانبان به عنوان كمك داور و محمد ملكي داور چهارم ، تركي را همراهي خواهند كرد و يداله سليماني بعنوان ناظر فدراسيون نيز در كنار زمين حضور خواهد داشت . ديدار دو تيم روز جمعه 18 شهريور ماه در استاديوم آزادي تهران برگزار خواهد شد و لازم به ذكر است كه تاكنون فقط 10 ٪ از استاديوم به هواداران پرشمار تراكتورسازي اختصاص يافته و اگر اين چنين باشد شاهد مشكلات بيشماري در استاديوم خواهيم بود


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 07:29 | نویسنده : araz | 0باخیش

كياني : روز جمعه كنار هواداران خواهم بود

 

تراكتوراسپور ـ بامداد امروز ، دوشنبه مهدي كياني بازيكن اخراجي تيم تراكتورسازي به همراه برادر خود سجاد كياني كه در تمرينات اين تيم شركت داشت تبريز را با خودرو شخصي به مقصد نهاوند زادگاه خود ترك كرده و هم اكنون در اين شهر به سر ميبرد و طي گفتگوي با تراكتوراسپور ، در مورد آخرين وضعيت خود اظهار داشت : فعلا براي استراحت به شهر خود آمده ام و فعلا تصميمي براي بازگشت ندارم و تاكنون هيچ تماسي نيز از مسئولان باشگاه نداشته ام و چون بنده از طرف مسئولان اخراج شده ام تصميم به استراحت دارم و در چند روز آينده جهت مشخص كردن وضعيت خود به تبريز بازخواهم گشت .

كياني در مورد اتفاقات پيش آمده ديگر حاضر به صحبت نيست و در مورد بازي با استقلال ادامه مي دهد : تراكتور براي برد در اين بازي به ميدان مي رود و به كمتر از آن قانع نخواهد شد و بودن و يا نبودن من تاثيري در روند بازي نخواهد داشت و من نيز اگر بتوانم روز جمعه در كنار هواداران خواهم بود و تراكتور را تشويق خواهم كرد .


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 07:24 | نویسنده : araz | 0باخیش

اولين بازي خواهر تراكتور (شهرداري اورميه)

ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي بانوان كشور/ 
تيم سرخپوشان گرگان نخستين حريف شهرداري اروميه



تيم فوتبال بانوان شهرداري اروميه در نخستين ديدار خود روز جمعه هفته جاري ميهمان سرخپوشان گرگان خواهد بود.
ليگ برتر فوتبال بانوان از روز جمعه هفته جاري با حضور 11 تيم كار خود را آغاز مي‌كند.
دراين رقابتها تيمهاي شهرداري اروميه، دلوار كشتي جنوب بوشهر، ملوان بندر انزلي، شهرداري بم، اوج نصر فارس، هيات فوتبال ايلام، شهداي آب منطقه غرب، سرخپوشان گرگان، همدان، كوثر سيرجان و دلتاي كردستان حضور دارند.
امسال براي نخستين بار شهرداري اروميه حمايت اين تيم را براي حضور در ليگ برتر كشور بر عهده گرفته است.
در حال حاضر اردوي آمادگي تيم در زمين چمن پيان مخابرات اروميه در حال برگزاري است.
تيم شهرداري اروميه در هفته دوم اين رقابتها روز جمعه /25 شهريور ماه جاري/ ميزبان تيم هيات فوتبال ايلام خواهد بود.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:57 | نویسنده : araz | 0باخیش

اكبرپور: به سمت نيمكت آنها نمي‌روم/ اگر به استقلال گل بزنم خوشحالي جديد رو مي‌كنم

اكبرپور: به سمت نيمكت آنها نمي‌روم/ اگر به استقلال گل بزنم خوشحالي جديد رو مي‌كنم



من دنبال تسويه حساب شخصي نيستم ولي به سمت نيمكت آنها نخواهم رفت. من بايد در اين بازي خيلي چيزها را ثابت كنم

ديدار مقابل استقلال براي سياوش اكبرپور يك بازي ويژه محسوب مي‌شود. او انتظار داشت كه در ابتداي فصل با چراغ سبز پرويز مظلومي مواجه شده و به تيم محبوبش برگردد ولي اين اتفاق نيفتاد و حالا اكبرپور مي‌خواهد مقابل مظلومي خودش را ثابت كند.

اكبرپور مدتي پيش اعلام كرد كه قبل از بازي با استقلال حرف‌هاي زيادي خواهد زد ولي حالا به نظر مي‌رسد كه منصرف شده است. او در اين خصوص به قانون مي‌گويد:« من مي‌خواستم حرف‌هاي زيادي بزنم ولي اميرقلعه‌نويي از من خواسته كه دنبال حاشيه نباشم و فقط به مسائل فني اين مسابقه فكر كنم. حالا هم نمي‌‌خواهم حرفي بزنم كه تمركزم به هم بريزد ولي به طور حتم در آينده حرف‌هايم را خواهم زد.»

اكبرپور در مورد رويارويي با استقلال ادامه مي‌دهد: «اين تيم را از صميم قلب دوست دارم ولي الان بازيكن تراكتورسازي هستم. مطمئن باشيد ما حريف سرسختي براي استقلال هستيم. درضمن هزاران تماشاگر تبريزي هم به ورزشگاه آزادي مي‌آيند و ما تنها نيستيم.»

اكبرپور شايد در اين بازي به دنبال انتقام است. او در پاسخ به اين سوال كه آيا قبل از شروع بازي به سمت نيمكت استقلال مي‌روي خاطرنشان مي‌كند: «من دنبال تسويه حساب شخصي نيستم ولي به سمت نيمكت آنها نخواهم رفت. من بايد در اين بازي خيلي چيزها را ثابت كنم.»

خيلي‌ها منتظرند تا ببينند اگر اكبرپور به استقلال گل زد چه واكنشي نشان خواهد داد. او در اين مورد مي‌گويد: «اگر گل بزنم حتما به سبك جديدي خوشحالي مي‌كنم. من الان بازيكن تراكتور هستم و گل‌زدن براي اين تيم خيلي مهم است. آن هم در ديدار مقابل استقلال.»


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:32 | نویسنده : araz | 0باخیش

تداوم صدرنشيني تيم ملي و پتروشيمي تبريز در دوچرخه سواري آسيا

 

رده بندي ماه آگوست ميلادي اتحاديه بين المللي دوچرخه سواري UCI اعلام شد و بر اساس آن، تيم ملي ايران و پتروشيمي تبريز همچنان در صدر قاره آسيا قرار گرفتند.

به گزارش ترك نيوز، در اين رده بندي تيم ملي كشورمان همانند ماه هاي گذشته با كسب ۱۲۸۲ امتياز در رده نخست تيم هاي ملي قرار گرفت و تيم هاي ژاپن با ۹۰۴ و قزاقستان با ۳۴۸ امتياز به ترتيب در رده هاي دوم و سوم ايستادند.
همچنين در رده بندي تيم هاي باشگاهي نيز، تيم پتروشيمي تبريز با ۸۶۰ امتياز در صدر جاي گرفت و دانشگاه آزاد با ۶۷۷ و فارنسه ويني انگلستان با ۳۳۲ امتياز در رده هاي دوم و سوم اين رده بندي قرار گرفتند.
در مجموع انفرادي اين ماه نيز مهدي سهرابي همانند ماه گذشته عنوان نخست را از آن خود كرد و امتيازات خود را به عدد ۳۰۴ رساند و ليباردو نينو كلمبيايي از تيم له توآ مالزي با ۲۰۲ و امير زرگري از دانشگاه آزاد با ۲۰۰ امتياز در رده هاي دوم و سوم جاي گرفتند.
در رده بندي ماه آگوست ميلادي در قاره آسيا ۱۷ تيم در بخش ملي، ۶۱ تيم در بخش باشگاهي و ۳۱۷ ركابزن حضور داشتند.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 01:04 | نویسنده : araz | 1باخیش

بيانيه باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز

 بيانيه باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز

 همانگونه كه استحضار دارند باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد تبريز طي هفت ماه گذشته بسيار صادقانه و شفاف از هرگونه درخواست قانوني و تلاشي مسالمت آميز براي رسيدگي به تخلفاتي كه در مسابقه فوتبال بين دو تيم گسترش فولاد تبريز و نساجي قائمشهر در سال ۱۳۸۹ روي داد و منجر به عدم صعود اين باشگاه به ليگ برتر فوتبال كشور گرديد دريغ نورزيده است .

 


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 12:42 | نویسنده : araz | 0باخیش

دردسر جديد استقلال شايد جاسم كرار به تراكتورسازي نرسد

بازيكن عراقي استقلال با مصدوميت مواجه شده است و شايد نتواند برابر تراكتورسازي تبريز به ميدان برود.




به گزارش سرويس ورزشي برنا، بازيكن عراقي تيم فوتبال استقلال تهران با آسيب ديدگي روبرو شده و همين مساله نگراني اعضاي كادر فني را به دنبال داشته است.

كرار كه از ناحيه پاي خود با مصدوميت مواجه شده شايد به ديدار با تراكتورسازي تبريز نرسد. اگر كرار در بازي با تراكتور غايب باشد، بعد از آندرانيك تيموريان دومين بازيكني خواهد كه فرصت رويارويي با تيم سابقش را از دست خواهد داد. تيموريان به علت سه اخطاره بودن نمي تواند برابر تراكتور به ميدان برود.

لازم به ذكر است، بازي دو تيم جمعه شب در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 11:24 | نویسنده : araz | 1باخیش

امير قلعهنويي: انقدر برد برابر اندونزي را بزرگ نكنيد كيروش كه از امكانات راضي بود، حالا چرا معترض شده؟

 

امير قلعهنويي: 
انقدر برد برابر اندونزي را بزرگ نكنيد 
كيروش كه از امكانات راضي بود، حالا چرا معترض شده؟ 



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران 
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي با تمجيد از حضور پرشمار تماشاگران در ديدار تيم ملي برابر اندونزي روند حركتي تيم ملي را رو به رشد خواند و گفت: براي موفقيت تيم ملي بايد همه به يكديگر كمك كنند. 
امير قلعهنويي در گفتوگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر اندونزي با بيان اينكه برنده اصلي اين بازي مردمي بودند كه به ورزشگاه رفتند، اظهار كرد: شرايط تيم ملي روز به روز به وضعيت ايدهآل نزديك ميشود. تيم ملي روند رو به رشدي دارد كه براي موفقيت روزافزون تيم همه بايد به يكديگر كمك كنيم و از افراط و تفريطها در تعريف از تيم ملي بپرهيزيم. 
وي ادامه داد: تعجب ميكنم چرا رسانهها پيروزي ايران برابر اندونزي را اينقدر بزرگ ميكنند. اگر به گذشته تيم ملي بازگرديم، متوجه ميشويم كه پيروزي برابر اندونزي آنقدرها هم بزرگ نيست. آنها كه اين پيروزي را اينقدر بزرگ ميكنند، يا قدرت ايران را نميدانند يا پشت اين كار برنامهاي پنهان شده است. 
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال در ادامه درباره بازي آينده تيم ملي برابر قطر نيز خاطرنشان كرد: قطريها در همان روز بازي ما با اندونزي برابر بحرين صفآرايي كردند و بنابراين بيشتر از ما استراحت نكردند. البته بازي آنها برابر بحرين بسيار سختتر از بازي ما بوده است كه باعث ميشود بيش از ما تحت فشار قرار گرفته باشند. 
وي ادامه داد: به هر حال قطر سرمايهگذاري زيادي در فوتبال كرده است و با استخدام بازيكنان خارجي تيمي خوب ساخته است. آنها شيوه خاص خود را در بازي دارند اما كيروش هم يك مربي حرفهاي است و شرايط مختلف بازي را تجربه كرده است. در مجموع فكر ميكنم در دوحه بازي سختي در پيش خواهيم داشت. 
كارلوس كيروش روز گذشته طي مصاحبهاي با انتقاد از فدراسيون فوتبال، نسبت به امكانات ضعيف اين فدراسيون در حمايت از تيم ملي، اعتراض كرده بود كه قلعهنويي در اين باره بيان كرد: فوتبال مانند حلقههاي زنجير است كه تمام اجزاي آن به يكديگر مرتبط هستند. هميشه گفتهام همان قدر كه تيم داخل زمين مهم است، تيمهاي مديريت و سرپرستي نيز اهميت دارند. آنها بايد بستر را براي موفقيت تيم در داخل زمين فراهم كنند. 
وي افزود: من تعجب ميكنم زماني كه كيروش تازه به ايران آمده بود، مسئولان فدراسيون ميگفتند او امكانات فوتبال ما را ايدهآل خوانده است، حالا چطور شده است كه پس از چند ماه سرمربي تيم ملي اين صحبتها را مطرح ميكند؟ به هر حال بايد اين مسائل هرچه زودتر برطرف شود چرا كه در شرايط حساسي هستيم و نبايد هيچ گونه نگراني براي كادر فني و بازيكنان تيم ملي وجود داشته باشد. 
سرمربي تيم فوتبال تراكتورسازي درباره حضور بازيكناني نظير علي كريمي و فرهاد مجيدي در تيم ملي كه داراي سن و سال بالايي هستند، تصريح كرد: تيم ملي هنوز محك جدي نخورده است كه بتوان درباره عملكرد تيم و بازيكنان اظهار نظر كرد. اگر تيم ملي با كره، ژاپن يا استراليا بازي كند، آن زمان ميتوان درباره عملكرد بازيكناني نظير كريمي و مجيدي نظر داد. در حال حاضر آنچه مهم است اين است كه سرمربي تيم ملي بازيكناني را كه مورد نياز برنامههاي تاكتيكياش هستند، به تيم ملي دعوت كند. حال ميخواهد اين بازيكنان 20 يا 60 سال سن داشته باشند! در نهايت جوابگوي نتايج تيم ملي، سرمربي تيم است و او تشخيص داده است اين بازيكنان به تيم ملي دعوت شوند. 
سرمربي پيشين تيمهاي فوتبال استقلال و سپاهان درباره قانون جديد كميته آموزش فدراسيون فوتبال كه مربيان بالاي 65 سال سن را از كار در ليگ برتر منع كرده است، گفت: اينكه كميته آموزش به مربيان جوان نگاه مثبتي دارد و سعي ميكند به آنها بيشتر ميدان بدهد، بسيار خوب است و همچنين بايد از برگزاري كلاسهاي آموزشي فدراسيون براي مربيان جوان قدرداني ويژه شود. اما اين نگاه جوانگرايانه نبايد به گونهاي باشد كه مربيان باتجربه و باسواد را خانهنشين كند. فدراسيون بايد هم از بضاعت، علم و انرژي مربيان جوان استفاده كند و هم از تجربه مربيان قديمي بهره ببرد. 
امير قلعهنويي در ادامه با مطلوب توصيف كردن شرايط تيمش در آستانه ديدار با استقلال در هفته ششم ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: روز به روز وضعيت ما بهتر از پيش ميشود. شنبه نيز در يك ديدار دوستانه برابر فولادگستر بازيكنان را در شرايط مسابقه آزمايش كرديم. اين بازي ما را به موفقيت در بازيهاي آينده بسيار اميدوار كرد. 
وي در ادامه از كشيدگي رباط داخلي علي عليزاده خبر داد و درباره ديدار تيمش برابر استقلال در تهران خاطرنشان كرد: اين بازي نيز يك بازي مانند ساير ديدارهاي ليگ برتر است. همه بازيها براي ما سخت هستند چرا كه در ليگ امسال نميتوان هيچ تيمي را دست كم گرفت. من به بازي برابر استقلال فقط يك نگاه فني دارم و ميگويم كه اين بازي براي ما سخت خواهد بود و اميدوارم بازي ديدني باشد. 
در چند روز گذشته صحبتهايي درباره ميزان حضور تماشاگران تبريزي در ورزشگاه آزادي در ديدار استقلال و تراكتورسازي مطرح شده است كه سرمربي تراكتورسازي در اين باره اين گونه اظهار نظر كرد: يكي از بهترين و بامعرفتترين طرفداران فوتبال در دنيا، آذريها هستند. اختصاص 10 درصد سكوهاي ورزشگاه به تيم مهمان، يك بحث قانوني است اما وقتي 50 هزار نفر به ورزشگاه آزادي ميروند، آيا ميشود آنها را راه نداد؟ بعضي تيمها هستند كه هميشه طرفداراني همراه خود دارند كه بايد به آن تيمها نگاه ويژهتري داشته باشيم. 
همچنين روز گذشته در رسانهها خبري مبني بر اخراج مهدي كياني از تراكتورسازي توسط قلعهنويي مطرح شده بود كه وي در اين باره گفت: سرمربي نميتواند بازيكني را از باشگاه اخراج كند بلكه ميتواند او را در اختيار باشگاه قرار دهد تا باشگاه دربارهاش تصميم بگيرد. من نيز اين كار را با مهدي كياني كردم. بازيكن بايد ياد بگيرد وقتي پول حرفهاي ميگيرد، رفتار حرفهاي نيز داشته باشد. كياني ديگر حق شركت در تمرينهاي تيم را ندارد تا زماني كه باشگاه درباره جريمه نقدي يا اخراج او تصميمگيري كند. 
وي در پايان با اشاره به ديدار جمعه شب تيمهاي ملي اسپانيا و شيلي به طعنه گفت: بازيكنان اين دو تيم كاملا گوش به فرمان سرمربي خود داشتند و نسبت به زمان حضورشان در بازي يا تعويضشان هيچ اعتراضي نميكردند. نميدانم شايد آنها تفكر حرفهاي ندارند كه اين گونه رفتار ميكنند!


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 10:08 | نویسنده : araz | 1باخیش

اظهارات حسن آذرنيا مدير اجرايي تيم در مورد مهدي كياني

اظهارات حسن آذرنيا مدير اجرايي تيم در مورد مهدي كياني 

در جريان مسابقه دوستانه تيم تراكتورسازي با تيم گسترش فولاد زماني كه آقاي قلعه نويي مسايل فني را براي بازيكنان آناليز و دستورات لازم را براي ادامه بازي انجام ميداد متاسفانه آقاي مهدي كياني در برابر نظرات سرمربي ايستادگي و به نحوي با تكان دادن دست و سر به گفته هاي مربي اعتراض كرد كه با واكنش قلعه نويي مواجه شد و سرمربي دستور داد كه نامبرده تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات تيم خودداري نمايد . مراتب طي گزارشي به كميته انضباطي باشگاه منعكس شده تا اين كار غير حرفه اي مهدي كياني آن هم در يك بازي دوستانه از زواياي مختلف بررسي شود تا علت اين اعتراض بي مورد مشخص گردد .  


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه 14 شهریور 1390 | 09:37 | نویسنده : araz | 1باخیش

زمان ديدار تراكتورسازي و استقلال تغيير يافت

 

به گزارش خبرنگار باشگاه، طي اطلاع رساني قبلي مقرر شده بود ديدار دو تيم تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شود.
با توجه به نامه دريافتي باشكاه از سازمان ليگ زمان ديدار اين دو تيم تغيير يافت و اين ديدار از ساعت 20 روز جمعه به ساعت 18:45 دقيقه همين روز تغيير زمان داد.
طبق اعلام سازمان ليگ اين ديدار بنا به درخواست مدير محترم گروه ورزش و مسابقات شبكه سه سيما تغيير زمان يافت.
لازم به ذكر است دو تيم تراكتورسازي تبريز و استقلال تهران دو تيم اول جدول رده بندي هستند و حساس ترين بازي اين هفته روز جمعه در ورزشگاه آزادي تهران و در مقابل ديدگان هواداران اين دو تيم برگزار خواهد شد.


موضوعات مرتبط: <~CategoryName~> (<~BolumCount~>)

برچسب‌ها: <-TagName->


ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه 13 شهریور 1390 | 08:59 | نویسنده : araz | 0باخیش

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
1 | .. | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | .. | 11 |        


.: Weblog Themes By SlideTheme :.